گوشی ال جی با دوربین سلفی زیر صفحه

[vc_row content_placement=”middle”][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

شرکت ال جی به دنبال ساخت گوشی ال جی با دوربین سلفی زیر صفحه است. شرکت سامسونگ قبلا از ال جی قصد اجرای این پروژه را در گوشی های خود داشته است. با تولید گوشی ال جی با دوربین سلفی زیر صفحه بریدگی بالا‌ی صفحه در گوشی کاملا رفع می شود.

شرکت ال جی در تولید گوشی های بالا رده و گوشی های اقتصادی پیشگام است. اکنون ال جی با عرضه این نوع از گوشی ها قصد دارد به عرضه نوع جدیدی از گوشی ها بپردازد. نمایندگی ال جی ارائه دهنده جدیدترین محصولات این شرکت است. با مراجعه به نمایندگی ال جی محصول مورد نظر را با مناسب ترین قیمت تهیه نمایید. خدمات پس از فروش این شرکت این اطمینان را به شما می دهد که در صورت بروز هرگونه مشکل در گوشی یا تبلت خود تعمیر آن به راحتی انجام بپذیرد.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”1693″ size=”full” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row color_scheme=”alternate”][vc_column][vc_column_text]

طراحی گوشی ال جی با دوربین سلفی زیر صفحه

اختراع جدید کمپانی ال جی در دو طراحی متفاوت ارائه شده است. یک طراحی برای گوشی های با لبه خمیده است. طرح دیگر نیز مختص گوشی های دارای لبه صاف است. هر دو طرح دارای برش بیضی شکل است، که این برش ها محل قرار گیری دوربین و دیگر سنسور ها است. در این قسمت جا برای حداکثر دو دوربین تعبیه می شود. سنسور هایی مانند سنسور مجاورتی و سنسور محیط نیز در محل قرار گیری سنسور ها می تواند قرار گیرد.

بریدگی مورد نظر نیز می تواند در وسط یا گوشه بالای سمت چپ یا سمت راست پنل جلویی قرار گیرد. با توجه به ارائه پتنت های مختلف از سوی شرکت های مختلف و نیز شرکت ال جی باید دید گوشی ال جی با دوربین سلفی زیر صفحه عرضه می شود یا خیر. شاید این تنها یک طرح از سوی این شرکت باقی بماند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][bsf-info-box icon=”Defaults-phone” icon_size=”40″ icon_style=”square” title=”نمایندگی مجاز ال جی” read_more=”more” link=”url:http%3A%2F%2Ftamirmobile.com%2F||target:%20_blank|” read_text=”تماس با نمایندگی مجاز ال جی” pos=”square_box” box_border_style=”solid” box_border_width=”1″ box_border_color=”#000000″]

نمایندگی مجاز ال جی در واحد های مختلف برای ارائه خدمات به شما کاربران گرامی مشغول فعالیت است. از ویژگی های این نمایندگی وجود کارشناسان با تجربه و متخصصین مجرب می باشد. بخش تعمیرات نمایندگی ال جی در واحد های مجزا برای هر محصول به صورت تخصصی مشغول فعالیت می باشد. این واحد با بهره گیری از سال ها تجربه در خصوص تعمیر توانسته است رضایت مشتریان گرامی را جلب نماید. همچنین وجود ابزار های پیشرفته و کارگاه های تخصصی باعث تمایز این مرکز از سایر مراکز تعمیر گشته است. این نمایندگی در خصوص تسریع روند تعمیرات بسیار حساس می باشد و به آن اهمیت ویژه ای می دهد.

بخش ارتباط با مشتری این نمایندگی نیز به طور دائم با مشتریان عزیز در تعامل است و بازخورد های آنان را از کیفیت تعمیرات دریافت می کند. این باز خوردها در بالا بردن کیفیت تعمیرات بسیار موثر می باشد. هزینه های دریافتی در نمایندگی ال جی برای تعمیرات بسیار مناسب می باشد و رضایت شما را به دنبال خواهد داشت. از دیگر پارت های نمایندگی ال جی بخش فروش است. این بخش با ارائه جدیدترین محصولات این کمپانی نیاز کاربران به جستجوی محصول را از بین می برد. تمام محصولات نمایندگی مجاز ال جی با ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش ارائه خواهند شد. به همین دلیل دیگر شما هنگام خرید دغدغه ای نخواهید داشت و خریدی با خیال آسوده خواهید داشت.

[/bsf-info-box][/vc_column][/vc_row]