گوشی تاشوی مایکروسافت در سال 2019

[vc_row content_placement=”middle”][vc_column][vc_column_text]

آندرومدا نام محصول جدیدی است که این روزها در بازار تلفن همراه بر سر زبانهاست. این محصول جدید از شرکت مایکروسافت به عنوان یک تلفن همراه هوشمند تاشو عرضه میشود. در حقیقت این گوشی تاشوی مایکروسافت قرار است تا یک محصول هیبریدی باشد. با این ویژگی این تلفن همراه گزینه مناسبی با کارایی سری سرفیس اما در ابعاد یک تلفن همراه هوشمند است. آندرومدا، گوشی تاشوی مایکروسافت پس از باز شدن امکان تبدیل شدن به یک تبلت با ابعاد کوچک را نیز دارد و در شرایط تا بودن، یک تلفن همراه نسبتا نازک خواهد بود. به نظر میرسد مایکروسافت برای این گوشی از سیستم عامل ویندوز استفاده نمی کند. او از یک سیستم عامل جدید که نسخه جدید ویندوز فون قبلی و با کیفیت و سرعتی بالاتر است استفاده میکند.

حال با وجودی که قرار است گوشی تاشوی مایکروسافت در سال 2019 روانه بازار شود اما هنوز مشخصات فنی آن مشخص نیست . لذا باید منتظر اعلان رسمی شرکت مایکروسافت درباره این تلفن همراه باشیم. تمامی این تفاوت ها در یک موبایل موجب میشود که شرکت مایکروسافت بتواند در بازار تلفن همراه هوشمند به یک پیشرو تبدیل شود.

[/vc_column_text][vc_single_image image=”3835″ size=”full” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

نمایندگی موبایل

همانطورکه در قسمت قبل بیان شد ، ویژگیها و تفاوت های خاص گوشی تاشوی مایکروسافت میتواند آنرا به عنوان یک پیشتاز در دنیای تلفن همراه مطرح کند. این ویژگی موجب میشود نیاز به نیروی متخصص جهت ارائه خدمات رسانی باکیفیت به کاربران اهمیت ویژه ای پیدا کند. شرکت مایکروسافت در این راستا تلاش کرده است قیمت های مصوب و هزینه های مناسبی را به کاربران عرضه کند.

علاوه بر این خدمات تعمیرات با در اختیار داشتن متخصصین امر با بهترین کیفیت و گارانتی ارائه شود. همینطور کلیه محصولات در واحد تعمیرات مانند سوکت شارژ ، قاب ، تاچ و … با کیفیت اصلی و اورجینال استفاده میشود. این خدمات ضامن کیفیت کار پس از تعمیر است. نمایندگی موبایل در جهت رضایتمندی مشتریان در واحد تعمیرات توجه ویژه ای به انتخاب متخصصین حاذق این امر داشته است . بعلاوه از بروزترین تجهیزات نرم افزاری جهت ارائه خدمات استفاده میکند . نصب رام و فلش موبایل با رام های اورجینال شرکت های سازنده یکی از مواردی است که با دقت و صحت بالا در این نمایندگی انجام میشود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][us_carousel orderby=”rand” items_quantity=”6″ items_layout=”shop_modern” columns=”3″ overriding_link=”post” carousel_autoplay=”1″][/vc_column][/vc_row]