• خانه
  • اخبار
  • مشکلات آیفون XS و آیفون Xs مکس تا چه حد جدی است

مشکلات آیفون XS و آیفون Xs مکس تا چه حد جدی است

[vc_row content_placement=”middle”][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

با رونمایی شرکت اپل از جدیدترین محصول آیفون خود تعداد زیادی از علاقه مندان محصولات این شرکت به خرید این محصولات روی آورده اند. با خرید و استفاده از این محصولات بعضی از دارندگان این گوشی ها به مشکلاتی برخورد کرده اند. این مشکلات همان مشکل قدیمی در گوشی آیفون است. از مشکلات آیفون XS و آیفون Xs مکس مشکل آنتن دهی است. دیگر مشکل گزارش شده از این گوشی مشکل باتری گوشی اپل است. کارشناسان مرکز تعمیرات آیفون به تمام مشکلات موجود در گوشی آیفون اشراف دارند. شما دارنده گان گوشی آیفون در صورت مواجه با هر گونه مشکل در گوشی خود می توانید به نمایندگی تعمیرات اپل مراجعه کنید و از خدمات کارشناسان ما بهره مند شوید.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”1857″ size=”full” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle”][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

مشکلات آیفون XS و آیفون Xs مکس در اتصال وای فای و LTE

با وجود بهره مندی آیفون Xs نسبت به آیفون X از نسل جدیدتر ارتباطات مخابراتی، کاربران این گوشی شاهد عملکرد پایین تر این گوشی در اتصالات LTE  هستند. این مشکل می تواند به دلیل تغییر سازنده مودم در این گوشی باشد. کاربران گوشی آیفون از مشکلات آنتن‌دهی ضعیف‌تر شبکه LTE نسبت به نسل پیشین خبر داده اند. این کاربران از دریافت  ضعیف تر‌ سیگنال‌ در مناطق با پوشش LTE ضعیف ناراضی بوده اند. این مشکل علاوه بر ساکنین مناطق حاشیه‌ای برای کاربران شهرهای بزرگ هم به وجود آمده است. شرکت اپل همکاری خود با شرکت کوالکام را که تجهیزات مخابراتی محصولات این شرکت را تامین می کند اخیرا کنار گذاشته و اینتل را جایگزین کرده است. بعضی از منتقدان مشکل آنتن دهی را به این موضوع نیز نسبت می دهند.

طبق نظرات گفته شده از سوی دارندگان این گوشی مشکل آنتن دهی این مدل در شرایطی است که آیفون X آن ها آنتن خوبی دارد. وجود باگ نرم افزاری ساده باعث ایجاد دیگر مشکلات آیفون XS و آیفون Xs مکس شده است. این مشکلات مربوط به اتصال وای فای است. این باگ نرم افزاری باعث می شود iPhone XS و iPhone XS Max  باند 2.4 گیگاهرتز را به باند 5.0 گیگاهرتز ترجیح ‌دهند. این موضوع در مدل قبلی آیفون یعنی آیفون X وجود نداشته است. اگر چه به برخی از کارشناسان مشکل اتصال وای فای را یک مشکل سخت افزاری دانسته اند.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”950″ size=”full” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle”][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

مشکلات آیفون XS و آیفون Xs مکس در عدم شارژ دهی

از مشکلات آیفون XS و آیفون Xs مکس گزارش های دیگری نیز منتشر شده است. بسیاری از کاربران گفته اند  که وقتی آن‌ها کابل شارژر را به پورت شارژ متصل می کنند، گوشی به صورت اتوماتیک شارژ نمی‌شود. آنها گفته اند که به منظور شارژ، صفحه نمایش گوشی حتما باید لمس شود و بعد از روشن شدن نمایشگر شارژ دستگاه انجام می شود. در مواردی هم اعلام شده است که، برای شارژ کابل باید یک بار بیرون کشیده شود و سپس اتصال صورت گیرد.

یکی از مشکلات مهم گزارش شده در مورد شارژ این مدل این است باتری در صفحه نمایش شارژ را نشان می دهد، اما به طور کامل خالی است. شرکت اپل قصد دارد با انتشار نسخه نهایی سیستم عامل iOS 12.1 تمامی مشکلات آیفون XS و آیفون Xs مکس را حل کند. اکنون نسخه بتای iOS 12.1 عرضه شده است، اما نتوانسته است که این مشکل را برطرف کند زیرا هیچ تدبیری برای رفع این مشکل در این بروزرسانی اندیشیده نشده است.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”949″ size=”full” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][bsf-info-box icon=”Defaults-phone” icon_size=”32″ icon_style=”circle” title=”نمایندگی اپل” read_more=”more” link=”url:https%3A%2F%2Ftamirmobile.com%2F%25d8%25aa%25d9%2585%25d8%25a7%25d8%25b3-%25d8%25a8%25d8%25a7-%25d9%2585%25d8%25b1%25da%25a9%25d8%25b2-%25d8%25b1%25d8%25b3%25d9%2585%25db%258c-%25d8%25a7%25d9%25be%25d9%2584%2F|||” read_text=”تماس با نمایندگی اپل” pos=”square_box” box_border_style=”solid” box_border_width=”1″ box_border_color=”#000000″ title_font_size=”desktop:20px;”]

نمایندگی اپل با بهره‌مندی از به‌روزترین ابزار تعمیر، خدمات باکیفیت و مناسبی را به شما کاربران گوشی آیفون ارائه می کند. ابزارآلات هوشمند تعمیر و سازگار با ساختار دستگاه‌های اپل از به روزترین ابزارآلات تعمیر گوشی موبایل است. بعد از تعمیر دستگاه توسط تعمیرکاران خبره نمایندگی تعمیرات اپل، دستگاه به منظور اطمینان صحت عملکرد تست شده و به کاربر تحویل داده خواهد شد. هرگونه تعویض قطعه معیوب نیز با کسب اجازه از صاحب دستگاه در نمایندگی تعمیرات اپل انجام خواهد شد.

[/bsf-info-box][/vc_column][/vc_row]