افزایش سایز فونت نوشته های آیفون

در این مقاله برآنیم تا پاسخگوی این پرسش باشیم که افزایش سایز فونت نوشته های آیفون چگونه انجام می شود؟ دلایل زیادی وجود دارد که کاربر بخواهد فونت نوشته‌های موبایل خود را بزرگتر کند. راحتی در خواندن مطالب و نوشته‌ها، عدم نیاز به نزدیک کردن صفحه نمایش، ضعیف بودن چشم و … برخی از مواردی است که ممکن است کاربر به خاطر آنها تمایل به افزایش سایز فونت نوشته های موبایل خود داشته باشد. نظرسنجی‌های صورت گرفته حاکی از آن است که از هر ۵ کاربر، یک نفر تمایل به استفاده از موبایل آیفون با نوشته‌های بزرگ دارد.

بزرگ کردن فونت نوشته‌ها باعث می‌شود تا روند خواندن متن‌ها از طریق تلفن هوشمند آسان‌تر شود و کاربران برای استفاده مکرر از دستگاه‌ها، نیازی به عینک نداشته باشند. اگر شما کاربر گرامی نیز قصد این کار را دارید اما شیوه افزایش سایز فونت نوشته های آیفون را نمی دانید، می توانید با مراجعه به بخش‌های آتی، آموزش‌های مرتبط با این کار را دریافت نمایید.

افزایش سایز فونت نوشته های آیفون

چگونه افزایش سایز فونت نوشته های آیفون‌ را انجام دهیم؟

همانگونه که می دانید اپل در تلفن های هوشمند جدید خود تلاش کرده تا سایز صفحه نمایش گوشی ها را افزایش دهد. این افزایش سبب شده تا تصاویر و فیلم ها –درقیاس با گوشی های قبلی اپل – با وضوح بیشتری به نمایش درآید. بنابراین کاربر برای تماشای تصویر و ویدئوها می توان از همین صفحه نمایش لذت ببرد. اما در ارتباط با نوشته ها، در صورتی که کاربر تمایل به افزایش سایز فونت نوشته های آیفون داشته باشد، نیاز است تا خود کاربر تنظیمات دستگاه را دستکاری کند.

البته در ارتباط با این کار، یعنی افزایش یا عدم افزایش اندازه فونت نوشته های آیفون، تصمیم با خود کاربر است. زیرا هر کدام از این دو مورد – افزایش یا عدم افزایش سایز فونت آیفون، مزایا و معایب خاص خود را دارد. برای مثال متن‌های کوچک باعث می‌شود تا منوها، نوشته‌ها و پیام‌ها به صورت جمع و جورتر نمایش داده شوند و کاربر محتوای مختلف را به صورت منظم‌تر مشاهده کند. در عین حال، تنظیم متن‌ها در سایز بزرگ باعث می‌شود تا خواندن موارد مختلف نظیر پیام‌ها و منوهای آی او اس آسان‌تر شود. اگر تمایل به افزایش سایز فونت نوشته های آیفون دارید در بخش بعدی آموزش مرتبط با این کار قرار داده شده است.

آموزش افزایش سایز فونت نوشته های آیفون

افزایش سایز فونت نوشته های آیفون کار چندان پیچیده‌ای نیست و با اندک دستکاری در تنظیمات دستگاه قابل انجام است. برای این کار کافی است دستورالعمل ذکر شده در بخش زیر را دنبال نمایید تا نوشته با سایز فونت بزرگ‌تر نمایش داده شود:

  • به تنظیمات اصلی آیفون یا همان Settings دستگاه بروید.
  • در زیر شاخه General به منوی Accessibility بروید.
  • در Accessibility به دنبال گزینه Lager Text بگردید.
  • با فعال کردن این گزینه، می‌توانید میزان افزایش سایز فونت نوشته‌ها در آیفون را تنظیم کنید.
  • در بخش پایینی این قسمت، با کشیدن نشانگر به سمت راست متن‌ها بزرگ‌تر و با کشیدن آن به سمت چپ متن‌ها کوچک‌تر خواهند شد.
  • در این مرحله افزایش سایز فونت نوشته های آیفون با موفقیت انجام می شود. پس از انجام این کار، سایز فونت نوشته‌ها به اندازه دلخواه شما نمایش داده می‌شود.
آموزش افزایش سایز فونت نوشته های آیفون

تعمیرات آیفون

مرکز تعمیر موبایل اپل با کادری منسجم و متخصص در تلاش است تا تمامی نیازهای مشتریان خویش را در زمینه آموزش کاربران، عرضه لوازم جانبی، آموزش‌‏های فنی- تخصصی، تعمیرات و نگهداری آیفون اپل تأمین ‌نماید و کمبود نبود نمایندگی های مجاز اپل در ایران را رفع کند. کارشناسان مرکز تعمیرات آیفون اپل در تمامی زمینه های سخت افزاری، نرم افزاری، تعمیر، بازیابی، بازسازی و ترمیم این محصول تخصص داشته و -در هر زمینه ای- تا زمان رفع نیاز و حل قطعی مشکلات در کنار مشتری خواهند بود.  مشاوره ‌ها و راهنمایی‌های مورد نیاز در ارتباط با شیوه کار با این دستگاه و تنظیمات آن –نظیر افزایش سایز فونت نوشته های آیفون- در قالب مقالات و به تدریج در وب سایت این مرکز وب بارگذاری خواهد شد.

واحدهای تعمیرات موبایل

تعمیرات موبایل به دلیل ساختار مشتری‌مدار خود، اهتمام ویژه‌ای به خدمات‌رسانی سریع با قیمت‌های مصوب و هزینه‌های تضمین‌شده به هموطنان گرامی دارد. در مرکز تعمیرات موبایل قطعات و خدمات تخصصی با بهترین قیمت و گارانتی ارایه می‌گردد. بعلاوه به شما این اطمینان داده می‌شود که کلیه محصولات ارائه شده در مرکز تعمیرات موبایل ‌نظیر تاچ و ال‌سی‌دی، سوکت شارژ، قاب و درب پشت با درجه کیفی عالی و اورجینال باشد. این امر تضمین‌کننده‌ی کیفیت گوشی شما بعد از تعمیر خواهد بود. واحدهای ارائه دهنده خدمات در مرکز تعمیرات موبایل در بخش زیر معرفی شده است.

نمایندگی  موبایل

نمایندگی موبایل و رفع اشکالات نرم‌افزاری و سخت‌افزاریِ آن، ادعای بسیاری از مراکزی است که در سطح شهر پراکنده‌اند. با نگاهی گذرا به بازارها و تعمیرگاه‌های این حوزه، شما شاهد حضور گسترده ی تعمیرکاران موبایل و فعالان این حوزه خواهید بود. اما نکته ای که ما را به تفکر وامی دارد این است که ، آیا  تمامی این افراد و مراکز، مهارت لازم جهت تعمیرات موبایل را به صورت اصولی و استاندارد دارا هستند؟

 متاسفانه بسیاری مراکز استاندارد های لازم جهت تعمیرات موبایل را ندارند.  آنچه در این میان حائز اهمیت بسیار است، توجه به انجام تعمیرات موبایل در یک مرکز مجاز و استاندارد است که اختلالات ایجاد شده در این دستگاه را منطبق بر استانداردهای بین‌المللی رفع و حل نماید. مرکز تعمیرات موبایل یکی از مجموعه‌های پیشرو و متخصص در ارائه سرویس های مرتبط با تعمیر انواع موبایل است که خدمات خود را بر اساس استانداردهای جهانی این حوزه به متقاضیان ارائه می دهد.