تعمیر مشکل آب خوردگی آیفون

بی احتیاطی کاربر همواره عاملی برای خرابی دستگاه های دیجیتالی از جمله آیفون های اپل می باشد. آب خوردگی آیفون یکی از دردسرسازترین مشکلاتی است که در اثر بی احتیاطی کاربر اتفاق می افتد. در چنین شرایطی نگرانی کاربر کاملا قابل درک است. چرا که خیس شدن آیفون اپل به راحتی می تواند منجر به مرگ کامل آن شود. در ادامه به بررسی کلیه ی مباحث تعمیراتی مرتبط با این موضوع می پردازیم.

تعمیر مشکل آب خوردگی آیفون

آب خوردگی آیفون و مرگ آن

همان طور که اشاره شد، آب خوردگی آیفون می تواند به مرگ کلی دستگاه و سوختن بسیاری از اجزای اصلی آن ختم شود. متاسفانه حتی گوشی های ضد آب نیز در مواجه با حجم زیادی از آب یا مایعات شیمیایی کارایی خود را از دست می دهند. ساختار گوشی های آیفون هم مانند هر موبایل دیگری از بردها، مدارها، آی سی ها و قطعات الکترونیکی بسیاری تشکیل می شود که حساسیت بالایی نسبت به ذرات آب دارد. هنگام ظهور معضل آب خوردگی موبایل اپل می بایست بدون فوت وقت برای تعمیر دستگاه اقدام کنید.

تعمیر هارد گوشی خود را به ما بسپارید

زمانی که آیفون اپل خیس شد، چه کار کنیم؟

دقایق اولی که مشکل آب خوردگی آیفون ایجاد می شود، تعیین کننده ی سرنوشت و وضعیت سلامت گوشی مربوطه است. در چنین شرایطی چند مرحله ی زیر را انجام دهید تا از شدت خرابی های آیفون جلوگیری شود.

مرحله ی اول: اگر پس از پیدایش مشکل خیس شدن آیفون اپل، گوشی خود به خود خاموش نشده است؛ سریعا آن را خاموش کنید.

مرحله ی دوم: به سرعت کلیه ی کابل های مرتبط با شارژر و هندزفری را از آیفون خیس شده جدا کنید.

مرحله ی سوم: سیم کارت گوشی را از آن بیرون بکشید. دقت داشته باشید که این کار در آیفون های اپل باید متناسب با جایگاه اصلی سیم کارت انجام شود. از ضربه های بیهوده به جایگاه سیم کارت بپرهیزید.برای حل مشکل عدم شناسایی سیمکارت در گوشی آیفون با ما تماس بگیرید. 

مرحله ی چهارم: با استفاده از پنبه، بدنه ی گوشی را به طور کامل خشک کنید. برای خشک کردن گوشی از سشوار یا حرارت نباید استفاده کرد. حرارت بالا می تواند باعث تشدید خرابی قطعات گوشی گردد.

مرحله ی پنجم: در این مرحله می بایست به مراکز تعمیراتی معتبر مراجعه کنید. توجه داشته باشید که به هیچ عنوان نباید به گوشی آب خورده ضربه بزنید. با این کار موجب نفوذ هر چه بیشتر ذرات آب به مدارهای داخلی سیستم خواهید شد.

تعمیرات تخصصی و رفع مشکل آب خوردگی موبایل اپل

روشن شدن گوشی آب خورده پس از مدتی به معنای بی نیازی دستگاه از پروسه ی تعمیرات نیست. امکان دارد گوشی پس از دو روز شروع به فعالیت همیشگی خود کند. بسیاری از کاربران عادی به هنگام روشن شدن موبایل قابلیت های کلی آن را بررسی کرده و پس از اطمینان از کارایی دستگاه به طور کامل پروسه ی تعمیر مشکل آب خوردگی آیفون را فراموش می کنند. اما باید بدانید که این کار در انتها به خاموشی موبایل و ازکارافتادگی ساختار فنی آن ختم می شود. امکان دارد ذرات آب به مرور زمان درون مدارهای موبایل نفوذ کنند و کم کم در عرض چند روز الی چند ماه باعث سوختگی گوشی شوند. برا تعمیر گوشی آب خورده خود با ما تماس بگیرید.

در نتیجه باید پس از اقدامات مراقبتی نسبت به تعمیرات تخصصی گوشی اپل اقدام کنید تا اگر قطره ای آب درون دستگاه وجود دارد، از بین برود. نمایندگی تعمیرات اپل مناسب ترین گزینه ی انتخابی برای این منظور است. کارشناسان ما طی مدت زمان کوتاهی با استفاده از تجهیزات پیشرفته مشکل خیس شدن آیفون اپل را برطرف می سازند. لازم به ذکر است که اگر در این میان تعویض قطعه ی خاصی ضرورت یابد، نمایندگی تعمیر موبایل اپل به طور حتم از نمونه ی اورجینال سازگار با مدل آیفون استفاده خواهد کرد.