نمایندگی اپل در تهران

یکی از مشکلاتی که ممکن است برایتان در زمان خراب شدن کلیه دستگاه های اپل اعم از آیفون، آیپد اپل، آیپاد، اپل واچ، مک بوک و… پیش بیاید، این است که دچار سردرگمی شوید و ندانید که باید به کدام یک ازنمایندگی ها مراجعه کنید. در زمان خراب شدن و به وجود آمدن نقص فنی در محصولات اپل ، شما می توانید با استفاده از اطلاعاتی که دارید برای رفع مشکل و یا تعویض قطعات اقدام کنید و یا اینکه از یک راه حل دوم استفاده نمایید و به نمایندگی اپل در تهران مراجعه کرده و از همکاری با برترین مهندسان ارشد کشور، پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر، حضور نیروی انسانی مجرب و متخصص، تصمیم گیری های تیمی و تخصصی، پیاده سازی اصول مشتری مدارانه بهره مند شوید.

لازم به ذکر است برای تعمیر محصولات اپل به دلیل پیچیده بودن سیستم داخلی آن ها، رفع مشکل و یا عوض کردن قطعات توسط خود شما بسیار سخت و زمان بر می باشد و مراجعه به نمایندگی اپل  مناسب تر به نظر می رسد.

نمایندگی اپل در تهران

خدمات نمایندگی رسمی اپل در تهران

برای بهره مندی از خدمات پشتیبانی بهترین گزینه را انتخاب کرده اید. مهم نیست که دستگاه شما چه مشکلی دارد، نمایندگی تعمیر اپل در تهران گزینه مناسبی برای پاسخ گویی به سوالات و  رفع ایرادات دستگاه شماست و از تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیر، بهسازی، ترمیم و بازیابی دستگاه های اپل برای خدمت به کاربران استفاده می کند. متقاضیان سرویس های مذکور می توانند با حضور در نمایندگی تعمیرات موبایل اپل و مراجعه به پارت تخصصی مربوط  با دستگاه خویش، خدمات مورد نیاز خویش را دریافت کنند.

یکی از راه های موجود برای گرفتن بهترین نتیجه از تعمیرات اپل این است که حتما نوع اشکال پیش آمده در دستگاه را با کارشناس تعمیر در میان بگذارید. بعلاوه اگر با بروز اشکال در دستگاه، سیستم و یا قطعات آن را دستکاری نموده اید، حتما این موضوع را به همراه تمام جزییات، با کارشناس نمایندگی اپل در تهران در میان بگذارید. این امر کمک شایانی به کارشناسان، در عیب یابی صحیح دستگاه و تشخیص درست نوع تعمیر مورد نیاز جهت رفع اشکال پیش آمده، می کند.

شعب نمایندگی اپل در تهران

نمایندگی اپلِ مرکز سخت افزار ایران با توجه به قابلیت هایی که در امور مختلف تعمیراتی دارد ، اقدام به تعمیر و یا تعویض قطعات مختلف محصولات اپل می کنند. این مجموعه با توجه به حساسیت های ویژه ای که محصولات مختلف این برند دارند، از تجهیزات و تخصص افراد خبره و مجرب استفاده می کند. تمامی خدمات تعمیراتی انجام شده در مرکز سخت افزار ایران، تحت نظر اساتید متبحر در امر تعمیرات انجام و مورد تایید کارشناسان این مرکز قرار می گیرد. عملکرد موفق نمایندگی اپل در تهران، در طول سالیان گذشته منجر به گسترش این نمایندگی در سطح استان تهران شده است.

نمایندگی های مختلف شعبه مرکزی، شعبه سعادت آباد، میرداماد، پیروزی، ولیعصر و رسالت شعبی هستند که با پیشرفت مجموعه ی نمایندگی اپلِ سخت افزار ایران تاسیس شده اند. در تمامی این شعبه ها، خدمات مختلف تعمیر و یا تعویض قطعات مختلف دستگاه های اپل و حل مشکلات سخت افزاری مربوط به این دستگاه ها انجام می گیرد. امروزه با توجه به وضعیت تحریم های موجود، واردات قطعات اورجینال اپل غیر ممکن شده است و در صورت آسیب دیدگی قطعات مختلف دستگاه های اپل، بسیاری عمر این دستگاه ها را پایان یافته می دانند. مرکز سخت افزار ایران با استفاده از قطعات اورجینال و تایید شده در حین تعویض قطعات موبایل و یا سایر دستگاه های اپل شما، عمر دوباره ای به این کالای ارزشمند خواهند داد.

نمایندگی اپل در ستارخان

شعبه مرکز سخت افزار ایران واقع در ستارخان را همگان با نام شعبه مرکزی می شناسند. این شعبه اولین مرکز تاسیس شده توسط بنیان گذاران مرکز سخت افزار ایران است که بعدها به دلیل استقبال مشتریان و افزایش شدید حجم کاری، برخی از فعالیت های آن به شعب جدید واگذار شد.

تیم کاملا حرفه ای مدیریتی، آموزشی و تعمیراتی در این مرکز به صورت مستمر به تلاش های خود در جهت رفاه حال مشتریان تلاش می کند. افزایش سطح رضایت و خرسندی مشتریان این مرکز، از اصولی است که همواره هدف کارکنان این مجموعه بوده است.

نمایندگی مجاز اپل در رسالت

یکی دیگر از شعب فعال مرکز سخت افزار ایران شعبه رسالت واقع در میدان رسالت است. این شعبه همانند شعب مشابه خود در سطح تهران، با استفاده از بهترین تجهیزات در زمینه ی تعمیرات دستگاه های مختلف و به ویژه برند اپل، در حال خدمات رسانی به هموطنان است.

از دیگر خدماتی که در این شعبه ارائه می گردد، مشاوره فروش و تعمیر و نیز تعویض قطعات آسیب دیده اپل است. این شعبه پس از تحویل دستگاه تعمیر شده برگه ای با نام ضمانت پس از تعمیر در اختیار مشتری قرار می دهد. این برگه تا پایان مهلت ضمانت معتبر بوده و در صورت بروز مشکلات بعدی در دستگاه، تعمیر و بررسی مجدد انجام می شود.

نمایندگی اپل در میرداماد

مرکز سخت افزار ایران با توجه به وسعت بالای کلان شهر تهران، برآن شد که به جای یک مرکز شلوغ و پر ازدحام، شعب مختلفی را در گوشه های مختلف شهر تاسیس کند. افتتاح این شعب نه تنها نظم در کار را بسیار بالا برد، بلکه منجر به افزایش سطح اعتماد مشتریان هم شد. دارندگان محصولات مختلف اپل در صورت بروز هرگونه مشکلی در دستگاه های اپل می توانند در شعبه میرداماد و با یاری گرفتن از متخصصان مشکل پیش آمده را رفع کنند.

نمایندگی apple در سعادت آباد

یکی از خدماتی که مرکز سخت افزار ایران به آن می پردازد، ارائه خدمات تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری محصولات اپل است. نمایندگی اپل در سعادت آباد هم موجود است و عزیزانی که قصد استفاده از خدمات تعمیر و یا تعویض قطعات اپل را دارند، می توانند نزدیک ترین شعبه مرکز سخت افزار ایران که همان شعبه سعادت آباد است را انتخاب کنند. نزدیکی به محل کار و یا زندگی و رفع عیوب پیش آمده در کمترین زمان از دلایلی است که باعث افتتاح این شعبه شده است.

نمایندگی اپل در میرداماد

آنچه متخصصان ما را به تلاش بیشتر در جهت کسب دانش روز تعمیرات مشتاق تر می سازد، توجه و حسن اعتماد شما عزیزان است. اعتماد و همراهی مشتریان در طول سالیان گذشته سطح توقعات را از عملکرد مهندسین حاضر در مرکز سخت افزار ایران بالا برده است. نمایندگی اپل میرداماد برای جلب رضایت مشتریان خود در تلاش است کیفیت عملکرد گروه را به سطح مطلوب و مورد انتظار مشتریان برساند.

افزایش تعداد شعب در سطح شهر تهران در واقع یکی از مسیرهایی است که این مرکز برای رسیدن به استاندارد رضایت مشتری در آن قدم نهاده است. شعبه میرداماد واقع در میدان مادر مراجعات مشتریان ساکن در این مناطق را سهل نموده است.ش

خدمات نمایندگی اپل در شعبه ی پیروزی

اگر مرکز سخت افزار ایران را از نمای بالاتری ببینیم، مجموعه بسیار منظمی از همکاری ها در کنار یکدیگر دیده می شود. این همکاری ها در زمینه های مختلف تعمیراتی و با تکیه بر جدیدترین تجهیزات و حضور مهندسین متخصص شکل گرفته است. یکی از چرخ دنده های مهم در این مجموعه عظیم، شعبه پیروزی است. همکاری و هماهنگی تمامی اعضای این گروه منجر به موفقیت های روز افزون مجموعه سخت افزار ایران شده است.

دیگر خدمات ارائه شده در نمایندگی اپل در تهران

  • تعمیر محصولات اپل
  • سرویس محصولات اپل
  • ارائه کلیه خدمات پس از فروش در نمایندگی اپل در ایران
  • فروش کلیه محصولات اپل در فروشگاه مرکزی اپل
  • ارائه تخصصی ترین خدمات مرتبط با سرویس، فروش و تعمیر مک بوک اپل
  • ارائه تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر و فروش گوشی آیفون اپل
  • ارائه تخصصی ترین خدمات مرتبط با فروش و تعمیر اپل واچ اپل
  • ارائه تخصصی ترین خدمات مرتبط با فروش و تعمیر آیپاد اپل
  • ارائه کلیه خدمات مرتبط با تعمیر در محل اپل

اعتبارسنجی نمایندگی اپل در تهران

قطعا در محل زندگی شما نمایندگی های مجاز زیادی وجود دارد ولی اینکه کدام یک از آن ها تعمیرگاه معتبری است و مشکل شما را در اسرع وقت و بی دردسر رفع می کند، مسئله بسیار حائز اهمیتی است. نمایندگی اپل در تهران با بهره گیری از پیشرفته ترین و به‌روزترین تجهیزات تعمیر که در اختیار مجرب ترین کارشناسان خود قرار داده است، سعی دارد تا بهترین خدمات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه های اپل را با بالاترین کیفیت ، ظرف مدت زمانی کوتاه و با کمترین هزینه به هموطنان گرامی ارائه دهد.

مدت‌هاست که نام محصولات اپل با نمایندگی اپل در تهران گره‌ خورده است و کاربران گرامی می توانند از نمایندگی اپل در تهران انواع مدل های موبایل آیفون، آیپد، آیپاد، اپل واچ، آی مک، مک بوک و اپل تی وی را به صورت اورجینال خریداری کنند. در صورت نیاز به تعمیر تخصصی هریک از این محصولات، می توانند روی تخصص کارشناسان و تعمیرکاران این مرکز برای رفع مشکل محصول خود حساب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + بیست =