تعمیر تاچ تبلت سونی

امروزه تبلت به عنوان یک ابزار ضروری به شمار میرود و هرگونه خلل نرم افزاری یا ایراد سخت افزاری آن میتواند باعث نگرانی ما شود. تعمیرات تبلت سونی به دلیل طراحی منحصر به فرد ، شکل ظاهری و همچنین چیدمان تخصصی قطعات داخلی آن برای بازکردن ، تعمیر و ارتقاع ، احتیاج به تجهیزات خاص مختص همان مدل ، قطعات فابریک ، تخصص و سابقه کار و همچنین نقشه و امکانات مربوط به آن سیستم را دارد. اگر بخواهیم تعمیر تبلت سونی نتیجه‌ای رضایت‌بخش داشته باشد باید پارامترهای ضروری در مهم‌ترین مرحله تعمیرات، یعنی مرحله عیب یابی تبلت سونی با دقت اجرا و رعایت شوند. 

عیب یابی تبلت به شکلی صحیح و تخصصی سبب می شود بخشِ مختل دستگاه شناسایی شده و از ورود به حوزه های نامرتبط خودداری شود. عیب یابی تخصصی، نقشی بسزا در تشخیص درست اشکال پیش آمده و در نتیجه تعمیر صحیح آن دارد. در ادامه با روند تعمیر تاچ تبلت سونی در نمایندگی سونی آشنا خواهید شد.

تعمیر تاچ تبلت سونی

مراحل تعمیر تاچ تبلت سونی

قبل از شروع کار تعمیر تاچ تبلت سونی مقالات سایت را مطالعه کنید. مقالات این بخش با توجه به نیاز دو گروه کاربران تخصصی و عمومی تبلت ها و موبایل های سونی برگزیده شده و در اختیار متقاضیان قرار گرفت است. سپس هنگام شروع کار در وهله اول یک فضای تمیز که کمترین حواس پرتی را در آنجا دارید پیداکنید. اتاقی که فرش ندارد عالی است.

با لمس یک میز فولادی و یا هر وسیله ی این چنینی الکتریسته ساکن در بدن خود را خارج کنید. قبل از باز کردن در پشتی تبلت برای تعمیر تاچ تبلت سونی ، آن را خاموش کنید. حال زمان باز کردن در تبلت است. معمولاً برای باز کردن یک تبلت به وسایلی مثل پیچ‌گوشتی، پیچ‌گوشتی ترکس، انبرک پلاستیکی نیاز داریم. مطمن شوید که بهترین قطعات و ابزارها را تهیه کرده اید. سپس  پیچ های پشت گوشی را باز نمایید. حتما قبل از هر اقدامی باتری را در آورید تا از آسیب به تبلت جلوگیری شود . 

گر بخشی به طور مناسب جا نیافتاده است یک قدم به عقب برگردید و ببینید چه چیزی از محل خود خارج شده است. آن را به زور جا ندهید. هرگز پیچ را بیش از حد نچرخانید که باعث آسیب های جدی می شود. پیچ ها را در محل اصلی خود قرار دهید. پیچ کردن در نقاط اشتباه می تواند آسیب ایجاد کند. حواستان باشد در طول تعمیر بالابردن سرعت فاجعه است، آرام باشید و وقتی که گیج هستید استراحت کنید. یک استراحت کوچک باعث انرژی گرفتن و بهتر انجام دادن تعمیر میشود. آن را دست کم نگیرید. در انتهای کار عملکرد لمسی تمام قسمت‌‌های تاچ  تبلت را چک نمایید.

تعمیر تاچ تبلت سونی در نمایندگی سونی

تعمیر تاچ تبلت سونی یکی از تعمیرات تخصصی این گونه دستگاه هاست چرا که صفحه نمایش و تاچ چ تبلت سونی دارای حساسیت بسیار زیادی هستند و همین امر کار تعمیر را کمی پیچیده میکند. اگر شما آدم فنی نیستید و تابحال کار تعمیر گوشی های هوشمند را انجام نداده اید بهتر است این کار را به متخصصان این حوزه در نمایندگی تعمیرات سونی بسپارید.

نمایندگی سونی توانسته است با خدمات رسانی در نقاط مختلف کشور عزیزمان رضایت شما کاربران گرامی را جلب کند. این نمایندگی علاوه بر نمایندگی در تهران، دارای نمایندگی های بسیار تخصصی در شهر های دیگر است. نمایندگی تعمیرات سونی پیشرو در ارائه ی خدمات تعمیر و فروش تبلت و تعمیرات گوشی سونی آماده ی ارائه ی خدمات به مشتریان گرامی می باشد. اما اگر قصد تعمیر تاچ تبلت سونی خود را دارید  مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.