تعمیرات ال جی

تعمیرات ال جی  با توجه  ساختار فیزیکی و نرم‌افزاریِ  محصولات این شرکت نیازمند دانش و مهارت ویژه می باشد . از این رو ما در مرکز تعمیرات ال جی  از برترین متخصصین کشور جهت تعمیرات  lgبهره گرفته ایم. به شما توصیه می‌کنیم که از تعمیرات ال جی به صورت خودسرانه و یا در مراکز غیرمجاز که تخصص این کار را ندارند به شدت پرهیز نمایید. بخش تعمیرات ال جی در نمایندگی متشکل از چند واحد می باشد. تعمیرات هر محصول در واحد مخصوص انجام شده و در هر کارگاه از متخصصین ویژه تعمیرات همان محصول مشغول به فعالیت هستند. به عنوان مثال ، در کارگاه تعمیر موبایل ال جی ، متخصصین تعمیر موبایل مشغول به فعالیت هستند و در کارگاه تعمیر تبلت ال جی از کارشناسان و متخصصین تعمیرات تبلت بهره گرفته ایم.

همچنین امکانات و ملزومات هر کارگاه با توجه به دستگاه تعمیراتی در واحد مورد نظر فراهم شده است. تمامی تجهیزات و قطعات استفاده شده در بخش تعمیرات lg، اصل و اورجینال بوده و هیچ گونه قطعه ی کارکرده در این مرکز استفاده نخواهد شد. در صورت نبود قطعه در ایران ، کارشناسان هماهنگی های لازم را با مشتری انجام داده و اقدام به وارد کردن کالا از خارج از کشور خواهند نمود.

تعمیرات-ال-جی

روند تعمیرات ال جی در نمایندگی

روند تعمیرات ال جی در نمایندگی ال جی بدین گونه است که پس از تحویل دستگاه به مرکز ، عیب یابی اولیه و اعلام هزینه ی تقریبی به مشتری انجام خواهد شد. سپس متخصصین و کارشناسان تعمیرات ال جی روند تعمیرات را آغاز خواهند نمود در هر مرحله از تعمیر در صورت نیاز با مشتری تماس گرفته شده و او را از چگونگی انجام مراحل تعمیرات مطلع خواهیم نمود. تمرکز عمده‌ی متخصصان این واحد بر تعمیر و ترمیم محصولات معیوبِ ال جی LG است که به هر دلیل دچار اختلال در عملکرد گشته‌اند؛ عیوبی که ممکن است به دلیل اختلال در نوسانات برق یا استهلاک در قطعات ایجاد گشته باشند.

متخصصان و کارشناسان تعمیر در نمایندگی ال‌جی LG به دلیل بهره‌مندی از سال‌ها سابقه و در اختیار داشتن به‌روزترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم قادر به رفع و حل تمامی ایرادات و مشکلاتی هستند که در محصولات این شرکت پدید آمده‌اند. پس از تعمیر محصول در نمایندگی ال جی ، محصول مورد نظر توسط کادر فنی تست نهایی شده و به مشتری تحویل داده می شود.

تعمیرگاه مجاز ال جی

تعمیرگاه مجاز ال جی نوید تعمیراتی تخصصی و بدون بازگشت را به کاربران گرامی می دهد. کاربران محصولات ال جی پیش از اقدام به تعمیر هریک از محصولات در مراکز گوناگون، باید از مجاز بودن واحد مورد نظر اطمینان حاصل نمایند. این هشدار از آن‌روست که گزارش‌های بسیاری مبنی بر  خرابی دستگاه ها پس از تعمیر در مراکز غیرمجاز اعلام شده است. 

همچنین مشاهده شده که در بسیاری از مراکز غیرمجازتعمیرات ال جی ، قطعات دستگاه‌های ال جی LG بی‌هیچ دلیلی با قطعات فِیک و تقلبی تعویض می‌گردد. این در حالی است که در بسیاری از موارد نیازی به تعویض قطعه نبوده و دستگاه قادر به ادامه‌ی کار با همان قطعات اورجینال می باشد.  به منظور پیشگیری از چنین رویدادهایی، بهتر است در صورت بروز هر گونه نقص و خرابی، دستگاهِ خود را جهت تعمیر به تعمیرگاه مجاز ال جی بسپارید.

برخی از خدمات مرکز تعمیرات ال جی

  • ارائه ی خدمات گارانتی محصولات ال جی LG
  • خدمات تحویل در محل موبایل و تبلت ال جی
  • مشاوره جهت خرید و یا تعمیر هر یک از محصولات ال جی LG
  • و سایر خدمات مربوط به تعمیر و ترمیم موبایل ها و تبلت های ال جی
  • تعمیر انواع مدل های موبایل ال جی
  • تعمیر انواع مدل های تبلت ال جی
  • تعویض قطعات معیوب و از کار افتاده با قطعات اصلی و اورجینال
  • تأمین و فروش کلیه ی مواد مصرفی موبایل و تبلت ال جی