علت پایین بودن سرعت گوشی htc چیست؟

علت پایین بودن سرعت گوشی  htc سوالی است که کاربران زیادی را پس از مدت زمان قابل توجهی به خود مشغول کرده است. علل اصلی این اختلال می تواند ریشه های نرم افزاری و گاه سخت افزاری گوشی موبایل اچ تی سی باشد. در صورت مواجه شدن با سرعت پایین عملکرد گوشی کاربر باید به سراغ سوال های ریشه این اتفاق باشد. 

ابتدا بهتر است حافظه را بررسی کند، سپس به دنبال خطراتی باشد که نرم افزاری گوشی را به عنوان یک بد افزار تهدید می کند، بعد شرایط نگهداری موبایل اچ تی سی را بررسی کند و در پایان قدرت پردازنده ی گوشی را چک کرده و برنامه هایی که برای آن موبایل استفاده کرده را بررسی کند که صدمه ای به سی پی یو وارد نکرده باشد. در این مقاله به صورت تخصصی پایین بودن سرعت گوشی htc مورد بررسی قرار گرفته است با ما همراه باشید.

علت پایین بودن سرعت گوشی htc چیست؟

شرح مشکلات کند شدن سرعت گوشی

گوشی هوشمند امروزه یک تنه کار چند وسیله ی کاربردی را در زندگی ما انجام می دهد. به همین جهت نیاز به مراقبت بیشتر و بهتر داردو در هر صورت بیشتر نیازهای روزانه ما از قبیل مطالعه، اخبار، اینترنت، ارتباط صوتی-تصویری، عکاسی و … توسط موبایل های اندروید صورت می گیرد. اگر به هر دلیلی کاربر با پایین بودن سرعت گوشی htc مواجه شود به  طور قطع انجام کارهای روزانه اش با اختلال روبه رو می شود.

در صورت برخورد با مشکلاتی از قبیل خاموش شدن ناگهان گوشی، روشن نشدن آن، خارج شده از برنامه های مختلف، باز نشدن اپ ها، با تاخیر بالا آمدن اپلیکیشن ها و به اصطلاح هنگ کردن گوشی بهترین کار یافتن علت وقوع آن است. به این طریق با عیب یابی درست می توانید یا خود یا تعمیرکاری خبره سریعا مشکل پایین بودن سرعت گوشی  htcشما را برطرف کند.

علل پایین بودن سرعت گوشی htc

همانگونه که گفتیم ریشه یابی بهترین کاری است که در صورت مواجه شدن با پایین بودن سرعت گوشی htc باید انجام داد. در ابتدای متن گفتیم که بیشترین علت کند شدن سرعت گوشی  htcمی تواند دلایل نرم افزاری  داشته باشد و گاه سخت افزاری. ما در این مطلب به دنبال دلایل افت سرعت گوشی و را ه های رفع آن هستیم با ما همراه باشید.

  • چک کردن حافظه: در صورت پر بودن حافظه به طور قطع دستگاه فضای خالی برای انجام فرمان های مخاطب ندارد به همین جهت افت سرعت گوشی را به دنبال خواهد داشت.
  • بررسی سی پی یو، فایل ها و اپ های نصب شده در گوشی: به این طریق می توانید برنامه های سنگین که حجم بسیار بالایی دارند را حذف کرده سپس سرعت گوشی خود را بیابید.
  • اتمام عمر مفید باتری: اگر باتری نتواند انرژی مورد نیاز قطعات را به آن ها برساند به طور حتم موجب کند عمل کردن سرعت گوشی اچ تی سی می شود.
  • آپدیت دستگاه و نرم افزاری های آن: اگر به صورت منظم انجام شود از افت دستگاه جلوگیری می کند.
  • روت کردن دستگاه : موجب از بین رفتن پایین بودن سرعت گوشی htc می شود.
  • حذف فایل های بی فایده و فعال گوشی: در زمان روشن شدن گوشی فایل هایی وجود دارند که خود به خود فعال اند و از پردازنده ی دستگاه کار می کشند. بهترین راه برای شناسایی این برنامه ها، ورود به تنظیمات و بستن یا پاک کردن برنامه های استفاده نشده در قسمت running
  • پاک کردن حافظه ی پنهان یا کش اپلیکیشن ها: این برنامه ها که به ذخیره ی اطلاعات در دستگاه شما می پردازند را بیابید و حذف کنید
  • ویجت ها و میانبرهای غیر استفاده را پاک کنید: ازدیاد میانبرها موجب پایین بودن سرعت گوشی htc می شود.

نمایندگی تعمیرات موبایل اچ تی سی

نمایندگی تعمیرات گوشی اچ تی سی از جمله کارکشته ترین مراکزی است که در واحدهای مجزا به صورت شبانه روزی خدمات متنوع مشاوره، فروش و تعمیرات را در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد. این مرکز واحدهای خود را بر اساس استاندارهای جهانی طراحی کرده است و به جدیدترین و به روزترین فناوری و تکنولوژی روز دنیا آراسته است. مشتریان عزیز می تواند برای تهیه ی گوشی htc خود به واحد مشاوره و فروش ما مراجعه کنند و با دریافت مشاوره های رایگان اقدام به انتخاب، سپس خرید کالای مورد نظر خود کنند.

البته خدمات این مرکز به همین جا ختم نمی شود. گارانتی های طولانی مدت و معتبر همچنین خدمات پس از فروش و گارانتی های تعمیراتی از جمله تسهیلاتی است که مدیران این مرکز برای آسایش حال مشتریان در نظر گرفته اند. تنها هدف ما از کسب و کار، جلب رضایت مشتری است.