بررسی سیستم اندروید گو

[vc_row content_placement=”middle”][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

اندروید گو به سیستم عامل برخی از گوشی های هوشمند ارزان قیمت تبدیل شده است. با استفاده از این سیستم عامل، عملکرد دستگاه های با تجهیرات سخت افزای پایین تر بهتر می شود. نتیجه این سیستم عامل اجرای دستورات به صورت روان‌تر در گوشی های نسبتا ضعیف است. اندروید گو  بازار کشور‌های در حال توسعه را مورد هدف قرار داده است که دلیل آن عرضه تلفن‌های هوشمند ارزان قیمت در این نوع بازار‌ است. نسخه اول اندروید گو، اندروید اوریو نام دارد. این سیستم بر پایه‌ی اندروید ۸.۱ است. شما کاربران محترم گوشی ال جی  می توانید مقالات نمایندگی تعمیرات ال جی را مطالعه کنید. مطالعه مقالات تخصصی و عمومی نمایندگی ال جی شما را با جدیدترین محصولات و فناوری ها آشنا خواهد کرد.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”1476″ size=”full” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row color_scheme=”alternate”][vc_column][vc_column_text]

گوگل اندروید گو را عرضه می کند

گوگل از سیستم اندروید گو طی کنفرانس توسعه دهندگان I/O در سال 2017 رونمایی کرد. این سیستم در پی تلاش برای عرضه تلفن های هوشمند ارزان به وجود آمد. گوگل، اندروید گو نسخه ی سبک اندروید O دانسته شده است. این سیستم روی موبایل هایی با حافظه حتی 512 مگا بایت به اجرا در می آید. نتیجه استفاده از Android GO مصرف کمتر حافظه است. مصرف حافظه کمتر قدرت پردازش بیشتر و انجام سریع‌تر دستورات است. علاوه بر سازگاری این سیستم عامل با حافظه های کمتر، پلی استور گوگل اپلیکیشن های سبک تری را برای سخت افزارهای ضعیف تر اجرا می کند.

اگر شما از کاربران اندروید گو باشید گوگل پلی نسخه سبک‌تری از اپلیکیشن‌های مطرح مانند یوتیوب و اپلیکیشن Gboard را در اختیار شما می گذارد. پلی استور مخصوص اندروید گو از اپلیکیشن هایی تشکیل شده است که مصرف باتری و دیتا را کاهش می دهد.  مدیریت دیتا در موبایل های مبتنی بر اندروید گو در پنل تنظیمات نوتیفیکیشن صورت می گیرد. برای اپ های Android GO محدودیت‌هایی وجود دارد. از این محدودیت ها حجم فایل دانلودی اپ‌ها به میزان کمتر از ۱۰ مگابایت است. از طرف دیگر مصرف منابع اپ‌ها به طور کامل محاسبه می‌شوند.

[/vc_column_text][vc_column_text]

کاربران اندروید می توانند به Android GO بپیوندند

اگر از کاربران سیستم عامل اندروید هستید می توانید با انجام بعضی از عملکردی شبیه به اندروید گو را در دستگاه خود پیاده سازی کنید. با این کار تلفن هوشمند عملکرد سریع‌تری نسبت به قبل خواهد داشت. باید به این نکته توجه داشت تلفن هوشمند با مشخصات نسبتا بالا به اندروید گو انتقال پیدا نکنند و از سیستم عامل اندروید معمول خود استفاده کنند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

تعمیرات گوشی ال جی

رضایت مشتری بنیادی ترین اصل در یک مرکز ارائه دهنده خدمات است. در صورت بروز مشکل برای مشتری و ایجاد نارضایتی وی از روند تعمیرات دستگاه، دلایل نارضایتی بررسی می شود. کارشناسان نمایندگی ال جی نهایت تلاش خود را در تعمیر گوشی lg انجام می دهند تا هیج گونه نارضایتی پس از انجام تعمیرات برای شما پیش نیاید. استفاده از قطعات اصل در تعمیر محصول از دیگر اصول مشتری مداری در نمایندگی تعمیرات ال جی است. با استفاده از این رویکرد ها همواره شما از تعمیرات انجام شده روی محصولات خود رضایت خواهید داشت.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][us_carousel columns=”4″ items_quantity=”4″ items_layout=”1009″ taxonomy_category=”%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d9%84-%d8%ac%db%8c,%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d9%84-%d8%ac%db%8c,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%af%da%af%db%8c-%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d9%84-%d8%ac%db%8c” overriding_link=”post”][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =