چرا دوربین موبایل htc کار نمی کند

اینکه ” چرا دوربین موبایل htc کار نمی کند ؟” سوالی است که احتمالا برای بیشتر کاربران گوشی های htc پیش آمده باشد. کار نکردن دوربین های گوشی های اندروید به یکی از معضلات امروزه تبدیل شده است. چرا که کاربر از دستگاه به عنوان وسیله ی ثبت لحظه ها استفاده می کند. همین امر موجب اهمیت این دستگاه شده در نتیجه نیاز فوری به عیب یابی در مواقع ضروری را لازم می دارد. در این مقاله به سوال چرا دوربین موبایل htc کار نمی کند ؟ پاسخ داده ایم امیدواریم که مورد توجه قرار گیرد و راهگشا باشد.

چرا دوربین موبایل htc کار نمی-کند

بزرگ ترین مشکلات دوربین htc و راهکارهای رفع آن

برخی از کاربران موبایل htc در کار کردن با دوربین گوشیشان دچار مشکل شده اند. درست است با پبشرفته شدن نرم افزارها و سخت افزارهایی که در گوشی های اندورید htc به کار برده شده است کار کردن با دوربین آن نیز مشکل است، اما یافتن علل ایجاد آن مشکل، از همه مهم تر است. با ما همراه باشید تا به سوال چرا دوربین موبایل htc کار نمی کند ؟ به صورت مختصر پاسخ دهیم.

مشکلات سخت افزاری

  • شکستگی
  • آب خوردگی
  • بخار گرفتن
  • خش خوردگی
  • قطع شدن اتصالات
  • و…

مشکلات نرم افزاری

  • خیلی ها اعتراض می کنند که دوربین موبایل htc با اینکه دارای کیفیت بالایی است اما عکسهای بی کیفیتی می گیرد. برای این کار بهتر است که به تنظیمات گوشی رفته، دوربین را انتخاب کنید، سپس روی آن بزنید. گزینه ی Storage> Clear data را انتخاب کنید. همچنین در مواقعی به قسمت Setting> Storage رفته و Cached Data را انتخاب کنید.
  • یکی دیگر از مشکلاتی که موجب می شود کاربران با سوال “چرا دوربین موبایل htc کار نمی کند ؟” مواجه شوند، قرمز، بنفش و در مواقعی به رنگ آبی بودن عکس هایی است که در تاریکی می گیرند. بهترین کار برای رهایی از این معضل به روز رسانی نرم افزار دوربین موبایل htc است.
  • در صورت بسته شدن برنامه ی دوربین حتما به میزان حافظه ی خود مراجعه کنید شاید پر باشد. در این حالت برنامه قادر به عکس برداری نیست.
  • در حالت دیگر وجود یک بدافزار، ویروس و یا برنامه ای که در مغایرت با برنامه ی دوربین است موجب می شود کاربرد با این سوال “ چرا دوربین موبایل htc کار نمی کند ؟” دست از کار کردن با گوشی بکشد. بهترین کار در این زمان حذف برنامه و یا بدافزار است تا مشکل شما برطرف شود.
  • در صورتی که برنامه یا بدافزار حذف نشد می توانید از اطلاعات مود نظر خود بک آپ تهیه کرده، سپس بارگشت به تنظیمات کارخانه را فعال کنید.

خدمات واحد تعمیرات موبایل htc

خدمات واحد تعمیرات موبایل htc تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری موبایل شما را به راحتی و با صرف کمترین هزینه، در کوتاه ترین زمان بر طرف می کند. واحد تعمیرات موبایل نه تنها در زمینه ی عیب یابی دوربین مهارت بسیار بالایی دارد بلکه در تعمیر و تعویض بخش های مختلف موبایل مثل دوربین، برد، اسپیکر، تاچ، ال سی دی، میکروفون، کارت حافظه، اتصالات مدار، روت کردن و … سرآمد هم صنفیان خود شده است. برای این واحد تعمیرات مهم نیست مشکل گوشی شما چقد حاد است و یا حل کردن آن چقد نا ممکن، زیرا هر تعمیر نشدنی در دستان توانای تکنسین های ما شدنی است. هر گونه مشکل و عیب دوربین موبایل htc خود را به ما بسپارید و از گارانتی تعمیرات ما استفاده کنید.

نمایندگی htc

نمایندگی htc هر روزه در تلاش واردات بهترین، جدیدترین و کاربردی ترین محصولات روز دنیاست. در کنار هم قدم بودن با تکنولوژی، اصل مشتری مداری و رعایت حقوق مسلم آن ها موجب شده است تا دائما نام نمایندگی htc بر سر زبان ها جاری باشد. سال ها تجربه ی ما در زمینه ی مشاوره و فروش به ما آموخته است که همه چیز بسته به میزان صداقت در کار و خدمات رسانی به مراجعین است. ما صادقانه بهترین، جدیدترین و متنوع ترین محصولات کمپانی htc را در اختیار شما قرارداده ایم تا شما با رضایت خاطر و صرف کمترین هزینه به خانه باز گردید.

تعمیرات htc

تعمیر موبایل htc در واحدهای مجزا آماده ی خدمت به مشتریان عزیز است. تکنسین های توانای این تعمیرگاه در واحدهای مجزا، مهارت بسیار بالای خود را در زمینه ی ترمیم، تعمیر و تعویض قطعات محصولات مختلف htc  به نمایش مشتریان می گذارند. همین امر موجب اطمینان مشتری از روند تعمیر شده در نتیجه زمینه ی پیشرفت و شهرت تکنسین های ما هر روز، بیش از پیش فراهم می شود. تعمیرات موبایل htc، دستگاه های پیشرفته ی عیب یابی و تعمیر را برای واحدهای خود فراهم کرده است تا چیزی مانع عملکرد عالی آن ها نشود. در این نمایندگی اگر در روند تعمیر نیازی به تعویض قطعه باشد، قطعا آرشیو قطعات اورجینال اولین و آخرین انتخاب است. عیوب دستگاه های خود را به ما بسپارید تا بار دیگر شاهد کیفیت دستگاهتان باشید.