نمایندگی رسمی Sony

نمایندگی رسمی Sony به منظور آسایش حال مشتریان عزیز، مرکز خود را به بخش های تخصصی و مجزای فروش، تعمیر و مشاوره واحد بندی کرده اند. هر کدام از این بخش های خود به زیر مجموعه هایی نظیر سخت افزاری و نرم افزاری تقسیم شده اند که توسط تکنسینی خبره اداره می شوند. تخصصی شدن کارهای در این نمایندگی موجب گرایش هر چه بیشتر مشتریان به آن شده است چرا که دریافت خدمات به سرعت انجام می گیرد و بدون اتلاف وقت، کاربران می توانند از مشاوره های رایگان، خرید دستگاهی اورجینال و تعمیرات کاملا تخصصی بهره مند گردند. مدیران نمایندگی رسمی Sony، واحدهای مرکز خود را به فناوری های مدرن تجهیز می کنند تا همیشه پاسخگوی نیازهای کاربران باشند.

نمایندگی رسمی Sony

نمایندگی سونی در تهران

نمایندگی سونی جهت رفاه حال شهروندان تهرانی و کاهش هزینه های آنان، اقدام به ارائه خدمات سرویس در محل کرده است. با استفاده از سرویس مذکور، کاربران می توانند در صورت بروز مشکل در موبایل و یا تبلت سونی خود با این مرکز تماس گرفته و منتظر حضور تعمیرکاران در محل مورد نظر خود باشند. لازم به ذکر است، نمایندگی سونی در تهران دارای شعبه های متعددی در مناطق چندگانه شهر تهران است. متقاضیان می توانند برای تعمیر موبایل و تبلت سونی با نزدیک ترین شعبه محل سکونت خود تماس بگیرند. همچنین در این نمایندگی فروش و عرضه موبایل و تبلت های سونی صورت می گیرد و چنانچه قصد خرید این دستگاهها را دارید می توانید به بخش فروشگاهی این نمایندگی در تهران مراجعه نمایید.

نمایندگی رسمی Sony در کرج و شهرستان ها

نمایندگی های سونی در کرج و شهرستان ها به این منظور راه اندازی شده اند تا عمده نیاز های کاربران را برای دریافت مشاوره، خرید و تعمیر محصولات Sony در سراسر ایران برطرف کنند. مدیران توانا و لایق نمایندگی Sony در کرج و شهرستان ها، سایر شعب مختلف خود را نیز در واحد فروش به انواع مدل های گوشی و تبلت سونی، و همچنین واحد، نمایندگی تعمیرات سونی را به انواع دستگاه های مدرن عیب یابی و تعمیر مجهز کرده اند.

کاربران عزیز در سراسر کشور می توانند به این شعب مراجعه کنند و از تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی انحصاری و اصلی Sony از قبیل فروش محصولی اورجینال با گارانتی معتبر، تعمیر و تعویض قطعات مختلف با نمونه ای اصل، تعمیر موبایل و تبلت در محل و … بهره مند گردند.

نمایندگی سونی در تهران و شهرستانها

خدمات نمایندگی رسمی sony

تعمیر گوشی سونی

تعمیر گوشی سونی در نمایندگی رسمی Sony به وسیله جدیدترین دستگاه های عیب یابی و تعمیر انجام می گیرد. کارشناسان این مرکز با تلاش های شبانه روزی توانسته اند مشکلات متنوع نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه را به وسیله ی تعمیر یا تعویض قطعات برطرف کنند و عملکرد اولیه ی دستگاه را باز گردانند کمپانی Sony از جمله کارخانه هایی است که هر ساله با توجه به نیاز های کاربران بر قابلیت ها و ویژگی های تولیدات موبایل خود می افزاید.

از همین رو کار تعمیر و تعویض قطعات آن نیز سخت تر و حرفه ای تر می شود. در این مرکز کارشناسان دائم به فکر به روز کردن اطلاعات تعمیری خود می باشند به همین جهت هر ساله در کلاس های بین المللی تعمیرات شرکت کرده و تجربه ای به تجربیات چند ساله خود اضافه می کنند تا در روند تعمیر انواع مدل های قدیمی و جدید دچار گوشی مشکل نشوند.

تعمیر تبلت سونی

تعمیر تبلت Sony از جمله خدمات مفید و موثری است که در نمایندگی رسمی Sony ارائه می شود. تبلت ها با وجود تفاوت های اندک، ساختاری شبیه به گوشی ها دارند. در نمایندگی اصلی سونی ابتدا عیب یابی تبلت به وسیله ی دستگاه های مدرن و پیشرفته انجام می گیرد. پس از ریشه یابی با مشخص شدن مشکلات نرم افزاری یا سخت افزاری، دستگاه به واحد مورد نظر ارجاع داده شده و توسط تکنسینی خبره مورد بررسی قرار می گیرد.

کارشناسان پس از مشخص شدن روند تعمیر یا تعویض قطعات، کاربر را در جریان امور قرار داده و پس از کسب اجازه اقدامات لازم را انجام می دهند. در صورتی که تعمیرکار در روند تعمیرات متوجه شود که نیاز به تعویض قطعه هست، از آرشیو قطعات اورجینال استفاده خواهند کرد تا عملکرد اولیه دستگاه باز گردد.

  • عرضه ی مستقیم تولیدات موبایل و تبلت سونی به همراه ضمانت نامه های معتبر
  • واحدبندی تخصصی برای ارائه ی خدمات مشاوره، فروش و تعمیرات
  • دریافت اطلاعات پایه و اساسی در واحد مشاوره نمایندگی رسمی Sony
  • فروش قطعات اورجینال انواع موبایل و تبلت سونی در واحد فروش مجهز و مدرن
  • فروش لوازم جانبی گوش و تبلت سونی از قبیل کیف، قاب، گلس، هندزفری و …
  • نصب برنامه های کاربردی مورد نیاز کاربران برای گوشی و تبلت سونی
  • استفاده از دستگاه های مدرن عیب یابی و تعمیر در روند تعمیرات موبایل و تبلت Sony
  • برطرف کردن مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه تبلت و گوشی سونی
  • عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات مختلف گوشی و تبلت سونی
  • عیب یابی، تعمیر و تعویض اسپیکر تبلت و گوشی سونی
  • عیب یابی، تعمیر و تعویض تاچ موبایل و تبلت سونی در نمایندگی رسمی Sony
  • عیب یابی، تعمیر و تعویض دوربین موبایل و تبلت سونی
  • عیب یابی، تعمیر و تعویض ال سی دی گوشی و تبلت Sony
  • عیب یابی، تعمیر و تعویض میکروفن تبلت و موبایل سونی
  • عیب یابی، تعمیر و تعویض برد تبلت و گوشی سونی در نمایندگی رسمی Sony
  • سرویس کامل قطعات مختلف گوشی حین روند تعمیرات تبلت و گوشی سونی

نمایندگی موبایل سونی در تهران و شهرستان ها

گوشی های موبایل سونی در مدل ها و سری های مختلفی هر ساله، طراحی و روانه ی بازار میشوند. این گوشی ها ضمن برخورداری از کیفیت بسیار بالا شامل پایین رده و میان رده و پرچم داران گوناگونی هستند که همواره در حال پیشرفت و ارتقا در ساختار هستند. این گوشی های موبایل ممکن است با آسیب های فراوانی روبرو شوند، برخی از این آسیب ها مثل شکستگی ال سی دی و یا نفوذ آب به برد های داخلی، ممکن است عللی چون بی دقتی و عدم استفاده ی صحیح توسط  کاربر داشته باشند. برخی دیگر از خرابی ها نتیجه ی استهلاک و استفاده ی طولانی مدت از این گوشی هاست که تقریبا امری ست اجتناب ناپذیر.

بعضی دیگر از خرابی ها ممکن است علت مشخص و واضحی نداشته باشند. به طور کلی، خرابی گوشی های موبایل سونی در شاخه های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری جای میگیرد که رسیدگی به هر کدام از این شاخه ها مهندسان و متخصصان دوره دیده ای را نیاز دارد. مرکز نمایندگی موبایل سونی در تهران و شهرستان ها، با همکاری متخصصان زبده ی سطح کشور و به کارگیری از به روز ترین و مدرن ترین تجهیزات و ابزار، بررسی و حل تمامی این مشکلات را به انجام میرساند. تعمیرات موفق و کارآمد گوشی های موبایل سونی، نیازمند آرشیو جامعی از قطعات اصلی و اورجینال است که نمایندگی موبایل سونی در تهران و شهرستان ها، به آن مجهز است. همچنین خدمات و سرویس های متعدد این مرکز، دارای گارانتی معتبر این مرکز میباشد.

تعمیرات سونی

تعمیرات Sony با سالها سابقه ی درخشان توانسته است که عمده نیازهای کاربران را در زمینه ی مشاوره، فروش و تعمیرات برطرف کند. این مرکز برای هرچه بهتر شدن روند ارائه ی خدمات نمایندگی Sony،خود را به دستگاه های مدرن تجهیز نموده تا در زمان و هزینه ی کاربر صرفه جویی کرده باشد. کارشناسانی که در واحد های مختلف مرکز تعمیرات سونی مشغول به کاراند دوره های تخصصی بین المللی را پشت سرگذاشته و در آزمون های آن بالاترین نمرات را کسب کرده اند.

در واحد تعمیرات این مرکز انواع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری مدل های مختلف گوشی و موبایل Sony در کوتاهترین زمان با کمترین هزینه و ارائه ی بهترین کیفیت انجام می گیرد. کارشناسان گرد آمده در این نمایندگی سال ها تجربه ی خود را به میدان آورده اند تا نام نمایندگی انحصاری Sony مثل همیشه خوش بدرخشد.

58 پاسخ

  1. سلام .گوشی سونی اکسپریا ری فلت پاورش کنده شده .این مدل ایا امکان تعمیرش هست؟از شهرستان میتونم ارسال کنم ؟

  2. زهرا حسینی گفت:

    سلام وقت بخیر ، گوشی سونی اکسپریا زد اولترا دارم ، باتری گوشی رو که دادم تعویض کنن مشکل انتن دهی پیدا کرد بعدش ، یعنی دیگه آنتن نمی‌ده ، چند جایی شهر قم بردم گفتن قابل تعمیر نیست ، واقعا نمیشه کاریش کرد ؟

    1. متاسفانه برد گوشی باید تعویض گردد. که از لحاظ اقتصادی به صرفه نیست.

  3. سلام وقت بخیر من دنبال گوشی سونی اکسپریا ۵ هستم اگه لطف کنید راهنمایی کنید ممنون میشم

    1. سلام دوست عزیز. برای اطلاع از موجودی با شماره های ذکر شده در سایت تماس بگیرید.

  4. سلام گوشی سونی اکسپریا ایکس دارم شارژ اگه کمتر بیست درصد شد دیگه شارژ نمیشه تازگی هم تاچش از کار افتاده البته ضربه نخورده آیا قابل تعمیره

  5. سلام خسته نباشید من یه گوشی سونی اکسپریا (xz1) دارم بعد چندتا نقطه سفید رنگ روی صفحه نمایشم ظاهر شده یه خرده هم بغل صفحه نمایشم باز شده میخواستم ببینم شما تعمیراتش رو انجام میدید؟

  6. سلام وقت بخیر
    ببخشید من یه گوشی سونی ال 1 دارم ال سی دی و تاچش مشکل پیدا کردند برا تعویضش قطعات دارید؟

    1. مرکز سخت افزار ایران گفت:

      سلام دوست عزیز متاسفانه موجود نیست

  7. سلام ببخشید من گوشی sony xperia x دارم مدتیه که گه گاهی وقتی با گوشی کار میکنم یهو صفحه اش هنگ میکنه بعد رنگ صفحه اش تغییر میکنه و خود به خود روشن خاموش میشه مشکلم با تعمیر درست میشه؟
    یکی هم در تبریز نمایندگی دارین؟

    1. مرکز سخت افزار ایران گفت:

      سلام دوست عزیز متاسفانه تعمیرات این مدل دستگاه رو نداریم

  8. مهدی داداشی زین الدینی گفت:

    با سلام و خسته نباشید. من Xperia XA1 ultra دارم نیاز به تعویض باطری داره شما تعویض میکنین؟

    1. مرکز سخت افزار ایران گفت:

      سلام دوست عزیز جهت تعمیر دستگاه به یکی از شعب مراجعه کنید

  9. سورنا مهربان گفت:

    درود بر شما
    شما صفحه تاچ گوشی x peria t2 اصلی دارید ؟
    قیمتش چند است ؟

    1. مرکز سخت افزار ایران گفت:

      سلام دوست عزیز بله موجود هست جهت اطلاع از قیمت ها با 02154114 تماس بگیرید

  10. سلام دکمه هوم سونی xzپرییوم موجود دارید،مرسی

    1. مرکز سخت افزار ایران گفت:

      سلام دوست عزیز دکمه هوم و خرابی تاچ تو این مدل معمولا از سی پی یو هست دستگاه باید توسط کارشناس بررسی و تعمیر شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 14 =