[vc_row content_placement=”middle”][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

نمایندگی تعمیرات htc

نمایندگی تعمیرات htc با استخدام تیمی منسجم و متخصص، تمامی خدمات مورد نیاز کاربران htc در دو حوزه ی  تعمیرات موبایل و  تبلت htc  را به کاربران htc  ارائه می دهد . سرعت ، دقت و کیفیت در ارائه ی خدمات ، شعار اصلی نمایندگی تعمیرات  htc  است .  تمرکز عمده ی نمایندگی تعمیرات htc  ارائه خدمات مرتبط با موبایل ها و تبلت های  htc است. نمایندگی htc در «بخش تعمیرات» نمایندگی htc در ایران ارائه دهنده تمامی خدمات تخصصی مرتبط با تعمیرات htc است. خدمات ارائه شده در این مرکز همراه با گارانتی بوده و مدت گارانتی با توجه به مورد تعمیراتی متفاوت است. تمامی خدمات در نمایندگی تعمیرات htc  ، توسط واحد ارتباط با مشتریان ( CRM)  به دقت کنترل و بررسی می شود .

در صورت بروز هر گونه مشکل در روند تعمیرات به مدیریت گزارش شده و مشکل مورد نظر به سرعت رفع خواهد شد. در این صفحه به معرفی برخی از خدمات نمایندگی تعمیرات htc می پردازیم . جهت تماس با مرکز و بهره  مندی از خدمات ما از طریق راه های ارتباطی ذیل اقدام فرمایید.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”32004″ size=”full” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle”][vc_column][vc_tta_tabs title_tag=”h2″ layout=”modern”][vc_tta_section tab_id=”1594110848711-447d6102-f66d” title=”نمایندگی htc در تهران”][vc_column_text]

اگر از کاربران گوشی htc  یا تبلت htc  در تهران هستید، این نوید را به شما می دهیم که نمایندگی اچ تی سی در شهر شما و در کنار شماست. این مرکز با چندین شعبه در اقصی نقاط تهران، آماده ی خدمات رسانی به همشهریان عزیز تهرانی می باشد. در صورت بروز مشکل در موبایل اچ تی سی خود می توانید به نزدیک ترین شعبه به محل سکونت خود مراجعه نمایید.

نمایندگی اچ تی سی در ستارخان ، سعادت آباد، ، میدان ولیعصر ، میرداماد، پیروزی، رسالت، ولیعصر و… آماده خدمات رسانی به همشهریان عزیز می باشد. البرزی های عزیز نیز که از دوری راه برای مراجعه به تهران گله داشتند، نگران نباشند. نمایندگی اچ تی سی در « استان البرز _ کرج _شاهین ویلا » آماده ی ارائه ی خدمات به شما می باشد.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section tab_id=”1594110848812-a5d0746c-0e17″ title=”نمایندگی اچ تی سی در کرج”][vc_column_text]

نمایندگی اچ تی سی در کرج با داشتن تیمی متخصص و منسجم در حوزه ی فروش و تعمیر محصولات HTC به عنوان برترین نمایندگی محصولات این شرکت شناخته می شود. از ویژگی های نمایندگی تعمیرات HTC سرعت، دقت، کیفیت، صرفه در قیمت است. نمایندگی HTC در کرج وظایف خود را در دو بخش تعمیرات و فروش به مشتریان ارائه می دهد. این بخش ها نیز به واحدهای کوچکتر موبایل و تبلت تقسیم شده اند. از این رو کاربران می توانند به راحتی و در کوتاه ترین زمان خدمات مورد نظر خود را دریافت خواهند کرد. تمام این خدمات با گارانتی های معتبر و خدمات پس از فروش واقعی موبایل و تبلت HTC در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

در صورت مراجعه به نمایندگی HTC در کرج دستگاه شما برای عیب یابی اولیه به کارشناسان نمایندگی تعمیرات HTC تحویل داده می شود. کارشناسان نمایندگی تعمیرات HTC در صورت رضایت مشتری اقدامات بعدی را جهت تعمیراتی انجام خواهند داد. تعویض هر گونه قطعه در دستگاه در صورت نیاز حتما با مشتری در میان گذاشته خواهد شد. هیچ قطعه دستگاه بدون کسب رضایت از مشتری تعویض نخواهد شد.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section tab_id=”1594110855728-1240fa7b-a4a0″ title=”نمایندگی htc در شهرستان ها”][vc_column_text]

با توجه به درخواست های مکرر از شهرستان های مختلف ایران زمین، برای تعمیر موبایل اچ تی سی در شهرستان، بر آن شدیم تا خدمات خود را در اختیار این عزیزان نیز قرار دهیم. از این رو یک بخش از  نمایندگی htc را به ارائه ی خدمات به شهرستانی ها اختصاص داده ایم.

لذا کاربران گرامی که به دنبال نمایندگی htc  در اصفهان ، شیراز ،  تبریز ، اهواز ، همدان ، مازندران و…  هستند با یک تماس تلفنی و انجام هماهنگی های لازم می توانند موبایل یا تبلت اچ تی سی را برای تعمیرات به نمایندگی htc  ارسال کرده و از خدمات تخصصی این مجموعه بهره مند شوند. لذا در هرکجای ایران بزرگ که باشید فرقی نمی کند، مهم ترین رسالت نمایندگی اچ تی سی خدمات رسانی به هم وطنان گرامی است.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_tabs][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle”][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

خدمات نمایندگی htc

خدمات نمایندگی htc بسیار متتنوع و کاربردی است و تمام نیاز های نرم افزاری و سخت افزاری انواع محصولات اچ تی سی را برطرف می سازد. این واحد تعمیراتی به کمک تعمیرکاران و تکنسین های مجرب و ماهر اداره می شود. مجهز به ابزار و تجهیزات مدرن و پیشرفته است که برای عیب یابی، تعمیر و ترمیم مورد استفاده قرار می گیرد. کمپانی اچ تی سی یک شرکت تایوانی است که در زمینه ساخت تلفن‌های همراه هوشمند فعالیت می‌کند.

گوشی‌هایی که این شرکت تولید می‌کند، مجهز به سیستم‌عامل اندروید، ویندوز موبایل، ویندوز فون و برو موبایل (Brew Mobile) هستند. واحد خدمات رسانی نمایندگی htc در فضاهای تعمیراتی مجزا و مستقل سرویس دهی می کند. استقلال فضاهای تعمیراتی در تمرکز هر چه بیشتر تعمیرکاران برای اجرای درست تعمیرات بسیار موثر است. تمام سرویس هایی که توسط این واحد تعمیراتی ارائه می شود، تضمین شده است.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”32009″ size=”full” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle”][vc_column css=”%7B%22default%22%3A%7B%22margin-bottom%22%3A%2225px%22%7D%7D”][vc_column_text]

تعمیر موبایل htc

تعمیر موبایل htc نمونه ای از سرویس های واحد خدمات نمایندگی htc است. تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری گوشی همراه اچ تی سی در این واحد تخصصی عیب یابی و تعمیر می شود. کمپانی اچ تی سی همانند بسیاری دیگر از کمپانی های تولید کننده تلفن همراه هوشمند، از فناوری ها و تکنولوژی های روز در تولید گوشی های همراه خود استفاده می کند. تعمیرکاران واحد تعمیر موبایل htc به خوبی با ساختار درونی این گوشی آشنایی دارند و می توانند تمام مشکلات و ایرادات آن را ریشه یابی و برطرف سازند.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_tta_accordion c_align=”right” title_tag=”h3″][vc_tta_section tab_id=”1586283925524-0eaa1c94-68f7″ title=”تعمیر تاچ موبایل اچ تی سی”][vc_column_text]

در صورت خرابی تاچ موبایل می توانید با انجام اقداماتی ساده خودتان تعمیرکار گوشی خود باشید. در بسیاری از مواقع ریستارت کردن گوشی هوشمند می تواند مشکل شما را حل کند. در برخی مواقع استفاده از قاب‌های هوشمند می تواند دردسر ساز باشد. بنابراین در چنین مواقعی گوشی را از قاب خارج کنید. این قاب ها دارای ویژگی روشن و خاموش کردن خودکار هستند که می تواند باعث نقص در عملکرد تلفن همراه‌ شود. همچنین شما می توانید راه حل هارد ریست را امتحان نمایید.

همچنین در مواقعی که دکمه پاور کارآیی‌اش را از دست می‌دهد و نمی توان گوشی را ریست کرد می توان سیم کارت و کارت حافظه را از گوشی خارج نموده و سپس باتری را در صورت امکان برای چند ثانیه دربیاورید. اگر هیچ یک از راه های بالا جواب نداد می توانید گوشی خود را جهت عیب یابی به نمایندگی تعمیر موبایل اچ تی سی بیاورید.

تعمیر تاچ گوشی اچ تی سی توسط متخصصین نمایندگی تعمیرات موبایل htc با ارائه گارانتی تعمیرات صورت انجام می پذیرد. کادرفنی نمایندگی اچ تی سی پس از بررسی مشکل و عیب یابی صحیح مراحل تعمیرات را آغاز خواهند نمود. این مرکز با استفاده از تجهیزات پیشرفته قادر به حل کلیه مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری گوشی شما خواهد بود. کارشناسان بخش تعمیرات تخصصی تاچ گوشی اچ تی سی بزرگترین آرشیو محصولات را در اختیار دارند و به تمام قطعات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل های htc مسلط هستند. بنابراین قادر به حل مشکل تاچ موبایل در کمترین زمان خواهند بود.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section tab_id=”1586283900866-9e55cd47-078d” title=”تعمیر ویبره موبایل اچ تی سی”][vc_column_text]

ویبره ی گوشی یکی از مهمترین ترین ویژگی های یک موبایل است. همان طور که میدانید در صورت فعال بودن این ویژگی میتوان بدون استفاده از صدای گوشی و فقط با لرزش ایجاد شده از آن، متوجه تماس و پیام های دریافتی شد. مشکلات متفاوتی ممکن است در ویبره گوشی شما رخ دهد. ایجاد مشکل در ویبره گوشی به حالت های متفاوتی تقسیم می شود. یکی از کار افتادن ویبره ی گوشی به طور کامل است. بعضی از مواقع از کار افتادن ویبره ی گوشی بعد از به روز رسانی گوشی اتفاق می افتد. بعضی از حالات نیز این مشکل خود را به صورت قطع و وصل شدن ویبره ی گوشی نشان می دهد.

در صورت بروز مشکلات در ویبره گوشی، راه هایی جهت رفع این اختلال وجود دارد. برای تعمیر ویبره موبایل اچ تی سی قبل از هر کار به منوی گوشی  مراجعه کنید و از روشن بودن ویبره آن اطمینان حاصل کنید. در صورت عدم وجود مشکل در این بخش به تست ویبره اقدام کنید. جهت این تست این قطعه را را به منبع 1/5 ولت وصل کنید تا متوجه شوید ویبره کار میکند یا خیر؟ سپس آی سی درایو آن را بررسی کنید. و در صورت خرابی این قطعه با مراجعه به نمایندگی تعمیر موبایل اچ تی سی مشکل خود را برطرف کنید.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section tab_id=”1586341818650-af8ea0dc-6342″ title=”تعمیر اسپیکر موبایل اچ تی سی”][vc_column_text]

تعمیر اسپیکر موبایل اچ تی سی یکی از خدمات تخصصی واحد تعمیر موبایل اچ تی سی می باشد که تحت نظر کارشناسان و تعمیرکاران مجرب شکل می گیرد. اسپیکر یکی از قطعات داخلی گوشی های تلفن همراه می باشد که عملکرد صحیح آن منجر به خروجی صدای دستگاه می شود. بدیهی است که اختلال در این قطعه برای کاربران ناخوشایند بوده و موجب قطعی صدای گوشی خواهد شد.

عوامل مخرب متعددی همچون آب خوردگی و ضربه های شدید می توانند باعث از کار افتادگی بلندگوی موبایل شوند. زمانی که اسپیکر موبایل از کارکرد اصلی خود دور شود، تشخیص درست و مراحل تخصصی عیب یابی در راستای شناسایی نیاز به تعمیرات سخت افزاری و یا بازیابی های نرم افزاری سیستم امر مهمی می باشد، چراکه اختلالات اسپیکر ممکن است ریشه در سخت افزار و یا نرم افزار گوشی داشته باشد.

نمایندگی مجاز اچ تی سی شما را در این راه یاری کرده و با استفاده از دانش کارشناسان زبده و بهره گیری از تجهیزات مدرن به عیب یابی تخصصی پرداخته و پروسه ی تعمیر اسپیکر موبایل htc را در بالاترین سطح کیفی ممکن انجام می دهد.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section tab_id=”1586283900703-072630d1-bc2f” title=”رفع مشکل آنتن دهی گوشی اچ تی سی”][vc_column_text]

از مشکلاتی که دارندگان گوشی های هوشمند بارها با آن روبرو شده اند عدم آنتن دهی موبایل است. در این مواقع ممکن است تصور کنید منشأ این مشکل، اپراتور تلفن همراه شما است. با وجود آنکه پوشش جغرافیایی و قدرت اپراتور از اصلی ترین دلایل عدم آنتن دهی محسوب می گردد اما همیشه این مشکل به اپراتور برنمی گردد. این اتفاق ممکن است به دلایل دیگری نیز اتفاق بیفتد.

عوامل مختلف نرم افزاری و سخت افزاری را می توان از دیگر علل این مشکل دانشت. حتی یک تنظیم اشتباه در گوشی شما می تواند در پرش آنتن گوشی تاثیر گذار باشد. ار آنجا که متخصصین نمایندگی تعمیر موبایل اچ تی سی از کارشناسان خبره در زمینه تعمیر موبایل هستند می توانند با بررسی گوشی شما مشکل به وجود آمده را در کمترین زمان ممکن رفع کنند. بنابراین در صورت مواجه با چنین مشکلی از مراجعه به مراکز نامعتبر جلوگیری کنید و تعمیر گوشی خود را به متخصصین متبحر ما بسپارید.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”32006″ size=”full” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle”][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

تعمیر تبلت htc

تعمیر تبلت htc نیز از سرویس های واحد خدمات نمایندگی htc است. هر چند ساختار تبلت و موبایل شباهت های بسیاری به هم دارد، اما تعمیرکاران و تکنسین های این واحد معتبر تعمیراتی صلاح دیده اند که برای تعمیر تبلت اچ تی سی ، یک واحد جداگانه در نظر بگیرند تا به صورت تخصصی مشکلات ریز و درشت نرم افزاری و سخت افزاری این محصول را شناسایی و برطرف کند. به این ترتیب یک تعمیر فوق العاده باکیفیت به کاربر ارائه می شود.

بد نیست این موضوع را هم بدانید که واحد خدمات نمایندگی htc  مجهز به آرشیوی از لوازم جانبی اصل است که مسیر تعویض را نیز هم در حوزه تبلت و هم در حوزه موبایل اچ تی سی امن و ایمن ساخته است. سرویس های مرتبط با تعمیر تبلت htc و تعمیر موبایل htc  هر دو همراه با تضمین های معتبر است. می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”32007″ size=”full” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle”][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

نمایندگی htc همگام با مشتری

وجود مراکز خدمات پس از فروشِ معتبر و متخصص در امور مختلف موبایل و تبلت از نیازهای اساسی امروز برای کاربران ایرانی htc است. در دنیای بزرگ htc که عرصه سریع السیر پیشرفت های روزافزون برای طرفداران این ستاره نامی در کهکشان تکنولوژی است، «نیاز به اتکا و پشتیبانی برای همسو شدن با محتویات و محصولات این دنیا» کاملاً محسوس است. نمایندگی htc نوید بخش این اتکا برای کاربران ایرانی htc است.

نمایندگی htc با بهره گیری از علم و تخصص خانواده بزرگ متخصصان خود، آرامش و روزهای خوش و خاطره انگیزی برای خانواده بزرگ کاربران موبایل و تبلت htc در ایران فراهم آورده است. خدمات نمایندگی تعمیرات htc به جهت نیازسنجی و رفع نیازهای تعمیراتی کاربران برای موبایل و تبلت htc و شفاف سازی آنها برای مراجعین خود گامهای استواری در زمینه خدمت رسانی به هموطنان گرانقدر برداشته است.

[/vc_column_text][vc_column_text]

نمایندگی مجاز اچ تی سی

نمایندگی مجاز اچ تی سی درگاهی امن و ایمن است که تمام محصولات اچ تی سی را در حوزه فروش، تعمیر و ترمیم حمایت و پشتیبانی می کند. نمایندگی تعمیرات HTC به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است. امکانات و تسهیلات فراوانی برای کاربران خود در نظر گرفته است. در این نمایندگی می توانید به کمک تسهیلات کاربردی و مفید بهترین و مفید ترین سرویس ها را در حوزه فروش و تعمیرات دریافت کنید.

پکیج های حمایتی نمایندگی تعمیرات HTC هر سطحی از نیاز کاربران را تامین می کند. در بخش تعمیرات، واحد های تعمیراتی به صورت مستقل و مجزا فعالیت می کنند و تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری انواع محصولات اچ تی سی را مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهند. در بخش فروش نیز سرویس های ویژه ای به کاربران ارائه می شود که تضمین کننده یک خرید متمایز و بهره مندی از خدمات پس از فروش منحصر خواهد بود. تمامی سرویس ها و خدمات همراه با ارائه ضمانت نامه های رسمی و کتبی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید و جزئیات بیشتر را جویا شوید.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”32011″ size=”full” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle”][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

سوالات متداول کاربران نمایندگی اچ تی سی

[/vc_column_text][vc_tta_accordion c_align=”right” title_tag=”p”][vc_tta_section tab_id=”1594110330680-3cc43927-43f0″ title=”چرا موبایل اچ تی سی شارژ نمی شود؟”][vc_column_text]

شارژ نشدن موبایل اچ تی سی دارای علل ریز و درشت بسیاری است. یکی از دلایل پیش پا افتاده ی شارژ نشدن موبایل، خرابی و فرسودگی کابل شارژ دستگاه است. دقت داشته باشید که فرسودگی کابل شارژ را حتما با تهیه ی شارژر اورجینال از بین ببرید. استفاده از کابل های تقلبی پس از مدتی باتری تلفن همراه را با مشکلات جدی روبه رو می کند.

خرابی سوکت موبایل و آلودگی آن و نیز اختلالات ساختاری باتری از دیگر مواردی هستند که در شارژ نشدن گوشی دست دارند. اگر خواهان بیرون کشیدن آلودگی های سوکت شارژ موبایل می باشید هم حتما این کار را با دقت بسیاری توسط اسپری هوای فشرده انجام دهید. به هر حال همواره می توانید برای رفع تمامی ایرادات مرتبط با شارژ نشدن موبایل های اچ تی سی به نمایندگی تعمیرات htc مراجعه نمایید.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section tab_id=”1594110658335-5913c550-28dd” title=”آیا داغ شدن بدنه ی تبلت اچ تی سی باید تعمیر شود؟”][vc_column_text]

داغ شدن بدنه ی تبلت و موبایل موضوع بسیار نرمالی است که در اکثر موارد هیچ نیازی به تعمیر ندارد. البته این مسئله زمانی عادی است که در حال اجرای برنامه ی سنگینی باشید. در غیر این صورت باید حتما تبلت مورد بررسی کارشناسان مجرب قرار گیرد. خالی نگه داشتن 40 درصد از حافظه ی تبلت و بستن مداوم برنامه های پس زمینه نیز دو عاملی هستند که می توانند از داغی بدنه ی تبلت جلوگیری کنند. به طور کلی اگر تبلت پروسه ی چندان سنگینی انجام نمی دهد، اما با مشکل داغ شدن بدنه رو به رو است؛ به احتمال قوی برد سیستم خراب شده است. نمایندگی تعمیرات htc طی اعمال مراحل عیب یابی ریزبینانه کارایی برد تبلت  را بررسی کرده و در صورت نیاز آن را تعمیر و یا تعویض می نماید.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section tab_id=”1594110330588-1bb05ba0-425e” title=”چرا تبلت اچ تی سی ناگهان خاموش و روشن می شود؟”][vc_column_text]

گاهی امکان دارد در حین استفاده از تبلت اچ تی سی یا هر برند دیگری ناگهان شاهد خاموش و روشن شدن و در واقع ریستارت شدن دستگاه باشید. این مشکل می تواند به مرور زمان شدت پیدا کند و تبلت در تعداد دفعات زیادی به صورت خودکار خاموش و روشن شود. دلایل ریستارت شدن پشت سر هم گوشی و تبلت های هوشمند به دو دسته ی نرم افزاری و سخت افزاری تقسیم می شوند.

بهتر است دستگاه را در حالت safe mode روشن کنید و بدین شکل برنامه های مشکوک به بد افزار را شناسایی نمایید. سپس با حذف بدافزار احتمالی و یا یک ریست فکتوری کامل می توانید تبلت را از شر ویروس ها نجات دهید. از طرفی هم ممکن است در اثر ضربه، باتری تبلت معیوب شده یا از جایگاه اصلی خود بیرون آمده باشد و مدام تبلت روشن و خاموش شود. با مراجعه به نمایندگی تعمیرات htc این دسته از اختلالات ساختاری باتری و اتصالاتش را برطرف سازید.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section tab_id=”1594110520850-f8b48a75-5930″ title=”آیا شکستگی و ترک های روی صفحه نمایش موبایل اچ تی سی قابل تعمیر است؟”][vc_column_text]

بیشتر اوقات پس از افتادن گوشی از ارتفاع، شکستگی ها و خطوط  تار عنکبوتی بسیاری بر روی نمایشگر دستگاه نمایان می شود. این مشکل در واقع حکایت از خرابی و ناکارآمدی ال سی دی دستگاه دارد. البته گاهی نیز امکان دارد پس از اصابت ضربه به گوشی و یا پرت شدن آن از ارتفاع هیچ خط و خطوط اضافه ای در صفحه نمایش موبایل اچ تی سی دیده نشود. در این حالت اگر ال سی دی آسیب دیده باشد، صفحه نمایش موبایل به شدت تاریک و کم نور خواهد بود.

به هر حال مشکل هر چه که باشد در نمایندگی تعمیرات htc قابل حل است. لازم به ذکر است که ال سی دی شکسته و ترک خورده باید حتما تعویض شود تا موبایل باری دیگر در سطح کیفی اولیه ی خود فعالیت کند. پروسه ی تعویض ال سی دی در نمایندگی تعمیرات htc با نمونه ی اورجینال مشابه انجام می شود.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”32010″ size=”full” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle”][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

واحدهای تخصصی تعمیرات htc

خدمات تخصصی مرتبط با محصولات htc نیز در دو پارت تعمیرات موبایل و تعمیرات تبلت به کاربران گرامی ارائه می گردد. تمامی تعمیرات انجام شده در نمایندگی تعمیرات HTC  در ایران به منظور ارتقاء سطح کیفی خدمات و پیاده‌سازی استانداردهای جهانی، پس از اتمام کار می بایست به تأیید کارشناسان فنی این مرکز برسد. کارشناسان فنی نمایندگی htc در ایران، پس از انجام تست‌های اولیه و اطمینان از عملکرد صحیح دستگاه، آن را برای تحویل به مشتری آماده و بسته‌بندی می‌کنند.

در غیر اینصورت، یعنی در صورت بروز اشکال مجدد در دستگاه، کالا مجدداً به بخش فنی نمایندگی htc در ایران ارجاع داده خواهد شد. جهت آشنایی باواحدهای تخصصی تعمیرات htc و خدمات تخصصی ارائه شده در هر یک از آنها به بخش زیر مراجعه نمایید.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][us_carousel post_type=”services” items_quantity=”2″ items_layout=”blog_cards” columns_number=”2″ image_background=”false” content_size=”small” number=”2″][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”vc_default”][vc_column][vc_column_text]

جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز htc

در بخش معرفی محصولات به شرح مشخصات و ویژگی های موبایل ها و تبلت های اچ تی سی می پردازیم. شرکت اچ تی سی در جهان به عنوان  تولیدکننده ی موبایل، شناخته شده است و معمولا از این شرکت را به عنوان تولید کننده ی موبایل یاد می شود . این در حالی است که این شرکت تبلت نیز تولید می کند . علاوه بر موبایل و تبلت  شرکت اچ تی سی  به سفارش شرکت های دیکر محصولاتی با برند آن ها نیز تولید می کند .

از معروف ترین موبایل های تولید شده توسط این شرکت می توان به ، سری موبایل های HTC one  اشاره کرد. از میان تبلت های این برند ، تبلت HTC Nexus را می توان به عنوان پرطرف دارترین محصول در بین تبلت های این شرکت معرفی کرد. در هنگام شرح ویژگی های هر محصول ، مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری آن به اطلاع کاربران گرامی می رسد. ازین رو مطالعه ی مطالب این بخش برای افرادی که درپی خرید یک محصول جدید هستند و یا به دنبال این هستند که اطلاعات لازم را در ارتباط با دستگاه خود به دست آورند، مفید خواهد بود. جهت آشنایی با نمایندگی تعمیرات HTC و جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز htc این بخش را مطالعه نمایید.

[/vc_column_text][us_carousel post_type=”us_portfolio” items_quantity=”4″ items_layout=”1667″ columns=”4″ overriding_link=”post”][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”vc_default”][vc_column][vc_column_text]

اخبار، مقالات و سوالات متداول مرکز تخصصی htc

جهت پیگری اخبار نمایندگی htc مطالعه ی این بخش را به کاربران گرامی توصیه می کنیم .در این قسمت کارشناسان نمایندگی تعمیرات HTC در  اخبار مرتبط با کمپانی htc  را در اختیار شما کاربران گرامی قرار خواهند داد. شما کابران گرامی می توانید جهت آشنایی با فرآیندهای تعمیر در این مرکز و آشنایی با اخبار مرکز تخصصی htc و مطالب این حوزه به بخش زیر مراجعه نمایید.

از  دیگر خدمات کارشناسان تعمیرات دستگاه کپی htc در این مرکز، ارائه ی مقالات در دوگروه  تخصصی و عمومی می باشد. مقالات تعمیرگاه تخصصی htc توسط متخصصین و کارشناسان تولید محتوا گردآوری شده و پس از بررسی های اولیه در اختیار شما کاربران گرامی قرار خواهد گرفت.

نمایندگی تعمیرات HTC جهت پاسخگویی به پرسش های متعدد کاربران ، بخش پرسش های متداول را راه اندازی نموده است. در این قسمت پرسش های مخاطبان محترم مطالعه و بررسی شده و پس از گزینش و انتخاب رایج ترین پرسش ها ، توسط متخصصین پاسخگویی خواهد شد. جهت مطالعه ی پاسخ های سوالات متداول تعمیرات تخصصی htc در این بخش با ما همراه شوید.

[/vc_column_text][us_carousel taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa” items_quantity=”4″ items_layout=”1667″ columns=”4″ overriding_link=”post”][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”vc_default” css=”%7B%22default%22%3A%7B%22padding-bottom%22%3A%2230px%22%7D%7D”][vc_column][vc_column_text]

مرکز سخت افزار ایران

مرکز سخت افزار ایران با تشکیل تیمی از مهندسین و کارشناسان متخصص ، اقدام به فروش و تعمیر کلیه دستگاه های الکترونیکی تولید شده توسط کمپانی های معتبرمی نماید . از جمله این محصولات می توان به : موبایل ، لپ تاپ ، تبلت ،  دستگاه های الکترونیکی اداری و … اشاره کرد .

قابل ذکر است این مرکز ، فروش دستگاه ها را به همراه کلیه خدمات پس از فروش انجام می دهد. مرکز سخت افزار ایران با به کارگیری پیشرفته ترین تجهیزات و استفاده از آخرین متد روز ، توانسته به مرکزی بی رقیب در حوزه ی فعالیتی خود تبدیل شود .به گونه ای که سرمایه گذاران زیادی تمایل خود را برای همکاری با این شرکت اعلام کرده اند. از فعالیت های دیگر مرکز سخت افزار ایران می توان به ، طراحی و اجرای انواع سیستم های فناوری اشاره کرد .

بهره گیری این مرکز از کادر حرفه ای و مجرب باعث شده ، مرکز سخت افزار ایران به عنوان مرکزی بی رقیب با پشتوانه محکم شناخته شود . موفقیت های این مجموعه باعث شده ، مرکز سخت افزار ایران به گسترش فعالیت های خود در حوزه ِ فرامنطقه ای بیندیشد . به طور کلی می توان گفت فعالیت گسترده در حیطه ی فروش و تعمیر دستگاه های معتبر ، به کارگیری تجربه و علم کارشناسان مجموعه و استفاده از تجهیزات مدرن ، دلیل پیشرفت مرکز سخت افزار ایران می باشد .

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]