ویژگی های سامسونگ W2018

[vc_row content_placement=”middle”][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

اخیرا یکی از افشاگران چینی با ارسال توییتی جدید، برخی از ویژگی های سامسونگ W2018 را لو داده است . این خصایص عبارتند از : تراشه، میزان رم و حافظه داخلی . به علاوه، شایعات از قیمت ۲ هزار دلاری گوشی جدید سامسونگ خبر داده اند  . اما آنطور که از ویژگیهای محصول جدید سامسونگ پیداست کاربران بسیاری تمایل به استفاده از این محصول پیدا خواهند کرد . در این مطلب سعی داریم به برخی از ویژگی های سامسونگ W2018 اشاره نماییم . بدیهی است از این طریق میتوانید اطلاعات تخصصی خود را به روز نمایید . با ما همراه باشید .

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”2169″ size=”full” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” color_scheme=”alternate”][vc_column][vc_column_text]

ویژگی های سامسونگ W2018

به نقل از “mmddj_china”، ویژگیهای سامسونگ   W2018 عبارت است از : بهره ‌گیری از تراشه اسنپدراگون ۸۳۵، همراه با ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی . موبایل تاشو جدید سامسونگ قدرت پردازشی بالایی خواهد داشت . اما این شایعه با اطلاعاتی که ماه می از طریق “TENAA” منتشر شده بود، هم‌ خوانی ندارد . تصور می‌ شد ویژگیهای سامسونگ   W2018به این شرح باشد : ۴ گیگابایت رم و تراشه اسنپدراگون ۸۲۱AB . از دیگر اطلاعاتی که پیش ‌تر از طریق این رگولاتوری چینی در اختیارمان قرار گرفته است میتوان به ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، صفحه نمایش ۴٫۲ اینچی فول اچ دی، دوربین پشتی و جلویی ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی، باتری ۲۳۰۰ میلی ‌آمپر ساعتی و اندروید ۶٫۰ مارشملو اشاره کرد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

نمایندگی سامسونگ و واحدهای تعمیرات سامسونگ

نمایندگی سامسونگ ، واحدهای تعمیرات سامسونگ را به صورت کارگاههای تفکیک شده راه اندازی کرده است . مرکز تعمیرات سامسونگ جهت کسب رضایت مشتریان و در راستای تحقق هدف ارائه بهترین خدمات فعالیت خود را براساس استفاده از مدرنترین تجهیزات انجام میدهد . این ابزارآلات ریکاوری توسط مجربترین کارشناسان فراهم و خریداری شده اند . از این رو کارشناسان این مرکز با بکارگیری بهترین تجهیزات منحصربفردترین خدمات تعمیر را ارائه مینمایند .

متخصصین این مرکز ملزم به حضور در دوره هایی هستند که از سوی مدیریت جهت به روزرسانی اطلاعات در سیکل های مشخص برگزار میگردد . کادرمجرب ما با تسلط بر جدیدترین اخبار تکنولوژی از تمامی ویژگیهای سامسونگ   W2018 باخبرند . از این رو شما عزیزان میتوانید سوالات خود را با ایشان مطرح نمایید .[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/4″][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][us_carousel post_type=”services” items_quantity=”2″ items_layout=”1175″ columns_number=”2″ image_background=”false” icons_size=”28″ header_size=”h3″ content_size=”small” overriding_link=”post”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/4″][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row]