محافظت از گوشی

محافظت از گوشی امری لازم و ضروری برای کاربران میباشد .درواقع همه کاربران باید در مورد این موضوع آگاهی داشته باشند. همانطور که مستحضر هستید موبایل حاوی اطلاعات بسیاری مهمی میباشد . این اطلاعات میتواند شخصی و یا اطلاعاتی مهم در مورد اموال و یا زندگی شما ‌باشد. بدیهی است کاربر باید به بهترین شکل از این اطلاعات محافظت کند . برای محافظت از گوشی یک سری نباید ها وجود دارد .  با انجام ندادن این نبایدها میتوانید به شکل مناسبی از تلفن همراه خود محافظت نمایید .

با توجه به کاربرد و نقش موبایل در زندگی افراد ، استفاده از روشهای محافظت از گوشی در نگهداری آن اهمیت به سزایی دارد . در این مطلب نکاتی که باید در مواظبت هر چه بهتر موبایل رعایت شود ذکر شده است . با بکارگیری این روشها شاهد افزایش طول عمر دستگاه خواهید بود .با ما همراه باشید .

لازم به ذکر است مراجعه به مرکز معتبر جهت تعمیر گوشی خود امری مهم در نگهداری این دستگاه می باشد. زیرا مراجعه به مراکزی که دانش و تخصص کافی در زمینه ی تعمیرات موبایل ندارند ، آسیب جدی به گوشی ها و ارد نموده و ممکن است دستگاه شما غیر قابل تعمیر شود. ازین رو توصیه می نماییم در صورت بروز مشکل در گوشی خود با مرکز رسمی تعمیر موبایل تماس بگیرید.

محافظت-از-گوشی

راه کارهای محافظت از گوشی

جهت محافظت از گوشی راهکارهای متعددی وجود دارد . واضح است افراد با رعایت موارد زیر میتوانند از دستگاه خود به بهترین شکل نگهداری نمایند . این راهکارها عبارتند از :

  • عدم شارژر گوشی در تمام ساعت شب
  •  نظافت موبایل
  •  خاموش کردن وای ‌فای و بلوتوث در صورت عدم استفاده
  •  استفاده از شارژرهای مخصوص خود برند گوشی
  •  قرار ندادن گوشی در هوای بسیار گرم یا بسیار سرد
  •  توجه به مسایل امنیتی . با توجه به اینکه، گوشیهای شما، حاوی اطلاعت هویتی مهمی هستند حتما برای آنها از کلمه عبور مناسب انتخاب کنید
  •  روشن نگه نداشتن بلند مدت گوشی

استفاده از شارژر های اورجینال برای گوشی

 استفاده از شارژرها و کابل‌های اصلی و باکیفیت می‌تونه از خرابی باتری و خطرات احتمالی جلوگیری کنه. شارژرهای تقلبی می‌تونن جریان شارژ رو ناپایدار کنن و باعث کاهش عمر باتری و افزایش دما یا حتی انفجار بشن. 

شارژرهای تقلبی ممکنه مشکلات ایمنی مانند برق‌گرفتگی و اتصال‌های ناامن داشته باشن.  استفاده از شارژرهای تقلبی می‌تونه باعث خرابی قطعه‌های داخلی گوشی یا دستگاه بشه.  شارژرهای تقلبی برخلاف شارژرهای اصلی، از قابلیت شارژ امن پشتیبانی نمی‌کنن و به طور تلفات جدی به دستگاهت آسیب زدن.  کابل‌های غیراصل هم دارای مشکلاتی مثل پارگی و قطع شدگی سریع هستند و ممکنه تاثیر منفی روی عملکرد شارژ گوشی داشته باشن. علاوه بر اون، شارژرهای تقلبی شایعاً نوسانات جریان بالایی دارن.

در صورت بروز نوسان جریان بالا، شارژرهای تقلبی به دلیل عدم وجود لایه‌های محافظتی، قابلیت مقاومت در برابر داغ شدن بیش از حد، جرقه و ورودی جریان خیلی بالا رو ندارن و ممکنه به خطر افتادن دیوایست بشه. برای پیشگیری از این خطرات، استفاده از بیمه‌های موبایل میتونه در مواقع اضطراری و خسارت‌های ناشی از نوسانات برق مفید باشه.

همانطور که متوجه شدید راههای مراقبت از گوشی بسیار ساده است . بدیهی است با بکاربردن این روشها میتوانید در افزایش عمر تلفن همراه خود نقش داشته باشید.

نکات مهم در محافظت از گوشی

مهمترین نکات در محافظت از گوشی عبارتند از : قفل کردن صفحه را هرگز فراموش نکنید .  همواره نسبت به ، به روز رسانی موبایل اقدام نمایید . گوشی خود را به وسیله درگاه USB شارژ نکنید .  گرفتن پشتیبان از اطلاعات موبایل هرگز فراموش نشود . دمای گوشی خود را کنترل نمایید . از صفحه نمایش گوشی خود مراقبت کنید .  مراقب نفوذ رطوبت به گوشی خود باشید . مراقب باشید چه برنامه هایی را بر روی گوشی خود نصب می‌ نمایید . امیدواریم با ارائه این مطلب توانسته باشیم سطح علمیتان را افزایش دهیم .

نگهداری از گوشی / مراقبت از گوشی / محافظت از گوشی / راه کارهای محافظت از گوشی / نکات مهم در محافظت از گوشی / عدم شارژر گوشی در تمام ساعت شب /  نظافت موبایل /  روشن نگه نداشتن بلند مدت گوشی /  استفاده از شارژرهای مخصوص خود برند گوشی /  خاموش کردن وای ‌فای و بلوتوث در صورت عدم استفاده / تعمیرات گوشی / تعمیرات موبایل /

نمایندگی موبایل و واحد های تعمیرات موبایل

نمایندگی موبایل ، واحد های تعمیرات موبایل را به صورت پارتهای ریکاوری تفکیک شده راه اندازی کرده است . به همین دلیل کاربران برای رفع ایراد دستگاه باید به واحد مرتبط مراجعه نمایند . مهمترین مزیت مجزا بودن واحدها این است که تعمیرکاران با تمامی دقت و توجه خود پروسه بازیابی را انجام میدهند . کارگاههای فنی نمایندگی موبایل به ابزارآلات تعمیر درجه یک تجهیز شده است . مدیریت این مرکز با ورود تجهیرزات نوین به کشور نسبت به خریداری و به روز کردن کارگاهها اقدام مینماید .

ضمنا باسابقه ترین و حرفه ای ترین تعمیرکاران تاییدشده از سوی مراکز معتبر در این مرکز مشغول به فعالیت میباشند . چنانچه هر سوالی درزمینه محافظت از گوشی داشته باشید میتوانید با نمایندگی موبایل تماس بگیرید . کارشناسان ما با بهره گیری از دانش خود پاسخگوی شما خواهند بود .