تعمیر تاچ تبلت ایسوس

با توجه به محبوبیت و کیفیت بالای تبلت ایسوس نمایندگی ایسوس به ارائه تخصصی ترین خدمات در نمایندگی تعمیرات ایسوس می پردازد. وجود نمایندگی تعمیرات ایسوس و کارشناسان خبره آن کاربران تبلت ایسوس را بر آن داشته است که در صورت بروز مشکل به این مرکز مراجعه کنند تعمیر تاچ تبلت ایسوس از تخصصی ترین خدمات مرکز تعمیرات ایسوس است. این خدمت با استفاده از تجهیزات پیشرفته و مدرن انجام می شود.

اگر برای تاچ تبلت شما مشکلی پیش آمده و تصمیم به تعمیر تعمیر تاچ تبلت ایسوس و یا تعویض آن دارید به نمایندگی تعمیرات تبلت ایسوس مراجعه کنید. پس از تحویل دستگاه شما به تعمیرکاران متبحر ما عیب یابی دستگاه شما صورت می گیرد و عملکرد تاچ آن مورد بررسی قرار می گیرد. نمایندگی ایسوس دارای آرشیو کاملی از تاچ و ال سی دی های انواع تبلت ایسوس است. این آرشیو کامل باعث شده است واسطه ها در تهیه قطعات این دستگاه حذف شود و قطعات این دستگاه با قیمت مناسب به کاربر ارائه شود.

تعمیر تاچ تبلت ایسوس

آموزش تعمیر تاچ تبلت ایسوس

تعمیر تاچ تبلت ایسوس در نمایندگی ایسوس با استفاده از پیشرفته ترین امکانات صورت می گیرد. اگر تبلت شما نیاز به تعمیر تاچ خود دارد نکات زیر را در این مورد در نظر داشته باشید:

  • تعویض و تعمیر تاچ تبلت ایسوس خود را بر اساس تبلت مورد نظر خود انجام دهید
  • پس از تعمیر حتما تاچ تبلت خود را تست نمایید
  • از اعمال فشار به دستگاه هنگام تعمیر تاچ تبلت ایسوس پرهیز کنید اگر قسمتی از دستگاه شما جا نیفتاد آنرا فشار ندهید بلکه دنبال علت آن باشید
  • پیچ های دستگاه خود را بیش از مقدار مجاز نچرخانید این کار باعث هرز شدن پیچ می شود
  • تعمیر دستگاه خود در فضای تمیز انجام دهید
  • تبلت خود را جهت تعمیر حتما خاموش کنید
  • باتری تبلت خود را هنگام کار خارج نمایید

تعویض تاچ تبلت ایسوس

در صورتی که بررسی های کارشناسان نمایندگی تعمیرات تبلت ایسوس در پروسه ی تخصصی تعمیر تبلت ایسوس به این نتیجه منتهی شود که شکستگی و یا آسیب پیش آمده در تبلت به تاچ و ال سی دی سرایت کرده و قابل تعمیر نمی باشد، نیاز به تعویض تاچ تبلت ایسوس شکل می گیرد.

 اکیدا توصیه می شود در فرآیند فنی تعویض تاچ تبلت Asus همواره به نکات زیر توجه کنید:

  • جهت رفع مشکلات تاچ تبلت ایسوس از قطعات سازگار مشابه و اورجینال باید استفاده شود. تاچ هر مدل دستگاه تنها سازگار با همان دستگاه است و قابل استفاده در مدل دیگر نیست.
  • پس از تعویض تاچ تبلت ایسوس، در حضور کارشناس تعمیر، صحت عملکرد دستگاه را چک نمایید.
  • یکی از شروط لازم برای عدم نیاز به تعویض تاچ تبلت ایسوس آن است که اولاً تاچ تبلت به درستی کار کند و ثانیاً ال سی دی پیکسل نسوزانده باشد، بنابراین از وضعیت ال سی دی دستگاه پیش از اقدام به تعویض پرس و جو نمایید.
  • به یاد داشته باشید که اگر هر قسمتی از ال سی دی شکسته باشد، سیاه شده باشد و یا به رنگ بنفش و … تغییر رنگ داده باشد، مشکل ال سی دی تبلت با تعویض گلس حل نخواهد شد، بنابراین پیشنهاد تعمیرکاران مبتدی در جهت رفع مشکل با تعویض گلس را قبول نکنید. به طور کلی در صورتی که تاچ تبلت ایسوس کاملا از کار بیفتد، می بایست تاچ و ال سی دی تعویض شود.

نکاتی که پس از تعمیر تاچ تبلت ایسوس باید درنظر گرفت

اگر دستگاه خود را برای تعمیر به ما سپرده اید پس از تعمیر تاچ تبلت ایسوس باید نکاتی را برای بررسی دستگاه خود در نظر بگیرید. بررسی این نکات باعث می شود از درستی تعمیرات دستگاه خود مطمئن شوید. اگر مشکل شما پس از تعمیر تاچ تبلت ایسوس حل نشد می توانید تبلت خود را برای بررسی دوباره به کارشناسان ما تحویل دهید.

  • شما پس از دریافت تبلت خود برای تعمیر باید تاچ تبلت خود را مورد بررسی قرار دهید. برای این کار عملکرد لمسی تمام قسمت های تاچ گوشی خود را بررسی کنید.
  • یکی از دیگر راه های بررسی عملکرد تاچ به نمایش در آوردن یک تصویر تمام مشکی در صفحه نمایش است. بدین ترتیب اگر در صفحه شما پیکسل سوخته وجود داشته باشد معلوم می شود. بدین ترتیب می توانید درخواست تعمیر مجدد و یا تعویض تاچ گوشی خود را داشته باشید.
  • از دیگر روش های تست عملکرد تاچ چرخاندن صفحه به جهت های افقی است. این کار باعث می شود بتوانید زاویه دید تبلت خود را بررسی کنید. پنل های بی کیفیت باعث تغییر رنگ تاچ با چرخاندن صفحه نمایش می شود.

تعمیر تبلت ایسوس

تعمیر تبلت ایسوس از جمله ی امور تخصصی و منحصر به فردی ست که در نمایندگی تعمیر تبلت ایسوس، به انجام میرسد. این تبلت ها ممکن با اشکالات متفاوتی روبرو شوند که در گروه های سخت افزاری و نرم افزاری جای میگیرند. از اختلالات رایجی که ممکن است کارایی این تبلت ها را با مشکل روبرو کنند و باعث نارضایتی کاربران شوند، مشکلاتی نظیر عدم اتصال به وای فای، مشکلات مربوط به بلوتوث، عدم شارژ شدن، زود خالی شدن شارژ باتری، داغ شدن بیش از حد، اختلال در عملکرد کیبورد و ناکارآمدی تاچ، قابل تامل است. تعمیر چنین مشکلاتی در وهله ی اول، نیازمند تشخیص صحیح و بی نقص دلیل آن میباشد. این تشخیص در گرو برخورداری از تخصص و تجربه ی بالا و همچنین تجهیزات به روز میباشد.

از آن جا که دلایل بسیار زیادی ممکن است چنین خرابی هایی را در تبلت های ایسوس به بار آورد، لازم است آنالیزهای بسیاری در حوزه های نرم افزاری و سخت افزاری در مرکز تعمیر تبلت ایسوس، مورد آزمون قرار بگیرد. کاربران تبلت های ایسوس، لازم است در مواقعی چنین، در اسرع وقت، به نمایندگی تعمیر تبلت ایسوس، مراجعه کنند تا کادر متخصص، بررسی های لازم را روی این دستگاه ها، به عمل آورند.

تعمیر تاچ تبلت در نمایندگی تعمیرات تبلت ایسوس

از مشکلات متداولی که تبلت های ایسوس احتمال درگیر شدن با آن ها را دارند، میتوان به مشکلات استهلاک باتری، ناکارآمدی صفحه ی لمسی، عدم شناسایی سیم کارت، مشکل در اتصال به وای فای، ناکارآمدی بلوتوث، مشکلات بلندگو و کندی عملکرد کلی تبلت اشاره کرد. این مشکلات معمولا بیشترین دلیل مراجعه ی کاربران تبلت های ایسوس، به نمایندگی تعمیرات تبلت ایسوس ، میباشد. لازم است بدانید برخی از این مشکلات بر اثر حادثه و وارد آمدن ضربات خارج از تحمل تبلت اتفاق میفتند. مثل شکستگی ال سی دی و یا آب رفتگی. در چنین مواقعی لازم است قطعات آسیب دیده از دستگاه خارج شوند و نمونه ی اورجینال سالم به جای آن ها قرار بگیرد. برخی از مشکلات مثل خرابی باتری هم بر اثر استهلاک و استفاده ی غیر صحیح، ایجاد میشوند.

دیگر مشکلات نیز، میتوانند دلایل سخت افزاری و نرم افزاری متعددی داشته باشند که بررسی آن ها الزاما باید توسط تعمیرکار حرفه ای انجام گیرد. اما برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی، چند پیشنهاد مفید میتوان مطرح کرد. یکی از اصلی ترین توصیه هایی که به کاربران تبلت های ایسوس و سایر برند های تبلت میشود، استفاده از محافظ و قاب های ضربه گیر مرغوب میباشد. همچنین راهکار بعدی استفاده از کابل و شارژر های اورجینال مخصوص خود تبلت میباشد. از دیگر اقداماتی که لازم است توسط کاربر صورت بگیرد، جلوگیری از داغ شدن بیش از حد تبلت ایسوس میباشد. با رعایت این مسائل ساده میتوان از بروز خرابی های مختلف، جلوگیری کرد. در صورت بروز مشکل در تاچ تبلت ایسوس با مراجعه به نمایندگی تعمیرات تبلت ایسوس از خدمات منحصر به فرد این نمایندگی بهره ببرید.

نمایندگی مجاز ایسوس

نمایندگی ایسوس ارائه دهنده انواع خدمات محصولات ایسوس در ایران است. به دلیل محبوبیت بالای محصولات این شرکت این نمایندگی دارای تیم تخصصی برای تعمیرات محصولات این شرکت است. نمایندگی تعمیرات ایسوس دارای پارت های مجزا در تعمیرات محصولات این شرکت است. از این واحد ها می توان به واحد تعمیرات تبلت ایسوس اشاره کرد. این واحد با بهره گیری از روش های کارامد و نوین تعمیرات توانسته است پاسخگوی نیاز های شما در تعمیرات محصولات ایسوس باشد. کارشناسان خبره و تعمیرکاران با تجربه این نمایندگی با استفاده از روش های نوین توانسته اند به اولین گزینه مشتریان عزیز هنگام بروز مشکلات تبدیل شوند. از ویژگی های  منحصر به فرد نمایندگی ایسوس گارانتی خدمات ارائه شده در این نمایندگی است. این ویژگی سبب می شود تا بتوانید کالای خود را با اطمینان خاطر به این نمایندگی تحویل دهید.