بهترین گوشی های ۲۰۱۸

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

متقاضیان خرید گوشی های هوشمند معمولاً فاکتورهای متفاوتی را برای این کار مدنظر قرار می دهند که این فاکتورها نشأت گرفته از خواست، نیاز و نوع کاربری آنهاست. مثلاً برای برخی از کاربران آن چه که مهم است میزان استحکام و مقاومت گوشی در اثر ضربه خوردن است، در حالی که برای برخی دیگر ممکن است، سیستم دستگاه، دوربین آن و یا حتی کاربری راحت ملاک قرار گیرد. خوشبختانه این ملاک هر چه که باشد، گوشی های موجود در بازار آنقدر تنوع دارند که هر کاربر، بسته به نیاز، خواست و سلیقه خود، بتواند گوشی مدنظرش را پیدا کرده و خریداری کند. در این میان گوشی‌های پرچمدار هر کمپانی -اعم از سامسونگ، اپل، سونی، لنوو و … – همیشه علاقمندان و طرفداران خاص خود را دارند و برخی از کاربران به محص عرضه نسخه جدید از سوی کمپانی محبوبشان، -صرف‌نظر از ویژگی‌های مثبت و منفی‌اش- اقدام به خریداری آن می کنند.

اگر شما نیز جزو این گروه هستید، احتمالاً علاقه بسیاری به دانستن این موضوع دارید که بهترین گوشی های ۲۰۱۸ کدامند و مختص کدام کمپانی هستند. کارشناسان ما در مرکز تعمیرات موبایل برخی از پرفروشترین ها و بهترین گوشی های ۲۰۱۸ را شناسایی کرده و در بخش های آتی به شما معرفی خواهند کرد.

[/vc_column_text][vc_single_image image=”8912″ size=”full” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row color_scheme=”alternate” type=”vc_default”][vc_column css=”%7B%22default%22%3A%7B%22margin-top%22%3A%2230px%22%7D%7D”][vc_column_text]

فاکتورهای انتخاب بهترین گوشی های ۲۰۱۸

در انتخاب بهترین گوشی های ۲۰۱۸ چه فاکتوری را می توان ملاک قرار داد؟ حقیقت این است که نمی توان در میان گوشی های موجود، محصولی را پیدا کرد که جامع تمامی ویژگی های منحصربفرد باشد. اما می توان دستگاهی را یافت که در قیاس با سایر محصولات، از ویژگی های برتر بیشتری برخودار باشد. آنچه که در بررسی ما جهت انتخاب بهترین گوشی های ۲۰۱۸ صورت گرفته است، صرفاً پرچمداری این دستگاه‌هاست و اینکه آخرین مدل عرضه شده از سوی کمپانی سازنده باشند. اما شما می توانید ملاک های دیگری را مدنظر قرار دهید. برخی از این ملاک ها که می توان در انتخاب برترین گوشی های ۲۰۱۸ مدنظر قرار داد عبارت است از:

  • قیمت

 قیمت گوشی را می توان در انتخاب این گوشی ها ملاک قرار داد. اینکه یک گوشی با توجه به قابلیت هایی که دارد آیا از قیمت منصفانه‌ و البته مقرون‌بصرفه‌ای نیز برخودار است یا خیر. در ارتباط با قیمت اگر گوشی های هوشمند مدل جدید برای شما به عنوان یک خریدار گران هستند، می توانید مدل های قدیمی تر و نسل قبلی را در نظر داشته باشید.

  • سیستم عامل

 مؤلفه دیگر در انتخاب بهترین گوشی های ۲۰۱۸ می تواند نوع سیستم عامل باشد. اینکه کدام سیستم عامل از سوی کاربران پسندیده‌تر و جامع‌تر است می تواند ملاک این انتخاب باشد. در میان سیستم عامل های موجود اندروید وiOS  پرکاربردترین هستند. البته سیستم عامل ویندوز نیز وجود دارد که تنها یک درصد از فروش گوشی های هوشمند را به خود اختصاص داده است.

  • پشتیبانی از سیم کارت مناسب

سیم کارت مناسب برای یک گوشی، شکل آن و تعداد سیم کارت هایی که یک گوشی پشتیبانی می کند، از دیگر مؤلفه هایی است که ممکن است سبب امتیازدهی کاربران به یک گوشی به عنوان یکی از بهترین گوشی های ۲۰۱۸ باشد. البته اپراتورهای مختلف،. معمولا سایزهای متفاوتی برای سیم کارت ها ارائه می دهند تا کاربران برای انتخاب گوشی دغدغه‌ای نداشته باشند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

معرفی بهترین گوشی های ۲۰۱۸

 

1-سامسونگ گلکسی اس ۹

یکی از بهترین گوشی های ۲۰۱۸ بی‌شک سامسونگ گلکسی اس ۹ یا Samsung Galaxy S9 بوده است. طراحی کاربردی و سخت افزار و نرم افزار مناسب سبب گشته تا گوشی بدل به محصولی همه‌پسند گردد. بهینه‌سازی این گوشی در مواردی چون دوربین و بیومتریک محدود بوده و از بسیاری جهات S9 شبیه به S8 است؛ با این وجود قیمت بالاتری دارد.

 

2-سامسونگ گلکسی نوت ۸

گلکسی نوت ۸ (Galaxy Not8 8) به باور کارشناسان در حال حاضر یکی از بهترین گوشی های ۲۰۱۸  و بل‌کم بهترین است. اگرچه قیمت بالای آن، دسترسی و خرید آن را سخت ساخته است اما این ویژگی‌ای نیست که بتوان آنرا منفی به شمار آورد؛ چرا که در مورد سایر گوشی های پرچمدار نیز صدق می کند. برخورداری از قلم، عملکرد عالی، صفحه نمایش شگفت انگیز و کیفیت تصویربرداری بی نقص برخی از ویژگی های منحصربفردی است ک سبب می گردد این محصول بدل به انتخاب نخست غالب کاربران گردد. با این وجود، گلکسی نوت ۸ نیز از نقص مبرا نیست؛ اسکنر اثر انگشت آن نسبتاً نامناسب است و بدنه شیشه‌ای بسیار بلند آن در مقایسه با گوشی های بدنه فلزی شکننده‌تر است.

 

3-گوشی OnePlus 5T

گوشی OnePlus 5T از نظر کاربری شبیه به نمونه پیش از خود است. قیمت این گوشی بسیار مناسب است و حدود ۶۲۰ دلار ارزش دارد. این در حالی است که محصولات هم‌تراز آن چیزی در حدود ۱۴۰ تا ۵۰۰ دلار گران‌تر هستند. اگر OnePlus 5Tرا به خاطر قابلیت هایی چون قابلیت ضدآب و شارژ بی‌سیم‌اش خریداری می کنید باید برخی ویژگی های نسبتاً منفی آن، چون دوربین نه چندان مناسب را به جان بخرید.

 

4-گوگل پیکسل ۲

در میان بهترین گوشی های ۲۰۱۸ اگر چه پیکسل ۲ جذابیت چندانی به لحاط سخت افزاری ندارد اما نسخه اندروید آن کاملاً این موضوع را پوشش می دهد. دوربین این گوشی یک لنز کمتر از مدل های مشابه دارد، اما به لطف نرم افزارهای به کار رفته درونش از بسیاری مدل های دیگر بهتر است. گوگل پیکسل ۲۰ سریع تر از گلکسی S8 است و بهتر عکس می گیرد. دوربین آن به صورت کلی بهتر است و کاربری نرم افزاری‌اش در میان گوشی های اندرویدی که تاکنون عرضه شده، ساده‌تر است.

 

5-گوشی ال جی V30

گوشی ال جی V30 را می توان مدل ارتقا یافته G6 دانست. سازندگان این محصول طراحی آن را زیباتر کرده کرده و کاربری آنرا بهتر ساخته‌‌اند. قیمت۸۳۰ دلار برای این گوشی، با دارا بودن ویژگی هایی چون کیفیت خوب ساخت، صفحه نمایش عالی، دوربین و در نهایت صدای خوب ، نسبتاً مناسب و منطقی بنظر می رسد.

 

6-آیفون ایکس اپل

آیفون ایکس اپل را می توان در زمره بهترین گوشی های ۲۰۱۸ قرار داد. مقامی که البته کمپانی اپل، همیشه به شکلی آن را به خود اختصاص می دهد. البته این گوشی نیز خالی از نقص نیست اما به یمن ارائه آپدیت های مکرر، امکان بهبود آن وجود دارد. تنها گزینه موجود در مورد آیفون ایکس آن است که آیا کاربر توانایی پرداخت هزینه خرید آن را دارد یا خیر. که در صورت مثبت بودن پاسخ این سوال، آیفون ایکس احتمالا نخستین گزینه در میان بهترین گزینه های ۲۰۱۸ باشد.

 

7-هوآوی Mate10 Pro

در میان گوشی های هوای نیز مدل Mate10 Pro را می توان در زمره بهترین گوشی های ۲۰۱۸ جای داد. این محصول بهترین گوشی ساخت هوآوی تاکنون است و دوربین، صفحه نمایش، عمر باتری و قدرت پردازش مناسبی دارد. با وجود پردازشگر هوش مصنوعی در این گوشی، موارد بیشتری را می توان بر روی بورد جای داد، اما هیچ تضمینی وجود ندارد که اپلیکیشن ها بهتر کار  کنند.

8-گوگل پییکسل XL2

محصول دیگری که می توان آن را در زمره بهترین گوشی های ۲۰۱۸ جای داد، گوگل پیکسل XL2 است. اگر چه وجود اشکالاتی چون نبود سوکت هدفون و محفطه کارت میکرو اس دی در این دستگاه، ممکن است کاربر را دلسرد کند اما وجود ویژگی های منحصربفردی چون طراحی مناسب، ساختار داخلی خوب و ظاهر عالی آن را به گزینه ای عالی تبدیل می کند. ویژگی برجسته و منحصربفرد پیکسل ۲ که آن را از سایر محصولات متمایز ساخته است دوربین فوق العاده‌اش است. این دستگاه مزیت به روزرسانی های سریع را دارد و هر زمان که نسخه جدید اندروید برای آن ارائه گردد، می توان آن را ارتقا بخشید.

 

9- آیفون ۸ اپل

یکی دیگر از گزینه های موجود برای قرار گرفتن در گروه بهترین گوشی های ۲۰۱۸، گوشی آیفون ۸ اپل است. برخورداری این دستگاه از شارژ بی سیم، فضای ذخیره سازی ۶۴ گیگابایتی به صورت استاندارد و پردازشگر بایونیک A11 آنرا بدل به دستگاهی پیشرو در میان محصولات هم‌تراز ساخته است. البته تمامی این ویژگی در نمونه قبلی این محصول یعنی آیفون ۷ نیز وجود دارد و دارندگان آیفون ۷ دلیلی برای تعویض دستگاه خود ندارند. اما برای کاربران آیفون ۶ مسئله کمی فرق می کند و کاربران مدل های قدیمی همچون آیفون ۶ یا قدیمی تر تغییرات بیشتری را تجربه خواهند کرد.

 

10-گوشی HTC U11پلاس

گوشی HTC U11 پلاس طراحی مناسب، ساختار داخلی خوب و ظاهری عالی دارد.  ویژگی خارق العاده این محصول حافظه ۱۲۸ گیگابایتی آن است که به صورت استاندارد در آن وجود دارد. این گوشی صفحه نمایش ارتقا یافته دارد و برخوردار از قابلیت هایی چون ضدآب بودن و Edge Sense است. تمامی این ویژگی ها سبب گشته تا ما آن را در زمره بهترین گوشی های ۲۰۱۸ به شمار اوریم. ویژگی این محصول وزن نسبتاً بالای آن است که ممکن است به مذاق برخی کاربران خوش نیاید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

مرکز تعمیرات موبایل و واحدهای تعمیرات

مرکز تعمیرات موبایل به دلیل ساختار مشتری‌مدار خود، اهتمام ویژه‌ای به خدمات‌رسانی سریع با قیمت‌های مصوب و هزینه‌های تضمین‌شده به هموطنان گرامی دارد. در مرکز تعمیرات گوشی قطعات و خدمات تخصصی با بهترین قیمت و گارانتی ارایه می‌گردد. بعلاوه به شما این اطمینان داده می‌شود که کلیه محصولات ارائه شده در مرکز تعمیرات موبایل ‌نظیر تاچ و ال‌سی‌دی، سوکت شارژ، قاب و درب پشت با درجه کیفی عالی و اورجینال بوده و این مرکز از فروش کالاهای تقلبی و کارکرده به شدت خودداری می‌کند. این امر تضمین‌کننده‌ی کیفیت گوشی شما بعد از تعمیر خواهد بود. خدمات تعمیر گوشی در مرکز تعمیرات موبایل شامل تمامی برندها می شود. که در بخش زیر به برخی از آن ها اشاره خواهد شد. در بخش زیر واحدهای تعمیرات موبایل معرفی شده است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column css=”%7B%22default%22%3A%7B%22margin-top%22%3A%2220px%22%7D%7D”][vc_column_text]

لینک های مفید

تعمیر گوشی ایسوس / تعمیر گوشی اپل / تعمیر گوشی اچ تی سی / تعمیر گوشی ال جی / تعمیر گوشی سامسونگ / تعمیر گوشی سونی / تعمیر گوشی هواوی / مرکز تعمیر موبایل تعمیرات موبایل اپل / تعمیرات موبایل ایسوس / تعمیرات موبایل ایسر / تعمیرات موبایل فوجیتسو / تعمیرات موبایل لنوو / تعمیرات موبایل سونی / تعمیرات موبایل سامسونگ / تعمیرات موبایل پاناسونیک / تعمیرات موبایل شارپ / تعمیرات موبایل ال جی

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]