چرا گوشی HTC کارت حافظه را نمی خواند

چرا گوشی HTC کارت حافظه را نمی خواند . تا با حال با این مورد مواجه شده اید که هنگام اتصال حافظه SD به گوشی یا تبلت اندرویدی خود، دستگاه شما این حافظه را به عنوان فضای ذخیره‌سازی اطلاعات شناسایی نمی‌کند. در این مقاله می خواهیم به بررسی این مشکل بپردازیم و راه کارهایی جهت رفع آن به کاربران گرامی ارائه دهیم. امروز اختصاصا برند HTC را زیر ذربین می بریم و قصد داریم منحصرا در این برند به چالش بکشیم. حال آنکه این مشکل در سایر برندها نیز می تواند کاملا فراگیر باشد و راه حل های ارائه شده را  نیز می توان  در هر دستگاه اندرویدی اجرا کرد.  مطالعه ی این مقاله ممکن است راه گشای شما در هنگام بروز این مشکل باشد. لذا جهت مطالعه ی مقاله ما را همراهی نمایید.

چرا گوشی HTC کارت حافظه را نمی خواند

تفاوت بین رم و کارت حافظه

قبل از پاسخ به سوال اینکه گوشی HTC کارت حافظه را نمی خواند لازم است تفاوت بین رم و کارت حافظه را بدانیم. این دو واژه به اصطلاح غلط و رایج بین مردم به یک معنی به کار می روند. این درحالی ست که رم و کارت حافظه کاملا دو مقوله جدا و منفک از هم هستند.

 رم، یک حافظه با دسترسی کاملا تصادفی است که اطلاعات مورد استفاده اپ های پرکاربرد را موقتا برای پردازش cpu در خود نگه می دارد تا سرعت عمومی سیستم بالا برود. در واقع یک حافظه سریع برای انجام چندین وظیفه در آن واحد است و پلی بین سیستم عامل و حافظه اصلی دستگاه محسوب می شود. در حالی که sd card یک کارت حافظه غیرفرار است که با قطع انرژی اطلاعات خود را از دست نمی دهد و به طور گسترده در وسایل قابل حملی چون تلفن همراه، دوربین دیجیتال، کنسول بازی دستی، تبلت و ابزار راهیابی جی پی اس استفاده می شودند.

اقدامات لازم زمانی که گوشی HTC کارت حافظه را نمی خواند

قبل از هر اقدامی برای رفع این مشکل بهتر است یک بار گوشی خود را خاموش و روشن کنید . محل اتصال کارت حافظه  به گوشی و خود کارت حافظه را  تمیز کنید. برای این کار می توانید از از کمی پنبه آغشته به اندکی الکل کمک بگیرید و کانکتورهای زرد رنگ sd card را تمیز کنید. این کانتکتورها ارتباط sd card را با گوشی برقرار می کنند. اگر مشکل  همچنان باقی است باید کارت حافظه را به PC متصل کنید تا خطاهای واصله را بخوانید و رفع کنید. گاهی ممکن است خود گوشی شما دچار مشکل شده باشد پس رم دیگری را به گوشی خود متصل کنید و از سالم بودن گوشی مطمئن شوید. در نهایت شاید مجبور شوید  کارت حافظه را فرمت کنید. برای این کار به srtting/storage  بروید و گزینه format  sd card را انتخاب کنید.

تعمیرات گوشی htc

زمانی که گوشی HTC کارت حافظه را نمی خواند ، در صورتی که مشکل به کمک اقدامات فوق رفع نشد ، با مرکز تعمیرات موبایل اچ تی سی تماس گرفته و مشکل را با کارشناسان ما در میان بگذارید . کارشناسان این مجموعه در اسرع وقت نسبت به حل مشکل اقدام خواهند نمود. برترین مهندسین و متخصصین در نمایندگی htc  در این مرکز مشغول به فعالیت هستند . بهره مندی از پیشرفته ترین ، مدرن ترین تجهیزات و ابزارآلات روز دنیا موجب شده است تا خدمات ارائه شده به کاربران محترم با بالاترین و بهترین سطح کیفی انجام شود.  واحد تعمیرات گوشی تمامی عیوب و اخلالات ایجاد شده در موبایل های htc اعم از : اختلالات سخت افزاری و نرم افزاری را پس از عیب یابی صحیح به دقت ترمیم و تعمیر خواهد نمود.

نمایندگی htc و واحدهای تعمیرات htc

نمایندگی htc  با تکیه بر حذاقت و مهارت کارشناسان خود، توانسته است در طول سال‌های اخیر بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینه فروش و خدمات پس از آن به مشتریان خود عرضه دارد. چیره‌دستی کارشناسان این مجموعه ، در کنار بهره‌مندی از به‌روزترین امکانات تعمیر و ابزارآلات ترمیم، زمینه‌ای فراهم کرده تا پویایی و کیفیت، دو ویژگی لاینفک خدمات ارائه شده در نمایندگی htc گردند. واحد تعمیر تبلت htc   و واحد تعمیر موبایل htc  دو واحدی هستند که در این مرکز جهت ارائه خدمات به مشتریان گرامی در نظر گرفته شده اند. اگر مایل هستید خدمات ما را در هر یک از واحد های تعمیرات htc  مطالعه نمایید روی لینک مورد نظر خود کلیک کنید.

نمایندگی تعمیر گوشی / تعمیر گوشی ایسوس / تعمیر گوشی اپل / تعمیر گوشی اچ تی سی / تعمیر گوشی ال جی / تعمیر گوشی سامسونگ / تعمیر گوشی سونی / تعمیر گوشی هواوی / تعمیرات گوشی / تعمیر گوشی / نمایندگی تعمیرات گوشی /