نمایشگر بدون بریدگی در گلکسی اس 10

[vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

طبق اخبار منتشر شده، گوشی گلکسی اس 10 سامسونگ  با نمایشگر بدون بریدگی و قابلیت انتقال صدا تولید و عرضه خواهد شد. سامسونگ به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان گوشی های هوشمند، تا کنون از بردگی بالای صفحه نمایش در محصولاتش استفاده نکرده و گویا قصد دارد به همین روند ادامه دهد. ویژگی رایجی که محصولات بسیاری از شرکت ها از جمله اپل و هواوی از آن برخوردار هستند، چندان مورد توجه سامسونگ قرار نگرفته و این شرکت تمایلی به استفاده از آن ندارد. شایعات و اخبار منتشر شده در مورد گلکسی اس 10 سامسونگ و نمایشگر فاقد بریدگی آن، این مساله را تایید می کند. در ادامه در مورد نمایشگر ویژه و منحصر به فرد این محصول بیشتر صحبت خواهیم کرد.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”3969″ size=”medium” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_override=”full” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column][vc_column_text]

فناوری جدید نمایشگر گلکسی اس 10 سامسونگ

سامسونگ در جریان برگزاری کنفرانس Samsung OLED Forum در کشور چین، به‌ صورت رسمی از فناوری جدیدی برای نمایشگرهای موجود در گوشی ‌های خود رونمایی کرد. این نمایشگر از جدید ترین فناوری های روز شامل: حسگر اثر انگشت، ماژول دوربین در زیر پنل و … بهره می برد که برای کارشناسان قابل توجه است. اما نکته جالب تر در مورد نمایشگر گلکسی اس 10 سامسونگ  ، عدم وجود بریدگی در این قطعه می باشد. همچنین گویا قرار است حسگر اثر انگشت و دوربین سلفی این پرچمدار جدید Samsung در زیر نمایشگر تعبیه شود.

توانایی انتقال صدا یکی از جذاب ترین ویژگی های نمایشگر این محصول است که می تواند یک انقلاب در این عرضه به شمار رود. همچنین احتمال می رود که فناوری جدید نمایشگر گلکسی اس 10 سامسونگ ، قابلیت اسکن سه بعدی چهره را نیز به کاربران عرضه دارد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

دیگر ویژگی های گلکسی اس 10 سامسونگ

علاوه بر نمایشگر جدید و منحصر به فرد، گلکسی اس 10 سامسونگ  از ویژگی های جذاب و جدید دیگری هم برخوردار است. از گزارش ها چنین بر می آید که این محصول مجهز به سنسور اثر انگشت نوری خواهد بود. همچنین پردازنده اس 10 قرار است دارای واحد پردازش عصبی باشد. در کنار همه موارد ذکر شده، مهم ترین ویژگی گوشی جدید این کمپانی را می توان همان نمایشگر منحصر به فردش به شمار آورد. عدم استفاده از ترند تاچ و نیز توانایی انتقال صدا نمایشگر این گوشی را ویژه تر کرده اند. البته هیچ یک از شایعات در مورد ویژگی ها و فناوری های به کار رفته در گلکسی اس 10 سامسونگ  توسط این کمپانی تایید نشده و تنها در حد شایعه و احتمال می باشند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

نمایندگی موبایل

نمایندگی موبایل ارائه دهنده تخصصی‌ترین سرویس های نرم افزاری و سخت افزاری مرتبط با تمامی برندهای گوشی تلفن همراه به متقاضیان است. مراجعه کنندگان به این مرکز بسته به نوع سرویس مورد نیاز به یکی از پارت های سخت افزاری یا نرم افزاری راهنمایی می شوند و سرویس های تخصصی مورد نیاز را دریافت می نمایند.

در صورتی که مرحله عیب یابی حاکی از سخت افزاری بودن اشکال پیش آمده داشته باشد، موبایل معیوب به پارت تعمیر سخت افزاری، و به عکس، در صورتی که اشکال پیش آمده، نرم افزاری تشخیص داده شود، موبایل به پارت تعمیرات نرم افزاری تحویل داده می شود. (گاه اشکال پیش آمده هم سخت افزاری و هم نرم افزاری است که در اینصورت به هر دو پارت ارجاع داده می شود).  نقطه اشتراک هر دو پارت نمایندگی موبایل ، حضور مهندسانی زبده و مجرب است که توانایی رفع پیچیده ترین اشکالات پیش آمده در این دستگاه را دارا هستند.

[/vc_column_text][us_carousel columns=”4″ items_quantity=”8″ items_layout=”4434″ taxonomy_category=”%d9%be%d8%b1%d8%b3%d8%b4-%d9%88-%d9%be%d8%a7%d8%b3%d8%ae,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa,%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%af%da%af%db%8c-%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84″ overriding_link=”post”][/vc_column][/vc_row]