تعمیر میکروفن موبایل آیفون

اگر چه میکروفون موبایل از آن دست قطعاتی است که بروز اشکال در آن به ویژه در گوشی های آیفون چندان رایج نیست اما در صورت این اتفاق یعنی خرابی میکروفن گوشی اپل دستگاه عملاً کارکرد اولیه و ابتدایی خویش را از دست می دهد. در این وضعیت گوشی اپل قادر به برقراری ارتباط بین دو مخاطب نخواهد بود و بدل به دستگاهی بی مصرف می گردد. خوشبختانه اشکالات پیش آمده در این بخش از دستگاه عموماً قابل رفع بوده و چندان برای کاربر دردسر ساز نیستند. به ویژه اگر در تعمیر میکروفن موبایل آیفون مراحل عیب یابی به درستی طی گردد و توسط کارشناسان مجرب این حوزه انجام پذیرد.

تعمیر میکروفن موبایل آیفون یکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیرات آیفون است که توسط تیمی از خبره‌ترین و مجرب‌ترین کارشناسان به متقاضیان ارائه می گردد. متقاضیان این سرویس می توانند پس از حضور در نمایندگی تعمیرات اپل و مراجعه به پارت تعمیر میکروفن گوشی apple آن را دریافت نمایند.

تعمیر میکروفن موبایل آیفون

علائم خرابی میکروفن آیفون

در این بخش با برخی از اقدامات انجام شده در واحد تعمیر میکروفن موبایل آیفون آشنا خواهید شد. کارشناسان ما در این مرکز منشاء اشکال پیش آمده در دستگاه را با طی مراحل عیب یابی شناسایی کرده و بسته به نوع اشکال نسبت به رفع و تعمیر آن اقدام می نمایند.

قطع و وصل شدن صدای میکروفن

پس از انجام هماهنگی و کسب اجازه از صاحب دستگاه میکرفون تعویض می شود. در صورتی که مشکل برطرف نشد خازن ها و سلف های مسیر میکروفن ۱ و ۲ را چک می شود و در نهایت آی سی صوت تعویض می گردد.

عدم ضبط صدا

ابتدا میکروفن گوشی تعویض می شود. سپس قطعات مسیر مربوط ب میکروفن ۱ و ۲ چک می شود. در صورت نیاز آی سی تعویض می شود.

ضبط صدای خش دار توسط میکروفن گوشی اپل

برای رفع این اشکال ابتدا اختلالات نرم افزاری احتمالی مرتفع می شود. در صورت برطرف نشدن خش خش صدا پس از انجام هماهنگی و کسب اجازه از صاحب دستگاه میکرفون تعویض می شود. اگر هنوز مشکل صدا برقرار بود جهت تعمیر میکروفن موبایل آیفون ابتدا قطعات مسیر مربوط ب میکروفن ۱ و ۲ چک می شود و در صورت نیاز آی سی صوت تعویض می گردد.

ضعیف بودن صدای ضبط شده

در صورت وجود این مشکل ابتدا سوراخ های مربوط به میکروفن بررسی می شود تا از نبود گرفتگی در میکروفن اطمینان حاصل شود. گردگیری ها و تمیزکاری مرتبط با این بخش انجام می شود. در صورتی که مشکل برطرف نشد پس از انجام هماهنگی و کسب اجازه از صاحب دستگاه میکرفون تعویض می شود. در صورت تداوم مشکل قطعات مسیر مربوط به میکروفن ۱ و ۲ چک می شود. در نهایت، در صورت نیاز آی سی صوت تعویض می شود.

خدمات تخصصی مرکز تعمیر میکروفن موبایل آیفون

  • تعویض بلندگو  گوشی اپب در مرکز تعمیر میکروفن موبایل آیفون
  • رفع ایراد مشکلات میکروفون گوشی اپل
  • رفع گرد و غبار و پاکسازی میکروفن آیفون
  • تست تنظیمات صدا جهت تعمیر میکروفن موبایل آیفون
  • رفع اشکالات ایجاد شده به دلیل ورود مایعات به میکروفن آیفون
  • رفع مشکل هندزفری گوشی اپل
  • رفع مشکل اسپیکر موبایل آیفون
  • تست صدای اسپیکر گوشی اپل
  • تعویض بلندگو موبایل در مرکز تعمیر میکروفن موبایل آیفون
  • رفع ایراد مشکلات اسپیکر گوشی اپل

تعویض و تعمیر میکروفن موبایل آیفون

تعویض و تعمیر میکروفن گوشی اپل از دیگر خدمات ارائه شده در نمایندگی apple است که در پارتی مجزا و به دست تیمی از زبده ترین کارشناسان حوزه سخت افزار انجام می پذیرد. دارندگان موبایل های اپل می توانند با بروز هر گونه خرابی در میکروفن این دستگاه به مرکز تخصصی تعمیر موبایل اپل مراجعه کرده و با حضور در پارت تعویض و تعمیر میکروفن موبایل آیفون سرویس های مورد نیاز را دریافت نمایند. شایان ذکر است تمامی قطعاتی که در مرکز تعویض و تعمیر میکروفن گوشی اپل جهت تعویض استفاده می گردند دارای برچسب اورجینال شرکت تولیدکننده –جهت اطمینان از کیفیت ساخت کالا- می باشند.

فرآیند تعمیر میکروفن موبایل اپل بسته به اشکال پیش آمده در این قطعه و سطح خرابی آن متفاوت است. گاه سطح خرابی میکروفن بالا بوده و امکان تعمیر آن وجود ندارد. در این وضعیت تعمیرکارا ناچار به تعویض میکروفن موبایل آیفون خواهند بود. اما در شرایطی که اشکال پیش آمده در میکروفن، جزیی بوده و امکان بهسازی آن وجود دارد، هزینه تعمیر میکروفن گوشی اپل، پس از بررسی های کارشناسانه، به صاحب دستگاه اعلام شده و عملیات تعمیر آغاز می گردد.

تعمیرات موبایل آیفون

تعمیر آیفون و سرویس های مرتبط با این دستگاه یکی دیگر از خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات اپل است که در پارتی مجزا، با بکارگیری پیشرفته ترین تجهیزات و توسط تیمی از مجرب ترین کارشناسان انجام می پذیرد. همکاری با «برترین تعمیرکاران» و بهره گیری از «پیشرفته ترین امکانات» جهت در این مرکز سبب گشته تا «کیفیت» و «دقت» جزء لاینفک تمامی سرویس هایی گردد که، بر روی گوشی های آیفون اِعمال می گردند. اگرچه خرابی‌ آیفون می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد لیکن تنها راه حل موجود جهت رفع همه‌ی آنها، مراجعه به یک مرکز مجاز و استاندارد تعمیر آیفون است.

شایان ذکر است تعمیرات گوشی آیفون از جمله تعمیر میکروفن موبایل آیفون در صورتی که به دست کارشناسان این حیطه و با استفاده از تجهیزات تخصصی این کار انجام پذیرد، می‌تواند کیفیت اولیه موبایل معیوب را بازیابی کرده و مجدداً به کاربر، لذت کار با یک دستگاه نو و سالم را بچشاند. از همین روست که مدیریت مرکز تعمیر آیفون تمامی پارامترهای لازم جهت انجام تعمیرات را در نظر داشته و تأکید ویژه‌ای بر پیاده ساختن آنها در این مجموعه داشته است.

تعمیرات اپل

تعمیرات اپل در قیاس با تعمیرات سایر برندها از یک ویژگی منحصر به فرد برخوردار است؛ این ویژگی همانا نبود یک نمایندگی رسمی از این برند در درون کشور است. این امر سبب گشته تا تعمیرگاه های بیشماری به ناروا خود را مرکز رسمی اپل معرفی کرده و ارائه دهنده خدمات ریز و درشت مرتبط با تولیدات آن باشند. در هر حال کاربران و دراندگان محصولات اپل در صورت بروز خرابی ناچار به مراجعه به یکی از این مراکز هستند پس بهتر آن است که پیش از مراجعه به چنین مجموعه هایی از وجود تخصص و تجهیزات در آنها مطمئن شوند.

مرکز تعمیرات اپل یکی از تخصصی ترین مجموعه های ارائه دهنده خدمات مرتبط با تولیدات این برند است که کار خود را همزمان با ورود محصولات اپل به داخل کشور آغاز کرده و تمامی تجهیزات خویش را همزمان با تکنولوژی های این حوزه گام به گام بروز رسانی ساخته است.

نمایندگی اپل

نمایندگی اپل بهترین مکان برای آن دسته از کاربرانی است که دارنده یکی از محصولات اپل هستند اما در حال حاضر دستگاه مورد استفاده آنها به هر دلیل دچار خرابی و اختلال شده است. حتما شما نیز می دانید که کمپانی اپل تاکنون اجازه راه اندازی یک نمایندگی رسمی در کشور ما را صادر نکرده است از این رو هیچ مرکزی نمی تواند مدعی نمایندگی اپل را داشته باشد. نمایندگی تعمیرات اپل جهت رفع این نقصان درصدد برآمده است تا کلیه خدمات مورد نیاز کاربران اپل را در زمینه تعمیر و ترمیم دستگاه هایشان به آنها ارائه نماید.

به عبارتی دیگر نمایندگی تعمیرات اپل به منظور تأمین نیازها و درخواست های آندسته از کاربرانی راه اندازی شده است که دارنده یکی از محصولات اپل هستند و دستگاه آنها در حال حاضر دچار خرابی و نقص گشته است. چنین کاربرانی می توانند با مراجعه به نمایندگی تعمیرات اپل تمامی خدمات تخصصی مورد نیاز خویش را دریافت دارند.