گوشی جدید TCL

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

طبق آخرین اخبار منتشر شده در CENT، تی سی ال صاحب امتیاز شرکت های تولید کننده ی گوشی های هوشمند از برند آلکاتل و بلک بری محبوب در حال کار بر روی پنج گوشی هوشمند میباشد. این پنج گوشی به گفته ی بسیاری از کارشناسان انعطاف پذیر میباشد. همانطور که میدانید کمپانی بلک بری در سال 2016 میلادی امتیاز تولید تمامی گوشی های هوشمند تحت عنوان برند خود را به TCL واگذار کرد. طبق اخباری که این روز ها در این رابطه منتشر میشود، شرکت TCL  به صورت جدی در حال کار بر روی ارائه ی ایده های متفاوت و جالبی برای گوشی های هوشمند خود میباشد. این ویژگی ها در انعطاف پذیری هر چه بیشتر اسمارت فون های این برند تاثیر بسزایی گذاشته است.

طبق گزارش ها تمام این 5 مدل گوشی انعطاف پذیر با تفاوت های قابل توجهی نسبت به مدل های قبلی خود به بازار راه میابد. حال ممکن است برایتان سوال شود که چه ویژگی هایی در گوشی جدید TCL  انطاف پذیر بودن این اسمارت فون ها را رقم میزند؟ جالب است بدانید تمامی این گوشی های انعطاف پذیر تی سی ال همانند دستبند به مچ دست بسته خواهد شد. با توجه به تصاویر منتشرشده از این گوشی ها میتوان به روشنی فهمید که در عمل، تمامی ایده های تی سی ال جدید و متفاوت نیست. چرا که تا قبل از این شرکت های دیگری همچون لنوو نیز طرح هایی تقریبا مشابه را برای گوشی های انعطاف پذیر خود مطرح کرده اند. با رجوع به طرح مفهومی گوشی هوشمند انعطاف پذیر لنوو که در سال 2016 میلادی مطرح شد، میتوان چنین ادعایی داشت.

[/vc_column_text][vc_single_image image=”4173″ size=”full” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

دیگر ویژگی های گوشی جدید TCL

در مورد سایر ویژگی های گوشی جدید TCL نمیتوان اظهار نظرات مشخص و روشنی داشت، چرا که اطلاعات بسیار مبهمی در این باره منتشر شده است. CENT تنها رندرهایی از گوشی انعطاف پذیر و تنها یک تصویر از فایل مستندات پتنت را در اختیار داشته و آن ها را منتشر کرده و با رجوع به این اطلاعات تنها میتوان اطلاعات مختصری از عملکرد دستگاه را در نظر داشت. هیچ کدام از این تصاویر منتشر شده پاسخگوی سوالات کاربران در مورد ویژگی های طراحی و ساخت این گوشی ها نمیباشد و این در حالی ست که هنوز به خوبی مشخص نیست که این گوشی انعطاف پذیر به چه صورت به دست بسته میشود.

به نظر میرسد TCL  در حال کار بر روی 5  گوشی جدید تاشو میباشد و انتظار میرود در این قبال رویکرد متفاوتی داشته باشد و میتوان انتظار داشت که در آینده شاهد محصولی متفاوت در بازار باشیم. همچنین میتوان با در نظر داشتن اظهارات اخیر منتشر شده در The verge  تی سی ال حرف های تازه ای برای گفتن دارد که برای آن باید تا برگزاری کنگره ی بارسلونا منتظر بمانیم.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][us_carousel orderby=”rand” items_quantity=”6″ items_layout=”shop_modern” columns=”3″][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =