پرچمدار جدید ال جی

پرچمدار جدید ال جی ،  گوشی وی ۳۰طبق آخرین گزارش ها ی رسانه کره‌ای   ETNews در رویداد IFA 2017 رونمایی خواهد شد. این رویداد از ۱ تا ۶ سپتامبر (۱۰ تا ۱۶ شهریور) در برلین برگزار خواهد شد. البته ال جی یک روز قبل از آغاز به کار این رویداد، یعنی نهم شهریور، وی ۳۰ را به صورت رسمی معرفی خواهد کرد.

وی ۲۰ مدل پیشین این گوشی بود که در سال گذشته در رویداد IFA معرفی شد . ولی امسال این کمپانی کره‌ای قصد دارد پرچمدار سری وی خود را قبل از این رویداد معرفی کند . و تنها در رویداد ایفا آن را برای بازدیدکنندگان به نمایش در آورد. ال جی وی ۲۰ اولین گوشی اندرویدی مجهز به نسخه ۷ سیستم عامل اندروید بود.

مشخصات پرچمدار جدید ال جی

در مورد مشخصات پرچمدار جدید ال جی ، ال جی وی ۳۰ خبر موثقی در دسترس نمی‌باشد. آخرین خبرها حاکی از این است که ، پرچمدار جدید ال جی با صفحه نمایش ۵٫۷Quad HD و پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ عرضه خواهد شد. گوشی‌های قبلی سری وی ال جی با استقبال خوبی روبه‌رو شدند. و فروش خوبی در بازار داشتند. حال باید دید جدیدترین نسخه از پرچمدار سری وی ال جی تا چه حد می‌تواند در رقابت با رقبای خود در بازار موفق باشد.

کمپانی‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند همیشه علاقه دارند تا از آخرین نسخه سیستم‌عامل‌های پرطرفدار در گوشی‌هایی که تولید می‌کنند، استفاده نمایند. به همین دلیل احتمالا وی ۳۰ نیز اولین گوشی هوشمند مجهز به نسخه O سیستم عامل اندروید خواهد بود.

نمایندگی تعمیرات ال جی

در این صفحه خبر رونمایی ال جی وی ۳۰ ، پرچمدار جدید ال جی را مطالعه نمودید. نمایندگی ال جی این مژده را به کاربران گرامی می دهد که ، آخرین اخبار کمپانی ال جی در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهند. همچنین لازم می دانیم با واحدهای تعمیرات ال جی آشنا شوید. واحدهای تعمیرات ال جی عبارتند از واحدهایی که خدمات تعمیر ، ترمیم و بازسایی محصولات ال جی را به عهده دارند.

تعمیرات ال جی با توجه به تعدد محصولات این کمپانی و نیاز به تخصص و یژه جهت تعمیرات آن در کارگاه های مجزا انجام می گردد. امکانات و ملزومات مورد نیاز جهت انجام عملیات تعمیر در هر واحد فراهم گشته است. جهت بهره مندی از خدمات واحد مورد نظر وارد صفحه ی مربوط به آن شوید.