نمایندگی رسمی Sony

نمایندگی رسمی Sony به منظور آسایش حال مشتریان عزیز، مرکز خود را به بخش های تخصصی و مجزای فروش، تعمیر و مشاوره واحد بندی کرده اند. هر کدام از این بخش های خود به زیر مجموعه هایی نظیر سخت افزاری و نرم افزاری تقسیم شده اند که توسط تکنسینی خبره اداره می شوند. تخصصی شدن کارهای در این نمایندگی موجب گرایش هر چه بیشتر مشتریان به آن شده است چرا که دریافت خدمات به سرعت انجام می گیرد و بدون اتلاف وقت، کاربران می توانند از مشاوره های رایگان، خرید دستگاهی اورجینال و تعمیرات کاملا تخصصی بهره مند گردند. مدیران نمایندگی رسمی Sony، واحدهای مرکز خود را به فناوری های مدرن تجهیز می کنند تا همیشه پاسخگوی نیازهای کاربران باشند.

نمایندگی رسمی Sony

نمایندگی سونی در تهران

نمایندگی سونی جهت رفاه حال شهروندان تهرانی و کاهش هزینه های آنان، اقدام به ارائه خدمات سرویس در محل کرده است. با استفاده از سرویس مذکور، کاربران می توانند در صورت بروز مشکل در موبایل و یا تبلت سونی خود با این مرکز تماس گرفته و منتظر حضور تعمیرکاران در محل مورد نظر خود باشند. لازم به ذکر است، نمایندگی سونی در تهران دارای شعبه های متعددی در مناطق چندگانه شهر تهران است. متقاضیان می توانند برای تعمیر موبایل و تبلت سونی با نزدیک ترین شعبه محل سکونت خود تماس بگیرند. همچنین در این نمایندگی فروش و عرضه موبایل و تبلت های سونی صورت می گیرد و چنانچه قصد خرید این دستگاهها را دارید می توانید به بخش فروشگاهی این نمایندگی در تهران مراجعه نمایید.

نمایندگی رسمی Sony در کرج و شهرستان ها

نمایندگی های سونی در کرج و شهرستان ها به این منظور راه اندازی شده اند تا عمده نیاز های کاربران را برای دریافت مشاوره، خرید و تعمیر محصولات Sony در سراسر ایران برطرف کنند. مدیران توانا و لایق نمایندگی Sony در کرج و شهرستان ها، سایر شعب مختلف خود را نیز در واحد فروش به انواع مدل های گوشی و تبلت سونی، و همچنین واحد، نمایندگی تعمیرات سونی را به انواع دستگاه های مدرن عیب یابی و تعمیر مجهز کرده اند.

کاربران عزیز در سراسر کشور می توانند به این شعب مراجعه کنند و از تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی انحصاری و اصلی Sony از قبیل فروش محصولی اورجینال با گارانتی معتبر، تعمیر و تعویض قطعات مختلف با نمونه ای اصل، تعمیر موبایل و تبلت در محل و … بهره مند گردند.

نمایندگی سونی در تهران و شهرستانها

خدمات نمایندگی رسمی sony

تعمیر گوشی سونی

تعمیر گوشی سونی در نمایندگی رسمی Sony به وسیله جدیدترین دستگاه های عیب یابی و تعمیر انجام می گیرد. کارشناسان این مرکز با تلاش های شبانه روزی توانسته اند مشکلات متنوع نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه را به وسیله ی تعمیر یا تعویض قطعات برطرف کنند و عملکرد اولیه ی دستگاه را باز گردانند کمپانی Sony از جمله کارخانه هایی است که هر ساله با توجه به نیاز های کاربران بر قابلیت ها و ویژگی های تولیدات موبایل خود می افزاید.

از همین رو کار تعمیر و تعویض قطعات آن نیز سخت تر و حرفه ای تر می شود. در این مرکز کارشناسان دائم به فکر به روز کردن اطلاعات تعمیری خود می باشند به همین جهت هر ساله در کلاس های بین المللی تعمیرات شرکت کرده و تجربه ای به تجربیات چند ساله خود اضافه می کنند تا در روند تعمیر انواع مدل های قدیمی و جدید دچار گوشی مشکل نشوند.

تعمیر تبلت سونی

تعمیر تبلت Sony از جمله خدمات مفید و موثری است که در نمایندگی رسمی Sony ارائه می شود. تبلت ها با وجود تفاوت های اندک، ساختاری شبیه به گوشی ها دارند. در نمایندگی اصلی سونی ابتدا عیب یابی تبلت به وسیله ی دستگاه های مدرن و پیشرفته انجام می گیرد. پس از ریشه یابی با مشخص شدن مشکلات نرم افزاری یا سخت افزاری، دستگاه به واحد مورد نظر ارجاع داده شده و توسط تکنسینی خبره مورد بررسی قرار می گیرد.

کارشناسان پس از مشخص شدن روند تعمیر یا تعویض قطعات، کاربر را در جریان امور قرار داده و پس از کسب اجازه اقدامات لازم را انجام می دهند. در صورتی که تعمیرکار در روند تعمیرات متوجه شود که نیاز به تعویض قطعه هست، از آرشیو قطعات اورجینال استفاده خواهند کرد تا عملکرد اولیه دستگاه باز گردد.

  • عرضه ی مستقیم تولیدات موبایل و تبلت سونی به همراه ضمانت نامه های معتبر
  • واحدبندی تخصصی برای ارائه ی خدمات مشاوره، فروش و تعمیرات
  • دریافت اطلاعات پایه و اساسی در واحد مشاوره نمایندگی رسمی Sony
  • فروش قطعات اورجینال انواع موبایل و تبلت سونی در واحد فروش مجهز و مدرن
  • فروش لوازم جانبی گوش و تبلت سونی از قبیل کیف، قاب، گلس، هندزفری و …
  • نصب برنامه های کاربردی مورد نیاز کاربران برای گوشی و تبلت سونی
  • استفاده از دستگاه های مدرن عیب یابی و تعمیر در روند تعمیرات موبایل و تبلت Sony
  • برطرف کردن مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه تبلت و گوشی سونی
  • عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات مختلف گوشی و تبلت سونی
  • عیب یابی، تعمیر و تعویض اسپیکر تبلت و گوشی سونی
  • عیب یابی، تعمیر و تعویض تاچ موبایل و تبلت سونی در نمایندگی رسمی Sony
  • عیب یابی، تعمیر و تعویض دوربین موبایل و تبلت سونی
  • عیب یابی، تعمیر و تعویض ال سی دی گوشی و تبلت Sony
  • عیب یابی، تعمیر و تعویض میکروفن تبلت و موبایل سونی
  • عیب یابی، تعمیر و تعویض برد تبلت و گوشی سونی در نمایندگی رسمی Sony
  • سرویس کامل قطعات مختلف گوشی حین روند تعمیرات تبلت و گوشی سونی

نمایندگی موبایل سونی در تهران و شهرستان ها

گوشی های موبایل سونی در مدل ها و سری های مختلفی هر ساله، طراحی و روانه ی بازار میشوند. این گوشی ها ضمن برخورداری از کیفیت بسیار بالا شامل پایین رده و میان رده و پرچم داران گوناگونی هستند که همواره در حال پیشرفت و ارتقا در ساختار هستند. این گوشی های موبایل ممکن است با آسیب های فراوانی روبرو شوند، برخی از این آسیب ها مثل شکستگی ال سی دی و یا نفوذ آب به برد های داخلی، ممکن است عللی چون بی دقتی و عدم استفاده ی صحیح توسط  کاربر داشته باشند. برخی دیگر از خرابی ها نتیجه ی استهلاک و استفاده ی طولانی مدت از این گوشی هاست که تقریبا امری ست اجتناب ناپذیر.

بعضی دیگر از خرابی ها ممکن است علت مشخص و واضحی نداشته باشند. به طور کلی، خرابی گوشی های موبایل سونی در شاخه های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری جای میگیرد که رسیدگی به هر کدام از این شاخه ها مهندسان و متخصصان دوره دیده ای را نیاز دارد. مرکز نمایندگی موبایل سونی در تهران و شهرستان ها، با همکاری متخصصان زبده ی سطح کشور و به کارگیری از به روز ترین و مدرن ترین تجهیزات و ابزار، بررسی و حل تمامی این مشکلات را به انجام میرساند. تعمیرات موفق و کارآمد گوشی های موبایل سونی، نیازمند آرشیو جامعی از قطعات اصلی و اورجینال است که نمایندگی موبایل سونی در تهران و شهرستان ها، به آن مجهز است. همچنین خدمات و سرویس های متعدد این مرکز، دارای گارانتی معتبر این مرکز میباشد.

تعمیرات سونی

تعمیرات Sony با سالها سابقه ی درخشان توانسته است که عمده نیازهای کاربران را در زمینه ی مشاوره، فروش و تعمیرات برطرف کند. این مرکز برای هرچه بهتر شدن روند ارائه ی خدمات نمایندگی Sony،خود را به دستگاه های مدرن تجهیز نموده تا در زمان و هزینه ی کاربر صرفه جویی کرده باشد. کارشناسانی که در واحد های مختلف مرکز تعمیرات سونی مشغول به کاراند دوره های تخصصی بین المللی را پشت سرگذاشته و در آزمون های آن بالاترین نمرات را کسب کرده اند.

در واحد تعمیرات این مرکز انواع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری مدل های مختلف گوشی و موبایل Sony در کوتاهترین زمان با کمترین هزینه و ارائه ی بهترین کیفیت انجام می گیرد. کارشناسان گرد آمده در این نمایندگی سال ها تجربه ی خود را به میدان آورده اند تا نام نمایندگی انحصاری Sony مثل همیشه خوش بدرخشد.

58 پاسخ

  1. سلام .ببخشید من گوشی سونی xperiaf5122دارم جای شارژاش خراب شده قطعه اشو دارین که بندازین روگوشی
    ممنون

    1. مرکز سخت افزار ایران گفت:

      سلام دوست عزیز بله دستگاه رو جهت تعمیر به یکی از شعب بیارید

  2. سلام گوشی xperia xz1 موجود هست. کجا میشه تهیه کنم، و چنانچه اطلاع دارید قیمت الان چقدره، ممنون

    1. مرکز سخت افزار ایران گفت:

      سلام دوست عزیز جهت اطلاع از موجودی و قیمت ها با 02154114 تماس بگیرید.

  3. سلام
    میشه شماره تعمیرات نرم افزاری تلویزیون سونی رو اگه میدونین بگین؟
    ممنون

    1. مرکز سخت افزار ایران گفت:

      سلام دوست عزیز با 02154114 تماس بگیرید راهنماییتون میکنن.

  4. با سلام من یه سونی 2105 دارم می خاستم ببینم فلش اورجینال براش انجام میدید و سوال دیگم این که سوکت شارژش لغی داره اونو یدکی دارید یا خیر؟

    1. مرکز سخت افزار ایران گفت:

      سلام دوست عزیز دستگاه رو جهت بررسی توسط کارشناس به صورت حضوری بیارید.

  5. درود
    من یه گوشی Z5 دارم درب پشتش شکسته و باطری هم ضعیف شده میخواستم ببینم قیمتش چند درمیاد
    و اگه درب پشتش عوض بشه دوباره مقاوم در برابر آب میشه ؟؟

    1. مرکز سخت افزار ایران گفت:

      سلام دوست عزیز جهت اطلاع از موجودی و قیمت ها با 02154114 تمای بگیرید.

  6. سلام مدل گوشیم سونی اکسپریا زد وان هست. وقتی از گوشیم استفاده میکنم مثلا ۱۰درصد کمیشه وقتی کنار میزارمش دو برابر باطری که مصرف کرده بود ازش کم میشه
    چی کارباید بکنم
    آیا راه حلی هست؟

    1. مرکز سخت افزار ایران گفت:

      سلام خدمت شما متاسفانه باطری خراب است

  7. ببخشید ادرس نمایندگی اصفهان و میشه بگید

    1. مرکز سخت افزار ایران گفت:

      سلام
      خدمات رسانی در اصفهان به صورت ارسال کالا به نمایندگی سونی در تهران است.

  8. سلام
    باتری اورجینال سونی z5 premium dual موجود است؟

    1. مرکز سخت افزار ایران گفت:

      سلام
      خیر متاسفانه

  9. سلام من گوشی xa ultra ال سی دیش شکسته ال سی دی میخوام لطفا راهنمایی کنید

    1. مرکز سخت افزار ایران گفت:

      سلام دوست عزیز. تشریف بیارید برای تعویض

  10. سلام
    من گوشی Experia XZ دارم ، باطری گوشیم خیلی ضعیف شده و روزی چند بار باید شارژ بشه ، میخواستم بپرسم که برای تعویض باطری کجا باید برم؟

    1. مرکز سخت افزار ایران گفت:

      سلام دوست عزیز
      متاسفانه باتری اورجینال موجود نیست

  11. سلام
    میخواستم بدونم هزینه قطعه و دستمزد برای تعویض باتری و جک 3.5 میلیمتری هدفون برای گوشی زد5 پرمیوم چقدر میشود؟ و آیا گوشی پس از تعمیر ضد آب باقی میماند؟
    اگر امکان اعلام در اینجا وجود ندارد لطفا ایمیل فرمایید.
    با تشکر.

    1. مرکز سخت افزار ایران گفت:

      سلام دوست عزیز
      جهت کسب اطلاعات در مورد هزینه تعمیرات با شماره 02154114 تماس بگیرید

  12. با سلام و خسته نباشید
    گوشی موبایلم Sony Xperia XZ Premium Dual است. برای روشن کردن گوشی حتما باید گوشی در حال شارژ باشه تا روشن بشه ولی برای خاموش کردن مشکلی نداره و با دکمه پاور خاموش میشود. مشکل دیگه این است که وقتی گوشی خاموش است و به شارژر وصل میشود جهت شارژ, وقتی از شارژر جدا میشود علامت باطری روی صفحه گوشی باقی میماند در اینحالت با دکمه پاور گوشی روشن میشود ولی اگه خاموش شد دیگه با دکمه پاور به تنهایی روشن نمیشود و حتما باید به شارژر وصل باشد. میشه لطفا راهنمایی بفرمایید؟ با تشکر فراوان

    1. مرکز سخت افزار ایران گفت:

      سلام دوست عزیز آی سی شارژ خراب هست باید تعویض بشه

  13. سلام خسته نباشید ببخشید من آیسی وایفایی گوشیم سونی زد 5 مثل اینکه ضعیف شده وقتی گوشیم وایفایش روشن هست باهاش کار میکنم بعد میزارمش یه گوش خود به خود خاموش میشه یهو روشن میشه میخواستم ببینم آیسی وایفایش گیر میاد یا نه ! بردم یه جایی برای تعمیر یه چند روزی هم دستش بود نتونست تعمیر کنه الان که آوردم خونه روشنش میکنم میبینم خیلی بیش از اندازه پشت گوشیم شروع میکنه به داغ کردن در حدی که دستم میسوزه وقتی به پشت گوشی میزنم . ممکن هست قطه ای رو از روش برداشته باشه یا دستکاری کرده باشه و…؟

    1. مرکز سخت افزار ایران گفت:

      سلام سلامت باشید. متاسفانه تعمیر غیر اصولی رو دستگاهتون انجام شده کاریش نمیشه کرد

  14. با سلام برد گوشی مینی اکسپریا ندارید؟

    1. مرکز سخت افزار ایران گفت:

      سلام خیر متاسفانه

  15. سلام اکسپریا z5 دارم گوشی خاموش شد یهو و وقتی شارژ زدم فقط ی لحظه صفحش سفید میشه دوباره خاموش میشه و شارژ نمیکنه

    1. مرکز سخت افزار ایران گفت:

      سلام و ممنون از همراهی شما. مشکل حل میشه بیارید جهت تعمیرات

      1. سلام گوشی سونی l1 دارم روشن نمیشه چطور باید برای نمایندگی ارسال کنم . از خراسان شمالی . ممنون

        1. مرکز سخت افزار ایران گفت:

          سلام دوست عزیز
          شما می تونید گوشی خودتون رو به شعبه ستارخان در تهران بفرستید
          برای کسب اطلاعات بیشتر قبل از ارسال با شماره 02154114 تماس بگیرید

  16. با سلام و خسته نباشید
    چندی پیش گوشی موبایلم Sony Xperia XZ به دلیل حجم بالای هارد و حافظه داخلی دچار لگ و هنگ شد که مثل قبل عادی نبود ، گوشی رو کمی خالی کردم ، اما بازم داخل اینستاگرام ویدئوها لگ داشت . گوشی رو خاموش کردم و وقتی اومدم روشن کنم دیگه بالا نیومد . هرجا بردم گفتن دیگه درست نمیشه چون شماره کد و سریال سونی ساپورت نمیکنه داخل ایران!
    اما گویا برد رو تعویض کنم گوشیم درست میشه …
    حافظه گوشیم 64 گیگ بود…
    خواستم ببینم این مرکز برد گوشی رو تعویض میکنه و هزینه اش چقدر هست ؟
    سوال دیگه ام اینکه اطلاعات گوشیم رو میشه ریکاوری کرد و برگدوند ؟

    1. مرکز سخت افزار ایران گفت:

      سلام دوست عزیز. متاسفانه درست نمیشه

  17. سلام ادرس تعمیرات مجاز گوشی سونی اکسپریادر مشهد لطفا

    1. مرکز سخت افزار ایران گفت:

      سلام دوست عزیز در مشهد نمایندگی نداریم شما می تونید دستگاه را به نمایندگی سونی در تهران ارسال کنید

  18. محمد حسین گفت:

    سلام من یک گوشی سونی xperia arc s دارم روشن میشه ولی روی لوگوی سونی گیر میکنه. قابل تعمیر هست؟ باید کجا بفرستم برای تعمیر؟
    اگر میشه آدرس را بنویسد.

    با تشکر

    1. مرکز سخت افزار ایران گفت:

      سلام دوست عزیز. بله تعمیرش رو انجام می دیم براتون. شعبه ی مرکزی : ستارخان ، بین شادمهر و بهبودی ، کوچه نجاری ، پلاک 18

  19. سلام گوشی سونی xa f3112 دارم
    ی بروز رسانی اومده. براش میشه آندروید 7
    که حجمش باید حدودا 900 مگابایت. باشه ولی برای من 99 مگابایت. هست که چند بار بروز کردم نشد میگه دوباره امتحان کنید

    1. مرکز سخت افزار ایران گفت:

      سلام. شما می توانید از دیگر روش های بروز رسانی مانند استفاده از Xperia Companion که نرم افزار رسمی کمپانی سونی است، استفاده کنید.

  20. سلام عاشق گوشی های سونی هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =