موبایل اچ تی سی

شرکت اچ تی سی (HTC Corporation) مخفف High tech computer corporation در سال 1997 میلادی توسط چر وانگ و پیتر جو  در کشور تایوان تاسیس شد. در آغاز اچ تی سی به عنوان یک سازنده ی کامپیوتر های همراه یا همان نوت بوک ها فعالیت میکرد، در سال 1998 اچ تی سی یکی از نخستین دستگاه های بی سیم لمسی دستی قابل حمل را طراحی کرد. همچنین شرکت اچ تی سی عنوان نخستین شرکت عرضه کننده ی دستگاهی با سیستم عامل موبایل شرکت مایکروسافت در سال 2002 را به خود اختصاص داد.

 این کمپانی همچنین نخستین دستگاه با سیستم عامل مایکروسافت و پشتیبانی از نسل سوم مخابرات را در سال 2005 تولید کرد. شرکت اچ تی سی نخستین موبایل اچ تی سی مبتنی بر سیستم عامل اندروید خود را در سال 2008 به بازار جهانی عرضه کرد و تا کنون دست به تولید مدل ها و نسخه های بسیار متنوعی تحت عنوان سیستم عامل های گوناگون تولید و راهی بازار کرده است. برای آشنایی با این شرکت و گوشی اچ تی سی مقاله زیر را مطالعه کنید.

موبایل اچ تی سی

همه چیز در مورد نمایندگی تعمیرات و خدمات پس از فروش گوشی های اچ تی سی

همانطور که میدانید این روزها موبایل جزیی از لوارم ضروری زندگی هر انسانی شده است و هرگونه خرابی در آن ناراحتی هایی را برای کاربر به بار خواهد آورد. این مشکلات شامل حال گوشی اچ تی سی هم میشود. اگر از کاربران گوشی اچ تی سی هستید و متوجه بروز اختلال در عملکرد گوشی خود شده اید، این شما هستید که لازم است با کسب اطلاعات دقیق در مورد جزییات تعمیری که قرار است روی دستگاه شما صورت بگیرد آماده ی انتخاب مرکز تعمیراتی معتبر شوید تا تضمین بخش سلامت دوباره ی گوشی خود باشید. چرا که ممکن است مراکز تعمیر گوشی نامعتبر گاهی صدمات جبران ناپذیری بر گوشی های حساس شما وارد کنند و این امر برای هر کاربری نامطلوب خواهد بود.

در صورت خرابی گوشی ایسوس خود با متخصصین نمایندگی تعمیرات موبایل ایسوس تماس بگیرید تا مشکلات گوشی شما را در سریع ترین شکل ممکن برطرف کنند. 

تعمیر گوشی های اچ تی سی در نسخه های مختلف قدیمی و جدید در این مرکز متشکل از واحد های مجزا، زیر نظر حرفه ای ترین کارشناسان دوره دیده و با بهره گیری از به روز ترین تکنولوژی و ابزار لازم، به صورت تضمینی انجام میپذیرد. لازم به ذکر است این مرکز نمایندگی با در اختیار داشتن آرشیو کاملی از قطعات اورجینال شما را از خرید موارد مشابه و تقلبی بی نیاز میکند.

گام نهادن در عرصه ی تولید تلفن های همراه هوشمند

با گذشت تمام این مراحل، حالا این شرکت بزرگ با در اختیار داشتن بیش از پنج هزار کارمند در زمینه ی ساخت تلفن های همراه هوشمند در سراسر جهان فعالیت میکند. گوشی های تولید شده توسط این کمپانی نام آشنا از سیستم عامل های اندروید، ویندوز فون، ویندوز موبایل و بروز موبایل پشتیبانی میکنند. جالب است بدانید در سال 2010 شرکت اچ تی سی درگیر دعوای حقوقی جنجال برانگیزی بر سر حق اختراع خود با شرکت آمریکایی اپل شد که سرانجام در نوامبر 2012 پس از چندین مورد اختلاف و دعوای حقوقی نهایتا توافق نامه ای بین هر دو شرکت به امضا رسید و این جنجال ها پایان گرفت. همچنین در ژانویه 2018 شرکت گوگل بخش تولید موبایل اچ تی سی را به قیمت 1.1 میلیار دلار از آن خود کرد و طبق این معامله بیش از 2000 مهندس از شرکت اچ تی سی به گوگل منتقل شدند.

تاریخچه موبایل اچ تی سی

سال ها قبل اچ تی سی تنها تولید کننده ی اصلی محصولات حساب میشد و تمامی محصولات خود را تحت عنوان تی موبایل عرضه میکرد. در آن زمان کمپانی تمام تمرکز خود را در عرضه ی محصولات قرار دادی با اپراتور های تلفن همراه قرار داده بود و برای سایر برندها به صورت سفارشی گوشی های با کیفیت میساخت. کمپانی اچ تی فراز و نشیب های فراوانی را پشت سر گذاشت تا در نهایت، امروز تمامی محصولات خود را تحت عنوان برند اختصاصی خود، یعنی همان موبایل اچ تی سی تولید میکند. اچ تی سی در سال 2011 به عنوان 98 امین برند برتر در بهترین برندهای اینتربرند شناخته شد. در سال 2011 شرکت اچ تی سی یک چهارم بازار موبایل آمریکا را در اختیار داشت به طوری که 5.7 میلیون دستگاه طی سه ماه به آن ها عرضه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =