تعویض گلس تبلت سامسونگ

تعویض گلس تبلت سامسونگ یکی از خدماتی است که نمایندگی گوشی سامسونگ در بالاترین سطح کیفی به کاربران ارائه می دهد. این اقدام نیاز به مهارت بالایی دارد و بروز هرگونه خطا در مراحل آن می تواند منجر به آسیب دیدگی تاچ یا ال سی دی شود. توجه داشته باشید که منظور ما از گلس، قطعه ای در ال سی دی است که مانند شیشه محافظ، از شکستن و یا ترک خوردن ال سی دی و آسیب رسیدن به تاچ جلوگیری می کند.

گلس تبلت ممکن است در اثر عوامل گوناگون دچار شکستگی یا ترک خوردگی شده و نیاز به تعویض داشته باشد. در صورت بروز مشکلات ذکر شده و عدم تعویض به موقع گلس، به دلیل ایجاد نقطه ی فشار در محل آسیب دیدگی، ممکن است تاچ یا ال سی دی تبلت سامسونگ را متحمل صدمات و هزینه های بعدی کند. در ادامه این مطلب در مورد تعویض گلس تبلت سامسونگ و مراحل این فرایند اطلاعاتی را به شما کاربران عزیز ارائه خواهیم داد.

تعویض گلس تبلت سامسونگ

زمان تعویض گلس تبلت

بعضی وقت ها برای کاربران گوشی و تبلت ها پیش می آید که شیشه ی رویی گوشی یا تبلتشان به دلایل مختلف شکسته شود. ولی تاچ و صفحه نمایش گوشی و یا تبلت سالم است و به درستی کار می کند، یعنی مشکل پیش آمده یک مشکل ظاهری بیش نیست و فقط شیشه محافظ تاچ دچار شکستگی شده است. در این شرایط، شما باید اقدام به تعویض گلس تبلت خود نموده و به این ترتیب، از نمایشگر و تاچ نیز محافظت کنید.

خبر خوب این که در صورت کار کردن تاچ، نیازی به تعویض ال سی دی نخواهد بود و مساله با تعویض گلس برطرف خواهد شد. اما بعضی وقت ها هم شدت ضربه بیشتر بوده و تاچ و ال سی دی نیز دچار مشکل می شوند. در این شرایط تاچ کار نمی کند و علاوه بر تعویض گلس تبلت ، نیاز به تعویض ال سی دی نیز می باشد.

نکات مهم تعویض گلس تبلت سامسونگ

یکی از مهم ترین نکات تعویض گلس تبلت سامسونگ این است که اگر این کار بدون دقت و به صورت سرسری انجام شود، ممکن است هوا زیر گلس بماند. این مساله، باعث زشت دیده شدن صفحه تبلت شما می شود. نکته ی دیگر این که گوشی ها و تبلت های جدید، به گونه ای طراحی شده اند که امکان تعویض گلس آنها بدون نیاز به تعویض تاچ فراهم می باشد. این در حالی است که در مدل های قدیمی تر، برای جایگزینی گلس، باید کل صفحه نمایش تعویض میشد.

همکاران ما در نمایندگی تعمیرات تبلت سامسونگ، با استفاده از ابزارآلات جدید و کاربردی همچون دستگاه لمینیت، فرایند تعویض گلس تبلت را با بالاترین کیفیت انجام می دهند. بدون اینکه به تاچ و ال سی دی کاری داشته باشند و یا آسیبی به آن وارد نمایند.  نکته ی دیگر این که به خاطر نازک بودن بیشتر ال سی دی ها، کار جدا کردن و تمیز کردن گلس از چسب UV و تعویض گلس تبلت بسیار حساس می باشد. در این مواقع، ممکن است  ال سی دی زمان جداکردن گلس شکسته یا ترک بخورد و این یک مسئله کاملا اجتناب ناپذیر می باشد. بنابراین توصیه می کنیم برای پیشگیری از آسیب دیدن ال سی دی در فرایند تعویض گلس تبلت، این کار را به متخصصین مجرب محول کنید.

مراحل تعویض گلس تبلت Samsung

  • برای تعویض گلس تبلت سامسونگ در نمایندگی این شرکت، مراحل زیر انجام می شود:
  • تهیه کردن نمونه ای اورجینال برای تعویض گلس تبلت سامسونگ
  • انتخاب محیطی تمیز و بدون آلودگی و گرد و غبار
  • روشن کردن دستگاه لمینیت و چرخاندن دکمه ی ایست اضطراری تا هنگامی که دکمه بالا برود.
  • انتخاب استارت و قرار دادن دمای لیمینت بر 40 درجه به مدت 180 ثانیه.
  • انتخاب دکمه ی تایید
  • انتخاب گزینه ی بازگشت برای تعویض گلس تبلت سامسونگ
  • در این مرحله باید لیمینت بر 35 صدم مگاپاسکال قرار داده شود.
  • ال سی دی در دستگاه، در جایگاه مناسب خود قرار گیرد و در دستگاه بسته شود .
  • انتخاب گزینه ی استارت برای شروع فرایند مکش
  • دستگاه پس از زمان تعیین شده سینی لیمینت را به پایین می فرستد.
  • با باز شدن درب وکیوم پروسه ی تعویض گلس تبلت سامسونگ پایان می یابد.
  • نمایندگی تعمیر موبایل سامسونگ

نمایندگی تعمیر موبایل سامسونگ

نمایندگی موبایل سامسونگ، عنوان یکی از بهترین مراکزی را با خود دارد که با هدف تحقق اصول مشتری مداری توانسته است عمده نیاز های کاربران را برطرف کند. در این مرکز علاوه بر فروش انواع مدل های گوشی و تبلت در برندهای مختلف، مشاوره های تعیین کننده و بی طرفی در اختیار کاربران قرار می گیرد تا با دیدی باز به انتخاب و خرید دستگاه بپردازند.

واحد تعمیرات موبایل و تبلت این مرکز به جدیدترین دستگاه های عیب یابی و تعمیر مجهز است تا کارشناسان بتوانند انواع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری تبلت را در کوتاه ترین مدت، با بالاترین کیفیت و کم ترین هزینه ها برطرف کنند. لازم به ذکر است که تکنسین هایی که در این مرکز اقدام به خدمت رسانی می کنند، گلچین برترین تعمیرکاران ایران می باشند که علاوه بر تجربه، اعتبارنامه های بین المللی تعمیرات را نیز از کلاس های مختلف دریافت کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + سیزده =