تعمیر موبایل اپل

تعمیر موبایل اپل 1 الی 24 ساعته در نمایندگی تعمیر گوشی اپل به همراه گارانتی انجام می شود. تعمیر موبایل اپل در محل توسط سفیران نمایندگی گوشی اپل. نمایندگی تعمیر آیفون اپل یک مرکز مجاز است که با داشتن سال ها سابقه توانسته اعتماد بسیاری از مشتریان خود را جلب کند. نمایندگی تعمیر گوشی اپل با گارانتی خدمات خود، این اطمینان را به شما عزیزان می دهد که قادر است کلیه اشکالات ایجاد شده در گوشی آیفون شما را حل کند. تعمیرات گوشی اپل با تمرکز بر ساختار ویژه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری این محصولات و با بهره‌مندی از نوین‌ترین شیوه‌های تعمیر و ترمیم گوشی‌های اپل در این مرکز انجام می‌پذیرد. 

مرکز تعمیرات گوشی اپل با علم به پرچمداری و سردمداری نمایندگی اپل در دنیای فناوری، فعالیت‌های خود را در زمینه تعمیر و خدمات پس از فروش گوشی‌های هوشمند اپل راه‌اندازی کرده است.  با گسترش حضور گوشی‌های هوشمندِ اپل، بازار تعمیرات گوشی اپل نیز افزایش پیدا کرده است. مشکلاتی همچون شکستگی صفحه نمایش یا همان شکستگی Touch، مواجه شدن با قطعی صدا و یا ضعف آنتن وایرلس و یا بسیاری از مشکلات دیگر نیاز شما کاربران را به نمایندگی اپل بیشتر ساخته است.

چرا نمایندگی تعمیر آیفون را انتخاب کنم ؟ 

💯 ما در نمایندگی تعمیر موبایل اپل از قطعات اصلی و استاندارد استفاده می‌کنیم و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مشکلات آیفون شما رسیدگی می‌کنیم. دیگر نگران هزینه بالای تعمیر نباشید، ما قیمت‌های مناسبی داریم. 💰✅

تعمیر موبایل اپل

نمایندگی تعمیر موبایل اپل

نمایندگی تعمیر گوشی اپل آماده ارائه انواع خدمات تعمیر موبایل اپل به مشتریان محترم می باشد. تمام خدمات در نمایندگی تعمیر گوشی Apple با نهایت دقت و رعایت استانداردهای بین المللی صورت می گیرد. وجود نظارت دقیق وسط مدیریت نمایندگی تعمیر گوشی اپل بر فرآیند تعمیرات باعث آسودگی خاطر مشتریان نمایندگی اپل بابت سلامت کالای تحویل داده شده می شود.

در ادامه با انواع مشکلات موبایل آیفون اپل آشنا خواهید شد. تعمیرات موبایل اپل در کارگاه های پیشرفته و به دست تعمیرکاران ماهر صورت می گیرد. این تعمیرکاران دارای تخصصی بسیار بالایی می باشند و قادرند مشکلات گوشی شما را در کمترین زمان ممکن و با نهایت دقت حل کنند.

تعمیر گوشی اپل

هزینه تعمیر موبایل اپل

برای برآورد کردن هزینه تعمیر موبایل اپل یا هر برند دیگری، باید میزان خرابی این دستگاه را بررسی و تعیین کرد. به عنوان مثال اگر قطعات آسیب دیده باشند، نیاز به تعمیر یا تعویض آنهاست. در این صورت هزینه تعمیر گوشی اپل، بیشتر از زمانی است که مشکلات گوشی نرم افزاری هستند. از طرفی اگر نیاز به تعویض قطعاتی مثل ال سی دی، باتری و … باشد، باید مبلغ قابل توجهی را برای خرید قطعات یدکی اورجینال پرداخت کنید. هزینه تعمیر موبایل apple در شرایطی که امکان تعمیر قطعات وجود داشته باشد، به مراتب پایین تر است.

به نکته توجه داشته باشید که همیشه پرداخت قیمت بیشتر به منزله دریافت خدمات تعمیری بهتر نخواهد بود و همچنین قیمت های بیش از حد پایین نیز می تواند علامت هشداری مبنی بر استفاده از قطعات غیر اصل و… باشد به همین جهت توصیه می شود به جای در نظر گرفتن معیار قیمت ، میزان اعتبار نمایندگی تعمیر موبایل اپل را مد نظر قرار دهید.

تعمیر موبایل اپل در تهران

تعمیرات تخصصی موبایل آیفون را می توانید از چندین شعبه این مرکز در تهران بخواهید. این شعب که آدرس آنها را در انتهای صفحه مشاهده می کنید، تمامی خدمات تعمیر آیفون را به کاربران تهرانی ارائه می کنند. 

از مهمترین خدمات این مجموعه، رفع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری آیفون نظیر رفع مشکل بالا نیامدن گوشی، هنگ کردن گوشی، ری استارت شدن ناگهانی دستگاه، رفع مشکلات ناشی از آب خوردگی آیفون، شارژ نشدن گوشی و غیره می باشند.

چنانچه با هریک از مشکلات فوق مواجه شدید کافی است به یکی از شعب مرکز تعمیرات تخصصی موبایل اپل در تهران مراجعه کنید. کارشناسان فنی در اسرع وقت دستگاه شما را پذیرش کرده و فرآیندهای عیب یابی و تعمیر دستگاه را آغاز می کنند.

تعمیر گوشی اپل در کرج

واحد تعمیرات موبایل آیفون در کرج را می توان یکی از مجهزترین و پیشرفته ترین شعبه های این مجموعه به حساب آورد. این مرکز که تمامی شهرهای استان البرز را زیر پوشش خود دارد با گزینش مهندسین برتر کشور، شرایطی را آماده کرده تا همشهریان کرجی بدون نیاز به مراجعه به شعبه مرکزی تهران، مشکلات و ایرادات موبایل آیفون خود را در این مرکز انجام دهند.

کاربران موبایل آیفون می توانند برای تعمیر برد، تعمیر اسپیکر، تعمیر ال سی دی، تعمیر دکمه هوم، تعویض دوربین، تعمیر آی سی تغذیه، رفع مشکلات نرم افزاری، مشکلات درایو گوشی آیفون، تعمیر حافظه داخلی و رفع تمامی اشکالات گوشی خود به این مرکز مراجعه نمایند. شایان توجه است، از آنجا که تعمیر گوشی های آیفون معمولاً هزینه بر می باشد، این مرکز تمامی خدمات انجام شده برای مشتریان را گارانتی می کند و مسئولیت آن را بر عهده می گیرد. بنابراین می توانید با خیالی آسوده نسبت به تعمیر دستگاه خود اقدام کنید.

تعمیر گوشی آیفون

تعمیرات آیفون در شهرستان ها

علاوه بر ساکنین شهرهای کرج و تهران، سایر شهرهای کشور عزیزمان نیز می توانند از خدمات تعمیر این مرکز بهره مند شوند. نظر به اینکه گوشی های آیفون از جمله دستگاه های گران قیمت محسوب می شوند از این رو تعمیر آن باید به درستی و با رعایت استانداردهای کمپانی اپل انجام شود تا هم کیفیت دستگاه حفظ شود و هم اینکه کاربر با هزینه های ناخواسته دیگری مواجه نگردد.

بر همین اساس، مرکز تعمیرات تخصصی اپل برای عزیزان ساکن در شهرستان ها این امکان را فراهم کرده تا با ارسال دستگاه خود به این مرکز، از تعمیرات تخصصی و مطلوب بهره مند شوند. این مرکز با اختصاص یک شعبه با نام تعمیرات اپل در شهرستان ها، کاربران را از خدماتی مطلوب و باکیفیت بی نیاز کرده است. در این راستا می توان به واحدهای تعمیر موبایل اپل در اهواز، تعمیر آیفون در شیراز، تعمیر موبایل آیفون در اصفهان، تعمیرات آیفون در تبریز، تعمیر آیفون در مشهد و تعمیر موبایل آیفون در کرمانشاه اشاره کرد.

تعمیر آیفون اپل مشهد

اگر در مشهد ساکن هستید و با مشکلی مواجه شده اید که نمی دانید به چه دلیل رخ داده است، کافی است با تماس تلفنی مشکل خود را عنوان کرده و احتمالات را جویا شوید. همچنین می توانید به صورت حضوری به شعبه ما در محدوده ملک آباد مراجعه کنید. در این شعبه تمام خدمات تعمیر آیفون اپل ارائه می شوند.

ساکنان محترم تمامی نقاط مشهد  از جمله کوهسنگی، احمد آباد، طبرسی و …که امکان حضور در شعبه را ندارند، می توانند از خدمات پذیرش در محل بهره ببرند. به این ترتیب که تکنسین به محل اعزام شده و دستگاه را با اطلاعات لازم در مورد مشکل آن دریافت کرده و به مرکز تعمیر منتقل می کند

تعمیر موبایل اپل در محل

با توجه به اینکه محصولات اپل دارای عملکرد منحصر به فردی هستند، لازم است تعمیر موبایل اپل توسط متخصصان انجام شود. به این ترتیب لازم است تعمیرات گوشی اپل توسط تکنسین ها و در محیطی مجهز به تجهیزات به روز انجام شود.

از آنجا که خدمات این مراکز مطابق با استانداردهای جهانی است، از کیفیت و تخصص بالایی برخوردار هستند. بنابراین با بروز هر گونه مشکل برای گوشی اپل، چنانچه امکان مراجعه به مراکز تعمیرات را نداشتید، می توانید از خدمات تعمیرات گوشی اپل در محل بهره مند شوید.

با توجه به اینکه تعمیرکاران اپل در دوره های تخصصی تعمیرات گوشی حضور پیدا می کنند، می توانند در سریع ترین زمان دستگاه را عیب یابی کرده و مشکل را تشخیص دهند. سپس با هزینه مناسب و بهترین کیفیت، آن را در محل تعمیر کنند.

تجهیزات تعمیر گوشی اپل

در این مرکز تمامی تجهیزات روز دنیا در اختیار متخصصان حوزه‌ی تعمیر گذاشته شده‌ است تا بتوانند به بهترین شکل ممکن و در کمترین زمان گوشی‌های اپل را تعمیر و بازسازی کنند.

کارشناسان حاضر در این مرکز با استفاده از بروزترین و پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم، توانایی آن را یافته‌اند تا دشوارترین و پیچیده‌ترین اختلالات و اشکالات ایجاد شده در این دستگاه‌ها را رفع و حل نمایند. تعمیرات گوشی اپل -اعم از تعمیرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری گوشی اپل- در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می‌پذیرد که به دلیل طی دوره‌های تخصصی و بین‌المللی، مهارت آن ‌را یافته‌اند تا تعمیرات گوشی اپل را با بهترین کیفیت و به بهترین نحو ممکن انجام دهند.

دوره‌های تخصصی مذکور با حضور اساتید بین‌المللی، در سیکل‌های شش ماهه و در راستای به‌روز رسانی دانش فنی و تخصصی کارشناسان تعمیر برگزار می‌گردند. دوره‌های برگزار شده در دو حوزه «تعمیرات سخت‌افزاری گوشی‌های اپل» و «تعمیرات نرم‌افزاری گوشی‌های اپل» برگزار می‌گردند و تنها ویژۀ کارمندان و کارشناسان همین مرکز می‌باشند. 

وجود چنین ویژگی‌هایی سبب گشته تا به اذعان بسیاری از همکاران، این مرکز یکی از پیشروترین و بهترین مراکزی باشد که در زمینه خدمات تعمیر گوشی اپل مشغول به‌کار و فعالیت است.

تعمیرات موبایل اپل در تهران و کرج

نمایندگی آیفون اپل

از سرویس های بسیار تخصصی در نمایندگی اپل ، تعمیرات موبایل آیفون اپل است. موبایل آیفون به دلیل کیفیت بالا و ساختار خاص خود در ایران طرفداران زیادی دارد. از این رو اگر برای موبایل اپل مشکلی پیش آید نیاز به یک مرکز مطمئن برای تعمیرات موبایل آیفون ضروری است. به دلیل وجود بسیاری از مراکز نامعتبر ، یافتن مکانی که تعمیرات اپل را به صورت تخصصی انجام دهد بسیار ضروری است. از این رو نمایندگی تعمیر آیفون با ارائه خدمات منحصر به فرد به شما عزیزان خیال شما را در مورد تعمیر موبایل آیفون و دیگر محصولات اپل راحت کرده است.

خدمات نمایندگی تعمیرات موبایل اپل

رفع مشکل قطعی صدا در گوشی آیفون

تعدادی از کاربران از کیفیت صدا در هنگام مکالمه با آیفون شکایت دارند  . به این صورت که یا صدا گنگ است و یا اصلا صدایی شنیده نمی شود . مشکل دیگری که گزارش شده قطع شدن صدای اسپیکر در هنگام بازی ،  دیدن فیلم ، پخش موسیقی یا صدای زنگ می باشد . برای حل این مشکل ابتدا بررسی کنید که مانعی سطح بلندگو را نپوشانده باشد و قبل از هرکاری آن را تمیز کنید .

 از دکمه ی  بالا بردن صدا استفاده کنید  و مطمئن شوید که درجه ی صدای زنگ نمایش داده شود نه درجه ی صدای هدفون . به قسمت تنظیمات رفته و بلوتوث را خاموش کنید تا مطمئن شوید که به هدست یا سیستم خودرو متصل نیستید. در هنگام مکالمه ، گوشی  را در حالت اسپیکر  قرار دهید ممکن است ازاین طریق مشکل حل شود . در نهایت ری ست کردن را امتحان کنید اگر با ریست نیز مشکل حل نشد ، حتما با یک متخصص تماس بگیرید . متخصصین اپل سرویس با کسب تجربه و توانایی لازم در خصوص تعمیرمحصولات اپل ،  مشکل کیفیت صدا را در گوشی شما به سرعت حل خواهند کرد .

مشکلات آنتن دهی موبایل اپل

مشکلات در آنتن موبایل از جمله موبایل اپل می تواند در نتیجه مسائل متعددی باشد. به طور کلی این اختلال تمام امکانات اتصال را مختل می کند و امکان استفاده از نت را هم منتفی می سازد. این مشکل اگر به دلیل مشکلات شبکه مخابراتی نباشد، باید با روش هایی مثل ری استارت کردن دستگاه، فعال و غیر فعال کردن حالت هواپیما، بررسی سیم کارت و ریست کردن گوشی حل شود.

در صورتی که حتی بدون هیچ مشکلی در شبکه مخابراتی، باز هم آنتن گوشی شما درست کار نمی کند، می توانید از نمایندگی تعمیرات گوشی اپل کمک بگیرید. این نمایندگی مشکل مورد نظر را به طور دقیقی بررسی می کند و بعد از یافتن علت اختلال نسبت به رفع آن اقدامات لازم را انجام می دهد.

تعمیر ویبره موبایل اپل

تعمیر ویبره موبایل اپل نیز در نمایندگی تعمیرات گوشی اپل انجام می شود. با توجه به اینکه ویبره کارایی بالایی دارد، خرابی آن می تواند آغازگر مشکلات بسیاری باشد. خرابی ویبره هم دلیل نرم افزاری دارد و هم دلیل سخت افزاری. در صورتی که پای مشکلات نرم افزاری در میان باشد، مسیر تعمیر ساده تر و سریع تر است.

اگر خرابی ویبره ناشی از یک مشکل سخت افزاری باشد، به ابزار خاص و تخصص ویژه برای رفع آن نیاز است. برای تعمیر ویبره موبایل اپل ابتدا بخش تنظیمات را بررسی کنید و مطمئن شوید که گزینه فعال بودن ویبره، فعال است. در صورتی که با اجرای تنظیمات صحیح همچنان مشکل ویبره گوشی اپل پابرجاست، حتما از نمایندگی تعمیرات گوشی اپل برای رفع اختلال موجود کمک بگیرید.‌

تعمیر باتری موبایل اپل

باتری بخش مهمی در تبلت ها و گوشی های هوشمند امروزی به شمار می رود که با تامین انرژی کلی دستگاه در روند کاری تمامی قابلیت های آن نقش دارد. این قطعه بر اثر شارژ اشتباه، نوسانات برق، استفاده نادرست و حتی گذر زمان معیوب شده و نیاز به تعمیر می یابد. از آنجایی که خرابی باتری و تداوم استفاده از باتری ناسالم آسیب های بسیاری به گوشی خواهد زد، تعمیر باتری امری حساس است که باید در اسرع وقت انجام شود.

در این راه آنچه که با اهمیت است، عیب‌یابی صحیح دستگاه و تشخیص نوع اختلال پیش آمده در باتری می باشد، چرا که تعمیر باتری همیشه نیازمند اقدامات سخت افزاری نبوده و گاها اختلالات پیش آمده با اندکی تنظیمات نرم افزاری رفع می گردد. تکنسین های ما در نمایندگی تعمیر آیفون اپل، دستگاه تحویل داده شده به این مرکز را با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات عیب یابی، بررسی کرده و پس از تعیین نوع اشکال پیش آمده در آن، اقدامات لازم جهت تعویض و یا تعمیر باتری را در بالاترین سطح کیفی ممکن آغاز می نمایند.

تعمیر برد موبایل اپل

در مجموعه ی تخصصی تعمیر موبایل اپل،  تعمیر برد گوشی apple از جایگاه ویژه ای برخوردار است،  چراکه اگر خطایی در روند انجام آن رخ دهد، کل دستگاه با مشکلات جدی مواجه خواهد شد. برد یا مادربرد گوشی یکی از قطعات اصلی سیستم می باشد که فعالیت تمامی بخش های مختلف را تحت کنترل دارد و بر اثر عواملی چون ضربه و آب خوردگی می تواند دچار از کار افتادگی شود. 

کارشناسان واحد تعمیر موبایل با استفاده از دانش و مهارت خود و بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات به یاری دارندگان گوشی های آیفون شتافته و پروسه ی تعمیر برد موبایل اپل را با نهایت کیفیت ممکن انجام می دهند.

حل مشکل بلوتوث گوشی اپل

قابلیت بلوتوث شاید در نگاه اول با توجه به پیشرفت هایی که در نحوه ارتباط گیری ابزار های هوشمند، صورت گرفته است، خیلی مورد توجه نباشد، اما این قابلیت پیشرفت های زیادی داشته است. خرابی بلوتوث، جفت نشدن یا Pair نشدن آن زمینه ساز مشکلاتی در بخش اتصالات موبایل است.

مشکلات بلوتوث ممکن است نرم افزاری یا سخت افزاری باشد. اگر سخت افزاری باشد، فقط باید از نمایندگی تعمیرات گوشی اپل کمک بگیرید. در صورتی که مشکل نرم افزاری باشد، می توانید با بررسی تنظیمات بلوتوث مشکل را برطرف کنید.

بلوتوث و وای فای کار نمی کنند

از جمله مشکلاتی که  کاربران آیفون  اخیرا از آن شکایت دارند ، کار نکردن بلوتوث و وای فای دستگاه است. این مشکل معمولا بعد از انجام به روز رسانی دستگاه اتفاق می افتد. مشکل قطعی در سیستم بلوتوثی ناشی از نقص آیفون های جدید اپل است. ممکن است گزینه‌های فعال سازی بلوتوث و وای‌فای در دستگاه شما غیرفعال شده باشد. در این قسمت راه کارهایی ارائه می شود که ممکن است مشکل شما را به صورت مقطعی حل کند :

  • با قراردادن آیفون در حال هواپیما و ریست کردن سیستم مشکل به طور مقطعی حل خواهد شد .
  • با برداشتن “’” از داخل نام آیفون ممکن است مشکل برطرف شود . با رفتن به قسمت تنظیمات این مسیر را دنبال کنید
  • از داشتن آخرین نسخه فیرمویر بر روی روتر مطمئن شوید و سعی کنید از آیفون خود نسخه پشتیبانی تهیه کنید.

خاموش شدن ناگهانی آیفون ها

برخی از کاربران از خاموش شدن ناگهانی آیفون خود گله دارند . این مشکل بیشتر زمانی اتفاق می افتد که فرد، یک آپ جدید را نصب کرده باشد و یا ممکن است به دلیل تنظیمات قدیمی سیستم باشد . در این حین نمایشگر ممکن است به رنگ قرمز یا آبی  دربیاید. راه کار هایی برای حل این مشکل وجود دارند :

  • ریست کردن و نصب مجدد نرم افزارها
  • ری استارت کردن سیستم که بهتر است توسط متخصیصین انجام شود
  • ممکن است مشکل مربوط به بخش سخت افزاری سیستم  باشد .
  • در صورت تداوم مشکل بهتر است  با یک نمایندگی معتبر جهت تعمیر تماس بگیرید.

کارشناسان مجرب اپل سرویس در اسرع وقت مشکل شما را رفع خواهند کرد .

تعمیر موبایل آب خورده اپل

نمایندگی تعمیرات گوشی اپل، تعمیر گوشی آبخورده اپل را با نهایت دقت انجام می دهند. تعمیر گوشی آبخورده اما و اگرهای فراوانی دارد. میزان آبخوردگی و شدت صدمات وارد شده در اثر آبخوردگی به گوشی تعیین کننده بسیاری از مسائل برای تعمیر خواهد بود. در گوشی آب خورده همواره احتمال سوختگی و از کار افتادن دستگاه وجود دارد. برای تعمیر گوشی آب خورده اپل هرچه سرعت عمل بیشتری داشته باشید، احتمال اینکه بتوانید میزان خسارات را کم کنید، بیشتر است.

مسیر تعمیر در این مشکل حساس و پیچیده است. هم به دقت و مهارت نیاز دارد و هم به ابزار و تجهیزات. نمایندگی تعمیرات گوشی اپل با مجهز بودن به بهترین و پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات تلاش می کند صفر تا صد مشکلات گوشی آب خورده اپل را حل کند.

تعمیر سوکت شارژ موبایل اپل

عدم واکنش آیفون های اپل به اتصالات مرتبط با کابل، نشانه ای برای خرابی سوکت شارژ آن می باشد. به عبارتی اگر آیفون در ارتباط با کابل شارژر چه در پروسه ی شارژ شدن و چه در فرآیند تبادل اطلاعات با رایانه واکنشی از خود نشان نمی دهد، احتمال خرابی سوکت وجود دارد. البته در این میان ممکن است کابل مورد استفاده نیز کارایی خود را از دست داده باشد. 

اما چنانچه از سلامت کابل اتصالی اطمینان دارید، باید برای تعمیر سوکت شارژ اقدام کنید. کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات گوشی اپل ابتدا سوکت مورد بحث را تمیز می کنند تا اختلالات موجود برطرف گردد. سپس دندانه های معیوب مورد بررسی قرار گرفته و کارایی سوکت ترمیم می شود.

تعمیر آیفون

تعمیر دوربین آیفون اپل

دوربین های جذاب و با کیفیت یکی از قابلیت های اصلی آیفون های اپل می باشد. گوشی های جدید اپل به دوربین های چندگانه با حسگرهای فنی پیچیده مجهز شده است. در هر صورت دوربین موبایل از هر نوعی که باشد، دارای ساختار ظریف و آسیب پذیری است. خرابی های دوربین موبایل های اپل به دو دسته ی نرم افزاری و سخت افزاری تقسیم می شود.

شکستگی های لنز دوربین، سیاهی برنامه ی دوربین، بسته شدن خودکار برنامه ی دوربین، تاری عکس های گرفته شده، از کار افتادگی بخش تشخیص چهره و … برخی از مشکلاتی می باشد که ممکن است در اثر آب خوردگی، اصابت ضربه و یا نصب و راه اندازی یک بد افزار مخرب درون گوشی های اپل دیده شود. نمایندگی تعمیرات گوشی اپل پس از اعمال مراحل عیب یابی ریزبینانه کارایی دوربین را در بالاترین سطح کیفی ممکن تعمیر می کند.

تعمیر پرش آنتن در آیفون

قطع و وصل شدن آنتن آیفون ، که با اصطلاح پرش آنتن از آن یاد می شود . ازجمله ، مشکلاتی است که در گوشی های آیفون گزارش شده است . این مشکل دلایل مختلفی دارد که در ذیل برخی از آن ها ذکر می شوند :

  • خرابی سیم کارت 
  • مشکلات دکل آنتن در محلی که شما حضور دارید 
  • خرابی کیت سیم کارت 
  • ضربه خوردن گوشی آیفون 
  • نصب فریمور گوشی دیگر 
  • نصب نرم افزارهای مخرب 

جهت رفع مشکلات آنتن دهی و از جمله پرش آنتن در آیفون ها ، باید با متخصصین مجرب در زمینه ی تعمیر آیفون ، تماس بگیرید . نمایندگی اپل سرویس ، با به کارگیری بهترین متخصصین در زمینه ی تعمیر محصولات اپل ، آماده ی ارائه ی انواع خدمات ، از جمله ؛ تعمیر پرش آنتن آیفون ، به مشتریان گرامی می باشد.

تعمیر گوشی اپل
  • Settings > General > About > Name و نام را تغییر دهید.
  • با رفتن به مسیر Settings > Control Center و غیرفعال کردن گزینه ی Access on Lock Screen، گوشی خود را یک‌بار خاموش و روشن کنید و مجددا سعی کنید به وای‌فای متصل شوید.
تعمیرات گوشی اپل

همان گونه که اشاره شد ممکن است بعد از انجام مراحل فوق مشکل شما به صورت کامل حل نشده و بعد از مدتی باز هم تکرار شود. جهت حل قطعی این مسئله باید با نمایندگی های مجاز اپل جهت تعمیر تماس بگیرید. اپل سرویس به عنوان زیرمجموعه ی شرکت سخت افزار ایران آماده ی خدمات رسانی به شما در خصوص تعمیر محصولات شرکت اپل می باشد.

رفع مشکل قطعی صدا در گوشی آیفون

تعدادی از کاربران از کیفیت صدا در هنگام مکالمه با آیفون شکایت دارند  . به این صورت که یا صدا گنگ است و یا اصلا صدایی شنیده نمی شود . مشکل دیگری که گزارش شده قطع شدن صدای اسپیکر در هنگام بازی ،  دیدن فیلم ، پخش موسیقی یا صدای زنگ می باشد . برای حل این مشکل ابتدا بررسی کنید که مانعی سطح بلندگو را نپوشانده باشد و قبل از هرکاری آن را تمیز کنید .

از دکمه ی  بالا بردن صدا استفاده کنید  و مطمئن شوید که درجه ی صدای زنگ نمایش داده شود نه درجه ی صدای هدفون . به قسمت تنظیمات رفته و بلوتوث را خاموش کنید تا مطمئن شوید که به هدست یا سیستم خودرو متصل نیستید. در هنگام مکالمه ، گوشی  را در حالت اسپیکر  قرار دهید ممکن است ازاین طریق مشکل حل شود . در نهایت ری ست کردن را امتحان کنید اگر با ریست نیز مشکل حل نشد ، حتما با یک متخصص تماس بگیرید . متخصصین اپل سرویس با کسب تجربه و توانایی لازم در خصوص تعمیرمحصولات اپل ،  مشکل کیفیت صدا را در گوشی شما به سرعت حل خواهند کرد .

تعمیر هارد گوشی آیفون

هارد یکی از قطعات داخلی موبایل است . این قطعه بسیار حساس و آسیب پذیر می باشد . در صورت خرابی هارد آیفون ، اطلاعات شما در معرض آسیب قرار می گیرد . تعمیر هارد آیفون و بازیابی اطلاعات آن ، یک مهارت  تخصصی است و احتیاج به  تخصص ویژه دارد . بنابراین مراجعه به مراکز معتبر جهت تعمیر هارد امری ضروری می باشد . یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است برای هارد آیفون شما اتفاق بیفتد ، سوختن آن است . در صورتی که هارد آیفون بسوزد تعویض آن ضروری می باشد .

تعویض هارد سوخته نیز همچون تعمیر آن به تخصص و مهارت بسیاری نیاز دارد و باید توسط تعمیرکار حرفه ای و مجرب انجام شود . اگر تعمیرکار از تخصص و مهارت لازم برخوردار نباشد تعویض به درستی انجام نشده و قطعات دیگر گوشی نیز آسیب خواهند دید . لذا در صورت سوختن هارد انتخاب نمایندگی معتبر جهت تعویض آن ضروری می باشد . 

اپل سرویس به عنوان زیر مجموعه ی مرکز سخت افزار ایران ، با به کارگیری کادری از بهترین متخصصین تعمیر آیفون ، آماده ی ارائه ی انواع خدمات از جمله ؛ تعمیرو یا تعویض هارد گوشی های آیفون می باشد . متخصصین مرکز هارد سوخته را بادقت خارج کرده ، هارد جدید را پس از پروگرام کردن جایگزین خواهند کرد .

نمایندگی تعمیر موبایل اپل

فلش نرم افزاری آیفون

اپل معتقد است که فلش سورخ های امنیتی بسیاری دارد . به همین دلیل نرم افزار iOS ،  فلش را پشتیبانی نمی کند . ریستور کردن راه حلی جهت نوسازی محصولات اپل می باشد .  ‌به طور معمول ریستور در دستگاه های ای او اس به دلایل امنیت اپل  فقط به بالاترین ورژن آی او اس موجود ،  امکان پذیرمی باشد . در اینجا این سوال مطرح می شود که ریستور کردن چیست ؟

نصب مجدد سیستم عامل آی او اس را ریستور می گویند .  نکته مهم و قابل توجه این است که ؛جهت ریستور کردن سیستم عامل آی او اس ، ابتدا باید فایل سیستم عامل یا همان iOS  ، را از قبل مناسب دیوایس خود دانلود نمایید .  پس از ریستور تمامی اطلاعات داخل گوشی آیفون  مثل : عکس ها ، موزیک ها ، اپلیکیشن ها ، مخاطبین  و … حذف می شوند . برای حفظ اطلاعات خود می توانید قبل از ریستور کردن ، یک بک آپ از اطلاعات تهیه کنید .

ریستور کردن آیفون ، یک کار تخصصی است و باید توسط متخصصین تعمیر آیفون صورت بگیرد . لذا در صورتی که آیفون شما مشکل دارد ، با نمایندگی  و تعمیرگاه  معتبر جهت تعمیر تماس بگیرید . اپل سرویس با به کارگیری بهترین متخصصین در زمینه ی تعمیر محصولات اپل آماده ی ارائه ی انواع خدمات به مشتریان گرامی ، از جمله ؛ فلش نرم افزاری یا ریستور آیفون ها می باشد .

تعویض گلس موبایل اپل

یکی از اتفاقات ناخوشایندی که بسیاری از دارندگان گوشی های آیفون و سایر اسمارت فون ها با آن مواجه میشوند و به خاطر آن به مراکز تعمیرات موبایل مراجعه میکنند، ضربه دیدن گوشی و شکستن صفحه ی نمایش گوشی آیفون آن هاست که در برخی موارد منجربه تعویض گلس موبایل آن ها میشود. گلس آیفون در واقع شیشه ی جلویی و محافظ ال سی دی است که وظیفه ی محافظت از آن را به عهده دارد.

اگر فقط گلس گوشی آسیب دیده باشد، به جز نقاط شکسته و ترک برداشته شده، بر عملکرد کلی تاچ و صفحه ی نمایش آیفون آسیبی وارد نمیشود و کاربر را از هزینه های اضافی تعویض ال سی دی که هزینه ی به مراتب بالاتری نسبت به تعویض گلس دارد، بی نیاز میکند و فقط نیاز به تعویض گلس گوشی آیفون خود دارد.

تعمیر اسپیکر آیفون

اگر در هنگام مکالمه با آیفون، اسپیکر شما به درستی کار نمی کند. مثلا؛ در هنگام مکالمه با گوشی، صدای طرف مقابلواضح نیست یا همراه با نویز و خش شنیده می شود. این مشکل ممکن است ناشی از دلایل سخت افزاری و یا نرم افزاری باشد.

دلایل نرم افزاری :  ممکن است دلایل نرم افزاری مانند ؛ جیلبریک کردن موجب قطعی صدای اسپیکر شده باشد .

دلایل  سخت افزاری : این مشکل ممکن است ، در اثر خوردن ضربه ، ورود گرد و غبار ویا مایعات به داخل اسپیکر صورت بگیرد . اگر هنگام مکالمه با گوشی ، صدای طرف مقابل واضح نیست و یا همراه با نویز وخش شنیده می شود با تعویض این قطعه مشکل شما برطرف خواهد شد . اما اگر همزمان مشکل رفت و برگشت صدا دارید ، به احتمال زیاد از فلت اسپیکر یا آی سی صوت می باشد .

همان طور که می دانیم ، آیفون از محصولات اپل است و تعمیرات محصولات  اپل ، نیازمند تخصص و مهارت ویژه می باشد. بنابراین در صورتی که اسپیکر آیفون  شما آسیب دیده است از مراجعه به مراکزی که تخصص لازم را در این زمینه ندارند پرهیز کنید . اپل سرویس، از جمله مراکزی است که با به کارگری تیمی از بهترین متخصصین در زمینه ی تعمیرات اپل آماده ی خدمت رسانی به شما می باشد. کارشناسان تعمیر آیفون در اپل سرویس، با دقت و مهارت نسبت به تعمیر و یا تعویض اسپیکر آیفون شما اقدام خواهند کرد.

تعمیر نرم افزاری آیفون اپل

برخی از مشکلات آیفون مربوطه به بخش نرم افزاری دستگاه می باشد که تنها از طریق اقدامات نرم افزاری انجام می شود. رفع مشکلات وای فای، رفع مشکل کند شدن سیستم، آپدیت نرم افزارهای آیفون، بازیابی اطلاعات، نصب برنامه های کاربردی، ویروس کشی، فلش کردن آیفون، قفل شبکه، بوت کردن سیستم و ری استور کردن آیفون از مهمترین تعمیرات نرم افزاری گوشی آیفون اپل می باشند. 

برخی از اقدامات نرم افزاری که برای رفع مشکل آیفون به کار گرفته می شود، تخصصی بوده و کاربر نمی تواند شخصاً اقدام به این کار کند. بدین منظور تعمیرات نرم افزاری نیز توسط کارشناسان خبره انجام می شود.

تعمیر سخت افزاری آیفون اپل

تعمیر سخت افزاری آیفون اپل شامل تعمیر و ترمیم قطعات مختلف این دستگاه می باشد. ایفون متشکل از برد، ال سی دی، اسپیکر، دوربین، پردازنده، رم، باتری، مدار شارژ و چندین قطعه الکترونیکی می باشد. در صورتی که هر یک از این قطعات دچار مشکل و نقص فنی شوند، تعمیر سخت افزاری آیفون انجام می شود. در این زمینه تعمیر برد، تعویض Touch و  LCD  شکسته، تعمیر سوکت شارژ ، تعمیر آی سی تغذیه، تعویض اسپیکر، تعمیر پردازنده، تعویض باتری، رفع مشکل شارژ نشدن آیفون و تعمیر کلید هوم قابل ذکر می باشند. تعمیر سخت افزاری مستلزم باز کردن قاب گوشی و جدا کردن قطعات مختلف دستگاه می باشد

تعمیرات گوشی اپل با گارانتی

مراجعه به یک مرکز معتبر هنگام بروز مشکل در گوشی شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است. مراکز بسیاری در زمینه تعمیر گوشی اپل وجود دارد اما تنها یک مرکز معتبر است که کلیه خدمات خود را با ضمانت ارائه می دهد. نمایندگی تعمیر آیفون مرکز سخت افزار ایران نیز چنین مرکزی است. 

نمایندگی تعمیر موبایل اپل یک مرکز مجاز در زمینه تعمیر موبایل است که با داشتن سال ها سابقه در زمینه تعمیرات توانسته است اعتماد بسیاری از مشتریان خود را جلب کند. نمایندگی تعمیر موبایل اپل با گارانتی خدمات خود، این اطمینان را به شما عزیزان می دهد که قادر است کلیه اشکالات ایجاد شده در گوشی شما را حل کند.

این نمایندگی حساسیت بالای کاربران موبایل های اپل را به دلیل قیمت بالای گوشی های آیفون در نظر گرفته است و با تخصیص واحد های تخصصی و مجهز به ابزارهای استاندارد توانسته است این گوشی ها را با کیفیت بالا تعمیر کند. ما در این مجموعه برای اطمینان از کیفیت خدمات و اصل بودن قطعات بکار رفته در گوشی شما، آن را با ارائه ضمانت نامه کتبی به شما تحویل می دهیم.

عوامل تاثیر گذار در تعمیرات آیفون

تجهیزات و لوازم مورد نیاز برای تعمیر آیفون اپل

 برای انجام تعمیرات آیفون و سایر گوشی های مدرن نمی توان به تجهیزات قدیمی متکی بود و لزوما باید از تجهیزات مدرن مطابق با استانداردهای اپل استفاده کرد ، توصیه می شود گوشی خود را به تعمیرگاه های فاقد تجهیزات مدرن جهت تعمیر واگذار نکنید.

قطعات اصلی و اورجینال گوشی اپل

متاسفانه امروزه به دلیل سودجویی برخی از تعمیر کنندگان ، استفاده از قطعات غیر اصلی در فرآیند تعمیر گوشی ها بسیار افزایش یافته ، اگر قصد تعمیر آیفون خود را دارید مطمئن شوید که از قطعات اصلی در این فرآیند استفاده می شود، بدین منظور سعی کنید از مراکز معتبر درخواست انجام تعمیرات را داشته باشید.

دانش و تجربه تعمیرکار آیفون اپل

متاسفانه امروزه وضعیت در بازار آزاد انجام خدمات تعمیرات به گونه ای شده که هر شخص با شرکت در یک دوره آموزشی سطح پایین می تواند مجوز انجام فعالیت تعمیراتی را دریافت نماید، همین موضوع باعث شده تا تعداد تعمیر کاران کم تجربه و تازه کار در بازار آزاد زیاد شود که مطمئنا مراجعه به این سطح تعمیر کاران نتایج مطلوبی به همراه نخواهد داشت.

سوالات متداول کاربران موبایل آیفون

چرا آیفون اپل زنگ نمی خورد؟

زنگ نخوردن آیفون اپل مشکل رایجی است که خوشبختانه اغلب اوقات ریشه در یک اختلال جزیی دارد. فعال شدن ناخودآگاه حالت سایلنت گوشی، کم شدن صدای زنگ گوشی، فعال سازی قابلیت Do Not Disturb آیفون اپل، فعالیت گزینه ی Ringer Switch آیفون در حین خاموشی ویبره ی موبایل و استفاده از حالت پرواز دلایل پیش پا افتاده ی پیدایش مشکل زنگ نخوردن آیفون می باشند. اما به هر حال در این میان ممکن است استهلاک نیز عاملی برای خرابی مدارهای داخلی تقلی شود و مشکل زنگ نخوردن آیفون رخ دهد. اگر با بررسی وضعیت نرم افزاری آیفون مشکل زنگ نخوردن گوشی برطرف نمی شود؛ به نمایندگی تعمیرات گوشی اپل مراجعه کنید.

نشانه ی خرابی ال سی دی آیفون چیست؟

ال سی دی بخش حساس و مهم آیفون های اپل است. اصابت ضربه و نفوذ مایعات دو دلیل اصلی خرابی ال سی دی آیفون می باشد. در چنین شرایطی معمولا شاهد تیرگی بیش از اندازه ی نمایشگر آیفون خواهید بود. این تیرگی ممکن است پس از گذشت مدتی شدت یابد و به طور کامل بخشی از نمایشگر گوشی اپل را دربرگیرد. فراموش نکنید که بی توجهی به شکستگی ال سی دی و یا تیرگی صفحه ی نمایش می تواند باعث سرایت خرابی های موجود در ال سی دی به بخش تاچ گوشی شود و هزینه های تعمیراتی را افزایش دهد. خاطرنشان می نماییم که نمایندگی تعمیرات گوشی اپل پروسه ی تعویض ال سی دی شکسته و معیوب آیفون را با استفاده از نمونه ی اورجینال مشابه به اتمام می رساند.

چرا تاچ گوشی اپل کار نمی کند؟

کارایی کلی گوشی های هوشمند امروزی از جمله آیفون های محبوب اپل بر پایه ی تاچ یا صفحه نمایش لمسی بنا شده اند. بدیهی است که هر گونه اختلالی در ساختار تاچ گوشی باعث از بین رفتن کارایی دستگاه شود. خرابی تاچ می تواند ریشه در ایرادات سخت افزاری و یا تداخلات نرم افزاری داشته باشد. اصابت ضربه به گوشی، استفاده از حافظه ی کم دستگاه، آبخوردگی و یا هجوم ویروس بد افزارهای گوناگون به خرابی تاچ آیفون ختم می شوند. جهت جلوگیری از پروسه ی فریز شدن گوشی در نصب و اجرای نرم افزارهای ناشناس دقت کنید. خاطرنشان می نماییم که در صورت خرابی سخت افزار سیستم تاچ آیفون، نمایندگی تعمیرات گوشی اپل قطعه ی معیوب را با نمونه ی اورجینال مشابه تعویض می نماید.

علت روشن نشدن آیفون اپل چیست؟

شاید از دیدگاه کاربران دستگاه های دیجیتال مختلف از جمله آیفون های اپل هیچ مشکلی بزرگ تر از روشن نشدن آن سیستم نباشد. معضل روشن نشدن هر دستگاهی می تواند تا مرگ کامل ساختار آن نیز پیش روی داشته باشد. اما گاهی این مشکل دارای دلایل جزیی و مختصری است که با اندکی دستکاری برطرف خواهد شد. یکی از این دلایل پیش پا افتاده، خرابی شارژر گوشی است. اگر چند سالی می شود که از یک شارژر  برای پر کردن باتری گوشی مورد استفاده ی خود استفاده می کنید، فرسودگی آن طبیعی است.

در صورتی که شارژر دستگاه مشکلی ندارد، گوشی باید تحت نظر تعمیرکاران ماهر مورد بررسی قرار گیرد. خرابی مین برد، از کار افتادگی صفحه ی نمایش و اختلالات مرتبط با مدارهای داخلی گوشی از سری دلایل مهمی هستند که منجر به روشن نشدن موبایل اپل می شوند. تکنسین های نمایندگی تعمیرات گوشی اپل با استفاده از تجهیزات فنی پیشرفته احتمال وجود هر یک از این اختلالات نام برده را بررسی کرده و مشکل موجود را در سطح کیفی بالایی برطرف می سازند.

چرا گوشی اپل به کامپیوتر متصل نمی شود؟

اتصال به رایانه در راستای تبادل اطلاعات میان هارد گوشی و کامپیوتر موضوع با اهمیتی است. زمانی که گوشی آیفون مورد استفاده از حافظه ی زیادی برخوردار نیست، اتصال دستگاه به کامپیوتر برای انتقال تصاویر و فیلم های درون گوشی به هارد بزرگ تر ضروری می شود. در این بین ایرادات نرم افزاری و سخت افزاری بسیاری در گوشی و یا رایانه ی مد نظر می توانند مانع اتصال گوشی به کامپیوتر باشند. خرابی پورت USB و قطعی کابل ارتباطی نیز در عدم اتصال آیفون به کامپیوتر موثر هستند. برای رفع مشکل وصل نشدن گوشی آیفون به کامپیوتر می توانید با واحد پشتیبانی نمایندگی تعمیرات گوشی اپل تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

چرا سیم کارت درون آیفون خوانده نمی شود؟

خوانده نشدن سیم کارت در آیفون و یا هر موبایل دیگری مشکلی است که می تواند دارای دلایل پیش پا افتاده ای باشد. این مشکل در گوشی های اپل با نمایش ارور No SIM همراه می شود. اولین کاری که بهتر است برای رفع ارور ذکر شده انجام دهید، ریستارت کردن موبایل است. فراموش نکنید که یک ریستارت ساده برای  بسیاری از مشکلات سیستماتیک موبایل های امروزی چاره ساز است. بیرون کشیدن و جا انداختن مجدد سیم کارت نیز راهکار ساده ی دیگری است که باید آن را تست کنید.

در صورت تداوم مشکل، به احتمال قوی گوشی مورد نظر نیازمند تعمیرات سخت افزاری خواهد بود. البته گاهی اختلال وارده حاصل از خرابی ساختار سیم کارت است. به هر حال توصیه می کنیم مراجعه به مراکز تعمیراتی معتبر را فراموش نکنید. به خصوص اگر به طور کاملا ناگهانی گوشی دیگر قادر به برقراری ارتباط با اپراتور سیم کارت نیست. کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات گوشی اپل طبق مراحل عیب یابی ریزبینانه، مشکل خوانده نشدن سیم کارت را با صرف مدت زمان کوتاهی برطرف می نمایند.

مراحل کالیبره کردن گوشی آیفون

اپل در محصولات خود از باتری های لیتیوم یون  استفاده می کند . این باتری ها ، نیاز به کالیبره کردن دوره ای دارند تا طول عمر بیشتری داشته باشند. این روش برای آیفون، آیپد، آیپاد  کاربرد دارد. برای انجام این عملیات مراحل ذلیل را انجام دهید  :

– ابتدا صبر کنید تا باتری گوشی خالی شده و خاموش شود .

-گوشی را به شارژ بزنید و منتظر شوید تا شارژ آن به صد در صد برسد .

-بعد از رسیدن به شارژ صد در صد یک ساعت دیگر گوشی را در شارژ نگه دارید .

-گوشی را از شارژ خارج کرده و آن را روشن کنید .

-از گوشی استفاده کنید تا شارژ آن به صفر برسد و خاموش شود .

-مجددا گوشی را به شارژ بزنید و بعد از رسیدن به شارژ صددر صد ، یک ساعت دیگر آن را در شارژ قرار دهید .

-گوشی را از شارژ بیرون آورده از آن استفاده کنید .

-عمل کالیبره کردن در این مرحله به پایان رسیده است و می توانید به صورت عادی از گوشی خود استفاده کنید .

زمانی که گوشی را شارژ می کنید سعی کنید کمتر از سی درصد و بیشتر از هشتاد درصد شارژ نشود .

راه های افزایش عمر باتری آیفون

هفت راه کارمهم / اصلی  جهت افزایش عمر باتری آیفون

با آمدن نسل گوشی های هوشمند شکایت کاربران از خالی شدن باتری صد چندان شده است . گوشی های هوشمند در کنار قابلیت ها و کابردهای بسیاری که دارند معمولا با مشکل خالی شدن باتری روبه رو هستند . موبایل های آیفون نیز از این مشکل مستثنی نیستند . در سری موبایل های آیفون هر چه نمایشگرها شفاف تر و پردازنده ها سریع تر می شوند، مصرف باتری هم بالاتر می رود و خالی شدن باتری مشکلی است که اکثر کابران از آن شکایت دارند . این مقاله راهکارهایی به شما ارائه می‌دهد که تا حدود زیادی از خالی شدن باتری آیفون  جلوگیری کرده و طول عمر باتری را افزایش خواهد داد .

  • خاموش کردن برنامه هایی که مصرف باتری بالایی دارند. بعضی برنامه ها هستند که اگر روشن باشند حتی اگر از آن ها استفاده نکنید با تری زیادی مصرف می کنند . پس بهتر است  در مواقعی  که از این برنامه ها استفاده نمی کنید آن ها را خاموش کنید .
  • خاموش کردن LTE از طریق مسیر ذیل

 Settings > General > Cellular

  • خاموش کردن  Settings > Wi-Fi

Settings > Bluetooth      هر دو را روی Off قرار دهید تا خاموش شوند.

  • خاموش کردن Ask to Join Networks
  • غیر فعال کردن برنامه هایی که باتری زیادی مصرف می کنند . سعی کنید برنامه هایی که تنها باتری مصرف می کنند و کاربرد چندانی برای شما ندارند غیر فعال کنید .
  • غیرفعال کردن ویبره/ Disable vibrations آیفون در هنگام ویبره باتری زیادی استفاده می کند بهتر است از ویبره استفاده نکنید .
  • غیرفعال کردن ۴G /Disable 4G (and LTE) connectivity این شبکه به دلیل سرعت بالا باتری زیادی مصرف می کند و خاموش کردن آن به طول عمر باطری کمک خواهد کرد .
  • کم کردن نور صفحه
  • کنترل ارسال و دریافت ایمیل : سعی کنید فقط در مواقع ضروری به چک کردن ایمیل بپردازید . چک کردن مداوم و پی درپی ایمیل ها باتری را خالی خواهد کرد .
  • غیرفعال کردن unnecessary push notifications نوتیفیکیشن ها نیز در خالی شما باتری شما دخیل هستند بهتر است ، نوتیفیکیشن ها ی غیر ضروری را از بخش ستینگ غیر فعال کنید .
  • کم کردن مدت زمان قفل خودکار /Reduce auto-lock period . اگر مدت زمان قفل خودکار را تغییر دهید، به همان نسبت روی عمر باتری آیفون شما تاثیر می‌گذارد. وقتی کاری با تلفن ندارید، دلیلی برای روشن ماندن اسکرین وجود ندراد .
  • را ه کار آخر نصب نرم افزاری است که مخصوص بهینه سازی مصرف انرژی است . این برنامه به طور خود کار برخی برنامه ها را که موجب افزایش مصرف باتری می شوند خاموش می کند و به ذخیره سازی انرژی می پردازد .
حل مشکل کرش کردن نرم افزار IOS؟

گاهی در هنگام اجرای برنامه ها ،  پس از اجرا شدن ، کرش میکند  یعنی بعد از اجرا شدن برنامه ، فورا خارج می شود .به عقیده ی جرومی سگورا یکی از مدیران بخش تحقیقات امنیتی شرکت Malwarebytes، دلیل این مشکل ؛ بازدید از وب‌سایت‌ها و یا سر زدن به تبلیغاتی است که آلوده به بدافزار هستند . این پیغام به کاربر هشدار می‌دهد که دستگاه او آلوده‌شده و برای رفع این ایراد باید به شماره تلفنی که از طرف کلاه‌بردار اینترنتی در این پیغام قرار داده‌شده تماس گرفته و احتمالاً در قبال پرداخت مبلغی مشکلش برطرف شود.

راه کارهای مختلفی برای حل این مشکل ارائه شده است ، که در این قسمت به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم :

  • آیفون یا آیپد خود را در حالت Airplane Mode قرار دهید.
  • هسیتوری یا تاریخچه مرورگر سافاری خود را از این طریق Setting > Safari > Clear History and Website Data پاک‌کنید.
  • اگر مشکل حل نشد دستگاه را ریست نرم افزاری کنید  .
  • در صورت حل نشدن مشکل ممکن است مجبور شوید دستگاه را ری استور یا ری استور توسط بک آپ کنید . (Restore & Restore From Backup)

اگر نتوانستید مشکل را با انجام مراحل فوق حل کنید . می توانید با متخصصین اپل سرویس در مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرید . کارشناسان مرکز با بهره گیری از دانش روزوکسب مهارت های  لازم ،  توانایی رفع  مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری تمامی محصولات شرکت اپل را دارند و مشکل شما را در اسرع وقت حل خواهند کرد .

علت داغ شدن گوش آیفون

تعدادی از کاربران از داغ شدن گوش آیفون خود شکایت دارند . این داغی ممکن است به دلیل استفاده ی نادرست و عدم رعایت نکات ایمنی باشد . در این قسمت به ذکر مطالبی می پردازیم که از داغ شدن گوشی آیفون شما جلوگیری خواهد کرد :

  • روشن نگه داشتن طولانی مدت گوشی فشار زیادی به باتری وارد می‌کند و داغی آن را در پی دارد . کمپانی اپل به خاموش کردن متناوب آیفون ، برای افزایش عمر باتری آن  تاکید دارد.
  • در دمای بسیار بالا و یا خیلی پایین از گوشی اپل خود استفاده نکنید ، زیرا آیفون تحمل گرما و سرمای شدید را ندارد. با توجه به توصیه های کارشناسان بهتر است  در دمای کمتر از صفر درجه و بالاتر از ۳۵ درجه سانتی‌گراد ، به گوشی‌ خود استراحت بدهید.
  • زمان‌هایی را برای شارژ کردن گوشی انتخاب کنید که بتوانید با فاصله‌ای کوتاه پس از شارژ کامل ٬ آن را از شارژر جدا کنید  یا از پریزی استفاده کنید که تایمر دارد و پس از مدتی معین شارژر را به‌صورت اتوماتیک خاموش می‌کند.
  • از شارژرهای اصلی کمپانی اپل استفاده کنید . زیرا استفاده از شارژرهای متفرقه ممکن است به آیفون شما آسیب بزند . گزارش ها حاکی از این است که برخی شارژهای جعلی آسیب های جدی به گوشی ایفون زده و حتی منجر به آتش سوزی و انفجار شده اند .
  • حجم بالای برنامه ها ، ممکن است سبب داغی آیفون شوند . لذا برنامه هایی را که برای شما کاربردی ندارند حذف کنید .
  • روشن بودن مداوم WiFi ، ۳G  و … داغ شدن  آیفون را به دنبال خواهد داشت . بنابراین در مواقعی که  نیازی به این برنامه ها ندارید ،  بهتر است آن ها را غیرفعال کنید.

اگر با وجود رعایت موارد فوق ، آیفون شما داغ می کند ، جهت رفع مشکل باید به یک مرکز معتبر و مجرب در زمینه ی تعمیرات اپل مراجعه کنید . اپل سرویس مجهز به بهترین امکانات و تیمی از بهترین متخصصین تعمیرات اپل ، آماده ی ارائه ی انواع خدمات ، از جمله ؛ رفع داغی گوشی های آیفون می باشد . اگر گوشی آیفون شما داغ می کند ، بدون هیچ گونه نگرانی آن را به متخصصین ما بسپارید .

ریستور کردن آیفون

ریستور کردن راه حلی جهت نوسازی نرم افزار IOS می باشد .  ‌به طور معمول ریستور در دستگاه های ای او اس به دلایل امنیتی اپل  فقط به بالاترین ورژن آی او اس موجود ،  امکان پذیرمی باشد . در اینجا این سوال مطرح می شود که ریستور کردن چیست ؟

نصب مجدد سیستم عامل آی او اس را ریستور می گویند .  نکته ی  مهم و قابل توجه این است که ؛جهت ریستور کردن سیستم عامل آی او اس ، ابتدا باید فایل سیستم عامل یا همان iOS  ، را از قبل مناسب دیوایس خود دانلود نمایید .  پس از ریستور تمامی اطلاعات داخل گوشی آیفون  مثل : عکس ها ، موزیک ها ، اپلیکیشن ها ، مخاطبین  و … حذف می شوند . برای حفظ اطلاعات خود می توانید قبل از ریستور کردن ، یک بک آپ از اطلاعات تهیه کنید .

ریستور کردن آیفون چه مزیت هایی دارد :  

-رفع خطاهای موجود در ورژن قدیمی آی او اس .

-از بین بردن ویروس ها ی موجود در آیفون  .

-با ریستور کردن آیفون  خود ، می توانید از امکانات بالاترین ورژن آی او اس ، استفاده کنید .

ریستور کردن آیفون ، یک کار تخصصی است و باید توسط متخصصین تعمیر آیفون صورت بگیرد . لذا در صورتی که آیفون شما مشکل دارد ، با نمایندگی  و تعمیرگاه  معتبر اپل  جهت تعمیر تماس بگیرید . اپل سرویس با به کارگیری بهترین متخصصین در زمینه ی تعمیر محصولات اپل آماده ی ارائه ی انواع خدمات به مشتریان گرامی ، از جمله ؛ فلش نرم افزاری یا ریستور آیفون ها می باشد .

نمایندگی تعمیرات اپل و واحدهای تخصصی تعمیرات اپل

با توجه به هوشمند بودن گوشی‌های نمایندگی اپل و ساختار ظریف و ویژۀ آن‌ها، اجرای عمیات تعمیر بر آن‌ها نیازمند حضور کارشناسانی مجرب، شکیبا، متخصص و البته کاردان است تا تعمیر قطعات معیوب را بدون آسیب‌رسانی به دیگر بخش‌های دستگاه انجام دهند. مدیریت مرکز تعمیرات اپل به سبب اطمینان از عملکرد کارشناسان خود، تمامی عملیات اجرا شده در این سازمان را گارانتی نموده است.

خدماتِ ارائه شده در مرکز تعمیرات گوشی اپل دربردارنده‌ی شرایط و ویژگی‌هایی است که آن را از دیگر سرویس‌دهنده‌های هم‌رده‌ی خود متمایز ساخته است.برخی از ویژگی‌های مرکز تعمیرات گوشی اپل عبارتند از:

  •  بهره‌مندی مرکز تعمیرات اپل از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم
  • به‌کارگیری کارشناسان دارندۀ مدارکِ بین‌المللی در مرکز تعمیرات گوشی اپل
  • استفاده از تجهیزاتی که بالاترین میزان سازگاری و انعطاف با محصولات اپل را دارند
  • تست گوشی اپل ‌تعمیر شده در حضور صاحب دستگاه به منظور اطمینان از صحت عملکرد آن
  • تعهد مرکز تعمیرات گوشی اپل نسبت به ارائه‌ی سرویس‌های تعمیر مطابق با استانداردهای جهانی
  • کسب اجازه پیش از اقدام به تعویض قطعات معیوبِ از کار افتاده و …. .

اخبار، مقالات و سوالات متداول نمایندگی تعمیرات گوشی اپل

بخش اخبار مرکز تخصصی اپل در اطلاع شما از جدیدتربن رویدادهای این کمپانی کمک شایانی خواهد کرد. با مراجعه به این قسمت آگاهی خود از امکانات و تکنولوژی های جدید نمایندگی تعمیرات اپل را نیز افزایش دهید.

در بخش مقالات تعمیرگاه تخصصی اپل میتوانید تمامی تجارب تعمیرکاران مرکز تعمیرات اپل را مطالعه کرده و از راهکارهای تجربی آنها استفاده کنید. این بخش به تعمیرکاران اپل کمک بسیاری در رفع ایرادات و مشکلات در راه تعمیرات تخصصی محصولات اپل خواهد کرد. همچنین در بخش سوالات متداول تعمیرات تخصصی اپل ، کارشناسان مرکز تعمیرات اپل پاسخگوی شما کاربران می باشند. در این بخش می توانید پرسش های تعمیراتی خود را از کارشناسان ماهر ما بپرسید.

مرکز سخت افزار ایران

مرکز سخت افزار ایران اصولی چون سرعت، دقت، کیفیت، مشتری مداری و دریافت هزینه مصوب (بر اساس نرخنامه ارائه شده از سوی اتحادیه) را سرلوحه واحد خدمات خود قرارداده و ارزیابی مستمر سطح کیفی خدمات را جهت رضایتمندی هر چه بیشتر مشتریان وظیفه خود می‌داند.

این شرکت با مجهزترین دستگاه های عیب یابی و بهره گیری از پیشرفته ترین فن آوری و تکنولوژی روز دنیا و تأسی از تجربیات گرانبهای خود در زمینه تعمیر و ترمیم دستگاه های مختلف فعال است و آمادگی ارائه هر گونه خدمات اعم از تعمیر، نگهداری و بازدیدهای دوره ای و متناوب را به کاربران دستگاه های گوناگون داراست. جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت رسمی این مرکز به آدرس http://hardwarecenter.ir/ مراجعه نمایید.

تعمیرات موبایل Apple  / تعمیرات موبایل ایسوس / تعمیرات موبایل ایسر / تعمیرات موبایل فوجیتسو / تعمیرات موبایل لنوو / تعمیرات موبایل سونی / تعمیرات موبایل سامسونگ / تعمیرات موبایل پاناسونیک / تعمیرات موبایل شارپ / تعمیرات موبایل ال جی /

 Apple  /  تعمیر موبایل ایسوس / تعمیر موبایل ایسر / تعمیرات موبایل Apple / تعمیر موبایل فوجیتسو / تعمیر موبایل لنوو / تعمیر موبایل ال جی / تعمیر موبایل سامسونگ / تعمیر موبایل شارپ / تعمیر موبایل سونی / تعمیر موبایل پاناسونیک 

نمایندگی اصلی مادربرد / نمایندگی اصلی بازیابی اطلاعات / نمایندگی اصلی آل این وان / نمایندگی اصلی تی وی مانیتور / نمایندگی اصلی ویدئو پروژکتور / مرکز سخت افزار ایران / / تعمیر موبایل کیوسرا / تعمیرات موبایل اپل / تعمیر موبایل ایسوس / تعمیر موبایل ایسر / تعمیر موبایل اپل / تعمیر موبایل فوجیتسو / تعمیر موبایل لنوو / تعمیر موبایل ال جی / تعمیر موبایل سامسونگ / تعمیر موبایل شارپ / تعمیر موبایل سونی / تعمیر موبایل پاناسونیک / نمایندگی اصلی نوت بوک / نمایندگی اصلی لپ تاپ

نمایندگی تعمیر گوشی / تعمیر گوشی ایسوس / تعمیر گوشی ال جی / تعمیر گوشی سامسونگ / تعمیر گوشی سونی / نمایندگی تعمیرات گوشیتعمیرات موبایل سونی / تعمیرات موبایل سامسونگ / تعمیرات موبایل کیوسرا  / تعمیرات موبایل / تعمیرات موبایل ایسوس  / تعمیرات موبایل سونی

2 پاسخ

  1. محمد صادقی گفت:

    سلام آیفون 12 من لاک شده باید چیکار کنم؟

    1. وقت بخیر دوست عزیز. با شماره های ثبت شده در سایت تماس بگیرید تا تکنسین های تعمیر موبایل اپل مشکل شما را برطرف کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 11 =