آموزش تعمیر موبایل htc

آموزش تعمیر موبایل htc مطلبی جامع است که شما را با مراحل و نحوه ترمیم گوشی های این برند آشنا می کند. همانطور که می دانید گوشی های هوشمند دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری دارند که ضمن هماهنگی با یکدیگر، عملکردهای مختلف دستگاه را امکان پذیر می کنند. اگر هریک از این بخش ها درست کار نکند، مشکلاتی در روند کاری گوشی به وجود می آید. تعمیرات موبایل، مستلزم آن است که تعمیرکار این بخش ها را به خوبی بشناسد و بر مراحل ترمیم آنها تسلط کامل داشته باشد. در غیر این صورت نه تنها مشکلات گوشی برطرف نمی شوند، بلکه احتمال خرابی بخش های دیگر دستگاه هم وجود دارد.

برای ارتقا سطح مهارت تعمیرکاران و کاربران، نمایندگی تعمیر موبایل اقدام به برگزاری دوره های آموزشی در این زمینه کرده است. دوره آموزش تعمیر موبایل htc به شما کمک می کند که ضمن آشنایی با چگونه تعمیر نرم افزاری و سخت افزاری گوشی های این برند، مهارت خود را نیز در این حوزه افزایش دهید. در ادامه این مقاله هم ضمن آموزش برخی از نکات و جزئیات تعمیرات موبایل اچ تی سی، شما را با نحوه شرکت در این دوره ها آشنا می کنیم.

آموزش تعمیر موبایل htc

دوره های آموزش تعمیر موبایل htc

همانطور که اشاره کردیم نمایندگی مجاز تعمیر موبایل در راستای افزایش اطلاعات و مهارت کاربران محترم، اقدام به برگزاری دوره های آموزشی تعمیرات گوشی اچ تی سی نموده است. این دوره ها در دو سطح مبتدی و حرفه ای اجرا می شوند. دوره های عمومی برای افرادی مناسب هستند که به دنبال کسب اطلاعاتی کلی راجع به ساختار موبایل و روش های ترمیم آن هستند. معرفی قطعات و بخش های نرم افزاری موبایل، آشنایی با روش های نگهداری از دستگاه، آشنایی با روش های ترمیم و مواردی از این دست، عمده سرفصل های دوره مقدماتی به شمار می روند.

تعمیرکارانی که قصد افزایش مهارت و ارتقا کیفیت کارشان را دارند نیز می توانند در دوره های تخصصی یا پیشرفته آموزش تعمیر موبایل htc شرکت کنند. در سطوح پیشرفته، شما روش های جدید و کاربردی تر تعمیرات را فرا گرفته و قادر به تعمیر بی نقص هریک از مدل های گوشی اچ تی سی خواهید بود. برای شرکت در این دوره ها و کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها، با تیم پشتیبانی نمایندگی آموزش تعمیرات موبایل در مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرید.

دوره های تخصصی و عمومی آموزش تعمیر موبایل اچ تی سی

آموزش تعمیر گوشی htc  دوره ای تخصصی میباشد که در کلاس های مجزا و تحت نظر استادان حرفه ای این امر انجام میشود. آموزش تعمیرات گوشی به دو حوزه ی سخت افزاری و نرم افزاری تقسیم میشود که خود از بخش های جداگانه ای تشکیل شده است. در کلاس های آموزش تخصصی تعمیر گوشی سعی شده است نحوه ی کار به گونه ای باشد که کارآموزان پس از اتمام دوره ی آموزشی خود بتوانند با اعتماد به نفس بالا شغل خود را در رشته ی آموزش تعمیرات گوشی اچ تی سی شروع کنند.

سرفصل های دوره تعمیر گوشی اچ تی سی

آموزش تعمیرات تخصصی انواع مدل های گوشی اچ تی سی، آموزش تعمیرات تخصصی سخت افزاری و نرم افزاری، آموزش تعمیر یا تعویض ال سی دی، آموزش ترمیم مشکلات اسپیکر، آموزش تعمیر میکروفن، آشنایی با نحوه تعمیر تاچ، آموزش مراحل تعویض باتری، آموزش تعمیر و تعویض قاب موبایل، آشنایی با اصول و مراحل بازیابی اطلاعات موبایل اچ تی سی، آموزش نصب، اجرا و بروزرسانی آنتی ویروس، آشنایی با بردهای گوشی و نحوه ترمیم و تعویض آنها، آموزش تعویض خازن ها و آی سی های معیوب و مواردی از این دست، سرفصل های اصلی دوره تعمیر موبایل htc هستند.

آموزش عیب یابی گوشی اچ تی سی

یکی از مباحث مهم در آموزش تعمیر موبایل htc ، عیب یابی است. تکنسین باید گوشی را عیب یابی کند تا ضمن شناسایی منشأ اصلی مشکل، قادر به برطرف کردن آن باشد. با توجه به نوع و شدت ایراد عملکردی که در گوشی وجود دارد، می توان منشأ آن را شناسایی کرد. به عنوان مثال، شارژ نشدن یا دیر شارژ شدن گوشی معمولا ناشی از خرابی باتری است. البته احتمال خرابی شارژر یا ایراد پریز برق هم در این شرایط وجود دارد. مشکلاتی مثل باز شدن خودکار برنامه ها، کاهش سرعت پردازش، نصب یا اجرا نشدن برنامه ها، هنگ کردن و … منشأ نرم افزاری دارند.

خاموش شدن ناگهانی گوشی یا روشن نشدن آن نشان دهنده خرابی برد است. اگر صدای گوشی قطع شده یا پخش نمی شود، ممکن است اسپیکرها آسیب دیده باشند. خرابی فلت های ال سی دی یا پارگی آنها هم باعث تاریک شدن نمایشگر یا پخش نشدن تصاویر می شود. اگر عیب یابی گوشی اچ تی سی درست انجام شود، عملیات تعمیر هم در مسیر درست پیش می رود.

آموزش تعویض باتری گوشی htc

یکی از مهم ترین مباحث در دوره آموزش تعمیر موبایل htc ، مربوط به تعویض باتری است. مراحل تعویض باتری گوشی اچ تی سی عبارتند از:

  1. آزاد کردن خشاب سیمکارت
  2. گرما دادن به قاب پشتی
  3. نصب ساکشن کاپ روی درب پشتی گوشی
  4. کشیدن ساکشن کاپ
  5. وارد کردن پیک به لبه زیرین قاب
  6. شل کردن لبه های درب پشت موبایل اچ تی سی
  7. جداسازی درب پشت گوشی
  8. باز کردن تمامی پیچ های نگهدارنده فریم میانی
  9. بلند کردن لبه زیرین فریم میانی
  10. جداسازی فریم میانی
  11. باز کردن کانکتور باتری
  12. بلند کردن باتری از جایگاهش
  13. جداسازی و تعویض باتری موبایل htc
  14. بستن موبایل و بخش های جدا شده برعکس مراحل قبل

آموزش تعویض گلس موبایل اچ تی سی

برای تعویض گلس موبایل اچ تی سی یا هر برند دیگری با استفاده از دستگاه لمینیت، به ترتیب زیر عمل کنید:

  1. اول یک گلس مطابق با مشخصات گوشی خریداری کنید که اورجینال باشد.
  2. جهت جلوگیری از ورود هرگونه آلودگی و گرد و غبار، تعویض گلس باید در محیطی تمیز و بدون گرد و خاک انجام گردد.
  3. دستگاه لمینت را روشن کنید.
  4. دکمه ایست اضطراری را بچرخانید تا دکمه بالا برود.
  5. استارت را انتخاب کنید.
  6. دمای دستگاه لمینت را روی 40 درجه و به مدت 180 ثانیه تنظیم کنید.
  7. دکمه تایید را فشار دهید.
  8. گزینه بازگشت را انتخاب کنید.
  9. درجه دستگاه لمینت را روی 35 صدم مگاپاسکال قرار دهید.
  10. ال سی دی را در جایگاه مخصوصش در دستگاه قرار دهید.
  11. درب دستگاه لمینت را ببندید.
  12. گزینه استارت را انتخاب کنید تا فرایند مکش شروع شود.
  13. بعد از تمام شدن زمان تعیین شده، سینی لمینت به پایین هدایت می شود.
  14. با باز شدن درب وکیوم، پروسه تعویض گلس گوشی اچ تی سی به پایان می رسد.

آموزش تعویض ال سی دی موبایل اچ تی سی

گاهی ممکن است نیاز به تعویض نمایشگر موبایل باشد. در دوره های آموزش تعمیر موبایل اچ تی سی، با ساختار نمایشگر، اتصالات مهم و نحوه تعویض این قطعه آشنا می شوید. برای تعویض lcd موبایل اچ تی سی، باید اول گلس محافظ آن جدا شود. منظور ما از گلس، لایه شیشه ای است که در کارخانه روی نمایشگر پرس می شود. بخش بعدی نمایشگر، فریم ال سی دی است که اجزای صفحه نمایش را کنار هم نگه میدارد. پس از باز کردن این فریم، نوبت تاچ است. معمولا تاچ و ال سی دی به هم وصل هستند و باهم تعویض می شوند. در نهایت، ال سی دی آسیب دیده با نمونه جدید تعویض شده و تمام کابل ها و اتصالات مطابق قبل بسته می شوند.

یک تعمیرکار مجرب موبایل htc باید به انجام چه اموری مسلط باشد؟

یک کارشناس تعمیر گوشی اچ تی سی ضمن آشنایی کامل با تمامی دوره های آموزش تعمیر موبایل htc  لازم است ضمن شناسایی سریع و دقیق خرابی در جهت رفع مشکلاتی از قبیل زیر برآید :

  • تعویض انواع باتری های گوشی اچ تی سی
  • تعمیر دوربین گوشی اچ تی سی
  • تعمیر مشکلات آبخوردگی گوشی های اچ تی سی
  • حل مشکلات شبکه و وای فای
  • حل مشکلات شناسایی سیم کارت
  • تعمیر و یا تعویض اسپیکر گوشی اچ تی سی
  • تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی گوشی اچ تی سی
  • حل انواع مشکلات نرم افزاری
  • تعمیر و سرویس کامل گوشی اچ تی سی در هر زمینه ای

همانطور که میدانید مشکلات و خرابی های گوشی موبایل اچ تی سی ممکن است بسیار متفاوت باشد پس آشنایی یک متخصص حرفه ای با تمام مشکلات احتمالی و دلیل بروز آن و همچنین تعمیر آن الزامی میباشد.

آموزش تعمیر موبایل

متخصصان این مرکز ضمن اخذ مدرک معتبر از کلاس های تخصصی آموزش تعمیر گوشی htc به انجام کلیه ی امور تخصصی  تعمیر گوشی های اچ تی سی آشنایی کامل دارند این امور شامل تمامی خدمات ترمیم، تعویض و تعمیری میباشد که در لیست خدمات پس از فروش گوشی اچ تی سی ذکر شده است. در این واحد تمامی خدمات  به کاربران گرامی با گارانتی ارائه خواهد شد.

کارشناسان و متخصصان زبده ی فعال در مرکز تعمیر گوشی اچ تی سی ، با بهره گیری از سال ها تجربه ی مفید در امر تشخیص و تعمیر مشکلات گوشی، در زمینه های سخت افزاری و نرم افزاری، آماده ی کمک رسانی و حل مشکلات پیش آمده ی دستگاه موبایل شما عزیزان خواهند بود. لازم به ذکر است در مرکز تعمیرات گوشی اچ تی سی تمامی قطعات مورد استفاده، از نوع اصلی و با کیفیت می باشد و در صورت نیاز به تعویض قطعه ی معیوب دستگاه شما ،هرگز از نمونه های  نامرغوب استفاده نمیشود.