آشنایی با گلکسی اس 10 لایت

[vc_row content_placement=”middle”][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

خبرها حاکی از آنست که خانواده گلکسی اس 10 دارای 3 عضو است. یکی از این اعضا مدل لایت است. یکی از مهمترین ویژگی های این مدل نمایشگری تخت از نوع  Infinity O است. اگرچه نام رسمی این مدل رسما مورد تائید قرار نگرفته است اما گفته می شود برخلاف دو مدل قبلی از حسگر اولتراسونیک زیر پنل نمایش بهره ای نمی برد. از طرفی گلکسی اس 10 لایت به حسگر فیزیکی اثرانگشت مجهز میشود و موقعیت این حسگر در کنار بدنه خواهد بود.

سامسونگ پیش از این هم یک گوشی دیگر را به نام Galaxy A7 (2018) با حسگر اثرانگشت در کناره بدنه معرفی کرده است و گلکسی اس 10 لایت اولین گوشی هوشمندی نخواهد بود که با این رویکرد در طراحی توسعه می‌یابد. این محصول با وجود طراحی مشابه و البته قیمت پایین تر از نمونه های قبلی از سخت افزار پایین تری برخوردار است.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”3808″ size=”full” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column][vc_column_text]

گمانه زنی ها در مورد ویژگی های گلکسی اس 10 لایت

دوربین این گوشی از نوع دوگانه پشتی با آرایش افقی است و دارای فریمی فلزی است که اثر انگشت در آنجا ثبت می شود. انتظار میرود سامسونگ از گلکسی اس 10 لایت در کنگره جهانی موبایل 2019 پرده برداری کند. شروع فروش این تلفن های هوشمند نیز احتمالا از ماه مارس خواهد بود. باوجودی که در رده پرچمداران گوشی قرار گرفته است، قیمت آن هم از 650 تا 750 دلار برآورد شده است .

لازم به ذکر است که این مدل دارای دو مدل با 4 یا 6 گیگابایت رم خواهد بود و حافظه داخلی استاندارد برای هرکدام از این نسخه‌ها معادل 64 گیگابایت خواهد بود. البته گفته می‌شود که سطح بالاتر نسخه از این گوشی ارزان قیمت 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد اما علاقه مندان برای تهیه آن باید هزینه بیشتری را در مقایسه با سایر نسخه‌ها پرداخت کنند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

تعمیرات گوشی

این روزها که موبایل جزو لوازم ضروری زندگی شده است، تعمیرات موبایل نیز یکی از دغدغه‌هایی است که گاه و بیگاه برایمان پیش می‌آید. تعمیرات گوشی، به دلیل ساختار فیزیکی و نرم‌افزاری پیچیده‌ی که دارد و با توجه به مدل‌های متفاوت موجود در بازار، تعمیرات آن یک عملیات تخصصی است که نیازمند حضور کارشناسان مجرب و خبره می‌باشد. بنابراین توصیه میشود که از انجام تعمیرات گوشی مانند گوشی گلسی اس 10 لایت در مراکز غیرمجاز که کارشناسان آن‌ها تخصص این کار را ندارند به شدت خودداری نمایید. تعمیرات موبایل و رفع اشکالات نرم‌افزاری و سخت‌افزاریِ آن، ادعای بسیاری از مراکزی است که در سطح شهر پراکنده‌اند.

با نگاهی گذرا به بازارها و تعمیرگاه‌های این حوزه، شاهد حضور گسترده ی تعمیرکاران موبایل و فعالان این حوزه خواهید بود. آنچه در این میان حائز اهمیت است، توجه به انجام تعمیر گوشی در یک مرکز مجاز و استاندارد است که اختلالات ایجاد شده در این دستگاه را منطبق بر استانداردهای بین‌المللی حل و فصل نماید. عدم توجه به برخی عوامل، مثل مجاز یا غیرمجاز بودنِ یک مرکز تعمیرات موبایل ، حضورِ کارشناسان کاربلد یا مبتدی، بهره‌مندی مرکز تعمیرات موبایل از ابزارآلات تخصصی یا قدیمی و مستهلک و مواردی از این دست ممکن است تبعات جبران‌ناپذیری برای مراجعه ‌کننده در پی داشته باشد.

[/vc_column_text][us_carousel columns=”4″ items_quantity=”8″ items_layout=”4434″ taxonomy_category=”%d9%be%d8%b1%d8%b3%d8%b4-%d9%88-%d9%be%d8%a7%d8%b3%d8%ae,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa,%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%af%da%af%db%8c-%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84″ overriding_link=”post”][/vc_column][/vc_row]