نمایندگی اپل در ایران

نمایندگی اپل در ایران ، در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان، واحد نمایندگی اپل خود را با تیمی از باتجربه ترین متخصصین تعمیرات محصولات اپل راه اندازی کرده است. این واحد با بهره گیری از سال ها تجربه در امر تعمیرات سخت افزار و نرم افزار و استفاده از به روزترین تجهیزات تعمیرات دستگاه های الکترونیکی، همه امورات تعمیرات اپل را با قطعات اورجینال و مناسب ترین و منطقی ترین قیمت به مشتریان و کاربران محترم  ارائه می دهد.

تمامی قطعات استفاده شده در پروسه تعمیرات، قطعات روکاری و اورجینال اپل است و گارانتی دارد. اگر دستگاه شما در سایر مراکز تعمیرات تعمیر نشده است آن را به نمایندگی اپل در ایران بسپارید.

نمایندگی اپل

محصولات نمایندگی اپل

محصولات نمایندگی اپل شامل انواع دستگاه‌های الکترونیکی با کیفیت و پیشرفته هستند که با سیستم عامل iOS یا macOS کار می‌کنند. این محصولات عبارتند از آیفون، آیپد، مک بوک، آی مک، اپل واچ، ایرپاد، اپل تی وی و لوازم جانبی مختلف. نمایندگی اپل علاوه بر فروش این محصولات، خدمات پشتیبانی و تعمیرات تخصصی را نیز به مشتریان ارائه می‌دهد. برای خرید یا مشاوره درباره محصولات نمایندگی اپل، می‌توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در صفحه ی تماس با ما ارتباط برقرار کنید.

از نمایندگی اپل بپرس

شما می‌توانید سوالات خود را در مورد قیمت، مشخصات، گارانتی، تعمیرات و نحوه خرید دستگاه‌های اپل مانند آیفون، آیپد، مک بوک و غیره از نمایندگی اپل بپرسید. همچنین می‌توانید ، نزدیک ‌ترین نمایندگی اپل را در شهر خود پیدا کنید و با شماره تلفن یا آدرس آن تماس بگیرید. برای مثال، اگر در کرج زندگی می‌کنید، می‌توانید با جستجوی این عبارت در صفحه ی تماس با ما، لیست نمایندگی‌های اپل در کرج را ببینید و با آنها ارتباط برقرار کنید.

نمایندگی رسمی اپل

نمایندگی اپل در تهران و کرج

نمایندگی اپل به منظور ایجاد آسایش و رفاه حال کاربران راه اندازی شده است. تا شهروندان عزیز استان تهران و کرج برای خرید یا بهره مندی از خدمات تعمیراتی محصولات این برند، به نمایندگی اپل مراجعه کنند. نمایندگی اپل آماده ی ارائه ی بهترین خدمات در زمینه ی فروش و خدمات پس از فروش می باشد.

این نمایندگی با استخدام کارشناسان با تجربه در دو حوزه ی فروش و تعمیر سعی در تبدیل شدن به وزنه ایی با کیفیت در سطوح جهانی را دارد. کاربران ساکن تهران و کرج که از محصولات این برند استفاده می کنند. در صورت نیاز به هرگونه خدمات تعمیراتی و فروش بهترین انتخاب نمایندگی اپل در تهران و کرج می باشد.

نمایندگی تعمیرات اپل در غرب تهران

شعب نمایندگی تعمیرات اپل به گونه ای سراسر تهران را دربر می گیرند که به راحتی می توانید نزدیک ترین شعبه ی این مجموعه به محل سکونت خود را جهت ترمیم محصولات باکیفیت اپل برگزینید. نمایندگی تعمیرات اپل اجبار مراجعه به مراکز نامعتبر را از میان برده است. اگر در غرب تهران سکونت دارید و یا محل کارتان در محدوده ی ستارخان، آزادی، بهبودی، گیشا، ونک، تجریش، اکباتان و یا آریاشهر قرار گرفته است، نمایندگی تعمیرات اپل در کنار شماست. این دپارتمان با تخصیص پارت های مجزا به هر یک از محصولات برند محبوب اپل به خدمت رسانی می پردازد. خاطرنشان می نماییم که گستره ی سرویس های خدماتی نیز بسیار وسیع بوده و انواع نسخه های جدید و قدیم آیفون ها، آیپد ها و دیگر سیستم های اپل را شامل می شود.

نمایندگی اپل در شهرستان ها

نمایندگی اپل به منظور رفاه حال کاربران خود اقدام به تاسیس نمایندگی اپل در شهرستان ها کرده است. این نمایندگی با به کارگیری کارشناسانی با دانش و تجارب عملی بالا سعی در ارائه ی بهترین خدمات کیفی را دارد. نمایندگی اپل در تمامی استان های همدان ، گیلان ، اراک ، قزوین ، خراسان ، اصفهان ، تبریز ، فارس ، گلستان، در شهرستان های اصفهان ، زنجان ، رشت ، ساری ، کرمان ، کرمانشاه ، اهواز نیز خدمات ارائه می دهد، تا کاربران ساکن این شهرستان ها از خدمات تعمیراتی و فروش بهره مند شوند.

خدمات نمایندگی اپل در ایران

ارائه‌ راهنمایی‌های مورد نیاز به کاربران به صورت حضوری در نمایندگی اپل در ایران، امکان کار با تجهیزات و تولیدات اپل به منظور تست دستگاه در نمایندگی اپل، ارائه‌ اطلاعاتی در مورد تجهیزات دیگر هم‌تراز با دستگاه (در برندهای دیگر) و مقایسه‌ آنها با یکدیگر در نمایندگی اپل در ایران ، آموزش‌های اولیه و ابتدایی در مورد کار با دستگاه در نمایندگی اپل، عیب یابی دقیق دستگاه و تحلیل ارورها، ارائه‌ ضمانت‌نامه مبنی بر اصل و اورجینال بودن کالا، تخصصی ترین تعمیرات اپل از جمله تعمیر موبایل اپل و آیپد در نمایندگی اپل در ایران و حل مشکلات لاینحل  در نمایندگی رسمی و مجاز اپل امکان پذیر است.

تعمیرات موبایل اپل

از تخصصی ترین سرویس ها در نمایندگی تعمیرات اپل ، تعمیرات موبایل اپل می باشد. واحد تعمیرات موبایل آیفون دارای کارشناسان متبحر و متخصص است که با استفاده از تجربه بالا و علم زیاد به تعمیر گوشی اپل می پردازند. پارت تعمیرات موبایل آیفون دارای امکانات مجهز و کامل می باشد. استفاده از این امکانات باعث شده است کیفت تعمیرات بسیار بالا باشد.

این واحد ها برای هم در زمینه های نرم افزاری و هم در زمینه های سخت افزاری خدمات زیادی را به شما عزیزان ارائه می دهند. پس از تحویل گوشی به این واحد فرآیند عیب‌یابی صورت می گیرد. دستگاه به منظور تعمیر به واحد مربوطه تحویل داده می شود. اگر اشکال دستگاه، قابل تعمیر نبود و نیاز به تعویض قطعات گوشی اپل باشد، این کار صرفاً پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه و محرز شدن عدم امکان تعمیر قطعه انجام می‌پذیرد.

تعمیرات آیپد اپل

آیپد های شرکت اپل به دلیل کیفیت بالا طرفداران بسیاری دارد. با این وجود به دلایل مختلف این تبلت ها نیز ممکن است مانند دیگر دستگاه های الکترونیک دچار مشکل شود. به دلیل کاربران فراوان این آیپدها نمایندگی اپل یک بخش تخصصی را به تعمیرات این محصول اختصاص داده است. تعمیرات آیپد به دلیل ویژگی‌های خاص نرم‌افزاری و سخت‌افزاری به متخصصان و کارشناسان زبده و متبحری نیاز دارد.

با وجود ادعای بسیاری از مراکز تعمیراتی مشاهده شده است که تعمیرات آیپد اپل از عهده بسیاری از این مراکز خارج بوده است و بعضا مشکل دستگاه تحویل داده شده بدتر شده است. بنابراین سپردن این کار به دست افراد مبتدی ممکن است علاوه بر آسیب‌‌رسانی جدی به دستگاه، امکان ترمیم و تعمیر آن را برای همیشه از میان ببرد. مدیریت نمایندگی آیپد اپل کارشناسان این مرکز را پس از آزمون ها و دوره های متعدد به استخدام در آورده است. این مرکز با برگزاری دوره های مختلف کارشناسان خود را با جدیدترین متدهای تعمیراتی آشنا می کند و سعی در بهبود روند خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز را دارد.

خدمات سخت افزاری تعمیر موبایل اپل

خدمات سخت افزاری تعمیر موبایل اپل در نمایندگی اپل به وسیله پیشرفته ترین ابزارهای تعمیر صورت میگیرد. تعمیرکاران حرفه ای نمایندگی اپل با داشتن سابقه ای طولانی در تعمیر موبایل اپل و رعایت استانداردهای بین المللی مشکل گوشی شما را حل خواهند کرد. در ادامه با برخی از خدمات سخت افزاری تعمیر موبایل اپل در نمایندگی اپل آشنا خواهید شد:

تعویض باتری موبایل اپل

نمایندگی تعمیرات اپل، خدمات تعویض باتری گوشی های آیفون را نیز به دارندگان این دستگاه ها ارائه می دهد. باتری ممکن است بر اثر عواملی مثل شارژ اشتباه، نوسانات برق و موارد مشابه، دچار ایراد شده و درست کار نکند. نکته ای که باید مورد توجه قرار بگیرد این است که مشکلات و ایرادهای باتری ممکن است روی سایر بخش های گوشی هم تاثیر منفی گذاشته و هزینه های تعمیراتی را افزایش دهند.

بنابراین بهتر است در اولین فرصت، اقدام به تعویض باتری موبایل اپل کنید تا شاهد خرابی های بیشتر گوشی خود نباشید. گفتنی است باتری آیفون باید حتما اورجینال باشد تا کارایی لازم را داشته باشد. از این رو تیم تعمیرات آیفون در مرکز سخت افزار ایران، تنها از باتری اصل و متناسب با مدل گوشی استفاده می کنند.

تعویض ال سی دی گوشی اپل

یکی از رایج ترین مشکلاتی که کاربران آیفون از آن شکایت دارند، شکستن ال سی دی است. صفحه نمایش این گوشی ممکن است در اثر ضربه و یا افتادن آن از ارتفاع دچار شکستگی شود. در این صورت معمولا نمایشگر قابل ترمیم نیست و نیاز به تعویض ال سی دی گوشی اپل می باشد.

البته lcd انواع آیفون، قیمت بالایی دارد و باید برای این منظور، هزینه قابل توجهی پرداخت کنید. با توجه به این که همکاران ما در نمایندگی تعمیرات اپل تنها از قطعات اورجینال استفاده می کنند، می توانید از کیفیت نمایشگر جدید گوشی خود و عملکرد صحیح و بی نقص آن اطمینان کامل داشته باشید.

تعمیر دوربین گوشی آیفون

برای تعمیر دوربین گوشی آیفون، با توجه به دلیل بروز مشکل راه حل های مختلفی وجود دارد. اگر مساله شکستن لنز است، نیاز به تعویض دوربین یا لنز آن می باشد. تمیز کردن لنز هم می تواند مشکل تار بودن عکس ها را برطرف نماید. چنانچه پس از بروز رسانی سیستم عامل، شاهد بروز مشکلاتی در عملکرد دوربین گوشی خود بودید، اقداماتی نظیر ری استارت کردن دستگاه یا بررسی تنظیمات، می تواند مشکل را برطرف کند.

اگر اختلالات عملکردی دوربین تنها مربوط به وقتی است که یک برنامه خاص را اجرا می کنید، لازم است که هرچه سریع تر برنامه را شناسایی کرده و اقدام به حذف آن نمایید. البته گاهی هم تنها راه چاره، تعویض لنز دوربین است که در این صورت بهتر است کار را به تکنسین های تعمیرات موبایل apple محول کنید.

تعمیر آنتن آیفون اپل

مشکلات آنتن دهی آیفون، معمولا ریشه نرم افزاری دارند. مثلا تنظیمات درست انجام نشده و یا گوشی ویروسی شده است. به ندرت پیش می آید که برای تعمیر آنتن آیفون اپل، نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات باشد. در این شرایط معمولا تعمیرکاران مطمئن می شوند که سیم کارت به درستی جای گرفته و اتصالات آن سالم و تمیز هستند. در صورت نیاز، این بخش ها تمیز شده و یا تعمیر یا تعویض می گردند. گاهی تنها با ریست کردن آیفون، مشکلات آنتن دهی هم برطرف می شوند. گاهی هم مشکل از اوپراتور سیم کارت است و تیم تعمیرات موبایل اپل نمی توانند کاری انجام دهند.

  • عرضه لوازم جانبی آیپد
  • عرضه لوازم جانبی آیپاد در نمایندگی اپل
  • نصب برنامه بدون جلبریک
  • عرضه لوازم جانبی مک
  • رفع اشکال اسپیکر باطری همه محصولات اپل
  • تعمیرات تخصصی برد اصلی در نمایندگی اپل
  • تعویض تاچ اسکرین آیفون
  • تعمیر lcd محصولات اپل
  • خدمات مشاوره پیش از تعمیر و فروش
  • تعمیرات آیفون در نمایندگی اپل
  • جیل بریک دستگاههای اپل
  • تعمیر آیپاد در نمایندگی تعمیرات اپل
  • تعمیر آی مک
  • عرضه لوازم جانبی اپل واچ در نمایندگی اپل
  • رفع اشکال اسپیکر باطری در محصولات اپل
  • عرضه لوازم جانبی آیفون
  • تعمیر و فروش محصولات اپل
  • خدمات مشاوره پیش از تعمیر و فروش
  • سرویس و راه اندازی محصولات اپل
  • فروش محصولات در فروشگاه مرکزی اپل
  • آموزش تعمیرات اپل
  • ارائه ی خدمات سرویس در محل
  • سرویس و راه اندازی محصولات اپل
  • آموزش تعمیرات اپل
  • ارائه ی خدمات سرویس در محل

تعمیرات بیس باند آیفون

گاهی علت نمایش پیغام No service در گوشی های اپل، خرابی بخشی به نام بیس باند است. برای تعمیر بیس باند آیفون، باید آن را عیب یابی کرد. وارد تنظیمات گوشی شوید و گزینه General را انتخاب کنید. سپس در قسمت About داده های سیستم مودم را بررسی کنید. اگر زمانی که پیام عدم سرویس دهی یا جستجو نمایش داده می شود سیستم مودم هم فعالیت ندارد یعنی بیس باند آسیب دیده و نیاز به ترمیم دارد. خراب بودن آی سی RF، خراب بودن کریستال بیس باند، خراب بودن CPU بیس باند و خراب بودن آی سی تغذیه، باعث خرابی بیس باند می شوند و با ترمیم یا  تعویض آنها، مشکل بیس باند نیز برطرف خواهد شد.

ریست سخت افزاری و تعمیر موبایل اپل
تعمیرات آب خوردگی و آسیبهای ناشی از ضربه و سقوط
تعویضLCD های شکسته موبایل آیفون اپل
بازیابی اطلاعات از دست رفته موبایل اپل
تعمیر مشکلاتKeyboard و Trackpad گوشی اپل
تعمیرWi-Fi و مشکلات شبکه  گوشی آیفون اپل
رفع مشکل خاموش شدن ناگهانی آیفون
تعویض قطعات در بخش تعمیر موبایل اپلش
تعمیر صفحه تاچ اپل در بخش تعمیر گوشی اپل

تعویض توری جلوی قسمت گوشی آیفون
رفع مشکلات مربوط به دکمه ی هوم موبایل اپل
رفع مشکلات صفحه نمایش آیفون
رفع مشکلات تاچ آیفون گوشی آیفون اپل
تعویض تاچ آیفون موبایل اپل
تعمیر و تعویض دوربین گوشی اپل
رفع مشکلات صدا در آیفون ها
رفع مشکلات بلوتوث آیفون در بخش تعمیر موبایل اپل
رفع ایراد مشکلات سیم کارت آیفون
تعمیر اسپیکر آیفون در بخش تعمیر موبایل اپل

خدمات نرم افزاری تعمیر موبایل اپل

نمایندگی اپل با ارائه بهترین و حرفه ای ترین سرویس ها در نمایندگی اپل مشکلات موبایل شما را در کمترین زمان و به صورت کاملا تضمینی حل خواهد کرد. این مرکز علاوه بر رفع مشکلات سخت افزاری موبایل اپل، تعمیر نرم افزاری موبایل اپل را نیز با پیشرفته ترین دستگاه ها و به دست خبره ترین کارشناسان انجام می دهد. برخی از خدمات نرم افزاری تعمیر موبایل اپل به شرح زیر می باشد :

  •  ریستور آیفون گوشی اپل
  • آنلاک، آیکلود و …. موبایل اپل
  • ریست نرم افزاری موبایل اپل
  • برطرف کردن مشکل کرش گوشی اپل
  • ساخت اپل آیدی برای گوشی آیفون اپل
  • نصب نرم افزارios و سایر نرم افزار های مورد
  • آپدیت گوشی آیفون اپل به نسخه های بالاتر
  • برطرف کردن مشکل هنگ کردن موبایل آیفون اپل
  • رفع ارورها ی مربوط به گوشی های آیفون و تعمیر موبایل اپل
  • دانگرید موبایل اپل در بخش خدمات نرم افزاری تعمیر موبایل اپل
  • جیلبریک موبایل آیفون اپل در بخش خدمات نرم افزاری تعمیر موبایل اپل

مشخصات نمایندگی تعمیرات اپل

  • اعلام هزینه پیش از آغاز تعمیرات اپل
  • اولویت تعمیر قطعات و خودداری از تعویض قطعات اصلی
  • استخدام برترین کارشناسان جهت تعمیرات و فروش
  • توانایی تعمیر و ترمیم دستگاه هایی که مراکز دیگر غیر قابل تعمیر دانسته اند
  • استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین ابزار آلات
  • احترام به حقوق مشتریان گرامی
  • ارائه ی خدمات طبق اصول و استانداردهای جهانی
  • استفاده از قطعات اورجینال در صورت نیاز به تعویض قطعات

مشخصات نمایندگی رسمی اپل

ارائه محصولات اصل و اورجینال، خدمات پس از فروش شرکتی ، استفاده از تجهیزات عیب یابی مدرن و پیشرفته و پشتیبانی همه جانبه از کاربران، امنیت و اطمینان از سرویس های خدماتی و بسیاری از موارد دیگر از مشخصه های بارز و اصلی نمایندگی اپل در ایران است. کاربران اپل با مراجعه به این نمایندگی به راحتی می توانند با فراغ بال و امنیت خاطر هر آنچه را که نیاز داشته باشند، دریافت کنند.

واحدهای تعمیرات اپل

واحد های تعمیرات اپل هر کدام در بخش جداگانه خود فعالیت می کنند و تعمیرکاران و تکنسین های خاص خود را دارند. از جمله این خدمات می توان به موارد زیر اشاره کرد. عیب‌یابی، ترمیم و تعمیر تمامی محصولات اپل اعم از آی‌پد، آیفون و … در نمایندگی اپل در ایران ، رفع اشکال پرش یا نبود آنتن در نمایندگی اپل، رفع اشکالات اسپیکر در همه محصولات اپل، تعمیرات تخصصی برد اصلی، تعویض تاچ اسکرین آیفون و ترمیم آن در نمایندگی اپل در ایران، تعمیر LCD محصولات اپل، رفع مشکلات مربوط به مصرف بالای باتری، رفع مشکلات مربوط به وای‌فای گوشی‌های اپل، رفع اختلالات مربوط به قرمز شدن صفحه نمایش اپل، تعمیر و ترمیم اشکالات آیپاد در نمایندگی اپل در ایران، تعمیر و رفع عیوب آی‌مک و بسیاری از موارد دیگر تنها بخشی از خدمات تخصصی نمایندگی اپل در ایران است.

اخبار، مقالات و سوالات متداول نمایندگی اپل

بخش اخبار اپل در نمایندگی اپل در ایران برای اطلاع رسانی و آگاهی بیشتر کاربران راه اندازی شده است. در این بخش مجموعه ای از بهترین و جدیدترین اخبار مربوط به کمپانی اپل منتشر می شود که می تواند برای کاربران این کمپانی بسیار مورد استفاده قرار گیرد. در بخش اخبار نمایندگی اپل، هر آنچه را که نیاز داشته باشید درباره این کمپانی ابر قدرت خواهید یافت و با همه تازه های اپل آشنا خواهید شد.

همکاران ما در واحد مقالات نمایندگی اپل در ایران همواره تلاش می کنند مجموعه ای از مفید ترین و پرکاربرد ترین مقالات درباره هر یک از محصولات اپل را در اختیار کاربران قرار دهند تا به دنبال آن کاربر ضمن آشنایی بیشتر با محصول مورد نظر خود، از ریزه کاری ها و جزئیات کار نیز اطلاع یابد و بتواند از صد درصد دستگاه خود استفاده کند. در بخش مقالات اپل هر آنچه که انتشار می یابد توسط کارشناسان و متخصصان اپل ازریابی می شود و در نهایت در اختیار کاربر قرار می گیرد.

سولات متداول درباره محصولات اپل یک بخش جذاب و پر طرفدار است که بسیاری از نیاز های کاربران را بی درد سر و در اسرع وقت، بر طرف می کند. در این بخش مجموعه ای از متداول ترین سوالات درباره محصولات کمپانی اپل را جمع آوری کرده ایم و پاسخ داده ایم. کاربران با مطالعه این بخش در اکثر موارد سوالات مشابه خود را خواهند یافت که راه حل و پاسخ آنها نیز داده شده است. بنابراین در بخش سوالات متداول کاربران در نمایندگی اپل در ایران هر سوالی پاسخ داده شده و این امکان نیز وجود دارد که سوالی جدید از کارشناسان ما پرسیده شود.

محصولات اپل

آیپد، آیفون و مک‌بوک، تبلت، لپ تاپ، اپل واچ و بسیاری دیگر از محصولات حوزه تجهیزات هوشمند از طریق کمپانی اپل وارد بازار می شوند. نمایندگی اپل در ایران تلاش می کند همه این محصولات اپل را با بهترین و بالاترین کیفیت در اختیار کاربران قرار دهد و آنها را از کیفیت خدمات مطمئن سازد.

مرکز سخت افزار ایران

مرکز سخت افزار ایران درگاه امن و مورد اطمینانی است که نیاز های امروز جامعه را به خوبی شناخته است و برای برطرف کردن آنها تلاش می کند. کارشناسان و اساتید فعال در مجموعه مرکز سخت افزار ایران معتقدند که زندگی در دنیای امروز بدون توجه به تجهیزات دیجیتالی و هوشمند امکان پذیر نیست.

این تجهیزات جزء نیاز های ضروری انسان ها شده است که برای رفع این نیاز ها باید مرکزی معتبر و مجاز تاسیس شود. مدیران مرکز سخت افزار ایران با تاسیس این مجموعه منظم و سازمان یافته به کاربران اطمینان می دهند که در هر حوزه ای از دیجیتال مارکتینگ همه نیاز های آنها برطرف خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =