مدل مشکی هوآوی آنر ۹ معرفی شد

کمپانی هوآوی رسما ورود به بازار مشکی رنگ هوآوی آنر ۹ (Honor 9 Midnight Black) از هفته آینده را تایید کرد. قبل از این گوشی هوشمند آنر ۹ در سه رنگ خاکستری (Glacier Grey)، آبی (Sapphire Blue) و طلایی روانه بازار شده بود. لازم به ذکر است ، از هجدهم جولای (۲۷ تیر) کاربران می ‌توانند این اسمارت فون را با رنگ مشکی نیز خریداری کنند . همانطور که  می دانید رنگ مشکی در تمام گوشی ‌ها علاقه ‌مندان خاص خود را دارد . درواقع بسیاری آن را زیباترین رنگ برای هر گوشی می ‌دانند.

مدل-مشکی-هوآوی-آنر-۹-معرفی-شد

مشخصات مدل مشکی هوآوی آنر ۹

به طور کلی گوشی‌های سری آنر کمپانی هوآوی اغلب مشخصات خوب و قیمت مناسبی دارند . همین امر دلیلی شده تا این دستگاه مورد توجه کاربران قرار بگیرد. ورود به بازار نسخه مشکی رنگ هواوی آنر ۹ با مشخصاتی نظیردوربین دوگانه، بدنه فلزی، صفحه نمایش با کیفیت و ویژگی های سخت افزاری مناسب می تواند علاقمندان به تولیدات این برند را راضی نگاه دارد .

بررسی قیمت مدل مشکی هوآوی آنر ۹

ورود به بازار مدل مشکی هوآوی آنر ۹ افراد را به فکر قیمت این دستگاه می اندازد . لازم به ذکر است ، رنگ مشکی این گوشی تفاوتی با سایر رنگ ‌ها از نظر قیمت نخواهد داشت. هوآوی اعلام کرده که در ماه گذشته بیش از ۱ میلیون انر ۹ فروخته است. این میزان فروش برای یک گوشی میان رده در این مدت کوتاه بسیار خوب می ‌باشد. البته هنوز زمان زیادی از ورود مدل مشکی هوآوی آنر ۹ نگذشته و در ماه‌ های آینده شاهد فروش بیشتر این گوشی خواهیم بود.

نمایندگی تعمیرات موبایل و واحد های تعمیرات موبایل

نمایندگی موبایل ، واحد های تعمیرات موبایل را به صورت تفکیک شده راه اندازی کرده است . از این رو کاربران محترم برای رفع ایراد دستگاه خود باید به واحد مرتبط مراجعه نمایند . لازم به ذکر است ، کارگاه های فنی این نمایندگی به ابزارآلات تعمیر درجه یک تجهیز شده است . کادرفنی نمایندگی تعمیرات با بکارگیری تجهیزات مدرن و با تکیه بر مهارت خود پروسه ی تعمیر را انجام می دهند .

درصورت ورود مدل مشکی هوآوی آنر ۹ به ایران ، کاربران این دستگاه می توانند در صورت مشاهده افت عملکرد به این مرکز تعمیراتی مراجعه نمایند . مهمترین هدف نمایندگی تعمیرات موبایل این است که مشتریان نسبت به هزینه ای که می نمایند بیشترین بهره را ببرند .