راهنمای خرید گوشی اچ تی سی

کمپانی اچ تی سی یکی از مطرح ترین برندهای تولید کننده ی گوشی های تلفن همراه است که از دیرباز به ابتکار در ساخت و طراحی معروف بوده و هست. این کمپانی تایوانی با دارا بودن 20 هزار کارمند، به تولید محصولاتی شامل نوت بوک، اسمارت فون، تبلت و گجت های پوشیدنی میپردازد. شرکت اچ تی سی در نخستین سال های تاسیس خود، به ساخت لپ تاپ مشغول بود و در نهایت یک سال پس از تاسیس اقدام به طراحی و ساخت اولین گوشی لمسی جهان کرد که مشابه تبلت بود. اچ تی سی امروزه اسمارت فون هایی با پشتیبانی از سیستم عامل ویندوز، اندروید و ویندورفون و … را روانه ی بازار میکند و طرفداران بسیاری را در سرتاسر جهان به خود اختصاص داده است و به یکی از پیشگامان این عرصه بدل شده است. اگر تمایل به خرید گوشی های اچ تی سی دارید و مطمئن نیستید کدام مدل را انتخاب کنید، به ادامه ی مطالب توجه کنید چرا که دراین مقاله قصد داریم راهنمای خرید گوشی اچ تی سی را در در قالب نکات مفید در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

راهنمای خرید گوشی اچ تی سی

ویژگی های کلی گوشی های اچ تی سی

آن چه در ابتدای راهنمای خرید گوشی اچ تی سی لازم به توجه میباشد، این است که این گوشی ها به سه گروه اصلی دیزایر، باترفلای و وان تقسیم میشوند. از سری وان به عنوان پرچم دار اسمارت فون های اچ تی سی یاد میشود که در دو سری M و E طراحی و تولید شده است که سری M  به گل سر سبد معرفی شده از سوی این کمپانی بدل شده است. به طور کلی میتوان گفت، سری وان جزو گوشی های بالارده ی اچ تی سی میباشد.

گروه دوم باترفلای ها هستند که در تعداد محدودی روانه ی بازار شده اند و جزو بالارده ها میباشند و بیشتر برای کشور های آسیای شرقی طراحی شده اند. گروه سوم گوشی های اچ تی سی هم به دیزایر ها اختصاص دارند که با شماره های 2 و 3 و 4 جزو دسته ی پایین رده و ارزان قیمت به حساب می آیند و سری های 5 و 6 و7 در گروه میان رده های دیزایر و سری 8 نیز جزو میان رده های رو به بالای آن میباشد. برای تعمیرات گوشی اچ تی سی خود با ما تماس بگیرید.

ویژگی های ظاهری گوشی های اچ تی سی

کمپانی اچ تی سی علاوه بر کیفیت ساخت و پردازنده، زیبایی در طراحی را همواره در راستای فعالیت خود قرار داده است و از این بابت مورد تمجید های فراوانی قرار گرفته است. آن چه در راهنمای خرید گوشی اچ تی سی مورد توجه کاربران قرار میگیرد همین ویژگی هاست. به عنوان مثال این کمپانی همواره از طراحی بدنه ی یکپارچه فلزی در ساخت خود استفاده میکند که این ویژگی در زیباتر شدن گوشی های این کمپانی بی تاثیر نبوده است. همچنین خوش دست بودن گوشی های اچ تی سی هم جزو ویژگی های مثبتی است که همواره مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

ویژگی دوربین های گوشی اچ تی سی

از دیگر موضوعات مهم و قابل توجه در راهنمای خرید گوشی اچ تی سی ویژگی های دوربین آن میباشد. جالب است بدانید که کمپانی اچ تی سی با رونمایی از دوربین های اولتراپیکسلی تحول مهمی را در این امر ایجاد کرده است. دوربین های اولتراپیکسلی که کیفیتی برابر با 4 مگا پیکسل دارند به جای بالا بردن تعداد پیکسل های دوربین، ابعاد و اندازه های پیکسل را بالا میبرند و میتوان گفت یک دوربین اولترا پیکسلی از کیفیتی بالا تر از دوربین های دیگر برخوردار است.

نمایندگی اچ تی سی در کرج

اگر ساکن کرج هستید و در عین حال از کاربران محصولات اچ تی سی میباشید برای شما خبرهای خوبی داریم. از آن جا که گوشی های اچ تی سی جزو پر طرفدار ترین برندهای گوشی های تلفن همراه در ایران محسوب میشود، بر آن شدیم در شهر کرج اقدام به راه اندازی مرکز نمایندگی HTC کنیم. مرکز نمایندگی اچ تی سی در کرج متشکل از واحدهای مجزا و با در اختیار داشتن نیروهای متخصص و دوره دیده آماده ی ارائه ی تمامی خدمات پشتیبانی شامل سرویس، ترمیم و تعمیر میباشد و تمامی مدل های آن را در بر میگیرد. همچنین این مرکز با در اختیار داشتن آرشیو کامل قطعات اورجینال و ابزارآلات روز دنیا قادر است در سریع ترین و مطمئن ترین شکل مشکلات پیش آمده را مرتفع سازد.