نمایندگی سونی در تهران

[vc_row content_placement=”middle”][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

نمایندگی سونی در تهران با توجه به استقبال گسترده هموطنان عزیزمان از محصولات این شرکت به ارائه خدمات متنوعی می پردازد. این نمایندگی از تیم متخصصی تشکیل شده است که می توانند انواع مشکلات تبلت و موبایل سونی را حل کنند. کارشناسان خبره این تیم دارای مدارک بین المللی می باشند. مدیریت این نمایندگی همواره به ارتقاع سطح علمی کارشناسان خود می پردازد و کلاس های آموزشی پیشرفته ای برای آن ها برگزار می کند.

بخش تعمیرات نمایندگی سونی در تهران از تجهیزات پیشرفته ای تشکیل شده است. کارشناسان این واحد قادرند انواع مشکلات گوشی شما را حل کنند. اگر برای گوشی شما مشکلی پیش آمده است که دیگر مراکز تعمیرات قادر به حل آن نیستند، از مراجعه به مراکز غیر معتبر خودداری کنید. نمایندگی سونی در تهران قادر به حل تمامی این مشکلات به صورت تضمینی می باشد.

همچنین بخش فروش نمایندگی سونی دارای کارشناسان خبره ای می باشد که می توانند بهترین مشاوران شما هنگام خرید می باشند. در صورتی قصد تهیه هر یک از محصولات این شرکت را دارید با مراجعه به نمایندگی سونی در تهران محصول مورد نظر خود را تهیه نمایید. این نمایندگی عرضه کننده جدیدترین محصولات سونی با ورود آن ها به بازار است.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”1250″ size=”full” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row color_scheme=”alternate”][vc_column][vc_column_text]

نمایندگی فروش سونی در تهران

یکی از بخش ها و واحدهای اصلی نمایندگی سونی در تهران، مرتبط با فروش تولیدات دیجیتال و با کیفیت کمپانی سونی است. انواع مدل های جدید و به روز گوشی ها، تبلت های برند محبوب سونی در این واحد به فروش می رسند. جهت انتخاب دقیق و آسان متقاضیان، همکاران ما مشاوره های تخصصی فروش را به این عزیزان ارائه می دهند. در این مشاوره ها و راهنمایی های خرید، اطلاعات جامعی در خصوص ویژگی های فنی هریک از محصولات ارائه می شود تا تجربه ی خرید رضایتبخش تحقق یابد. لازم به ذکر است که کلیه ی دستگاه های موجود در نمایندگی سونی تهران، اورجینال بوده و به همراه گارانتی و ضمانت نامه های کتبی معتبر عرضه می گردند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

نمایندگی تعمیرات سونی در تهران

واحد تعمیرات بخش مجزایی از نمایندگی سونی در تهران را به خود اختصاص داده است. این دپارتمان تخصصی کلیه ی خدمات مرتبط با تعمیر، ترمیم، بهسازی، پشتیبانی و بازیابی انواع گوشی های هوشمند و تبلت های کاربردی سونی را ارائه می کند. به طور کلی سرویس های این مجموعه به دو بخش تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری تجزیه می گردند. خاطرنشان می نماییم که کارشناسان ما با استفاده از تجهیزات پیشرفته، فرآیند تعمیرات را در کوتاه ترین زمان ممکن شکل داده و بر اساس پارامترهای استاندارد عرضه می نمایند. از این رو کاربران می توانند اطمینان داشته باشند که تمامی عیوب و مشکلات محصولشان در نمایندگی تعمیرات سونی تهران به بهترین شیوه ی امکان پذیر قابل ترمیم و اصلاح می باشد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row color_scheme=”alternate”][vc_column][vc_column_text]

نمایندگی موبایل سونی

از آن جا که روز به روز به تعداد خریداران ایرانی گوشی های موبایل سونی، افزوده میشد، تاسیس نمایندگی موبایل سونی در تهران بدل به امری مهم شده بود. چرا که به دلیل کم بودن مراکز پشتیبانی معتبر از این برند، بسیاری از کاربران مجبور بودند به مراکز نا معتبر و فاقد استاندارد های لازم، مراجعه کنند. پس سرانجام نمایندگی موبایل سونی با هدف ارائه ی سرویس و خدمات فروش و پس از فروش تمامی گوشی های تلفن همراه این کمپانی در خدمت شما کاربران گرامی میباشد.

این شرکت در راستای تامین و رضایتمندی و وفاداری به مشتریان خود، جهت ارائه ی سرویس های فروش و پس از فروش هر روزه آماده ی پاسخگویی به شما کاربران گرامی میباشد. متخصصین نمایندگی تخصصی تعمیر گوشی سونی آماده اند تا مشکلات گوشی شما را در سریع ترین شکل ممکن برطرف کنند. تعمیر گوشی های سونی در این مرکز به همراه واحد های مجزا ، زیر نظر حرفه ای ترین کارشناسان دوره دیده و با بهره گیری از به روز ترین تکنولوژی و ابزار لازم، به صورت تضمینی انجام میپذیرد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

نمایندگی تبلت سونی

یکی از مهم ترین واحد های مرکز نمایندگی رسمی سونی در تهران، به نمایندگی تبلت سونی اختصاص دارد. این مرکز نیز مانند نمایندگی موبایل، خدمات فروش و پس از فروش را با استفاده از امکانات ویژه ای که دراختیار دارد و همچنین با همکاری متخصصان و کارمندان مجرب در اختیار کاربران و متقاضیان خرید تبلت های سونی، قرار میدهد. شما عزیزان نیز در صورت تمایل به خرید انواع تبلت های سونی و یا مواجه با انواع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری، میتوانید با مراجعه به مرکز تعمیرات تبلت سونی، به راحتی از امکانات فوقو العاده ی در نظر گرفته شده، استفاده کنید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][/vc_column][vc_column width=”1/2″][us_grid post_type=”services” items_quantity=”2″ items_layout=”blog_cards”][/vc_column][vc_column width=”1/4″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][bsf-info-box icon=”Defaults-phone” icon_size=”32″ icon_style=”circle” title=”نمایندگی رسمی سونی در تهران” read_more=”more” link=”url:https%3A%2F%2Ftamirmobile.com|||” read_text=”تماس با نمایندگی رسمی سونی در تهران” pos=”square_box” box_border_style=”solid” box_border_width=”1″ box_border_color=”#000000″ title_font_size=”desktop:20px;”]

نمایندگی رسمی سونی در تهران با همکاری مهندسان و متخصصان زبده ی این امر احداث گردیده است. این مرکز، در جهت انجام و ارائه ی خدمات فروش و خدمات پس از فروش گوشی ها و تبلت های سونی، احداث گردیده است. نمایندگی رسمی سونی در تهران، به صورت فعال در دو حوزه ی اصلی فروش موبایل و تبلت سونی و ارائه ی خدمات پس از فروش این محصولات، در خدمت تمامی کاربران و مشتریان گرامی خود میباشد.

نمایندگی سونی در تهران ، پس از سال ها تجربه ی موفق فروش و تعمیر این محصولات، حالا با افتخار به یکی از کارآمدترین نمایندگی های فروش، پشتیبانی و خدمات پس از فروش در سطح کشور بدل شده است. همانطور که میدانید کمپانی سونی هر ساله محصولات بسیار متنوع و گسترده ای از گوشی های موبایل و تبلت و سایر تجهیزات را طراحی و روانه ی بازار میکند. گستردگی دامنه ی تولیدات این برند بسیار متنوع است و به همین خاطر، با تنوع سرویس و خمدات نیز روبرو هست. از همین رو مهندسان ومتخصصان فراوانی درمرکز نمایندگی رسمی سونی ، مشغول به کار هستند و این مرکز از بخش های زیادی تشکیل شده است.

[/bsf-info-box][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][us_carousel columns=”4″ items_quantity=”8″ items_layout=”1192″ taxonomy_category=”%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa” overriding_link=”post”][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =