آموزش مودم کردن موبایل

[vc_row content_placement=”middle”][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

در بسیاری از شرایط ممکن است که شما به اینترنت نیاز داشته باشید در حالی که به دلایل مختلف، امکان دسترسی به این سرویس را ندارید. مودم کردن موبایل در این شرایط می تواند مشکل شما را برطرف کرده و امکانی را فراهم آورد که به راحتی دیوایس های مورد نظرتان را به شبکه اینترنت متصل نمایید. در واقع شما با تبدیل موبایل سونی خود به مودم، امکان استفاده از اینترنت گوشی خود را برای لپ تاپ، کامپیوتر، تبلت و دیگر گوشی های موبایل موجود در محدوده خود فراهم خواهید نمود. برای انجام این کار شگردها و ترفندهایی وجود دارد که ما در این مقاله به شما آموزش خواهیم داد.

چنانچه در طول انجام مراحل این فرایند دچار مشکل شدید، می توانید از متخصصین تعمیرات موبایل در نمایندگی موبایل سونی کمک بگیرید. برای این کار باید به بخش تنظیمات موبایل خود رفته و گزینه هایی را فعال نمایید. برای آشنایی با روش ها و ترفندهای مودم کردن موبایل ، توجه شما را به ادامه مقاله جلب می نماییم.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”865″ size=”full” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row color_scheme=”alternate”][vc_column][vc_column_text]

مقدمه تبدیل گوشی سونی به مودم

پیش از پرداختن به مراحل اصلی مودم کردن موبایل ، باید به نکاتی مهم در این باره اشاره کنیم. اولین نکته اینکه برای انجام این کار باید اول GPRS یا اینترنت موبایل سونی خود را فعال کنید. برای این کار می توانید بسته به مقدار استفاده، یک بسته مصرفی از اوپراتور خود خریداری نمایید. پس از خرید بسته و فعال کردن اینترنت، باید مشخص کنید که قصد استفاده از اینترنت گوشی در کدام دیوایس ها را دارید؛ در صورت نیاز به اتصال لپ تاپ به اینترنت موبایل سونی، باید گوشی را با یک کابل USB به لپ تاپ متصل نمایید.

اگر برای یک گوشی یا تبلت دیگر نیاز به اینترنت دارید نیازی به استفاده از کابل نیست. همچنین توجه داشته باشید که اگر لپ تاپ یا کامپیوتر مورد نظر قادر به شناسایی موبایل شما نبود، باید با استفاده از cd یا برنامه مرتبط، موبایل را در دستگاه تعریف نموده و سپس مراحل مودم کردن موبایل را انجام دهید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

مراحل مودم کردن موبایل

از آنجا که گوشی های سونی از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می کنند، برای مودم کردن آنها می توان مطابق با روش مودم کردن گوشی های اندرویدی اقدام کرد. برای این منظور، باید اول به بخش Settings یا تنظیمات رفته و گزینه به Wireless & Networks را انتخاب نمایید. سپس در این بخش به دنبال گزینه ای تحت عنوان hotspot بگردید و روی آن کلیک کنید.

حالا باید یک نام کاربری و پسورد برای گوشی خود تعریف کنید و دسترسی به اینترنت موبایل سونی خود را محدود سازید. با این کار تنها افرادی قادر به استفاده از اینترنت شما خواهند بود که رمز سیستم را داشته باشند. پس از انجام این مراحل، می توانید لپ تاپ، موبایل یا تبلت سونی خود را به راحتی به گوشی تان متصل نموده و از اینترنت آن استفاده کنید. در واقع پس از مودم کردن موبایل سونی، این دستگاه به عنوان یک Access point شناخته خواهد شد و به راحتی می توانید از طریق آن به اینترنت متصل شوید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row color_scheme=”primary”][vc_column][vc_column_text]

دیگر روش های تبدیل موبایل به مودم

علاوه بر روشی که توضیح دادیم، روش های دیگری نیز برای مودم کردن موبایل وجود دارد. شما همچنین می توانید با استفاده از نرم افزارها و برنامه هایی که برای این منظور طراحی شده اند، گوشی سونی خود را به مودم وایرلس تبدیل کرده و از مزایای آن بهره مند گردید. این نرم افزارها به راحتی قابل دانلود و نصب بوده و کار کردن با آنها بسیار راحت می باشد. نکته ای که وجود دارد این است که ممکن است این برنامه ها دارای باگ ها یا مشکلاتی باشند و نصب آنها، ایراداتی را در موبایل شما به وجود بیاورد.

لذا متخصصین تعمیرات موبایل توصیه می کنند که برای مودم کردن موبایل خود، تا حد امکان از روش های اصلی که در این مطلب توضیح دادیم بهره برده و از نرم افزارهای رایج استفاده نکنید. اما چنانچه علی رغم توضیحات ذکر شده تمایل به استفاده از این نرم افزارها را داشتید، آنها را از سایت های معتبر دانلود کرده و به این ترتیب، امنیت گوشی خود را در مقابل ویروس ها و مشکلات احتمالی بالا ببرید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][/vc_column][vc_column width=”1/2″][us_carousel post_type=”services” items_quantity=”2″ items_layout=”1192″ overriding_link=”post”][/vc_column][vc_column width=”1/4″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

نمایندگی موبایل سونی

تجمیع دو رکن مهم یعنی کادر فنی مجرب و استفاده از ابزار پیشرفته، نمایندگی گوشی سونی را در بین سایر مراکز خدماتی متمایز نموده است. در این مرکز، خدمات مربوط به فروش و تعمیرات sony به کاربران ارائه می گردد. برای خرید هریک از انواع و مدل های این محصول، می توانید به نمایندگی موبایل سونی مراجعه نموده و علاوه بر اطمینان از اصل بودن کالای مورد نظر، از خدمات پس از فروش این مرکز نیز بهره مند شوید. همچنین خدمات تعمیری این نمایندگی نیز در سطح بالایی از کیفیت قرار داشته و می توانید از صحت و دقت بالای آنها اطمینان داشته باشید. همکاران ما در نمایندگی سونی در کرج ، به صورت حضوری و تلفنی، پاسخگوی پرسش های شما کاربران گرامی هستند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][us_carousel columns=”4″ items_quantity=”8″ items_layout=”1192″ taxonomy_category=”%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa,%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%af%da%af%db%8c-%d8%b3%d9%88%d9%86%db%8c” overriding_link=”post”][/vc_column][/vc_row]