رفع مشکل آنتن دهی گوشی اچ تی سی

رفع مشکل آنتن دهی گوشی اچ تی سی را می توان یکی از خدمات نمایندگی اچ تی سی به حساب آورد. مشکل آنتن دهی، یکی از مسائل رایج و البته آزاردهنده در بین گوشی های تلفن همراه محسوب می شود. بسیاری تصور می کنند که منشأ این مشکل، اوپراتور مورد استفاده ی آنهاست اما باید گفت که چنین نیست. علیرغم اینکه پوشش جغرافیایی و قدرت اپراتورها یکی از اصلی ترین دلایل عدم آنتن دهی محسوب می گردد، این اتفاق ممکن است دلایل دیگری نیز داشته باشد. با توجه به گستردگی مشکل مذکور، در این مطلب قصد داریم به بیان برخی دلایل آن و ارائه ی راه حل هایی برای رفع مشکل آنتن دهی گوشی اچ تی سی بپردازیم.

رفع مشکل آنتن دهی گوشی اچ تی سی

بررسی عوامل موثر در رفع مشکل آنتن دهی گوشی اچ تی سی

گوشی های دو سیمکارته

بد نیست بدانید که به منظور انجام این تنظیمات بر روی گوشی های دو سیمکارته، ابتدا باید سیمکارت و اپراتور مورد نظر را انتخاب نموده و سپس، تنظیمات را برای هرکدام از آنها اعمال کنید.

لوزام جانبی

جنسیت لوازم جانبی گوشی های اچ تی سی ، می تواند بعضا در آنتن دهی این گوشی ها تاثیراتی بگذارد. به این صورت که به عنوان مثال قاب آلومینیومی، گاهی باعث اختلال در آنتن دهی گوشی خواهد شد. به منظور رفع مشکل آنتن دهی گوشی اچ تی سی خود، برای مدتی قاب آن را کنار گذاشته و بدون قاب از آن استفاده کنید. در موارد بسیاری این کار، به برطرف شدن مشکل مورد بحث منجر شده است.

تنظیمات پیش فرض

یکی دیگر از عواملی که باعث مختل شدن آنتن دهی گوشی های اچ تی سی می گردد، به هم ریختن تنظیمات پیش فرض شبکه ی این گوشی است. به منظور رفع مشکل آنتن دهی گوشی اچ تی سی ، این تنظیمات را چک کنید و در صورت لزوم، آن را مطابق با اپراتور مورد استفاده ی خود، تنظیم نمایید. برای این کار، می توانید دستورالعمل تنظیمات مدل گوشی خود را در اینترنت سرچ کنید. از طریق این دستورالعمل، تنظیمات گوشی خود را به حالت پیش فرض بازگردانید. در صورتی که موفق به انجام این کار نشدید، گزینه ی بازگشت به تنظیمات کارخانه را انتخاب کنید؛ البته ریست فکتوری گوشی هم راه حل بعدی است که همانطور که می دانید، منجر به پاک شدن کلیه ی اطلاعات موجود در گوشی می شود.

ضربه و فشار به سیمکارت

شاید بتوان گفت یکی از علت های مهم در ایجاد مشکل آنتن دهی گوشی اچ تی سی، فشار آمدن به سیمکارت در اثر ضربه یا عوامل دیگر می باشد. البته این عوامل می توانند موجب ایجاد آسیب های شدید در سخت افزار گوشی نیز بشوند. اگر علت عدم آنتن دهی گوشی شما این مورد باشد، توصیه می کنیم که دستگاه خود را به یک تعمیرگاه مجاز ببرید و نسبت به تعمیر آن اقدام نمایید. مهندسان ما در مرکز رفع مشکل آنتن دهی گوشی اچ تی سی ، آماده ی خدمات رسانی به شما کاربران گرامی می باشند.

پرش آنتن

یکی از دلایلی که باعث ایجاد اختلال در آنتن دهی گوشی های هوشمند می شود، سوئیچ و پرش آنتن بین شبکه های موبایل۲G، ۳G و ۴G در مناطق مختلف است. با ایجاد تغیراتی در تنظیمات شبکه، می توان از بروز این مشکل جلوگیری کرد؛ البته این روش در حالی عملی است که استفاده از شبکه های ۳G و ۴G، برای شما چندان مهم نباشد. اگر می خواهید آنتن گوشی اچ تی سی شما در شرایط حساس و مهم، بدون پرش و سوئیچ و در حالت نرمال قرار گیرد، کارشناسان ما در واحد رفع مشکل آنتن دهی گوشی اچ تی سی، راهی را به شما پیشنهاد می دهند.

به قسمت مربوط به تنظیمات شبکه ی گوشی خود بروید. (Setting > Wireless and networks >More..>Mobile Networks)؛ اکنون حالت شبکه یا Network Mode موبایل خود را بر روی GSM only قرار دهید. (حالت ۲G). لازم است بدانید که صورت پیشفرض این گزینه بر روی گزینه ی انتخاب اتوماتیکLTE/GSM/WCDMA (auto connect) و یا گزینه ی ترجیح شبکه ی بهتر با پسوند Prefer می باشد. در اینجا LTE نشانگر شبکه ۴G بوده و WCDMA یا UMTS، شبکه ی ۳G را نشان می دهد. جهت رفع مشکل آنتن دهی گوشی اچ تی سی، لازم است که این تظیمات را روی شبکه ی GSM یا همان ۲G ست نمایید.

در پایان لازم است یادآوری کنیم که گاهی هیچ یک از موارد بالا در ایرادات آنتن دهی گوشی htc دخیل نیستند. بدیهی است که اگر در مناطقی باشید که اپراتور مورد استفاده ی شما آن مناطق را پوشش ندهد، آنتن دهی گوشی قطع و یا مختل خواهد شد.

نمایندگی اچ تی سی و واحدهای تعمیرات اچ تی سی

نمایندگی اچ تی سی ، ارائه دهنده ی کلیه ی خدمات حوزه ی فروش و تعمیرات محصولات این شرکت در نقاط مختلف ایران می باشد. مراکز فروش و واحدهای تعمیرات تخصصی اچ تی سی، با هدف خدمات رسانی هرچه بهتر به کاربران، در این نمایندگی ایجاد شده است. شما کاربران گرامی در صورت تمایل به خرید هریک از محصولات این کمپانی می توانید ضمن مراجعه به فروشگاه مرکزی اچ تی سی ، از خدمات مشاوره ی تخصصی کارشناسان این بخش بهره مند شوید.

 همچنین چنانچه هر گونه مشکلی در محصول شما ایجاد شد، متخصصین ما در واحدهای تعمیرات اچ تی سی ، با تکیه بر دانش فنی و تجربه ی بالای خود، آمادگی عیب یابی و تعمیر آن را دارا می باشند. خدمتگزار شما کاربران محترم در نمایندگی اچ تی سی هستیم. جهت اطلاع از خدمات ما ، وارد صفحه ی مورد نظر خود شده شوید .

یک پاسخ

  1. درود
    اینها عمومی بودند لطف کنید لینک یا سلوشن نیز برای همکار اضاف کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 6 =