پرچمدار htc در سال 2019

[vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

خبرها مبنی بر این است که شرکت  htc برای آغاز سال جدید میلادی سوپرایزی تحت عنوان معرفی پرچمدار خود خواهد داشت،از طرفی اعلام شده است که شرکت  htcپرچمدار خود را با نامی متفاوت ارائه مینماید یعنی نامی به غیر از htc u13 حدود یک سال از آخرین رونمایی شرکت htc میگذرد و انتظار میرود که در آغاز سال میلادی جدید یعنی؛ سال 2019سری جدید گوشی خود با نام  htc u 13  را ارائه نماید. ولی خبرهای موجود در بازار موبایل خلاف این موضوع را بیان می نماید و گفتگو ها مبنی بر این است که شرکت htc  قصد دارد تا گوشی جدید خود را پیشرفته تر و خاص تر از سری های قبلی خود ارائه دهد و ظاهرا قصد دارد این گوشی جدید خود را با نامی دیگر به بازار موبایل عرضه کند.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”1344″ size=”medium” align=”center”][/vc_column][vc_column][vc_column_text]

همانطور که در مقدمه به آن اشاره شد امکان رونمایی و معرفی پرچمدار htc در سال 2019 وجود دارد ، حال این بحث پیش می آید که تفاوت ها یا به عبارتی برتری های این گوشی جدید نسبت به سری های قبلی خود چه مواردی را شامل میگردد.
یکی از برتری های سری جدید  htcبا نام تجاری یو۱۲پلاس نسبت به سری های قبلی خود این است که شرکت htc قصد داشت تا با پیشرفته نمودن سری جدید آپشن های زیادی را اضافه نماید اما این هدف به درستی انجام نگرفت. چرا که شرکت htcبا استفاده نمودن از کلیدهای نرم افزاری قصد پیشرفته سازی سری جدید گوشی های خود را نمود. اما مشکل اساسی و بارز این کلید ها عدم کارکردشان در صورت تخلیه ی باتری بود چرا که این نوع از کلید ها لمس پذیر نبوده و قابلیت انجام کار را در صورت تخلیه ی باتری از دست میدهند.
این اشتباه در مقابل یکی از محبوب ترین گوشی های htc بسیار اذیت کننده بود بخصوص که بسیاری از مصرف کننده ها از این ایراد اطلاعی نداشتند، همین امر موجب گشت تا شرکت  htcسریعا به رفع این مشکل بپردازد ، البته این سومین بار است که در طی این سال ها شرکت اقدام به تغییر نام پرچمدار خود مینماید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column][vc_column_text]

کم شدن میزان درآمد شرکتhtc در ۱۵سال اخیر

در سال ۲۰۱۱میلادی به دلیل شرایطی که برای شرکتhtc  بوجود آمد، این شرکت اکثر سهم خود در بازار را به شرکت های رقیب خود که اپل و سامسونگ بودند واگذار نمود،همین امر موجب گشت تا این شرکت با شکست مواجه شود و در صدد جبران آن بر آید.
برای جبران این امر شرکت htc  اقدام به معرفی محصولات جدید خود با نام های تجاری htc one x  وhtc one s نمود اما از آنجا که محصولات جدید که گوشی هایی هوشمند و عامه پسند بودند،وارد بازار آمریکا نشدند شرکتhtc را با مشکل روبرو نمود که برای حل این مشکل شرکت  htcمی بایست برای هر اپراتور تلفن همراه در ایالت متحده گوشی مخصوص خود را ارائه مینمود.
چنین شرایطی برای شرکتی همچونhtc که قصد ارتقاء خود در بازار جهانی را داشت اصلا مناسب نبود.

حدود چند سال بعد از این شرایط ، شرکت htc برای رهایی خود از حروف اضافه ای که به نام تجاری گوشی های هوشمند خود اضافه مینمود ،سری جدیدی از گوشی هوشمند خود را با نام تجاری اچ تی سی وان معرفی کرد؛گوشی مربوطه از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار بوده و یکی از بهترین های زمان خود بحساب می آمد.
با گذشت زمان اچ تی سی حروف اضافه ی سری جدید گوشی های خود را از ایکس به یو تغییر داده و منتظر تحولات چشمگیری بود،با این حال اتفاق مد نظر شرکت اچ تی سی رخ نداد و این شرکت طی چند سال اخیر میزان درآمد خود را با افت دو رقمی نسبت به گذشته اعلام نموده است که این شرایط خوبی برای این شرکت به حساب نمی آید. اما  پرچمدار htc در سال 2019 از چه ویژگی هایی برخوردار خواهد و شاهد چه تحولاتی در سری جدید گوشی های اچ تی سی هستیم ؟

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

ویژگی های منحصر به فرد پرچمدار htc در سال 2019

همانطور که در قسمت قبل به آن اشاره نمودیم شرکت  htcدر چند سال اخیر با کاهش چشمگیر درآمد خود مواجه بوده است و همین امر موجب گشته تا اکثر افراد منتظر سقوط و شکست شرکت htcو خروج آن از بازار موبایل باشند،اما معرفی سری جدید پرچمدار شرکتhtc  موجب گشته تا همگان منتظر یکی از هوشمند ترین و بهترین محصول htc  باشند، چرا که این گوشی که به عنوان پرچمدار شرکتhtc معرفی شده است دارای ویژگی های منحصر به فردی همچون پشتیبانی از اینترنت5G و بکار رفتن اولین نمونه ی تراشه های اسنپدراگون855 در ساخت آن میباشد که همین امر موجب میگردد تا این محصول شرکتhtc  بسیار قوی و منحصر به فرد جلوه نماید.

البته توجه به این نکته نیز ضروریست که آپشن هایی همچون اسنپدراگون 855 برای گوشی های هوشمند فعلی در حالیکه شرایط استفاده از این ویژگی ها برای افراد فراهم نشده است جز تحمیل هزینه اضافی به مشتری فایده ی دیگری نخواهد داشت.با تمام این اوصاف شرکت htc تمام تلاش خود را برای ماندن و بقای خود در بازار موبایل بکار گرفته است. تصور همگان نیز بر این است که پرچمدار htc در سال 2019 ،موجب جلب توجه مشتریان این شرکت میگردد و همین امر موجب میشود تا آمار فروش این شرکت رقمی مثبت شود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column][vc_column_text]

نمایندگی مجاز htc

کارشناسان ما در نمایندگی مجاز اچ تی سی ، جدیدترین اخبار را در ارتباط با مدرن ترین محصولات اچ تی سی در اختیار شما کاربران گرامی قرار می دهند. پرچمدار htc در سال 2019 خبرداغ این روزهای کمپانی اچ تی سی است. نمایندگی مجاز htc، بعد از کسب مجوزهای لازم از شعبه ی مرکزی مرکز سخت افزار ایران ، به ارائه ی خدمات تخصصی و حرفه ای در حوزه ی فروش و تعمیرات محصولات htc مبادرت ورزیده است. نکته ی بسیار مهمی که باید به آن پرداخته شود، دریافت کلیه ی مجوزها و استانداردهای لازم برای فعالیت  است. جهت آسودگی خاطر کاربران ، این مرکز پارامترها و معیارهای قانونی را رعایت کرده و بدین ترتیب، مجوزهای مربوطه را کسب نموده است. لذا شما کاربران گرامی می توانید از خدمات پس از فروش اچ تی سی مطمئن بوده و تعمیرات تخصصی موبایل ها و تبلت های اچ تی سی را به متخصصین ما در نمایندگی اچ تی سی بسپارید.

[/vc_column_text][us_carousel items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa”][/vc_column][/vc_row]