فاش شدن مشخصات اسمارت فون جدید htc

مشخصات گوشی جدید شرکت اچ تی سی تحت عنوان HTC Desire 12 فاش شد. با وجود بازار داغ رقابت بین تولیدکنندگان انواع گوشی های هوشمند و اسمارت فون، اچ تی سی، یکی از بزرگترین عرضه کنندگان این محصولات چند وقتی است که محبوبیت سابق خود را از دست داده است. این در حالی است که مدیران این شرکت حاضر به پذیرش این مساله نبوده و همچنان به تولید محصولات جدید خود ادامه می دهند. اخیرا مشخصات گوشی HTC Desire 12 ، که جدیدترین اسمارت فون این شرکت محسوب می شود افشا شده است که به موضوعی برای بررسی همکاران ما تبدیل شده است.

دوربین گوشی HTC Desire 12

از اطلاعات لو رفته در مورد مشخصات گوشی HTC Desire 12 چنین پیداست که دوربین اصلی این دستگاه، ۱۲ مگاپیکسلی است. همچنین محصول جدید کمپانی اچ تی سی قرار است به یک دوربین ثانویه سلفی با قدرت ۵ مگاپیکسل مجهز باشد.

نمایشگر گوشی HTC Desire 12

در مورد نمایشگر اسمارت فون جدید htc باید گفت که این محصول، دارای یک صفحه نمایش ۵ اینچی است که از نسبت ابعاد ۱۸:۹برخوردار می باشد. این ویژگی ها باعث شده جدیدترین تولید این شرکت، رزولوشن ۷۲۰x1440 را به کاربران ارائه دهد.

سخت افزار گوشی HTC Desire 12

طبق اعلام وب سایت Android Authority، که اولین افشاکننده مشخصات محصول جدید کمپانی htc است، این محصول از چیپست چهار هسته ای مدیاتک بهره مند می باشد. همچنین حافظه رم ۳ گیگابایتی حافظه به همراه ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی  را می توان یکی از مشخصات گوشی HTC Desire 12 به شمار آورد که احتمالا عاملی برای قیمت به صرفه این گوشی خواهد بود.

تاریخ عرضه گوشی HTC Desire 12

در مورد تاریخ دقیق عرضه گوشی HTC Desire  اطلاعات دقیقی منتشر نشده است. اما این احتمال وجود دارد که اچ تی سی، اسمارت فون جدید خود را در جریان کنگره جهانی موبایل امسال در بارسلونا، همراه با پرچمدار U12 به صورت رسمی معرفی نماید.

دیگر مشخصات گوشی HTC Desire 12

به عنوان دیگر مشخصات گوشی HTC Desire 12 می توان به باتری ۲۷۳۰ میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از دو سیم کارت اشاره کرد. البته هنوز نمی توان به قطعیت گفت که این محصول، از کدام نسخه اندروید پشتیبانی خواهد کرد.

نمایندگی htc

نمایندگی  htc، مرکزی برای بهره مندی کاربران از خدمات فروش و تعمیر محصولات این کمپانی می باشد. مدیریت این نمایندگی، در راستای ارتقاء سطح کیفی خدمات، اقدام به راه اندازی بخش های فروش و تعمیرات در این مرکز نموده است. با این توضیح که در بخش فروش، شاهد عرضه ی بدون واسطه ی جدیدترین تولیدات شرکت htc اعم از انواع گوشی، تبلت و … هستیم. از این رو کاربران گرامی به منظور تهیه هریک از محصولات این کمپانی به صورت اورجینال، می توانند به نمایندگی رسمی اچ تی سی مراجعه کرده و از اصل بودن محصول مورد نظر خود اطمینان کامل داشته باشند.

واحدهای تعمیرات htc

در واحدهای تعمیرات گوشی htc ، ترمیم و رفع معایب محصولات این شرکت انجام می پذیرد. هر واحد به محصول خاصی اختصاص پیدا کرده است. در صورت بروز مشکل در هریک از تولیدات شرکت اچ تی سی، تعمیرکاران زبده ی این واحدها، پس از عیب یابی دقیق، از ابزارآلات نوین استفاده کرده و دستگاه را به بهترین شکل ممکن تعمیر می نمایند. لازم به ذکر است که خدمات ارائه شده در واحدهای تعمیرات htc، با گارانتی معتبر این نمایندگی همراه می باشند. همچنین همکاران ما برای ارائه ی مشاوره های پس از تعمیر در خدمت شما هستند.

لینک مفید

نمایندگی تعمیر گوشی / تعمیر گوشی ایسوس / تعمیر گوشی اپل / تعمیر گوشی اچ تی سی / تعمیر گوشی ال جی / تعمیر گوشی سامسونگ / تعمیر گوشی سونی / تعمیر گوشی هواوی / تعمیرات گوشی / تعمیر گوشی