مذاکره غول تکنولوژی با سامسونگ

[vc_row content_placement=”middle”][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

” مذاکره اپل با سامسونگ ” امروز تیتر همه رسانه های اجتماعی شد. گزارش‌ها حاکی از آن هستند که اپل با هدف دست یابی به فروش بیشتر ، سیاست جدیدی در قبال کاهش قیمت آیفون‌های سال ۲۰۱۸ در پیش گرفته است. همین امر موجب شده تا بار دیگر این غول تکنولوژی با سامسونگ بر سر قیمت پنل‌های OLED مذاکره کند.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”2216″ size=”full” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row color_scheme=”alternate”][vc_column][vc_column_text]

مذاکره اپل با سامسونگ به منظور کاهش قیمت آیفون های جدید

به استناد گزارش اخیر وب‌سایت DigiTimes، اپل به دنبال کاهش قیمت پنل‌های OLED آیفون از ۱۱۰ دلار به ۱۰۰ دلار است. منابع دیجی‌تایمز معتقدند که اپل تا پایان امسال  بیش از ۱۰۰ میلیون پنل OLED  به سامسونگ سفارش خواهد داد که حدود  ۲۵ میلیون واحد از آن‌ها در آیفون ۱۰ و بقیه در سایر مدل ها به‌کار خواهند رفت. گفته می‌شود که کوپرتینونشین‌ها در سال ۲۰۱۷ حدود ۵۰ میلیون پنل خریداری کرده‌اند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

اپل یا سامسونگ

از ارزش این قرارداد و قیمت پنل ها هنوز اطلاعات درستی وجود ندارد  ؛ زیر اپل یا سامسونگ نسبت به این موضوع بسیار محتاط عمل میکنند.  در برهه‌ای از زمان قیمت پنل پرچم‌دار کنونی اپل بین ۱۲۰ تا ۱۳۰ دلار تخمین زده می‌شد؛ اما بعضی شرکت ها  اعتقاد داشتند که کوپرتینونشین‌ها به ازای هرکدام از این پنل‌ها، ۷۱ دلار یا ۶۵.۵۰ دلار هزینه می‌کند. به هر صورت باید توجه داشته باشیم که پنل‌های OLED بسیار گران‌قیمت‌تر از پنل‌های LCD  و IPS هستند و اپل همواره  به‌ دنبال کاهش قیمت قطعات، افزایش حاشیه‌ی سود و کاهش قیمت تمام‌شده‌ی محصولات خود بوده است.

[/vc_column_text][vc_column_text]

آمیت دریانانی، تحلیل‌گر مؤسسه‌ی پژوهشی RBC Capital Markets پیش‌بینی می‌کند که پس از مذاکره اپل با سامسونگ قیمت مدل ۵.۸ اینچی آیفون را بر پایه‌ی ۸۹۹ دلار و مدل ۶.۵ اینچی را با قیمت ۹۹۹ دلار روانه‌ی بازار خواهد کرد. او معتقد است که مدل جدید آیفون ۶.۱ اینچی با پنل LCD در بازه‌ی قیمتی ۵۵۰ تا ۷۹۹ دلار عرضه خواهد شد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row color_scheme=”alternate”][vc_column][vc_column_text]

محصولات جدید اپل در راه است

گزارش ها نشان میدهد که اپل قصد تولید ۳ محصول جدید را دارد که گمان میرود تا پاییز امسال روانه بازار شود. مدل هاذی جدید شامل دو مدل ۵.۸ و ۶.۵ اینچی OLED و یک نمونه‌ی ارازن‌تر ۶.۱ اینچی با پنل LCD می باشد. برای آنکه مدل‌های OLED گزینه‌ای معقول برای خریداران باشد، احتمالا اپل مدل ۵.۸ اینچی را با قیمتی پایین‌تر از برچسب قیمتی ۹۹۹ دلاری آیفون ۱۰ به‌فروش خواهد رساند؛ اما گمان می‌رود که پس از مذاکره اپل با سامسونگ در آینده‌ای نزدیک، سامسونگ رسما تنها تأمین‌کننده‌ی پنل OLED برای اپل  باشد و این موضوع، مذاکره را برای کاهش قیمت را دشوار می‌کند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”vc_default”][vc_column][vc_column_text]

نمایندگی اپل

نمایندگی اپل، برای اطلاع رسانی درست و مبتنی بر دانش روز، مسئولیت ویژه ای دارد ؛ لذا بی وقفه تلاش می کند که از  مشتریان خود پشتیبانی کرده و آنها را حمایت کند. خدمات ما در سه بخش تعمیرات ، آموزش تعمیرات اپل و فروش محصولات اپل به کاربران گرامی ارائه می گردد. نمایندگی اپل جهت ارائه ی خدمات با بهترین کیفیت برترین کارشناسان را در بخش های مختلف این مجموعه به همکاری فراخوانده ایم.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”vc_default”][vc_column][vc_column_text]

تعمیرات اپل

مرکز تعمیرات اپل با بهره گیری از تجهیزات و فناوری های الکترونیکی جدید ،کارآمد و به روز و با بهره گیری از کارشناسان و متخصصان زبده و کاربلد، نهایت تلاش خود برای ارائه  بهترین خدمات در حوزه تعمیرات را به کار می گیرد و مفتخر هستیم تا در کوتاه ترین زمان ممکن  و با صرف حداقل هزینه، مشتریان خود را تمام و کمال راضی نگه داریم؛ با خیالی آسوده به ما اعتماد کنید و از این اعتماد لذت ببرید.باید این نکته را یادآور شویم که به دلیل سیستم و ساختار پیچیده‌ی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تولیدات اپل، تعمیر محصولات این شرکت توسط افراد تازه کار و ناکارآمد قطعا عملکرد اولیه دستگاه شما را خدشه دار می کند و صدمات جبران ناپذیری در پی خواهد داشت.

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/6″][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”2/3″][us_grid post_type=”services” columns=”3″ items_quantity=”3″ items_layout=”1286″ image_background=”false” header_size=”h4″ overriding_link=”post”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/6″][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

لینک های مفید

نمایندگی تعمیر گوشی / تعمیر گوشی ایسوس / تعمیر گوشی اپل / تعمیر گوشی اچ تی سی / تعمیر گوشی ال جی / تعمیر گوشی سامسونگ / تعمیر گوشی سونی / تعمیر گوشی هواوی / مرکز تعمیر موبایل / تعمیرات گوشی / تعمیر گوشی

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][us_carousel items_quantity=”2″ items_layout=”blog_side_image” taxonomy_category=”%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d9%be%d9%84,%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d8%aa%d8%a8%d9%84%d8%aa-%d8%a7%d9%be%d9%84,%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84-%d8%a7%d9%be%d9%84,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa,%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%af%da%af%db%8c-%d8%a7%d9%be%d9%84″][/vc_column][/vc_row]