• خانه
  • اخبار
  • بازگشت اچ تی سی در سال 2019 به بازار گوشی های هوشمند

بازگشت اچ تی سی در سال 2019 به بازار گوشی های هوشمند

اگر چه این روزها دائم خبرهایی از عرضه گوشی با ویژگی های مختلف به گوش می رسد اما کمپانی اچ تی سی دیگر مانند گذشته با گوشی های خوب خود سر و صدا نمی کند. شرکت اچ تی سی آخرین بار در سال 2014 با عرضه HTC ONE توانست با دیگر گوشی ها رقابت کند. این گوشی در آن زمان با دوربین دوگانه و طراحی خاص خود طرفداران زیادی به دست آورد اما از آن به بعد دیگر پیشرفتی در محصولات این شرکت حاصل نشد و کیفیت محصولات این شرکت روند نزولی در پیش گرفتند. از این رو این شرکت اعلام کرده است که بازگشت اچ تی سی در سال 2019 با تغییر استراتژی اتفاق خواهد افتاد.

بازگشت اچ تی سی در سال 2019 به بازار گوشی های هوشمند

بازگشت اچ تی سی در سال 2019 با گوشی های میان رده

شرکت اچ تی سی با کاهش 400 میلیون دلاری در آمد در سه ماهه سوم سال 2018 مواجه می باشد. طبق آمارهای اعلام شده سهم شرکت اچ تی سی از بازار بسیار کاهش یافته و به 0.9 درصد سال گذشته رسیده است. این در حالی است که شرکت هایی مانند اپل، سامسونگ، هواوی و وان پلاس توانسته اند با عرضه محصولات جدید به عرضه کنندگان اصلی گوشی در بازار تبدیل شوند. 

شرکت اچ تی سی چند سالی می شود که در قسمت فروش گوشی های خود دچار مشکل شده است و حتی معرفی پرچمدار خود یعنیU12 پلاس نیز نتوانست آن ها را نجات دهد زیرا این گوشی دارای ضعف هایی بود که نتوانست نظر کاربران را جلب کند. اما اکنون باید دید با تغییر استراتژی بازگشت اچ تی سی در سال 2019 اتفاق می افتد یا خیر.

مدیر عامل اچ تی سی اوضاع فروش محصولات این شرکت را چندان بد تصور نمی کند و گفته است که گوشی مبتنی بر بلاکچین شرکت اچ تی سی و گوشی U12 پلاس با وجود فروش کم، ویژگی‌های زیادی دارد. وی اعلام کرده است که این شرکت بازار تلفن های هوشمند را ترک نمی کند و قصد دارد با ارائه گوشی های میان رده محبوبیت خود را دوباره به دست آورد. اچ تی سی علاوه بر گوشی قصد دارد به فعالیت خود در زمینه واقعیت افزوده نیز ادامه دهد.

نمایندگی htc در تهران

از ویژگی های نمایندگی اچ تی سی وجود کادر فنی خبره به منظور تعمیرات گوشی اچ تی سی و تبلت شماست. این کارشناسان تعمیرات گوشی شما را در واحد های مجزا و با استفاده از پیشرفته ترین ابزارهای تعمیر انجام می دهند. نمایندگی اچ تی سی در شهرستان ها و تهران به ارائه خدمات تخصصی به هموطنان عزیز می پردازند. هدف ما کسب رضایت شما کاربران عزیز است. احترام به حقوق مشتری از اولویت های نمایندگی اچ تی سی است. شما با سپردن گوشی یا تبلت خود با نمایندگی اچ تی سی از سلامت و امنیت گوشی خود مطمئن خواهید بود. روند تعمیرات تبلت اچ تی سی به طور کامل به اطلاع مشتریان عزیز رسانده می شود. تمام مراحل تعمیر با استفاده از ابزارهای استاندارد صورت می گیرد.

در صورت بروز خرابی در تبلت ال جی میتوانید با تکنسین های نمایندگی تبلت ال جی تماس بگیرید.