افزایش سرعت گوشی

[vc_row content_placement=”middle”][vc_column][vc_column_text]

یکی از طبیعی ترین مسائلی که صاحبان گوشی های موبایل به مرور زمان و به دلیل استفاده ی طولانی مدتشان با آن روبرو میشوند، کند شدن سرعت دستگاه آن ها است. همانطور که گفتیم بروز این مساله برای اغلب گوشی های تلفن همراه طبیعی است. اما شدت کند شدن سرعت دستگاه ممکن است از یک گوشی به گوشی دیگر تفاوت داشته باشد. در گوشی های پایین و میان رده به دلیل ضعیف بودن سخت افزار آن ها با این مشکل بیشتر روبرو هستیم که به مرور زمان بیشتر هم میشود. در زمان بروز این مشکل بهترین راه حل مراجعه به مراکز تعمیر تخصصی میباشد. البته روش ها و ترفندهایی هم برای افزایش سرعت گوشی وجود دارد که خیلی از کاربران قدیمی اسمارت فون ها هم از آن بی اطلاع هستند.

در این مقاله قصد داریم به بررسی راهکار هایی بپردازیم که کمک شایانی به حل این مشکل خواهند کرد. در صورت نیاز به توضیح و راهنمایی بیشتر در ارتباط با این موضوع میتوانید با کارشناسان ما تماس کنید.

[/vc_column_text][vc_single_image image=”5446″ size=”full” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

راهکار های افزایش سرعت گوشی

  • پاک کردن حافظه ی cache گوشی

از دیگر راه های افزایش سرعت گوشی پاک کردن حافظه ی کش اپلیکیشن های نصب شده بر روی آن میباشد که از طریق مراجعه به settings و قسمت  storage انجام خواهد گرفت. با این کار فایل های ذخیره شده و اضافی که منجربه پر کردن حافظه ی گوشی میشود، حذف خواهد شد.

  • جلوگیری از نصب بلوت ویرها

بلوت ویر ها به اپلیکیشن های سنگینی گفته میشود که فضای بسیار زیادی را اشغال میکند و در عین حال با گذشت زمان کاربرد خود را از دست میدهد. این اپلیکیشن ها تاثیر بسیار زیادی بر سرعت گوشی ها دارند و طبیعی است که برای افزایش سرعت گوشی باید از نصب آن ها جلوگیری کرد.

  • مدیریت حافظه ی گوشی

حافظه ی گوشی ها نقش بسیار مهمی در بالا یا پایین بودن سرعت آن ها دارند به طوری که هرچه حافظه ی آن پر تر باشد بیشتر منجربه کند شدن سرعت آن میشود. پس میتوان گفت حافظه ی گوشی از اصلی ترین عوامل تعیین سرعت عملکرد آن ها میباشد. تا به حال فکر کرده اید که چرا با گذشت زمان سرعت گوشی پایین می آید؟ به این خاطر که تعداد اپلیکیشن ها و بازی هایی که حافظه ی گوشی را اشغال میکند بیشتر میشود. پس لازم است برای افزایش سرعت گوشی حافظه ی آن را مدیریت کنیم.

  • محدود کردن مجموعه ی تصاویر و انیمیشن ها در گوشی

برای افزایش سرعت گوشی لازم است که بخش زیادی از انیمیشن ها و جلوه های بصری گوشی شما محدود شود، چون فضای زیادی را اشغال خواهند کرد که این خود دلیل بسیاری از کاهش سرعت ها میباشد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle”][vc_column][vc_column_text]

برخی دیگر از راه های بالا بردن سرعت گوشی ها بدون نیاز به روت

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]

  • دانلود و نصب آخرین اپدیت های گوشی
  • غیر فعال کردن همگام سازی های اتوماتیک گوشی
  • حذف اپلیکیشن های پس زمینه از گوشی
  • استفاده از برنامه های افزایش سرعت
  • انجام ریست فکتوری
  • استفاده از اپلیکیشن های مدیریتی استارتاپ
  • استفاده از لانچر ها
  • استفاده از اپلیکیشن های کلینر
  • انجام ریستارت

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_single_image image=”3951″ size=”full” align=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

تماس با نمایندگی تعمیرات موبایل

اگر با انجام و رعایت تمامی راهکار های بالا موفق به افزایش سرعت گوشی خود نشدید لازم است حتما به متخصص با تجربه در این حیطه مراجعه کنید. چرا که پایین بودن سرعت عملکرد گوشی مسئله ای مشکل ساز و ناراحت کننده خواهد بود. خوشبختانه مرکز تعمیرات موبایل با در اختیار داشتن جدید ترین تجهیزات و کارشناسان آگاه از علم روز دنیا قادر به حل تمامی مشکلات شما در زمینه ی افزایش سرعت گوشی و یا دیگر زمینه ها میباشد. لازم به ذکر است تمامی قطعات استفاده شده در مراحل تعمیر اورجینال خواهند بود و شما عزیزان قبل از تعمیر گوشی خود میتوانید در جریان ریز مخارج ، قرار بگیرید. همچنین تعمیرات و ارائه خدمات این مرکز محدود به برند خاصی از گوشی نمیشود و تمامی آن ها را در بر میگیرد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][us_carousel orderby=”rand” items_quantity=”6″ items_layout=”shop_modern” columns=”3″ overriding_link=”post” carousel_autoplay=”1″][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + نه =