گوشی G7 ال جی

[vc_row content_placement=”middle”][vc_column width=”2/3″][vc_column_text css=”%7B%22default%22%3A%7B%22margin-top%22%3A%2220px%22%7D%7D”]

گوشی G7 ال جی ، نام گوشی پرچمدار جدید کمپانی ال جی برای سال ۲۰۱۸ است؛ ظاهرا کمپانی ال جی قصد دارد از پسوند ThinQ که در گوشی ال جی وی ۳۰ اس نیز استفاده کرده بود، در دیگر گوشی های جدید بالارده خودش نیز استفاده کند.

بخش موبایل کمپانی ال جی به شدت در تلاش است تا محصولی بی عیب نقص و بی رقیب را به بازار های جهانی عرضه کند. این کمپانی کره‌ای حتی بالاترین مقام مسئول بخش ارتباط موبایلی خودش را نیز تغییر داده تا بتواند حرف‌های جدیدی برای گفتن داشته باشد. موبایل G7 ال جی، قصد دارد تحولی در دنیای تکنولوژی و فناوری موبایل ایجاد کند و همگان را شگفت زده نماید.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”1767″ size=”full” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row color_scheme=”alternate”][vc_column][vc_column_text]

مشخصات فنی و ظاهری گوشی G7 ال جی

گوشی G7 ال جی از یک نمایشگر با تکنولوژی جدید M+ LCD -مشابه آیفون ایکس اپل- بهره‌ خواهد برد. این گوشی با متریال ترکیبی شیشه و فلز به تولید می‌رسد و از اسنپدراگون ۸۴۵، رم ۴ گیگابایتی و حافظه ۶۴ گیگابایتی استفاده خواهد کرد.

همچنین انتظار می‌رود یک مدل پلاس از این گوشی نیز همراه با رم ۶ گیگابایتی و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی به عرضه برسد. گوشی G7 ال جی با تمرکز بر ویژگی Q Voice و Q Lens عرضه خواهد شد.

بر اساس اطلاعات موجود، موبایل G7 ال جی ۱۵۳.۲ میلی‌متر طول دارد و عرض آن ۷۱.۹ میلی‌متر است؛ ضخامت پرچم‌دار جدید ال‌جی، ۸.۲ میلی‌متر خواهد بود؛ اما اگر برآمدگی دوربین اصلی را حساب کنید، ضخامت گوشی G7 ال جی به ۸.۵ میلی‌متر افزایش پیدا خواهد کرد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

پسوند ThinQ در گوشی G7 ال جی

پسوند جدید ThinQ به منظور دسترسی به قابلیت‌های هوش مصنوعی توسط کمپانی ال جی متولد شده است. اینگونه به نظر می رسد که این کمپانی قصد دارد از این پسوند جدید در محصولات جدید خود استفاده کند. به همین دلیل است که کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات معتقدند که گوشی G7 ال جی با پسوند  ThinQبه بازار عرضه خواهد شد.

هنوز مشخص نیست کلید مخصوص هوش مصنوعی چه قابلیت‌هایی در اختیار کاربران قرار خواهد داد. بنابراین ما باید منتظر عرضه محصولی به نام ال جی جی ۷ ThinQ باشیم که از قابلیت‌های تشخیص صحنه هوشمند برای دوربین و پشتیبانی از دستورات دستیار گوگل بهره می‌برد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row color_scheme=”alternate”][vc_column][vc_column_text]

طراحی ناچ استایل در گوشی G7 ال جی

آنچه از شواهد به نظر می رسد کمپانی ال جی در گوشی G7 ال جی از طراحی ناچ استایل بهره گرفته است و بعد از حذف کامل حاشیه‌های بالای نمایشگر، در میانه بخش بالایی آن یک بریدگی به منظور قرار دادن سنسورهای لازم تعبیه کرده است.

این طراحی، طرفداران و مخالفان خاص خود را در بین کاربران دارد؛ اما واقعیت این است که مزایای ناچ استایل، همواره شرکت‌های گوشی‌ساز را به استفاده از آن ترغیب می‌کند و روز به روز تعداد شرکت‌هایی که از طراحی ناچ استایل استفاده می کنند، بیشتر می‌شود. از جمله‌ بزرگ‌ترین تغییرات قابل مشاهده‌ گوشی G7 ال جی، کلید فیزیکی بزرگ پاور در لبه‌ سمت راست گوشی است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

عکاسی با گوشی G7 ال جی

هوش مصنوعی گوشی G7 ال جی می‌تواند صحنه عکاسی دلخواه کاربر را تشخیص دهد؛ با تشخیص صحنه عکاسی و مطابقت آن با یکی از هشت حالت پرتره، غذا، منظره، چشم‌انداز، شهر، گل و غروب یا طلوع خورشید، تنظیماتی به‌صورت خودکار در دوربین اعمال می‌شود که تجربه عکاسی را با موبایل G7 ال جی دو چندان می کند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

تعمیرات ال جی

مرکز تعمیرات ال جی ، برای تعمیر همه محصولات ال جی آمادگی دارد. این مرکز نهادی وسیع و قابل اطمینان است که تعمیرات همه محصولات ال جی را از صفر تا صد پوشش می دهد. مرکز تعمیرات ال جی آرشیوی قوی از همه لوازم جانبی در اختیار دارد که هر واحد بسته به تخصص و نیاز خود از این تجهیزات استفاده خواهد کرد.

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/4″][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][us_grid post_type=”services” items_quantity=”2″ items_layout=”blog_cards” columns_number=”2″ image_background=”false” header_size=”h4″ number=”2″][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/4″][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”vc_default” css=”%7B%22default%22%3A%7B%22margin-top%22%3A%2250px%22%7D%7D”][vc_column][vc_column_text]

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی به خوبی می داند که این کمپانی طرفداران ویژه و جایگاه خاصی در ایران دارد؛ به همین دلیل است که با برنامه ای مدون و دقیق و از مسیر قانونی همه محصولات این کمپانی را وارد می کند و خدمات پس از فروش اصل و شرکتی را به کاربران خود ارائه می دهد. فعالیت این مرکز کاملا در چارچوب قانون است و همین مسئله می تواند دلگرمی بزرگی برای کاربران باشد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]