شارژ نشدن موبایل ایسوس

از مشکلات شایع که ممکن است برای هر یک از شما پیش آمده باشد، مشکل شارژ نشدن موبایل ایسوس است. این مشکل ممکن است به دلایل گوناگون از جمله مشکل در شارژر، مشکل در سوکت شارژ موبایل ، آلودگی پورت شارژ و بسیاری از عوال دیگر رخ دهد. بنابراین بررسی این مشکل از اهمیت ویژه ای برخوردار است . بهتر است قبل از نیاز گوشی خود به تعمیرات، به پیشگیری بپردازید.

در صورتی که با هیچ یک از روش های پیش رو تعمیر شارژ نشدن موبایل ایسوس صورت نگرفت، با مراجعه به نمایندگی ایسوس در تهران مشکل خود را به کارشناسان متبحر نمایندگی ایسوس بسپارید. این کارشناسان پس از بررسی اولیه دستگاه و عیب یابی آن، کلیه مراحل لازم برای تعمیر گوشی را با دقت بسیار انجام خواهند داد. 

با توجه به حساسیت تعمیر گوشی و ساختار ظریف آن از مراجعه به مراکز نامعتبر تعمیرات موبایل ال جی خودداری کنید.

شارژ نشدن موبایل ایسوس

بررسی دلایل شارژ نشدن موبایل ایسوس

وجود مشکل در پورت یو اس بی شارژ

وجود مشکل در پورت یو اس بی شارژ از عوامل عدم انتقال شارژ به گوشی می باشد. در صورت خرابی پورت شارژ اشکال شارژ نشدن موبایل ایسوس به وجود می آید. اما برای تعمیر این مشکل می توان با استفاده از یک شی کوچک یک تعمیر سخت افزاری انجام داد و  مشکل را حل کرد. مثلا با استفاده از یک خلال دندان زائده درون پورت یو اس بی را کمی جا ‌به‌ جا کنید و مجدداً و شارژر را وصل کنید. برای این کار نهایت دقت را انجام دهید.

آلوده بودن پورت یو اس بی شارژ

از دیگر دلایل این مشکل می توان به آلوده بودن پورت یو اس بی شارژ اشاره کرد. در صورتی که پورت یو اس بی گوشی بیش از حد گرد و غبار بگیرد ، دستگاه هنگام شارژ به مشکل برخواهد خورد. نگهداری گوشی در جیب لباس پرز دار باعث گرفتگی این مجرا خواهد شد. برای رفع مشکل شارژ نشدن موبایل ایسوس و پاک کردن گرد و غبار و آلودگی از قوطی هوای فشرده یا هر چیزی که با استفاده از هوا آلودگی پورت شارژر را خارج کند، استفاده نمایید.

کالیبره نبودن باتری گوشی

اگر باتری موبایل شما کالیبره نباشد عددی که هنگام شارژ نشان می دهد با عدد واقعی شارژ یکی نخواهد بود. بنابراین برای رفع مشکل شارژ نشدن موبایل ایسوس باتری گوشی خود را کالیبره کنید.

رعایت نکردن نکات ایمنی هنگام شارژ

روش صحیح شارژ اهمیت زیادی در سلامت گوشی دارد. شارژ گوشی در مکان های بسیار گرم ، مرطوب و خیس به گوشی صدمه خواهد زد. همچنین اتصال گوشی به شارژر پس از اتمام شارژ باعث صدمه به گوشی، شارژ نشدن موبایل ایسوس و در مواقعی انفجار باتری می شود.

عمر محدود باتری موبایل

با توجه به عمر محدودی باتری گوشی، این قطعه پس از مدتی دچار مشکل شارژ خواهند شد. اگر عمر باتری گوشی شما از دو سال گذشته باشد، افت عملکرد شارژ در آن بسیار طبیعی است. تغییر ظاهر باتری نیز از دیگر نشانه های خرابی آن است. باتری ها متورم شده یا دارای مایع نشت شده از آن خراب شده اند و نیاز به تعمیر یا تعویض دارند. اگر باتری قابل جداسازی نباشد تا بتوان ظاهر آن را بررسی کرد، دستگاه را به پشت و بر روی سطحی صاف قرار دهید. در صورت چرخاندن دستگاه و مشاهده چرخش دارای مشکل، وجود مشکل در باتری محرز می شود.

وجود مشکل در شارژر

در بعضی از مواقع وجود اشکال در شارژر باعث شارژ نشدن موبایل ایسوس می شود. بنابراین گوشی خود را با یک شارژر دیگر امتحان کنید. در مورد شارژرهایی که آداپتور و کابل آن قابل جدا سازی است، هر کدام از این دو قطعه را به طور جداگانه تست نمایید. طبق نظر و تجربه تعمیرکاران احتمال خرابی در کابل شارژ بسیار بیشتر از آداپتور می باشد. بنابراین برای تشخیص خرابی کابل آن را با یک کابل دیگر تعویض نمایید. اگر مشکل شما با تعویض کابل حل شد، کابل شارژ خود را برای ادامه فرآیند شارژ تعویض نمایید. توجه داشته باشید که برای تعویض کابل شارژر از نوع شرکتی و متناسب با گوشی خود استفاده کنید. اما اگر مشکل مربوط به کابل نبود از آداپتور دیگری برای شارژ استفاده کنید. این احتمال وجود دارد که آداپتور شارژر بر اثر جداسازی کابل به دفعات خراب شود. برای تعمیرات موبایل ایسوس خود با ما تماس بگیرید.

نمایندگی رسمی ایسوس

با توجه به محبوبیت محصولات ایسوس، وجود یک نمایندگی معتبر برای ارائه و تعمیر محصولات این شرکت ضروری است. نمایندگی رسمی ایسوس با داشتن سالها سابقه در تعمیر محصولات این شرکت به انتخاب نخست کاربران تبدیل شده است.کارشناسان خبره فروش در نمایندگی ایسوس آماده ارائه تخصصی ترین مشاوره به شما هموطن گرامی است. در صورت نیاز به هر یک از محصولات ایسوس پس از مراجعه به نمایندگی ایسوس از مشاوره پیش از فروش توسط کارشناسان این نمایندگی بهره خواهید برد.  پس از این مشاوره مطمئنا بهترین انتخاب به شما ارائه خواهد شد.