مشخصات پرچمدار شیائومی لو رفت

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

در حالی که انتظار میرفت تا حداکثر دو ماه دیگر کمپانی شیائومی از پرچمدار خود  Mi 9 رونمایی کند، فهرستی ازمشخصات این اسمارت فون جذاب توسط برخی سایت ها منتشر شد. شاید نتوان به راحتی از بارزترین ویژگی های ذکر شده برای این گوشی که دوربین 48 مگاپیکسلی و شبکه ی ارتباطی 5G است، گذشت. البته هنوز برای نتیجه گیری رسمی زمان باقی ست و بهتر است، در این باره عجله نکنیم و این اخبار را در حد شایعه تلقی کنیم. بنابر گزارشات شبکه اجتماعی Weibo چینی گوشی شیائومی Mi 9 مجهز به امکان شارژ سریع 32 واتی میباشد و به عبارت بهتر این اسمارت فون پرچم دار از تکنولوژی شارژ سریع نسخه ی 4 بهره میبرد.

البته در همین مطالب آمده که این گوشی از امکان شارژ بی سیم برخوردار نیست که این خبر شاید خبر خوبی برای طرفداران این گوشی جذاب نباشد. پردازنده ی داخلی  Mi 9 از نوع کوالکام اسنپ دراگون 855 میباشد و در این گزارش آمده شیائومی یک نسخه مخصوص و گران قیمت از آن را با پشتیبانی از شبکه پر سرعت 5G معرفی خواهد کرد. پیش بینی شده در ساخت گوشی شیائومی Mi 9 از رم حداقل 6 گیگا بایت استفاده کند. حافظه ی داخلی آن نیز حداقل 128 گیگا بایت باشد. قیمت گذاری مشخصی روی آن انجام نشده اما با مراجعه به همین شایعات منتشر شده میتواند قیمت حدودی 3000 یوان را برای آن در نظر گرفت.

[/vc_column_text][vc_single_image image=”9356″ size=”full” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

گوشی شیائومی Mi 9 با دوربین سه گانه عرضه خواهد شد

 همچنین گفته شده دوربین اصلی این گوشی که مجهز به لنزهای سه گانه میباشد در پنل پشتی آن تعبیه شده. این منبع چینی آگاه ذکر کرده که لنز اصلی دوربین پشتی از نوع sony IMX586 خواهد بود و کیفیت آن به 48 مگاپیکسل میرسد. در مورد دو لنز بعدی این سیستم سه گانه میتوان به لنز 12 مگاپیکسلی از نوع حسگر TOF  و لنز تکی 24  مگاپیکسلی از نوع sony IMX576 اشاره کرد که هم به عنوان دوربین سلفی و هم قابل استفاده برای تماس های ویدیویی میباشد. این گوشی سطح بالای شیائومی با پنل نمایش 6.4 اینچی و وفول اچ دی پلاس ساخته میشود و حسگر اثر انگشت آن زیر پنل نمایش قرار میگیرد.همچنین این منبع خبر چینی ادعا میکند این پرچمدار جذاب در ابعاد 155*75*7.6 میلی متر ساخته شده و سیستم عامل اندروید آن به صورت پیش فرض 9 در نظر گرفته شده است.

میتوان به یقین گفت که این گوشی از جنس شیشه و فلز طراحی شده است، البته سازنده میتواند یک نسخه ی مخصوص و گران قیمت از آن را با بدنه ی سرامیکی کند. در مورد شکل ظاهری گوشی نمیتواند تصورروشنی داشت چرا که تصاویر مشخص و قابل اعتمادی از این گوشی در دست نیست و ترجیح میدهیم تا روز رونمایی در مورد آن پیش بینی نداشته باشیم. به عنوان مثال نمیتوان گفت شیائومی در طراحی این مدل تکنولوژی تاچ نقره ای را به کار برده یا به به بریدگی سوراخ مانند روی می آورد ؟

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

مقایسه ی Mi 8  با Mi 9

 Mi 8 از جنس شیشه و فلز طراحی شده و پنل پشتی آن به صورت خمیده طراحی شده است. میتواند انتظار داشت که همین شکل برای گوشی شیائومی Mi 9 نیز در نظر گرفته شده باشد. همچنین میتواند انتظار داشت که ابعاد پرچمدار جدید نیز مشابه نسل قبلی خود باشد. آن چه که ممکن است شکل ظاهری این دو گوشی شیائومی را با متفاوت کند احتمالا طراحی پنل جلویی آن ها میباشد. در هر صورت، برای رد یا تایید این شایعات باید تا مراسم رونمایی دو ماه آینده ی  Mi 9 صبر کرد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][bsf-info-box icon=”Defaults-phone” icon_size=”32″ icon_style=”square” title=”نمایندگی تعمیر موبایل” read_more=”more” link=”url:https%3A%2F%2Ftamirmobile.com|||” read_text=”تماس با نمایندگی تعمیر موبایل” pos=”square_box” box_border_style=”solid” box_border_width=”1″ box_border_color=”#000000″]

نمایندگی موبایل با بهره گیری از واحد های مجزا به منظور تعمیرات موبایل و تبلت، توانسته است بهترین و مطلوب ترین خدمات را به شما عزیزان عرضه کند. این نمایندگی دارای واحدهای پیشرفته تعمیرات است که این واحد ها از بهترین ابزارهای تعمیراتی بهره گرفته اند. کارشناسان این واحدها دارای مدارک بین المللی بوده و توانایی ترمیم گوشی شما را در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت دارند. در صورتی که برای گوشی یا تبلت شما مشکلی پیش آمد به نمایندگی تعمیر موبایل مراجعه کنید. تضمین کیفیت تعمیرات صورت گرفته در این نمایندگی به شما عزیزان ارائه می شود.بنابراین می توانید با خیالی آسوده تعمیرات دستگاه را به ما بسپارید.

[/bsf-info-box][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][us_carousel orderby=”rand” items_quantity=”6″ items_layout=”shop_modern” columns=”3″ carousel_autoplay=”1″][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =