گوشی هوشمند تاشو ال جی

در ماه جولای امسال، از سوی کمپانی ال جی پتنتی به ثبت رسید که نشان از توسعه یک گوشی هوشمند تاشو دارد. اگر چه تا پیش از این خبرها و اطلاعات موجود پیرامون این گوشی تاشو، بیشتر حالتی از شایعه داشت اما حالا بعد از ماه ها گمانه زنی، ال جی به صورت رسمی توسعه چنین دیوایسی طی سال های اخیر را تایید کرده است. البته کمپانی ال جی اطلاعات چندانی درباره ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری این محصول ارائه نکرده و تنها عنوان کرده است که تلاش دارد محصول نهایی تا حدامکان شبیه به چیزی باشد که کاربران و علاقمندان به آن نیاز دارند.

البته تصمیم بر ارائه گوشی هوشمند تاشو مختص کمپانی ال جی نیست و پیش از این کمپانی سامسونگ نیز اعلام کرده که درصدد ارائه گوشی هوشمند تاشو به علاقمندان است. سامسونگ قرار است موبایل تاشو گلکسی F را طی ماه ژانویه سال آتی روانه بازار کند و احتمالاً تعداد محدودی از آن هم زودتر و در ماه نوامبر عرضه شوند.

دلیل عرضه موبایل تاشو از سوی کمپانی ال جی

به واقع دلیل عرضه یک گوشی هوشمند تاشو از سوی کمپانی ال جی چه می‌تواند باشد؟ اگر چه نه به قطع اما به گمان می‌توان گفت که این عرضه تلاشی برای حضور در بازاری است که به اشباع رسیده است. به عبارتی دیگر از آنجایی که شرکت‌های سازنده گوشی های تلفن همراه دیگر نمی‌دانند که برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان باید چه کار کنند، به سمت گوشی‌های هوشمند تاشو و منعطف روی آورده‌اند.

در این میان کمپانی ال جی نیز از این دلیل مستثنی نیست و این شرکت در تلاش است تا با عرضه گوشی هوشمند تاشو بازار راکد و بی تلاطم خود را رونق بخشد و تحولات عظیم و قابل توجهی را برای کاربران محصولات و گوشی های ال جی به ارمغان بیاورد. البته عرضه و تولید گوشی هوشمند تاشو مختص کمپانی ال جی نیست و شرکت های بسیاری همچون مایکروسافت، موتورولا و اپل نیز طبق گزارش های غیر رسمی به دنبال توسعه و تولید این مدل جدید از گوشی های هوشمند هستند.

فناوری بکاررفته در گوشی هوشمند تاشو ال جی

ظاهرا گوشی هوشمند تاشو ال جی به جای تا شدن به‌صورت افقی، به‌صورت عمودی تا می‌شود. جهت تولید چنین دستگاهی کره‌ای‌ها مکانیزم جدیدی را انتخاب کرده‌اند که امکان تا شدن زوایای خاصی از صفحه نمایش را میسر می‌سازد. البته وجود این فناوری در گوشی های هوشمند باید به گونه‌ای باشد که از بروز آسیب در نمایشگر جلوگیری کند. ظاهرا در این گوشی هوشمند تاشوی دو آهن‌ربا در حاشیه‌های صفحه نمایش تعبیه شده‌اند تا دستگاه به خوبی در حالت غیر تاشو قرار گیرد.

در مورد عملکرد گوشی هوشمند منعطف ال‌جی، آن‌گونه که از تصاویر این اختراع مشخص است، ظاهرا شباهت بسیاری به گوشی‌های تاشو دارد. ضمن آنکه زمانی که گوشی هوشمند تاشو ال جی از حالت تاشده خارج شود، صفحه‌نمایش آن به‌صورت خودکار روشن می‌شود. رد این دستگاه بر خلاف آن، زمانی که دستگاه را تا می‌کنیم، صفحه‌نمایش نیز به صورت خودکار خاموش می‌شود.

تعمیرات موبایل در تهران و شهرستان ها

تعمیرات موبایل با توجه به فراوانی این دستگاه در بازارهای داخلی و فروش بالای آن، نیاز بسیاری از کاربران و دارندگان آن است؛ چه این محصول نیز به دلایل متعددی نظیر استفاده های نادرست، اتفاقات احتمالی و پیش بینی ناپذیر، نوسانات برق و … ممکن است دچار اخلال در عملکرد و خرابی گردد و کاربر را وادار سازد تا به یک مرکز تعمیرات موبایل مراجعه نماید. در این میان نکته حائز اهمیت مراجعه به یک مرکز مجاز و استاندارد است که خدمات و سرویس های خود را بر اساس استانداردهای جهانی این حوزه و ضوابط تعمیر ارائه می دهد. نمایندگی تعمیرات موبایل در تهران و شهرستان ها یکی از شرکت های پیشرو در ارائه خدمات و سرویس های مرتبط با این دستگاه است که به دلیل رعایت تمامی پارامترهای بایسته و استاندارد این حوزه توانسته است رضایت حداکثری مراجعان خویش را کسب نمایند.

استفاده از پیشرفته ترین متدهای عیب یابی، کار با پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر، تعویض قطعات معیوب با قطعات اورجینال و اصل شرکتی دارای لیبل (پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه) برخی از پارامترهایی جاری در مرکز تعمیرات موبایل است که سبب پیشروی و تمایز مرکز تعمیرات موبایل در تهران و شهرستان ها از سایر مراکز همکار گشته است.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر صفحات وبسایت قابل پیگیری است.