دستگیری مدیر مالی هواوی و احتمال حبس وی

[vc_row content_placement=”middle”][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

مدیر مالی هواوی و دختر بنیانگذار شرکت هواوی منگ وانژو به اتهام نقض تحریم های ایران در کشور کانادا دستگیر شد. طبق اخبار منتشر شده این احتمال وجود دارد که وی به زندان طولانی مدت محکوم شود. طبق اخبار منتشر شده از نیویورک تایمز احتمال 30 سال زندان در صورت اثبات محکومیت برای وی وجود دارد. علت دستگیری مدیر مالی هواوی دور زدن تحریم ها با استفاده از یکی از شرکت‌های تابعه هواوی با نام SkyCom طی سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۴ بوده است.

موسسات مالی آمریکا و بانک های آمریکایی نیز بر ارتباط بین مدیر مالی هواوی و شرکت SkyCom تاکید دارند. این مساله توسط این دو شرکت تکذیب شده است. هم اکنون وانژو در کشور کانادا بازداشت است. اکنون وزارت دادگستری آمریکا ۶۰ روز وقت دارد که درخواست خود را برای بازگرداندن وی به کشور ارائه دهند. با قبول این درخواست مدیر مالی هواوی در آمریکا محاکمه خواهد شد.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”3827″ size=”full” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

خشم مقامات چینی از دستگیری مدیر مالی هواوی

دستگیری مدیر مالی هواوی باعث خشم مقامات چینی شده است. آنها تقاضای آزادی وی را دارند. با وجود این درخواست و خشم آنها، مقامات کانادا بر محاکمه وی تاکید دارند. حتی مقامات قضایی کانادا با قرار وثیقه پس از دستگیری مدیر مالی هواوی موافقت نکردند. آنها اظهار داشته اند امکان فرار وی با قبول وثیقه وجود دارد. مسئولان شرکت هواوی گفته اند اطلاعات بسیار اندکی در مورد این پرونده در اختیار آنها است. هواوی هرگونه فعالیت خلاف قانون وانژو را رد و اظهار بی اطلاعی نموده است.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”3828″ size=”full” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row color_scheme=”alternate”][vc_column][vc_column_text]

نمایندگی فروش موبایل

فروشگاه مرکزی موبایل ارائه دهنده خدمات تخصصی مشاوره و فروش به شما عزیزان است. مشاورین متخصص و تحصیلکرده نمایندگی فروش با بهره مندی از اطلاعات تخصصی و به روز بهترین مشاور شما هنگام خرید هستند. این کارشناسان با استفاده از تجربه در زمینه انواع گوشی هوشمند بهترین انتخاب را به شما عزیزان ارائه می دهند. این مشاوره با استفاده از فاکتورها و معیارهای شما هنگام خرید گوشی صورت می گیرد. محصولات نمایندگی موبایل برگرفته از محصولات اصل برندهای مختلف موبایل است. بنابراین این اطمینان خاطر به شما داده می شود که در مورد محصول مورد نظر هیچ شکی نداشته باشید.

همچنین کلیه لوازم جانبی گوشی در این نمایندگی موجود است. لوازم جانبی جدید گوشی همراه نیز همگام با ورود به بازار های جهانی در این نمایندگی موجود است. گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات هنگام فروش به شما ارائه می شود. به دلیل اهمیت این موضوع برای شما عزیزان بهترین نوع گارانتی و خدمات پس از فروش برای شما در نظر گرفته شده است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]