ایسوس ذنفون 6 پرچمدار آینده ایسوس

[vc_row content_placement=”middle”][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

در اوایل سال 2018 گوشی ذنفون 5Z توسط شرکت ایسوس معرفی شد. در حال حاضر شرکت ایسوس با تولید اسمارت‌فون‌های قدرتمند توانسته است در بازار رقابت همپای دیگر رقیبان خود رقابت کند. در حال حاضر سه نمونه‌ اولیه از گوشی ایسوس ذنفون 6 فاش شده است. بر اساس تصاویر منتشر شده از پرچمدار آینده این شرکت، ذنفون 6 با یک بریدیگی نا متقارن رونمایی خواهد شد. دوربین سلفی این گوشی نیز در این قسمت است. شما علاقه مندان به محصولات ایسوس با مراجعه به نمایندگی ایسوس از جدیدترین محصولات این شرکت بهره خواهید برد. مشاوره قبل از خرید برای خریداران گرامی توسط کارشناسان مجرب نمایندگی ایسوس انجام خواهد گرفت.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”1733″ size=”full” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row color_scheme=”alternate”][vc_column][vc_column_text]

ایسوس ذنفون 6 با ناچ قطره ای

با توجه به مشخصات لو رفته از ایسوس ذنفون 6 این گوشی پرچمدار ۲۰۱۹ تایوانی ها خواهد بود. عکس و ویدیو از چند نمونه zenfone 6 منتشر شده است. از ذنفون 6 تا کنون در 3 مدل رونمایی شده است. در یکی از مدل های منتشر شده از ایسوس ذنفون 6 مشاهده می شود که دارای ناچ قطره ای و در بالای صفحه نمایش باشد. این گوشی دارای حاشیه‌ای عریض در قسمت پایین است. این مدل دارای دوربین سه گانه است که در دیگر مدل ها وجود ندارد. در یک نمونه از ایسوس ذنفون 6 حفره کوچکی در سمت چپ گوشی است. این حفره کوچک محل قرار گیری دوربین سلفی می باشد.

حاشیه های zenfone 6 بسیار نازک بوده و ضخامت آن نیز بسیار کم است. چینش دوربین در این مدل به صورت عمودی است. در نمونه بعدی ناچ قطره‌ای در سمت راست صفحه نمایش است. حاشیه های این مدل نیز بسیار باریک است. محل قرار گیری دوربین سلفی در این ناچ است. در قسمت پشت این گوشی و در کنار دوربین دوگانه حسگر اثر انگشت دیده می شود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

دیگر مشخصات احتمالی ایسوس ذنفون 6

با توجه به نمونه اولیه مشخص است که درگاه شارژ این گوشی از نوع USB-C است، جک 3.5 میلیمتری هدفون نیز در نمونه اولیه دیده می شود. در ویدیو منتشر شده از ایسوس ذنفون 6 بخش سیاه رنگی در زیر دوربین های اصلی دوگانه وجود دارد که احتمال می رود درگاه حسگر اثر انگشت باشد. از احتمالات دیگر در مورد این بخش سنسور فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز است .

گمان می رود ذنفون 6 به سیستم قفل گشایی چهره کاربر مجهز باشد. شاید به دلیل اندازه بسیار کوچک بریدگی نمایشگر حسگرهای مادون قرمز و سه بعدی برای تشخیص چهره در این مدل نباشد. اسپیکر های این گوشی در پایین گوشی و بالای نمایشگر قرار گرفته است. از تصاویر منتشر شده مشخص است که این گوشی دارای حاشیه بسیار نازکی بوده و ضخامت آن بسیار کم است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

نمایندگی مجاز ایسوس

خدمات تخصصی در زمینه های تعمیرات موبایل و تبلت توسط کارشناسان مجرب نمایندگی تعمیرات ایسوس به کاربران گرامی ارائه می شود. این خدمات با استفاده از پیشرفته ترین ابزارآلات تعمیر انجام می شود. با توجه توسعه و پیشرفت فناوری های تبلت ها و موبایل های ایسوس نیاز به متخصصین مجرب در حوزه ضروری است. بنابراین انتخاب متخصصین تعمیرات در نمایندگی تعمیرات موبایل ایسوس پس از آنالیزهای زیادی صورت می گیرد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]