چگونه می‌توان گوشی ذنفون را سریعاً تنظیم کرد؟

اگر از کاربران گوشی‌های ذنفون ایسوس هستید حتما می‌دانید که با پایین کشیدن نوار اعلان این گوشی، خلاصه‌ای از آخرین اعلانات برای کاربر به نمایش در خواهد آمد. پس از این کار در صورتی که کاربر مجدداً ضربه‌ای به صفحه نمایش گوشی وارد کند، طیفی از تنظیمات را مشاهده خواهد کرد که تنها با یک ضربه میتوان آن ها را خاموش یا روشن کرد. 

ممکن است در نگاه اول وجود تعداد زیادی از تنظیمات مختلف در صفحه نمایش گوشی چندان خوشایند نباشد؛ در این وضعیت چاره چیست؟ اگر شما میز از کاربران گوشی‌های ذنفون ایسوس هستید بد نیست بدانید که می‌توانید آشفتگی اعلانات این گوشی را با اندک تغییراتی در تنظیمات آن به‌سامان کرد. شخصی سازی تنظیمات ذنفون کمک می‌کند تا اعلانات به نمایش درآمده بر اساس خواست و سلیقه کاربر بوده و از آشفتگی‌های معمول به دور باشد. روش شخصی سازی تنظیمات ذنفون در بخش بعد آموزش داده خواهد شد.

چگونه می‌توان گوشی ذنفون را سریعاً تنظیم کرد؟

آموزش شخصی سازی تنظیمات ذنفون

  • برای شخصی سازی تنظیمات ذنفون کافی است تا دستورالعمل‌های درج شده در بخش زیر دنبال شود.
  • برای شخصی سازی تنظیمات ذنفون، ابتدا دست خود را دو بار از بالا به پایین صفحه نمایش بکشید.
  • در سمت راست، بالای صفحه نمایش، بر روی علامت کاغذ و مداد، با انگشت ضربه وارد کنید.
  • برای تعیین این مسئله که کدام یک از آپشن‌های به نمایش درآمده، پنهان یا آشکار شود، می‌بایست تیک کنار هر یک از مربع‌ها را فعال یا غیرفعال نمایید.
  • برای شخصی سازی تنظیمات ذنفون و تعیین نحوه چینش آیکن‌های آن، نوار موجود در سمت راست آنها را لمس کرده و به مکان مورد نظر بکشید.
  • توجه داشته باشید که قسمت بالایی نیازمند انتخاب حداقل چهار مورد و قسمت پایینی نیازمند انتخاب 8 مورد است.
  • با دنبال کردن موارد درج شده در بخش فوق به راحتی می‌توانید تنظیمات سریع گوشی ذنفون و شخصی سازی تنظیمات ذنفون را انجام دهید. (نکته: در حین شخصی‌سازی این فضا دقت نمایید تا از گزینه‌های کمتر استفاده شده، صرف‌نظر کنید).

با گوشی‌های ذنفون 5 ایسوس و ذنفون 5Z بیشتر آشنا شوید

ذنفون 5 ایسوس و ذنفون 5 ویژگی های مشترک بسیاری دارند که در این بخش به آنها اشاره خواهد شد. نخستین ویژگی مشترک ذنفون 5 ایسوس و ذنفون 5Z آن است که هر دو دستگاه دارای نمایشگر 6.2 اینچی هستند و از نسبت صفحه نمایش به بدنه 90 درصدی بهره می برند. نسبت تصویر این محصولات برابر با 19:9 بوده و رزولوشنی برابر با 2240 در 1080 پیکسل دارند. 

همانگونه که می‌دانید برش صفحه نمایش ذنفون 5 ایسوس و ذنفون 5Z  مشابه آیفون 10 است با این تفاوت که اندازه آن 26 درصد از برش موجود در آیفون ایکس کمتر است. (با شخصی سازی تنظیمات ذنفون در بخش‌های فوق آشنا شدید). این بخش از نمایشگر ذنفون 5 ایسوس میزبان چراغ اعلان LED، دوربین سلفی و سنسورهای مجاورت و نور است.

دیگر ویژگی های قابل ذکر ذنفون 5 ایسوس و ذنفون 5Z عبارت است از:

  • ذنفون 5 به پردازنده اسنپدراگون 636، 64 گیگابایت حافظه داخلی و 4/6 گیگابایت رم مجهز شده است.
  • ایسوس در ذنفون 5 خود از پردازنده اسنپدراگون 845 و حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی استفاده کرده است.
  • دوربین اصلی دوگانه ذنفون 5 ایسوس و ذنفون 5Z از سنسور سونی IMX363 با اندازه 1.4 میکرومتر و رزولوشن استفاده می کند و به دریچه دیافراگم f8 مجهز است.
  • امکان شخصی سازی تنظیمات ذنفون 5 ایسوس و ذنفون 5Z ایسوس وجود دارد.
  • در بخش جلویی دوربین ذنفون 5 ایسوس و ذنفون 5Z شاهد استفاده از دوربینی 8 مگاپیکسلی با زاویه دید 120 درجه هستیم.
  • ایسوس برای ذنفون 5 ایسوس و ذنفون 5Z از ویژگی مشابه انیموجی اپل رونمایی کرده و آن را ZeniMöji نامیده است.

نمایندگی تعمیر گوشی ایسوس

نمایندگی تعمیرات گوشی ایسوس ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر، ترمیم، بهسازی، ارتقاء و بازیابی اطلاعات گوشی های ایسوس است. دارندگان کلیه گوشی های ایسوس صرف نظر از مدل و سری دستگاه خویش می توانند به نمایندگی تعمیرات گوشی ایسوس مراجعه نمایند و تخصصی ترین تعمیرات مرتبط با این دستگاه از جمله راهنمایی‌های مرتبط با شخصی سازی تنظیمات ذنفون را دریافت نمایند. 

نمایندگی تعمیرات گوشی Asus کادری متخصص و کارآمد از برترین تعمیرکاران این حوزه را به همکاری فراخوانده تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید هرگونه عیب و نقص موجود در موبایل های خود را – اعم از نواقص سخت افزاری و نرم افزاری- تعمیر و رفع کنید و از مراجعه به مراکز دیگر بی‌نیاز باشید. نکته شایان ذکر در باب سرویس و تعمیرات موبایل ایسوس آنکه، هزینه‌های اخذ شده جهت تعمیر در این مرکز در صورت نیاز و یا درخواست مشتری، پیش از اقدام به تعمیر، به ایشان اعلام می‌گردد.