رونمایی از گوشی تاشدنی سامسونگ

[vc_row color_scheme=”alternate”][vc_column css=”%7B%22default%22%3A%7B%22margin-top%22%3A%2220px%22%7D%7D”][vc_column_text]

رونمایی از گوشی تاشدنی سامسونگ در ماه آینده انجام خواهد شد. سامسونگ عنوان کرده که در ماه نوامبر، از اولین گوشی مجهز به پنل نمایش منعطف خود رونمایی خواهد کرد. نام در نظر گرفته شده برای این گوشی مجهز به پنل نمایش منعطف ظاهراً Galaxy X یا Galaxy F خواهد بود و معرفی آن در خلال برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان این سازنده انجام خواهد شد. تا به این لحظه خبرها و گزارش‌های مختلفی منتسب به این گوشی هوشمند منتشر شده است که از میان آنها، معرفی این محصول در خلال برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ جدیدترین خبر مرتبط با این محصول است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

رونمایی از گوشی تاشدنی سامسونگ در کنفرانس SDC 2018

خبر رونمایی از گوشی تاشدنی سامسونگ در کنفرانس SDC 2018 به‌تازگی در صفحه‌ی توییتر سامسونگ اعلام شده است. سامسونگ اعلام کرده که قصد دارد در جریان برگزاری کنفرانس SDC 2018 از این گوشی (یا در حالتی بدبینانه، نمونه‌ی اولیه‌ی آن) رونمایی کند. سخنرانان وابسته به کمپانی سامسونگ از کنفرانس امسال با ‌عنوان «تقاطع بین حال و آینده» یاد کرده‌اند. در ویدئویی که با هدف تبلیغ برای گوشی تاشدنی سامسونگ تولید شده است شاهد از هم باز شدن دو خط سفید و تبدیل شدن آن‌ها به یک پیکان هستیم.

این ویدیو در نگاه اول، معرفی‌شدن یک گوشی تاشدنی (Foldable) را در ذهن بیننده تداعی می‌کند. البته این نخستین بار نیز که سامسونگ خبرهایی را در ارتباط با تولید گوشی تاشدنی منتشر کرده است.  پیش از این نیز دی‌جی کو، مدیر بخش موبایل این شرکت، در جریان مصاحبه‌ای با وب‌سایت CNBC در ماه سپتامبر اعلام کرده بود که این محصول قرار است پیش از پایان ۲۰۱۸ معرفی شود.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”3963″ size=”medium” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row color_scheme=”alternate”][vc_column][vc_column_text]

نسخه نهایی با نمونه اولیه گوشی تاشدنی سامسونگ

هنوز معلوم نشده است که در جریان کنفرانس SDC 2018 قرار است نسخه نهایی گوشی تاشدنی سامسونگ رونمایی شود و یا تنها به معرفی نمونه اولیه گوشی تاشدنی سامسونگ (در حالت بدبینانه) بسنده خواهد شد. از همین رو باید تا آن زمان منتظر ماند و دید که سامسونگ چه محصول تازه‌ای پیشکش دنیای فناوری می‌کند. این کنفرانس 7 نوامبر در سان فرانسیسکو برگزار می‌شود و در آن معرفی دانش مورد نیاز برای ابقا در بهترین و پیشرفته‌ترین وضعیت دنیای فناوری صورت خواهد گرفت.

بد نیست بدانید که اولین تصاویر و ویدیوهای مفهومی منتسب به اولین گوشی تاشدنی سامسونگ در سال 2014 منتشر شدند. این گوشی در ابتدا تحت عنوان Galaxy X در شایعه‌ها دیده شد اما مدتی پیش اولین گزارش‌های مرتبط با آن از Galaxy F یاد کردند. اولین گوشی تاشدنی سامسونگ ظاهرا قرار است بدون حاشیه توسعه یابد و احتمالاً از سایر پرچمداران سری‌های Galaxy S و Galaxy Note سامسونگ هم گران‌تر خواهد بود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

نمایندگی موبایل در تهران

نمایندگی موبایل در تهران بهترین مکان برای مراجعه آندسته از افرادی است که یا قصد خرید موبایل را دارند و یا به دلیل بروز خرابی و اشکال در گوشی مورد استفاده‌شان، در پی یک مرکز مجاز و استاندارد در حوزه تعمیر موبایل هستند. نمایندگی موبایل در تهران کادری متخصص و کارآمد از برترین کارشناسان دو حوزه فروش و تعمیر موبایل را به همکاری فراخوانده تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایید. مراجعان محترم، پس از حضور در مرکز تخصصی فروش و تعمیر موبایل، بسته به نوع سرویس مورد نیاز، به پارت مربوطه راهنمایی می شوند تا سرویس های مورد نیاز را دریافت نمایند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row color_scheme=”alternate”][vc_column][us_carousel columns=”3″ items_quantity=”4″ items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″ carousel_interval=”2″ taxonomy_category=”%d9%be%d8%b1%d8%b3%d8%b4-%d9%88-%d9%be%d8%a7%d8%b3%d8%ae,%d9%85%d8%ad%d8%b5%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%aa,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa,%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%af%da%af%db%8c-%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84″][us_separator size=”custom” height=”32px”][/vc_column][/vc_row]