نمایندگی اپل در شهرستان ها

نمایندگی اپل در شهرستان ها ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات مورد نیاز به کاربران دستگاه های آیپاد، آیپد و آیفون است. کاربران شهرستانی این سه دستگاه می توانند از طریق تماس با نمایندگی اپل در شهرستان ها، درخواست خود مبنی بر نیاز به دریافت خدمات مرتبط با تعمیر و ترمیم دستگاه های خویش را ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست، کارشناسان نمایندگی اپل در شهرستانها در اولین فرصت با صاحبان دستگاه معیوب تماس گرفته و روند دریافت خدمات را به اطلاع آنها می رسانند.

نمایندگی اپل در شهرستان ها با تجهیز فضایِ خویش به پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و فراخوانی زبده‌ترین همکارانِ حوزه ترمیم و سرویس، در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات را به مشتریان عزیز ساکن در شهرستان ارائه نماید. قرارگیری «تخصصی ترین ابزار» در کنار «زبده ترین کارشناسان و مهندسان» سبب گشته تا شاهد اجرای بی نقص ترین عملیات ترمیم، تعمیر، بهسازی و ارتقاء سرویس های مرتبط با سه دستگاه آیفون، آیپاد و آیپد در نمایندگی اپل در شهرستان باشیم.

نمایندگی اپل در شهرستان ها

ویژگی های نمایندگی اپل در شهرستان ها

متخصصان و کارشناسان تعمیر در نمایندگی اپل در شهرستان ها به دلیل بهره‌مندی از سال‌ها سابقه و در اختیار داشتن به‌روزترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم قادر به رفع و حل تمامی ایرادات و مشکلاتی هستند که در محصولات آیپد، آیفون و آیپاد این شرکت پدید آمده‌اند. جهت بهره‌مندی از خدمات ارائه شده در نمایندگی اپل در شهرستان ها می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در وب‌سایت رسمی این مرکز اقدام نمایید.

نمایندگی اپل در شهرستان ها با تکیه بر تخصص و مهارت کارشناسان خود، توانسته است در طول سال‌های اخیر بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینه فروش و خدمات پس از آن به مشتریان و مشترکان اپل عرضه دارد. کلیه سرویس های ارائه شده در نمایندگی تعمیرات apple در شهرستان ها به دلیل اطمینان از سطح کیفی خدمات انجام شده، دارای گارانتی و ضمانت است. حضور «کارشناسان متخصص» و «امکانات پیشرفته» در این مرکز سبب گشته تا سرویس های مرتبط با این دستگاه در بالاترین سطح کیفی به متقاضیان ارائه گردد و این مجموعه، در طول سالهای اخیر، بدل به انتخاب نخست تمامی کاربران گردد.

مراحل ارسال کالا به نمایندگی اپل در شهرستان

  • تماس با مشتری، اعلام مشکل به وجودآمده، شرح مراحل تعمیر و هزینه ی تقریبی (مراحل تعمیر و هزینه آن باتوجه به مورد تعمیراتی و نوع دستگاه متفاوت است)
  • آغاز روند تعمیرات درصورت رضایت مشتری
  • گزارش به مشتری در صورت نیاز به تعویض قطعه
  • تست دستگاه توسط کارشناس ارشد نمایندگی اپل در شهرستان ها پس از پایان تعمیر و تأیید کادر فنی
  • واریز هزینه تعمیر توسط مشتری پس از اطمینان از سلامت دستگاه
  • ارسال شماره حساب یا شماره کارت به مشتری جهت واریز هزینه تعمیر
  • ارسال دستگاه به آدرس مشتری در صحت و سلامت کامل
  • بسته بندی دستگاه معیوب بدون لوازم جانبی آن
  • شرح مشکلات ایجاد شده در دستگاه در یک برگ کاغذ و ارسال آن به همراه دستگاه
  • شرح تعمیرات و سرویس های احتمالی که پیش از این بر روی دستگاه اعمال شده است
  • درج آدرس، شماره تماس وکدپستی ده رقمی دقیق بر روی بسته ی ارسالی
  • ارسال دستگاه به نمایندگی اپل در شهرستان ها
  • ارسال شماره رسید ( شماره پیگیری ) به شماره موبایل قید شده روی بسته ارسالی
  • ارسال پیامک به مشتری پس از دریافت کالا در نمایندگی اپل در شهرستان ها (نگهداری شماره رسید تا پایان مراحل تعمیر ضروری است.)
  • آغاز روند عیب یابی دستگاه توسط کارشناسان پس از دریافت کالا

نمایندگی اپل در شیراز

نمایندگی اپل در شیراز ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات در زمینه تعمیر محصولات اپل در استان فارس می باشد. نمایندگی اپل مرکز سخت افزار ایران در شیراز تمامی خدمات مرتبط با فروش، خدمات پس از فروش و تعمیر محصولات اپل را ارائه می‌ دهد. ذکر این نکته ضروری است که نمایندگی رسمی اپل در ایران تاکنون دایر نشده است و نمایندگی اپل مرکز سخت افزار ایران مرکز مجاز تعمیرات دستگاه‌های اپل است.

ساکنین استان فارس در صورت مشاهده هرگونه اشکال در آیپد و آیفون خود با ارسال کالای خود به نمایندگی اپل در تهران می توانند مشکل کالای خود را به متخصصین تعمیرات محصولات اپل بسپارند. کلیه خدمات نمایندگی اپل دارای ضمانت خدمات است. این ویژگی کیفیت بالای سطح تعمیرات را در این نمایندگی نشان می دهد.

نمایندگی اپل در اهواز

چنانچه ساکن استان خوزستان هستید، این بشارت را به شما می‌دهیم که نمایندگی اپل در اهواز بنا به تلاش‌های مستمر مرکز سخت افزار ایران در این استان راه‌اندازی شده است. این مرکز کلیه خدمات فروش، تعمیر و تعویض قطعات محصولات اپل را به هموطنان خوزستانی خدمات ارائه می دهید. شماره 02162948 جوابگوی سوالات شما عزیزان خواهد بود. شما می توانید پس از کسب مشاوره از کارشناسان نمایندگی اپل دستگاه را به نمایندگی مرکزی اپل در تهران ارسال کنید.

کیفیت کلیه خدمات نمایندگی اپل دارای سطح بالایی می باشد و تمام تجهیزات به کار رفته در فرآیند تعمیر دارای استاندارد بین المللی می باشد. همچنین تمام تکنسین های این مجموعه از بهترین مهندسین کشور هستند. این افراد ضمن داشتن تجربه لازم در خصوص تعمیر موبایل، تبلت و دیگر محصولات اپل، آموزش‌های روز را نیز در این خصوص فراگرفته‌اند. چنین ویژگی منحصر به فردی سبب شده تا نام این نمایندگی در میان سایر نمایندگی‌ها خوش درخشد.

نمایندگی اپل و واحدهای تعمیرات اپل

نمایندگی اپل در ایران پیشگام در ارائه تمامی خدمات مرتبط با تعمیر و فروش محصولات اپل در ایران است. نمایندگی اپل در ایران در «بخش فروش» تأمین‌کننده کالاها و تولیدات شرکت اپل بوده و در«بخشِ خدماتِ پس از فروش» به تعمیر، اصلاح و ترمیم محصولات اپل می‌پردازد. خدمات مذکور برای کاربران شهرستانی توسط نمایندگی اپل در شهرستان ها ارائه می شود.

ارکان اصلی نمایندگی تعمیرات اپل در ایران عبارتند از: تعهد و اخلاق مداری، بهره گیری از فناوری و دانش روز، حرکت در جهت درخواست های مشتریان و احترام به آن ها، کیفیت بالای خدمات رسانی به مشتریان ،عیب یابی صحیح ، استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت. نمایندگی اپل فعالیت خود را همزمان با ورود محصولات اپل به ایران آغاز کرده و سال هاست به عنوان مرکز منتخب و معتمد کاربران مطرح بوده است. واحدهای تعمیرات اپل در بخش زیر معرفی می گردند.