قابلیت جدید هدست Xperia Ear

Xperia Ear دستیار هوشمندی است که حالا بیش از هر زمانی هوشمند گشته است. قابلیت جدید هدست Xperia Ear  ، Anytime Talk نام دارد . لازم به ذکر است ، این قابلیت امکانات جذابی را در اختیار کاربران قرار میدهد. کاربران با استفاده از قابلیت Anytime Talk می توانند به سرعت و به سهولت به شبکه ای از دوستان خود که آنها هم از Xperia Ear استفاده میکنند، متصل شوند. با ارائه این مطلب سعی داریم اطلاعات شما عزیزان را درحیطه اخبار سونی به روز نماییم . با ما همراه باشید .

قابلیت جدید هدست Xperia Ear ، امکانات Anytime Talk

 قابلیت جدید هدست Xperia Ear  این امکان را به کاربر میدهد تا بتواند به سادگی گفتگوهایی با حداکثر چهار نفر دیگر به صورت هم زمان داشته باشد. برای استفاده از Anytime Talk کافیست یک دکمه را فشار دهید . علاوه بر این میتوانید صدای خود را ضبط کرده و در قالب یک ویس آن را به دوستان موردنظر خود ارسال نمایید. قابلیت جدید هدست Xperia Ear از اپلیکیشنهای کاربردی و مناسبی استفاده میکند . افراد از این طریق  میتوانند نهایت بازدهی را دریافت نمایند.

 Anytime Talkاین امکان را مهیا میسازد تا افرادی که نیاز به ارتباط داخلی در یک محیط ( برای مثال در محیط یک شرکت ) دارند بتوانند با یکدیگر گفتگو داشته باشند. هم اکنون شاهد عرضه نسخه بتا از این امکان هستیم.  به زودی پس از رفع مشکلات احتمالی شاهد عرضه نسخه نهایی آن خواهیم بود.

نمایندگی سونی و واحد های تعمیرات سونی

نمایندگی سونی ، واحد های تعمیرات سونی را به صورت مجزا طراحی کرده است . این مرکز با طراحی پارتهای تعمیر تفکیک شده تخصصیترین خدمات ریکاوری را به کاربران ارائه مینماید . طراحی مجزای واحدها موجب گشته کارشناسان در هر پارت به رفع ایراد یک دستگاه بپردازند . بدیهی است تمرکز بر ریکاوری یک محصول سبب افزایش راندمان کار مهندسین میگردد . چنانچه کاربران با افت عملکرد دستگاه مواجه شدند باید به واحد مرتبط مراجعه نمایند. متخصصین این مرکز ملزم به حضور در دوره های آموزشی در طی سال هستند . از این رو کیفیت خدمات ریکاوری در نمایندگی سونی قابل قیاس با سایر مراکز نیست . کارشناسان ما با اشراف بر قابلیت جدید هدست Xperia Ear  میتوانند پاسخگوی سوالات شما در این زمینه باشند .

نمایندگی تعمیر گوشی / تعمیر گوشی ایسوس / تعمیر گوشی اپل / تعمیر گوشی اچ تی سی / تعمیر گوشی ال جی / تعمیر گوشی سامسونگ / تعمیر گوشی سونی / تعمیر گوشی هواوینمایندگی تعمیرات گوشی