گوشی Bolt اچ تی سی

گوشی Bolt اچ تی سی ، پذیرای مجموعه ای از قابلیت های تحسین آمیز در بهبود عملکرد می باشد. به عنوان یکی از شاخصه های با ارزش این دستگاه می توان به صفحه نمایشی که توسط شیشه مقاوم Corning Gorilla Glass 5 پوشیده شده است اشاره داشت، این ویژگی گوشی شما را در برابر ضربات نا به هنگام حفظ کرده و مقاومت بسیار قابل قبول تری را نسبت به نسل های قدیمی خود ارائه می دهد.

 از این رو، اگر گوشی شما به طور اتفاقی، مثلأ به هنگام سلفی گرفتن از دست تان رها شود، هیچ اتفاق بدی برای آن نیفتاده و باز هم با خیال راحت می توانید از آن استفاده کنید.

شایان ذکر است، وجود این سرسختی و مقاومت در لایه Gorilla Glass 5، هیچ خللی در عملکرد گوشی نداشته و درخشندگی تصاویر و همچنین حساسیت لمس آن به خوبی حفظ شده است.

گوشی Bolt اچ تی سی

بررسی گوشی Bolt اچ تی سی

ساختی مقاوم

خوشبختانه کمپانی تایوانی اچ تی سی در طراحی و ساخت گوشی Bolt اچ تی سی ، بخشی از توجه خود را بروی دوام و مقاومت این گوشی معطوف کرده است. از این حیث، این محصول دارای بدنه ای یکپارچه و تمام فلزی بوده و همچنین در مقابل آب، فرسایش، خمِش، زمین خوردگی و شرایط بد آب و هوایی بسیار سرسخت می باشد.

بنابراین، اگر گوشی شما داخل آب بیافتد یا اینکه در محیطی پر گرد و خاک بماند باز هم می توانید نسبت به عملکرد عالی آن امیدوار باشید. با توجه به این ویژگی ها، اکنون می توانید در هر شرایط آب و هوایی، گوشی تان را با خود همراه کرده و از مزایای آن در هر جایی که دوست دارید، بهره مند باشید.

صفحه نمایش بزرگتر و سرگرمی های بیشتر

گوشی Bolt اچ تی سی ، دارای نمایشگر بزرگ ۵٫۵ اینچی می باشد. این قابلیت به شما اجازه می دهد تا در هنگام تماشای محتواها و کیلیپ های دلخواه تان از جزئیات بیشتر و کامل تری بهره مند باشید. همچنین می توانید، تصاویر و فیلم های مربوط به سفر خود را ثبت کرده و از تماشای آن تصاویر خاطر انگیز، بروی نمایشگر بزرگ گوشی خود لذتی دوچندان ببرید.

از سویی دیگر، گوشی Bolt اچ تی سی از عکاسی با فرمت خام RAW پشتیبانی کرده و این ویژگی همراه با قابلیت کنترل دستی باعث شده است تا این گوشی برای عکاسی نیز گزینه ای ایده آل محسوب شود.

عکس های واضح تر

لحظات باورنکردنی و شگفت انگیز درست در زمانی رخ می دهند که شما انتظار ندارید. از این رو داشتن یک گوشی خوب که بتواند با دوربین حرفه ای اش عکس های خارق العاده ای را در لحظه ثبت کند، بسیار راضی کنند خواهد بود. خوشبختانه گوشی Boltاچ تی سی، از این ویژگی نیز بی بهره نبوده است. این دستگاه دارای دوربین ۱۶ مگاپیکسلی به همراه قابلیت OIS یا همان تثبیت کننده نوری تصویر بوده و از این حیث می تواند لرزش دوربین به هنگام عکاسی را کاهش داده و عکس های شارپی را حتی در نور کم به ثبت برساند.

سرعت بیشتر و بهره مندی طولانی تر

از آنجایی که همیشه اولویت بر حداکثر بازدهی می باشد، کمپانی اچ تی سی نیز تلاش کرده است تا محصولات خود را مجهز به استانداردها و قابلیت های برجسته نماید. از این رو در ساخت و تولید گوشی Bolt اچ تی سی ، از یک باتری قدرتمند ۳۲۰۰ میلی آمپری استفاده کرده است.

اکنون با بهره مندی از این قابلیت، گوشی شما می تواند با یک بار شارژ، به مدت یک روز تمام برای تان کار کند. همچنین این دستگاه از تکنولوژی Quick Charge بهره برده که براساس آن به کاربر اجازه می دهد تا با سرعتی بسیار قابل توجه، گوشی خود را شارژ نماید.

سیستم صوتی

گوشی Boltا چ تی سی، از تکنولوژی BoomSound Adaptive Audio نیز بهره برده است. این فن آوری از هدفون های ویژه ای با پورت SUB استفاده کرده و ساختار داخلی گوشی شما را ارزیابی و بررسی می کند و در نهایت صدا را به خوبی تنظیم می نماید.

امنیت

از آنجایی که گوشی Boltاچ تی سی با حسگر اثر انگشت هماهنگ شده است، می تواند امنیت داده ها و محتوای داخل گوشی شما را به خوبی برای تان حفظ کند. خوشبختانه واکنش این سنسور به قدری عالی و سریع است که ظرف مدتی کمتر از ۰٫۲ دسترسی را برای تان فراهم می کند.

پاسخ لمسی

هنگامی که گوشی Boltاچ تی سی خود را لمس می کنید، همه چیز به زیبایی پدیدار می شود. صفحه نمایش این گوشی حرفه ای براحتی تمام حرکات انگشتان شما را دنبال کرده و همانطور که ذکر شد در مقابل هر گونه خش و لک مقاوم می باشد. البته خاصیت ضد انعکاسی نمایشگر(anti-reflective) را نیز می توانید به دیگر قابلیت های ارزشمند این نمایشگر اضافه کنید.

نمایندگی اچ تی سی

نمایندگی اچ تی سی ، ارائه دهنده ی معتبر و رسمی خدمات فروش و تعمیر محصولات این شرکت به کاربران محترم می باشد. انواع مدل های گوشی، تبلت و لوازم جانبی اچ تی سی، در این نمایندگی بنام به فروش رسیده و به صورت کاملأ حرفه ای و تخصصی تعمیر می گردند. از سویی دیگر، به منظور تحقق شعار مشتری مداری و ارائه خدمات با کیفیت تر به شما کاربران محترم، مشاوره ها و راهنمایی های کارشناسانه پیش و پس از فروش و نیز تعمیرات دقیق در این نمایندگی انجام پذیر می باشد. شما کاربران گرامی در صورت نیاز به کسب اطلاعات در مورد هر کدام از محصولات این شرکت و یا تعمیرات آنها، می توانید با نمایندگی مذکور تماس حاصل کرده و ضمن ارتباط مستقیم با مشاورین دلسوز و متعهد ما، مشکل خود را برطرف نمایید.

واحدهای تعمیرات اچ تی سی

برای آنکه کاربران محترم از خدمات با کیفیت تری در زمینه تعمیر و ترمیم محصولات خود برخوردار باشند، واحدهای مجزایی برای تعمیرات محصولات اچ تی سی راه اندازی شده اند. این واحدها، به تفکیک به یکی از محصولات اچی تی سی اختصاص یافته و متخصصان در آنها، به بررسی و ترمیم محصول مورد نظر، به صورت کاملأ تخصصی می پردازند. 

از سویی دیگر، کادر متخصص و حرفه ای در واحدهای تعمیرات اچ تی سی، جمعی از برترین تکنسین ها در حوزه ترمیم محصولات الکترونیک بوده و قادر به رفع کلیه مشکلات و نواقص انواع تولیدات این کمپانی می باشند. همچنین، به سبب تعهد بالای کارکنان واحدهای تعمیرات اچ تی سی، کاربران محترم می توانند از تعمیر تخصصی دستگاه شخصی خود اطمینان خاطر داشته و از عملکرد طولانی مدت دستگاه خود پس از تعمیر بهره مند باشند.